חברתי

itri

New member
בצער רב וביגון קודר אני מודיע על

פרישתי מהחיים האינטרנטים. בעוד פחות מ24 שעות בי לכולם! היה נחמד היו שלום ותודה על הדגים.
 

itri

New member
לא אבל זה אומר שאני אוהב לוויות

דרמטיות ומאד משועמם. אני תקוע כאן וצריך להיות ער עד מחר בבוקר!
 

itri

New member
כי נגמר חודש חינם גלישה בפלאפון

ובבית אין כמעט זמן מחשב פנוי... יתכן שאחזור לפעמים אבל תחת כינוי אחר מ"מ לא נראה בזמן הקרוב
 
אני צריך ת'עזרה של הבנות פה בפורום.

מאחר לי כבר שבועיים ואני ממש מפחד שאני בהריון. אבל אני מפחד להיבדק. יש דרך לדעת אם אני בהריון, חוץ למחכות עד שהבטן תגדל? באמת שהשתמשנו באמצעי מניעה, אבל... המחזור לא מגיע כבר מלא מלא זמן. =\ ואני ממש בלחץ.
 

דנקי

New member
אבי, גם התחלת את זה במסן..

אתה ל=א בהריון!! תקלוט, אין דבר כזה גבר בהריון, גם לא הומואין ודו ומה שלא יהיה!! אתה לא בהריון!! יש מבין?!?
 

דנקי

New member
האמת לא..

די, אתה כבר מתחיל להפחיד אותי.. חח, באמת.. אבל גם אם באמת היית בהריון, אז אני לא יכולה לעזור לך.. אין לי עדיין..
 
נו, מה אני מנסה להסביר כבר חמש פעם?

[
אני יודע, אני יודע. אומרים חמישה פעמים, אבל זה לא נכנס לי בכותרת.
] אני בהריון.
 
למעלה