חברתי

  • פותח הנושא itri
  • פורסם בתאריך

דנקי

New member
תן לי גם רעיונות!!

אתה ממש טוב!! אני רוצה או האריפוטרי או משהו מגניב כזה, מצחיק... (אוף, עכשיו אני צריכה לרשום בחתימה שלי ששיניתי ת'שם כדי שיזהו...(?))
 

חרבביש

New member
האריפוטרי? אני אנסה... ../images/Emo3.gif

קוראת החיבוקים (האג-ריד) הרמ-או-ניני "חמורה פשוטה" שרלטנית זקנה קורנליוס "אימת הגובלינים" פאדג' נגיני זהו... אין לי השראה היום... מצטער על האיחור.......
 

Pr0NgS

New member
אימת הגובלינים זה טוב. ../images/Emo3.gif

ומה זה חמורה? יש אתון...
 

חרבביש

New member
כשאומרים אתון פשוטה זה מאבד את

המשמעות המקורית. (ביין קילל את פירנזה ככה)
 

מה יא

New member
אהבתי את קוראת החיבוקים../images/Emo6.gif../images/Emo96.gif

אבל צריך הסבר על זה. אולי אני אקח בכל זאת.
 

חרבביש

New member
הנה עוד כמה

הוא רק מאותגר קיומית כנפייה של ינשופים סוהרור אתה-יודע-מי סוהרסם הנסיך חצוי הדם מוגל גאה וולדימשמו סוהרסור אוזנעזר תיבת נימפדורה וואי אני ממש חסר השראה...
 

דנקי

New member
"אתה יודע מי" נחמד!!

אל תקחו ת'שמות!! תנו לי להחליט קודם, טוב?? פליז..
 

דנקי

New member
אפשר גם כמה מגניבים?

אולי גם באנגלית? כמובן תודה על הכל, זה ברור, כן?
 

חרבביש

New member
טוב דנקי... דניאלה... בשבילך: ../images/Emo3.gif

ג'יני ביסלי ג'יני גריזלי ג'יני פליז-תעני-לי ג'יני ק. רולינג צ'ו צ'אנג אישימוטו עוד איזו טונקס אחת חנה אבוט חנה בננה (סתאאאם) אולימפה- איזה שם מקסים! האגרידנקי האגרידניאלה זהו בינתיים... אם את רוצה עוד אז בשרשור החברתי הבא... וכולם מוזמנים לבקש!
 

דנקי

New member
עוד עוד עוד עוד עוד !!!

אבל התכוונתי כאלה שלא קשורים להארי פוטר.. באנגלית אפילו אם בא לך.. אני חייבת למצוא כינוי הולם.. אהמאהמחרבבישאהמאהמ..
 

דנקי

New member
אני בת, תן כינוי של בנות!!

אבל תודה.. הרמ און ניני נחמד.. המ.. לבן הקורנליוס גם נחמד.. נראה כבר.. תן עוד פליז אתה ממש טוב!!
 

דנקי

New member
אגב, איך מחליפים ת'שם?

כאילו, איך פותחים כרטיס חדש ומוחקים ת'ישן?
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
אמממ../images/Emo141.gif

את פשוט פותחת כרטיס חדש, יענו משתמש חדש, (כמו שעשית בהתחלה כשנרשמת לתפוז) ואת הישן לא מוחקים, הוא פשוט...נשאר.
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
מה כוונתך?../images/Emo12.gif../images/Emo141.gif

כולה הסברתי לה משו, וזה גם לא היה הסבר כזה טוב
 

IFoundACoolName

New member
כי את נחמדה לאנשים בפורום.

ואם הם לא מבינים, את מתנדבת להסביר שוב ושוב עד שהמסר נקלט. כל הכבוד לך. באמת.
|מעריץ|
 

דנקי

New member
חחחח..

אבל זה בדיוק מה ששאלתי.. איך אני עושה את זה?? (אבי, אתה בהחלט צודק שהיא עוזרת..) אני לא זוכרת איך נרשמתי לתפוז..
זה היה ממזמן!!
 

IFoundACoolName

New member
אימאל'ה. ה' ישמור. ../images/Emo11.gif../images/Emo12.gif

אם עד עכשיו זה היה נגד גזעים נחותים - עכשיו זה רק נגד יהודים.
שיתביישו להם. =\
 
למעלה