חבר'ה...
לכל מי שאוהב סדרות מצויירים או תוכניות לילדים ונוער מוזמן להיכנס לניק התחתון שבחתימה שלי ( הכי תחתון מבין השתיים ) ויביע את עצמו בחופשיות על איזה תוכנית,סידרה או סרט שאתם רוצים. כמובן הקומונה מתייחסת גם למבוגרים ביננו,שאוהבים סדרות ותוכניות של פעם כמו : רגע ודודלי,הבית של פיסטוק,קרובים קרובים,הדרדסים הישנים,הקטקטים,בזיק ויויו גם ,ריצ' רץ' וכו'... מוזמנים אף הם. ועכשיו הניק למטה אבל העליון מבין השניים עוסק בלהקת ה-bee gees. המצליחה והמיטולוגית. הדור הצעיר כאן פחות מכיר אותם אך הדור הקצת יותר מבוגר אולי כן. אם אתם נמנים אם חובבי הלהקה או מעריצים, אתם מוזמנים להיכנס ולכתוב מה שתרצו על הלהקה,ועל המוזיקה שלה.