חברתי

Eos14

New member
../images/Emo29.gif חמוד...../images/Emo47.gifהפורום הנבחר../images/Emo47.gif

מואאאאההההה....
 
חבר'ה...

לכל מי שאוהב סדרות מצויירים או תוכניות לילדים ונוער מוזמן להיכנס לניק התחתון שבחתימה שלי ( הכי תחתון מבין השתיים ) ויביע את עצמו בחופשיות על איזה תוכנית,סידרה או סרט שאתם רוצים. כמובן הקומונה מתייחסת גם למבוגרים ביננו,שאוהבים סדרות ותוכניות של פעם כמו : רגע ודודלי,הבית של פיסטוק,קרובים קרובים,הדרדסים הישנים,הקטקטים,בזיק ויויו גם ,ריצ' רץ' וכו'... מוזמנים אף הם. ועכשיו הניק למטה אבל העליון מבין השניים עוסק בלהקת ה-bee gees. המצליחה והמיטולוגית. הדור הצעיר כאן פחות מכיר אותם אך הדור הקצת יותר מבוגר אולי כן. אם אתם נמנים אם חובבי הלהקה או מעריצים, אתם מוזמנים להיכנס ולכתוב מה שתרצו על הלהקה,ועל המוזיקה שלה.
 
ואני חוגג 444 מסרים!!~

היה לי פעם 1500 ומשהו. אבל מחקתי את כל המסרים מתפוזאנשים. אז הגעתי ל-444 מסרים. אעלה אח"כ תמונה, אם אתם לא מאמינים. P:
 

Piece Of Mind

New member
שייסה.

Mrs. Black [23:29]: איל, בצער רב וביגון אני נאלצת לנתק איתך קשר למשך שבועיים תמימים, אני נוסעת למחנה, אני מצטערת! אבל הוא נקבע עוד לפני שהכרנו...אני לא לוקחת טלפון, זה אזור שומם לגמרי, אני מקווה שתאהב אותי גם עוד שבועיים... מחכה לתגובה! _____ סעמו.
 

Sakai Shana

New member
לאנורא.

היא תחזור יקירי, היא תחזור, כולה מחנה של שבועיים. [: [השאלה היא אם באמת תאהב אותה עד אז. >>]
 

Piece Of Mind

New member
בטח שכן ../images/Emo13.gif

אני לא נוטש חברות
כפרעלייה, אני כבר מתגעגע
 
למעלה