חברתי

כוס אמק!

הגיעו קטיושות לטבריה, ואני גרה 10 דקות משם. כוס אמק! ~ועכשיו ברצינות- כל מי שגר בצפון שיתן סימן חיים, וכל מי שלא, שיתן תמיכה נפשית~
 
למעלה