תהני!
ב באה מכאב New member 15/7/06 #83 כוס אמק! הגיעו קטיושות לטבריה, ואני גרה 10 דקות משם. כוס אמק! ~ועכשיו ברצינות- כל מי שגר בצפון שיתן סימן חיים, וכל מי שלא, שיתן תמיכה נפשית~
כוס אמק! הגיעו קטיושות לטבריה, ואני גרה 10 דקות משם. כוס אמק! ~ועכשיו ברצינות- כל מי שגר בצפון שיתן סימן חיים, וכל מי שלא, שיתן תמיכה נפשית~
י ילדונת טובה היחידה New member 16/7/06 #86 נותנת סימן חיים. ואם את צריכה גם תמיכה נפשית אני אשמח לנסות לעזור.