דבי של ירדן
New member
זקוקה לעזרה!!!
שלום רב !!!! שמי דבי ואני אמא של ירדן המתוק בן שנתיים וחצי . אני זקוקה לעזרה בשני תחומים: 1. ירדן סבל בחורף שעבר מברונביט ועשינו הרבה אינאלציות שהיה לפעמים בסדר ולפעמים סיוט ממש . לקראת החורף הרופאה יעצה לי לנסות כדור סינגולייר לטיפול בבעיה ללא סטרואידים . אני יודעת שהכדור טוב( מחברות) וילדים אוהבים אבל הילד שלי ממש שונא את זה וכל לילה זה התמודדות חדשה עם הרבה עצבים ולבסוף לאחר שמנסים שיטות רגועות צריך לתת לו נגד רצונו ( יש לו המון כוח) והוא לרוב פולט הכל החוצה . אתמול היה השיא והקיא . אני שבורה מזה ולא יודעת מה לעשות . האם משהי יכולה לייעץ? שקלתי להפסיק לזמו מה ולחזור עוד כמה חודשים אבל האם אפשר להפסיק בבת אחת? 2. ירדן לא מוכן לצחצח שיניים היתה תקופה שצחצח יפה אבל אין דרך עכשין ניסינו הרבה דברים אבל בטוח לא הכל אשמח לרעיונות חדשים .
שלום רב !!!! שמי דבי ואני אמא של ירדן המתוק בן שנתיים וחצי . אני זקוקה לעזרה בשני תחומים: 1. ירדן סבל בחורף שעבר מברונביט ועשינו הרבה אינאלציות שהיה לפעמים בסדר ולפעמים סיוט ממש . לקראת החורף הרופאה יעצה לי לנסות כדור סינגולייר לטיפול בבעיה ללא סטרואידים . אני יודעת שהכדור טוב( מחברות) וילדים אוהבים אבל הילד שלי ממש שונא את זה וכל לילה זה התמודדות חדשה עם הרבה עצבים ולבסוף לאחר שמנסים שיטות רגועות צריך לתת לו נגד רצונו ( יש לו המון כוח) והוא לרוב פולט הכל החוצה . אתמול היה השיא והקיא . אני שבורה מזה ולא יודעת מה לעשות . האם משהי יכולה לייעץ? שקלתי להפסיק לזמו מה ולחזור עוד כמה חודשים אבל האם אפשר להפסיק בבת אחת? 2. ירדן לא מוכן לצחצח שיניים היתה תקופה שצחצח יפה אבל אין דרך עכשין ניסינו הרבה דברים אבל בטוח לא הכל אשמח לרעיונות חדשים .