זה באמת קורה?

Misundaztood

New member
../images/Emo184.gif

תראו, אין לי דעה הכי מוצקה בעניין, אבל אני חושבת שכל אחד צריך את מה שהוא מוצא לנכון לעשות. אז יכול להיות שאתם חושבים שאקסטזי הוא סתם אוסף של כימיקלים שמשפיע על המוח שלך. אבל יש המון דברים שאנחנו לא יודעים, ואתם אמורים להיות אלה שמבינים את זה. יכול להיות שלסמי ההזיות, ואפילו לגראס, יש השפעות שאנחנו לא יודעים עליהן, אולי זה באמת קשור למאגיה? יכול להיות. ויסלחו לי ה"מנוסים" בענין, כי אני לא השתמשתי בסמים, אבל אתם צריכים להבין שיש ה-מ-ו-ן דברים שאנחנו לא יודעים. לא יודעת אם הבנתם.
 

peregin

New member
לPalm Tree

כמה דברים: 1. Deja-voo זה לא משהו מיסטי, זה פשוט כשמוח מתבלבל, כשמשהו שאתה חווה נכנס לזיכרון אז הוא נשמר בזכרון לטווח קצר וגם בזכרון לטווח ארוך, בגלל זה נדמה לך שהיית שם. למרות שזה כיף וקצת מבלבל ונותן תחושה מיסטית, לא הייתי מכניס את זה כאלמנט. 2. אף פעם לא התנסתי בסמים (אפילו לא בסיגריה) ולכן אני לא אשפוט אותך אבל תן לי להגיב ולציין שסמים (לפחות קשים לפי מה שאני יודע) זה בוץ אחד לא קטן! בשביל מה להכניס את עצמך לבוץ הזה רק כי עכשיו זה מרגש וכיף לך? אתה באמת רוצה להיות אימפוטנט כשתהיה גדול?! (אפקט רחב של סמים). תאמין לי שאתה יותר מסתם יכול או מסוגל למצוא דברים אחרים שיספקו לך את מה שאתה מחפש, את הכיף הרגיל והמיוחד, לך תהנה, תמדוט קצת, תאכל ותבלה עם חברים אבל לא דרך סמים! חבל לדפוק את החיים בשביל שטויות שעכשיו אתה נהנה מהם מאוד אבל אח"כ יום יבוא ואתה עוד תצטער... ראש פתוח? תלמד מטעויות של אחרים. לך על זה,
תהנה מהחיים כמו גדול ובזכות עצמך ולא בזכות כימיקלים. 3. לפני שתגיד שאני ראש סגור אז אני רוצה להגיד לך שגם אני חוויתי טלקינזיס ושאר ירקות, אני בעצמי עושה רייקי ומודט על בסיס לא קבוע. אני חושב שאתה מחפש לבטא את אותם יכולות דרך הסמים. אם אותם יכולות אכן כל כך מגניבות אותך אז תלמד לשלוט בהם גם בלי הסמים, אפילו אם זה לוקח יותר זמן וכוח.. התמורה שתקבל תהיה גדולה הרבה יותר ונטולת השפעות שליליות
בתקווה שתשקול את מה שאמרתי, תמצא את הכוח לא להיכנע ללחץ החברתי ולהפסיק בעצם לדפוק את עצמך ולחילופין להתחיל להנות באמת, נדב
 

Romkin

New member
הסבר על דה ז'ה וו

המידע לקוח ממאמר מדעי שקראתי פעם: מהו דה ז'ה וו - הסבר רפואי? דה ז'ה וו הוא תוצאה של פעילות מוגברת רגעית של המוח שבה האיפורמציה אותה קולט בן אדם מן הסביבה עוברת תהליך של עיבוד ואיחסון עוד לפני שחלק אחר של מוח הצליח לנתח אותה. בעצם נוצר מצב של כפילות, מצד אחד אתה נמצא במצב כלשהו אך מצד שני אותו מצב על כל פרטיו נמצא לך כבר בזיכרון. וכך נוצרת ההרגשה של "וואלה, הייתי כבר במצב הזה" לכולנו יש הרגשה של אתה ידעת מה הולך לקרוא אבל מעטים באמת ידעים מה הולך לקרוא בעוד מס' שניות מעבר למצב שבו תפס אותנו הדה ז'ה וו. אם נסתקל על כך מהזווית הזו - אז ניתן לומר בבטחה שבאמת נסרת לך המוח. בברכה רומן
 
למעלה