זה באמת קורה?

Palm tree

New member
זה באמת קורה?

אני תמיד פתוח לדברים חדשים. הראש שלי לא נעול כמו הראש של שאר האנשים הנורמאלים. אני מאמין בקיום העל-טבעי, אנרגיות וכדומה. אני גם אוהב סמים. אני מאמין שלסמים יש כוח עצום, ובין הכוחות האלו יש את היכולת להעצים את זרימת האנרגיה של הנפש. היו לי כמה התנסויות מוזרות בזמן שהייתי על סמים (לא גראס, סמים!). הדלת שהיתה נעולה פתאום נפתחה, הוידאו הפסיק לעבוד כשהייתי כועס והתחיל לעבוד כשנרגעתי. הכוס נשברה לשניים. מחשבות מוזרות מוצאות את דרכן לראשך בזמן שאתה טבוע בערץ עוץ של קסמים והזיות, ואותן מחשבות תמיד מוצאות את דרכן בחזרה אלי דרך העולם הרגיל בצורה של דה-ז'ה-ווים מוזרים. אני בדרך חזרה מהרופא שיניים, הולך ברגל לחבר, מכונית לבנה עוברת מול עיני, ופתאום אני חוטף תחושת דה-זה'-וו עצומה שכבר הייתי בסיטואציה הזאת. כבר חזרתי מהרופא שיניים וכבר הגעתי לחבר ובדרך כבר ראיתי את המכונית, רק שפתאום הכל קורה עכשיו. טריקים של המוח אתם אומרים? הסמים שרטו לך את הצורה אתם אומרים? גם אני חשבתי כך בהתחלה, אני בן אדם מאוד מאוד ספקן. אך לאחר מספר מקרים שאירעו לי ולחברי, התברר לנו שפשוט חייב להיות פה עוד משהו חוץ מטריקים ושריטות. חייב להיות פה משהו אמיתי. לא מצאתי שום מקום אחר לדון בנושא הזה חוץ מהפורום הזה, אז מה אתם אומרים?
 
אני אומר

שלא תספיק להנות כל כך הרבה מהתחושות האלה. הסמים יגמרו אותך ויפילו אותך לקרשים עוד לפני שתספיק להעיף כוסות באוויר באמצעות המחשבה. אבל תהנה
 

Swicca

New member
תראה .....

.. אני לא יודע בקשר לסמים אבל אני אומר שעדיף תשחטה הטובה והישנה של להתאמן על מאגיה \ פסיכוקינזיס \ טלפתיה בעצמך ולא דרך הזיות וסמים שיגרמו לך לחשוב שהצלחתה למה ככה לעולם לא תדע עם זה אתה שעשית את זה או הסם......... תחשוב על זה ! (אני לא מנסה לעשות לך הרצאת גמילה חחח אלא סתם רעיון קטן) אור ואהבה ,שימי.
 

gray peopel

New member
אין

אין לי יותר מדי ניסיון עם סמים... אבל כשאתה משתמש במה שאתה משתמש התת מודע שלך נהיה שולט... ומשמה באים כל הדז'ווים והכוחת הנחמדים.......
 

Palm tree

New member
כולכם בדיוק כמו כל השאר

נעולי מוח. אכולי סטיגמה. התאכזבתי ממכם. ואלו לא הזיות שהסם גרם משום שבזמנו היו שם גם אנשים פקחים.
 

gray peopel

New member
לא נראה.......

לי שאפשר לקרוא פה לרוב האנשים נועלי מוח...אבל בכל זאת כשאתה הולך למסיבה ורואה חברה טובה שלך מנסה לאנוס רמקול זה גורם לך לחשוב על השימוש בסמים....
 

Palm tree

New member
לי דווקא נראה שכן

ואם לא, אז אכולי סטיגמה זה בהחלט כן. כ"כ נאחזים בפחד מתוך בורות.
 

Swicca

New member
תראה......

.... אף אחד לא אמר לך פה שזה אסור ולא תפסיק עם זה מיד אלא פשוט שאנחנו לא היינו שם ולא ראינו ואנחנו לא יכולים סתם ככה להגיד לך טוב בואו כולנו ניקח סמים כי אמרת שזה הופך אותך ל"סופר מכשף" עם כוחות על .... זה פשוט לא הולך ככה ואנחנו לא חייבים לך כלום בשביל שתיהיה מאוכזב מאיתנו עם קיווית שנצדיק את מה שאמרת אז טעית ובגדול זה לא עובד ככה כל בנאדם עם הדעה שלו מצטער!!! אור ואהבה ,שימי.
 

L e s t a t

New member
אהה

אם אתה עם ראש כל כך פתוח, אני מצפה שאתה תקרא את כ-ל התגובה שלי לפני שתקפוץ ותגיב או תקבע שהפורום מגעיל, אם אין לך סבלנות, תקפוץ ישר לסוף ההודעה ואז תקרא את כל ההודעה. שניים-שלושה אנשים מגיבים לך, לא אהבת את התגובות שלהם - אז כל הפורום הוא פורום של אנשים "נעולי מוח, אכולי סטיגמה"? עוד לא שמעת רבע מחברי הפורום ואתה קופץ להדביק לכולם מדבקה רק בגלל שהם חברים בפורום הזה ובמקרה רובם (אם לא כולם) לא משתמשים בסמים. אז מי "נעול מוח" ו"אכול סטיגמה"? מה שאתה עשית הרגע הוא להדביק סטיגמה, סטיגמה מאוד יומרנית, אני חייב לציין. לאחר שציינתי את זה, אני אציין גם שאתה לא הראשון שפותח דיון על סמים בהקשרים מאגיים. אני מאוד לא אוהב את ההקשר הזה, ישנם סמים שלא כדאי להתקרב אליהם, במיוחד בגלל שסמים משפיעים באופן שונה על כל אחד. אבל לפני שאכתוב פה כמה מגילות על הנושא, אני אסכם בקצרה למה לא כדאי לערבב סמים עם מאגיה (למרות שזה מה שעשו לפעמים השאמאנים הדרום-אמריקאים): סמים הם אמצעי חיצוני שיש לו תופעות לוואי שלא תמיד ניתן לקבוע אותן, בדיוק בגלל שסמים משפיעים באופן שונה על כל אחד (מה שאומר שאם X ישב שבועיים על אקסטזי ולא יקרה לו כלום זה לא אומר שלשלושה חבר'ה שייקחו ממנו את הסם לא יקרה כלום, במיוחד אם הם לא יודעים מספר כללי זהירות שיש לשמור כשלוקחים אקסטזי - מה שלפעמים גם לא עוזר). בתור אמצעי חיצוני שיוצר הזיות ויכול לעשות לך בלאגן רציני בראש (אקסטזי יכול לפגוע לך בזיכרון ובעצבים מסויימים בצורה רצינית אם אתה משתמש הרבה) הוא מפתח אצלך תלות (אם אתה שורד, ללא האקסטזי אתה תמצא קשיים בלהגיע למצבי שמחה או עצב או אפילו תיכנס להתקפי "מאניה-דיפרסיה") ועל אחת כמה וכמה הוא יותר מסוכן אם הוא משמש להגעה אל חוויות "רוחניות"\"מיסטיות". בתור כלי שעוזר להגיע לחוויות מאגיות הוא פסול משום שאם אדם, בשלב מסויים, לא יכול להגיע לחוויה מאגית לבד, מבלי שיצטרך עזרים חיצוניים, אז הוא פשוט "תקוע" ויתרה מכך - סמי הזיות גורמים להזיות, לא לחוויות מאגיות. אני לא ממליץ על שימוש בסמים למטרות מאגיות בפרט וכל שימוש אחר בכלל. אבל האחריות היא עליכם. אם מההודעה שלי הסקת שאני נגד-סמים, ברמה מסויימת אתה צודק - אני לא אוהב את הנושא מאוד אבל גם לא מתמצא בו ברמה של פרופסור, אם אתה מחשיב סיגריות ונרגילה (כשיש טבק בפנים) כסמים אז "חטאתי" בכך בעבר, אבל אני לקחתי את האחריות בכך שהכרתי בעובדה שהם מהווים איזושהי חולשה, די בכך שהם יוצרים תלות. המאגיה, היא דרך חיים רוחנית בסופו של דבר, אם כדי להגיע למצב של אקסטזה אתה צריך אקסטזי אז אתה צריך לשקול שוב אם אתה מספיק עמיד מבחינה נפשית כדי לעבור חוויות מיסטיות שונות. אבל אם הסקת שאני "ראש סגור", "אכול סטיגמות" או משהו כזה, מה תגיד כשתשמע שהדיעה הפוליטית שלי נוטה לכיוון "עלה ירוק" (ודווקא לא בגלל הסמים)? אני עדיין אהיה "ראש סגור, אכול סטיגמות"? לא כל מי שלא תומך בסמים (שים לב, אני לא תומך בשימוש אבל גם לא בהתייחסות הקיימת לנושא המתרכזת במדיניות של הפחדה והוצאה אל מחוץ לחוק, שבסוף לא עוזרות בכלום, לפי דעתי לפחות) הוא בעל "ראש סגור". טוב, השעה קצת מאוחרת ואני מניח שאני אשנא את ההודעה הזו בבוקר.
 

dopey_wizard

New member
../images/Emo187.gif../images/Emo184.gifסמים!../images/Emo39.gif../images/Emo72.gif

טוב... בשביל הודעות כאלה אני פה.. דבר ראשון, טל, אחלה הודעה, כתבת הרבה ממה שרציתי בעצמי לכתוב.. אז הנה כמה תוספות.. טוב.. אני מרגיש שאני כותב הודעה לעצמי.. אז נכתוב: למכשף המסומם 2.. דבר ראשון, חיזוק לגבי הדברים של טל, אתה יצרת סטיגמה עלינו.. ואתה אומר שאנחנו סטיגמטים..? נראה לי הסמים דפקו לך תמוח.. תראה, דבר ראשון תסתכל על השם שלי.. דופי (מסומם) וויזארד (מכשף), השם הזה נכתב לפני כשנתיים אני חושב.. וזו בערך התקופה שבא התחלתי לעשות סמים.. אתה אומר שאתה לא מתכוון לגראס\חשיש שזה סם ואתה מדבר על סמים "אמיתיים", מה זה? סמים אמתיים בשבילך זה הסמים שיותר מזיקים לך למוח..? הייתה תקופה שהתנסתי בכול החרא הזה של טריפים אקסטות, אפילו דבק.. וזה לא סמים אמתיים.. זה סמים הכי מזוייפים שיש.. אתה רוצה להרגיש גבר ולהישתמש בסמים "אמיתיים" אז תעבור ישר לקראק והרואין.. ככה תרגיש איך אתה "רואה" דברים.. הסמים בהם אתה משתמש הם סמי הזיות, שזה סמים שיוצרים הזיות, זאת אומרת שכול מה שאתה רואה זה השפעות של כימיכלים על המוח שלך, למשל אקסטזי מנפך לך איזה משהו במוח ומוציא משם את כול המיץ, המיץ הזה כשהו יוצא בלי סמים הוא גורם להתרגשות.. אקסטה (או גלגל) מוציא לך את כול זה בתופעה כימית שעושה לך הרבה חרא אחרי זה.. כאילו עושים לך ניסוי במוח.. (כן, זה לא סתם הפרסומת הזאת), אם היית קורא קצת על איך עובדים הסמים האלה היית מבין שזה הזיות. עכשיו, אתה מדבר על סמים והקשרם למאגיה.. בוא נגיד ככה.. מאגיה זה משהו שנותן לך פרוח, זה משהו שגורם לך לשנות את עצמך ולהיות אדם טוב, זה משהו שגורם לך להבריא לרפות אחרים, זה משהו מקסים ואמיתי, סמים זה משהו שלאט לאט מכניס אותך תוך בועה גדולה גדולה של אשליות, סמים דופקים לך את המוח, סמים גורמים לך לתחושת דאון, סמים יוצרים תלות, סמים גורמים לך להתנהג באלימות ולעשות פשעים כדי להשיג סמים (זה לא סיפורים, גם אני חשבתי זה סיפורים עד שמצאתיאת עצמי גונב תיק מהפארק אם חבר כדי שנוכל לקנות שקית), כן כן, גם גראס ממכר למי שלא יודע, ממכר מאוד אפילו וגם מדרדר לסמים אחרים.. סמים גם גורמים לך להיות בן אדם יותר רע פחות אחראי ופחות מצליח, סמים הם אשליות והם לא מציאותיים.. מאגיה זה האמת בפני עצמה, מאגיה זו דרך לתקן את עצמך, אני עצמי גם הבנתי את האמת לגבי סמים וגם נגמלתי מסמים בעזרה רבה מאוד למאגיה .. תחשוב על זה.. אה ועוד משהו לגביך.. ולגבי רוב משתמשי הסמים הצעירים.. עכשיו, תאמת אתה הוא נעול המוח, כי אתה לא מוכן לקבל דעות של אחרים, אתה משוכנע בעצמך שאתה אחראי מספיק לקחת על עצמך תסמים ולקחת את כול ההשפעות, ואתה חושב שאתה יודע מה אתה עושה ואתה משוכנע שהכול שטויות מה שאומרים.. אז שתדע, תמשיך להאמין בשטויות האלה ותהפוך בעצמך לשטות של הרחוב, אחד כזה שיגור בדרום-ת"א מכור לסמים, כמעט חסר בית והעיקר, סובל ומאשים את עצמך לגבי הסמים, לא זה לא סיפורים, זו מציאות.. אני לא אומר את זה כי ראיתי איזה סרט, אני אומר לך שאני הייתי במצב הזה של סמים וגם יש לאבא שלי הרבה חברים נרקומנים מדרום ת"א שאני מכיר ואני רואה איך הם חיים, אתה תראה את זה, אם יש לך קצת שכל ואםקצת הסברים אתה תראה מהר מאוד איך אתה הולך להרצות נגד סמים.. סיכום.. גראס זה בסדר יחסית.. עלה ירוק הם מפלגה טובה.. כול שאר הסמים הם זבל שהורג אותך, במיוחד כול הכימיכלים המסריחים האלה.. וסמים ומאגיה, זה לא ממש טוב.., אל תהיה סתום מוח ותנסה להבין שאולי אנחנו צודקים.. (אני ההוכחה) ועוד משהו, מבחינת חוקי אולא חוקי, לדעתי סמים צרכים להיות חוקיים לפחות חלקם.. והשוטרים של מחלק הסמים והנוער.. צרכים לשבת בכלא.. כי לא רק שהם עצמם משתמשים בסמים, אלה הם גם מתעללים בבני הנוער בצורה .. שאין לי מילים.. זהו בנתיים, מקווה שתבין קצת ממה שכתבתי.. דוד- נרקומן לשעבר, ילד טבע של ההווה והעתיד.. (בזכות המאגיה)
 

SMOLANIT1

New member
*מנגבת את הדמעה מהעין*../images/Emo45.gif

דוד, רק רציתי להגיד לך שאני ממש גאה בך על הדרך שעברת... הלוואי שכולם ילכו בדרך הזאת.
 

dopey_wizard

New member
תודה..../images/Emo9.gif

והלוואי שלפני שבני נוער נוגעים בסמים שיבינו מה זה באמת עושה .. ושידעו מה ההשפעות גם לטווח הרחוק יותר, שבא אחרי הכיף שבהתחלה..
 
סע

במכונית במהירות 120 קמ"ש עם עיניים עצומות, מתאים? הרי לא בטוח שתמות, ואם אתה מסרב לעשות זאת- דע לך כי אטום ונעול מוח אתה. נאחז כ"כ בפחד...
 

Romkin

New member
לטובתו של איש, אומר

אין זה סוד שבעבר סמים ומאגיה הלכו ביחד. טקסים רבים היו מלווים בשימוש בסוג זה או אחר של סם. כוהני אינקה לדוגמא היו משתמשים בעלי קוקה (בסיס לקוקאין) וטקסיהם לאל השמש. נכון שלפעמים הרבה יותר קל להכנס למצב רוחני ע"י שימוש בסמים אבל כמו ציינו אנשים אחרים כאן בפורום אתה לא תמיד תדע להבחין בין הזייה למציאות ובכלל אין לך שליטה רוחנית הנדרשת למאג. אתה זקוק למשהו חיצוני וע"י כך אתה מפסיד את העקרון של מאגיה - התעלות רוחנית אישית. בברכה רומן
 

Palm tree

New member
החיים כ"כ קצרים

וכולם כ"כ מפחדים שהם יגמרו עוד יותר מהר. אני פשוט לא מבין אותכם.
 

L e s t a t

New member
תשמע

או שתקרא את ההודעות ותגיב בהתאם - או שתפסיק לחזור על עצמך ותעשה טובה לאנושות בכך שתפסיק להידמות למיסיונר שמנסה למכור סמים במקום דת. אני מזהיר אותך, אם אתה תמשיך עם גישה מיסיונרית, אתה תוגבל מהפורום. אתה רוצה לעשות סמים? שיהיה לך לבריאות, על ראשך בלבד. אתה רוצה לשמוע על הקשרים בין סמים למאגיה? הסברנו לך. אתה רוצה שאחרים יעשו בדיוק מה שאתה עושה? הודעות נמחקות ומשתמש מוגבל על דין המיסיונריות שאינה מורשית בפורום זה. עשית רושם שכל מה שאתה רוצה לדבר עליו הוא סמים, ובכן, פה זה לא המקום. פה זה מקום לדבר על מאגיה וכישוף, עושה רושם שאתה לא מבין הרבה בנושאים האלה ולא מעוניין להבין. הגישה שלי לא נראית לך? כמה חבל, מעולם לא אמרתי שאני דמוקרט. Love it Or Leave it
 
למעלה