זה באמת קורה?
אני תמיד פתוח לדברים חדשים. הראש שלי לא נעול כמו הראש של שאר האנשים הנורמאלים. אני מאמין בקיום העל-טבעי, אנרגיות וכדומה. אני גם אוהב סמים. אני מאמין שלסמים יש כוח עצום, ובין הכוחות האלו יש את היכולת להעצים את זרימת האנרגיה של הנפש. היו לי כמה התנסויות מוזרות בזמן שהייתי על סמים (לא גראס, סמים!). הדלת שהיתה נעולה פתאום נפתחה, הוידאו הפסיק לעבוד כשהייתי כועס והתחיל לעבוד כשנרגעתי. הכוס נשברה לשניים. מחשבות מוזרות מוצאות את דרכן לראשך בזמן שאתה טבוע בערץ עוץ של קסמים והזיות, ואותן מחשבות תמיד מוצאות את דרכן בחזרה אלי דרך העולם הרגיל בצורה של דה-ז'ה-ווים מוזרים. אני בדרך חזרה מהרופא שיניים, הולך ברגל לחבר, מכונית לבנה עוברת מול עיני, ופתאום אני חוטף תחושת דה-זה'-וו עצומה שכבר הייתי בסיטואציה הזאת. כבר חזרתי מהרופא שיניים וכבר הגעתי לחבר ובדרך כבר ראיתי את המכונית, רק שפתאום הכל קורה עכשיו. טריקים של המוח אתם אומרים? הסמים שרטו לך את הצורה אתם אומרים? גם אני חשבתי כך בהתחלה, אני בן אדם מאוד מאוד ספקן. אך לאחר מספר מקרים שאירעו לי ולחברי, התברר לנו שפשוט חייב להיות פה עוד משהו חוץ מטריקים ושריטות. חייב להיות פה משהו אמיתי. לא מצאתי שום מקום אחר לדון בנושא הזה חוץ מהפורום הזה, אז מה אתם אומרים?
אני תמיד פתוח לדברים חדשים. הראש שלי לא נעול כמו הראש של שאר האנשים הנורמאלים. אני מאמין בקיום העל-טבעי, אנרגיות וכדומה. אני גם אוהב סמים. אני מאמין שלסמים יש כוח עצום, ובין הכוחות האלו יש את היכולת להעצים את זרימת האנרגיה של הנפש. היו לי כמה התנסויות מוזרות בזמן שהייתי על סמים (לא גראס, סמים!). הדלת שהיתה נעולה פתאום נפתחה, הוידאו הפסיק לעבוד כשהייתי כועס והתחיל לעבוד כשנרגעתי. הכוס נשברה לשניים. מחשבות מוזרות מוצאות את דרכן לראשך בזמן שאתה טבוע בערץ עוץ של קסמים והזיות, ואותן מחשבות תמיד מוצאות את דרכן בחזרה אלי דרך העולם הרגיל בצורה של דה-ז'ה-ווים מוזרים. אני בדרך חזרה מהרופא שיניים, הולך ברגל לחבר, מכונית לבנה עוברת מול עיני, ופתאום אני חוטף תחושת דה-זה'-וו עצומה שכבר הייתי בסיטואציה הזאת. כבר חזרתי מהרופא שיניים וכבר הגעתי לחבר ובדרך כבר ראיתי את המכונית, רק שפתאום הכל קורה עכשיו. טריקים של המוח אתם אומרים? הסמים שרטו לך את הצורה אתם אומרים? גם אני חשבתי כך בהתחלה, אני בן אדם מאוד מאוד ספקן. אך לאחר מספר מקרים שאירעו לי ולחברי, התברר לנו שפשוט חייב להיות פה עוד משהו חוץ מטריקים ושריטות. חייב להיות פה משהו אמיתי. לא מצאתי שום מקום אחר לדון בנושא הזה חוץ מהפורום הזה, אז מה אתם אומרים?