זהו סוף העולם? על מוסר משתנה.

אני לא רוצה להכנס פה לויכוח על הדת....

אבל אין ספק שהפתרונות הדתיים לנושא ה'מין' הם יותר טובים. אין לי מושג מאיפה הבאת את זה שבבתים דתיים מתייחסים לאישה כמו רכוש וכו'. להפך! בגמרא מוזכר הביטוי - '' אישתו כגופו'' זאת אומרת שכל מה שאישתו עושה זה כאילו הוא עשה. לכן גם מצווה האיש לאהוב את האישה. אין לי מושג מאיפה הבאת את ה'עובדות' שלך - אבל על מה שאני רואה, ויודע - זה ממש לא ככה. נכון! גם בציבור הדתי , והחרדי יש אונס וכו' , אין ספק , ולא באתי להכחיש. לכן גם דיברה התורה על זה. אבל , לדעתי החינוך הדתי מונע דברים כגון יחסי מין בגיל שלוש - עשרה , כמו שקרה באשדוד כתוצאה מזה שהם צפו בפורנו , ורצו 'לעשות כמו המבוגרים'. הפורנו - הוא 'נחמד מאוד' עד שהוא מגיע לידים צעירות.... וכשלא מציבים כללים ברורים אלא 'זורמים' עם המוסר העדכני - זה מה שקורה.... לא נראה לי הגיוני שמחתנים נערים בני 17 , מינימום 18 - שנאמר ''בן 18 לחופה'' לא לפני. בן אדם שמתחתן בגיל 18 ומביא ילדים אין בזה שום בעיה. הרי גם החוק החילוני מעמיד את האדם את האדם לרשותו בגיל 18 , והוא נקרא כמודע למעשיו , ויכול להכנס לכלא , להתגייס , לעבוד וכו' אז מה הבעיה שהוא יתחתן? ממתי בן 18 זה נקרא צעיר מדי? אם האדם מרגיש כבשל לנישואין , והוא יכול לפרנס את עצמו - אז יאללה! שיתחתן! (מי שלא שומר שבת הורגים אותו רק הוא עושה את זה בפרהסיה - זאת אומרת בפני מלמעלה מ10 איש , כתוב בגמ' שפעם ב70 שנה היה בית דין הורג אדם [מכל הדברים] והוא נקרא בשם 'בית דין קטלני' - שאינו כינוי חיבה כפי שאפשר להבין...)
 

גיל110

New member
פחחחח בדיחה

רק אני אגיד לך שאתה בדיחה טובה. אני לא יודע מאיפה להתחיל, כי אני מת מצחוק. אבל החלופה הדתית מטופשת, ואם אתה רוצה לדעת למה, רייצ' בפורום חופש תסביר לך היטב, בתור חרדיה לשעבר.
 

גיל110

New member
אגב, בתנ"ך ה"קדוש" מוזכרים סיפורי אונס

של הגדולים שאתם מאמינים בהם שאנסו נשים. אבל היי, הכי קל להתעלם מזה. האישה היא רכוש, נאד באוויר, למה שלמישהו יהיה אכפת ממנה.
 

yaakii

New member
האונסים שמסופר עליהם בתנ"ך

הם לא "גדולים שאנחנו מאמינים בהם"
 

yaakii

New member
מדוע אתה מקשר דברים לא קשורים?

משתמע מדבריך שהכזרתי שאני חושב שהדת מהווה תחליף טוב בנושא. אני כן חושב ככה, אבל כלל לא אמרתי את זה. בגלל שעכשיו אמרתי את זה לא תהיה לי ברירה אלא להתייחס.
כפי שניתן להבין מהכותרת של ההודעה שפותחת את השירשור הנושא שבו רציתי להתמקד הוא: האם שינוי מוסר הוא מוסרי. אתרי הפורנו רק מוסיפים לגירוי האדם. אדם הצופה בפורנו מפתח תלות ורוצה להשלים ב"מעשה" את מה שהוא למד ב"תאורייה". הנגישות הגבוהה לגירויים מיניים הופכת את הנושא לזמין יותר ומעסיקה את האדם הממוצע בנושא בייתר עוז מאשר בעבר, כאשר גירויים אלה לא היו קיימים. "מה שכן גורם לאונס הוא החינוך שמקבלים בבית, ביחוד בבית דתי, שהאישה היא רכוש..." מכאן אני יכול לומר לך בהבטחה שאתה מדבר שטויות. נתחיל מזה שגם במקומות שאין בהם דת, בטח לא הדת היהודית ישנם מקרי אונס. נמשיך בזה שאין לי מושג איך הגעת למסקנה שהאישה היא רכוש והגבר הוא הבעלים שלה. נמשיך בזה שאין לי מושג מאיפה הנפצת את זה שבמגזר הזה, על-פי מחקרים, קיימים מקרי אונס ואלימות באחוזים גובהים משאר המגזרים יחד. תוכל להפנות אותי לאיזה מחקר שכזה? אה, ורק לידיעתך-אתה מכליל. אה, ורק לידיעתך-אז מה? גם אם נניח שכל החרדים מתחתנים בגיל 10 ובגיל 11 מביאים ילדים? זה אומר שהם עושים טוב? ועכשיו סיכום: לדעתי המוסר האלוקי הוא המוסר הנכון היחיד. בין אם הוחלט שם שמוסרי שילדה תלד בגיל 14 ובין אם הוחלט שמוסרי שתלד רק בגיל 20. המוסר האלוקי, בשונה מהמוסר של בני האדם הוא קבוע. מה שבטוח לא מוסרי זה לשות רף זה כל שנה ושנה (כמו שקיים במציאות היום). זה מעיד על פגם מוסרי שרציתי להאיר את החברה אליו. כנ"ל בנושא האלימות. אם ה' מצווה על עקידת הבן -אז זה הדבר המוסרי ביותר שקיים. למה המוסר עדיף על החלופות? רק משום שאתה החלטת שהמוסר היהודי לא ייאה בעיניך.
 

בארבאבא

New member
אתה מקצין.

נכון שהדת היהודית לא קוראת לשריפת חזיות, אבל גם לא משתמשים בנשים כמו בחפץ.בדתות אחרות היחס לנשים הוא הרבה יותר גרוע. נכון שבדת אומרים שתפקידה של האישה הוא לחנך ולבשל,אבל עדיין לא מונעים ממנה לצאת לעבוד וללמוד. ודווקא מי שצריך לספק ביחסי המין,הוא הגבר את האישה.. בתכלס..האשמים בזה שנשים הן חפצים זו התקשורת והנשים.
 

גיל110

New member
אל תשקר

בפורום חופש הביאו ציטוט לכך (וגם כתבו שקראו דברים כאלה) שהבעל יכול לאנוס את האישה אם לא תרצה לתת לו! יותר מזה, אני לא מבין משהו. למה אצל הרבנות, הם מתעקשים להשפיל את האישה ולא לגרש אותה כשכתוב בתנ"ך בפירוש שאם גבר לא רוצה לתת גט לאישה אז מלקים אותו עד שהוא נותן! אל תנסה להפוך את היהדות למשהו טוב, כי זה לא. וכשתהיה פה מדינת הלכה (במידה ולא נעצור את ההתפשטות החרדית), אתה תראה איזה סבל יהיה פה. מה שבטוח, צבא למדינה לא יהיה.
 

aviel931

New member
../images/Emo6.gif אתה דמגוג.. צבא יהיה ועוד איך

אולי... כי כבר היום 50% מהקצונה הקרבית היא ר"ל דתית! וזה כשהדתים יחד עם החרדים לא מגיעים לחמישית מהיהודים בארץ! מי היה מאמין.... http://www.nrg.co.il/online/11/ART1/628/100.html
 

גיל110

New member
../images/Emo6.gif אתה מאמין לכתבות האלה?

צה"ל בעצמו פירסם נתונים ש-97% מהחרדים לא מתגייסים! יותר מזה, עמוד השדרה האמיתי של הצבא המזורגג הזה הוא חיל האוויר והטייסים. רוב הטייסים כיום הם אתאיסטים שחיים בישובים של עשירים (רעות מכבים, קיסריה, כפר שמריהו וכו'). אל תנסה לשקר. הצבא בלי הטייסים יקרוס. אחרי הכל, גולני, גבעתי וצנחנים הם היו ותמיד יהיו בשר תותחים של הצבא הזה, כמו בכל צבא אחר.
 

aviel931

New member
זה ידוע שהציונות הדתית(לא חרדים)

שולטת היום ביחידות החי"ר של צה"ל. טיס זה גם לא מעט פרוטקציה. ראינו מה שוה טיס-במלחמת לבנון ה2.... צבא מול טרור חיב חיל רגלי-אלא אם כן אוה רוצה להפציץ ולהרוג גם חפים מפשע...
 

גיל110

New member
יקירי, אתה הוזה

ללא טייסים במלחמת לבנון השנייה, היו נשחטים חיל צה"ל ללא הפסקה. להזכירך, ללא טייסים אין לך גם צנחנים, אין לך 669 ואין לך שלדג. אגב, אתה גם מוזמן להסתכל ביחידות המובחרות. הם ברובם מורכבים מחיילים לא שומרי כשרות (מכיר את זה כי מישהו מהמשפחה שלי שם)
 

aviel931

New member
אחי

יש לי חבר במטכ"ל, והבן של הר"מ שלי קצין קבע במטכ"ל, אל תקשקש. וצריך את כולם!
 

aviel931

New member
דוקא הבן של ראש הממשלה לא קרבי../images/Emo3.gif

א"מ זה רב-מורה או רב מחנך, שמלמד מקצועות קוד בישיבה תיכונית
 

antreprize

New member
כן? מה ראינו?

חיל האוויר הוא החיל היחיד בצה"ל שתפקד במו צרשריך במלחמה ושהגשים את כל מטרותיו (חיסול המערך הרקטי לטווח ארוך ובינוני, מעולם לא והצבה בפניו המטרה לחסל את המערך לטווח הקצר). הציונות הדתית לא שולטת בשום יחידה שהיא לא הנח"ל החרדי ולא הרבנות הצבאית וגם לא מהווה רוב או מחצית מהקצינים בשום יחידה קרבית אחרת. בנוסף, הציונות מנהיגה מערכת השתמטות ממוסדת, הידועה כישיבות ההסדר אשר מאפשרת לכל חייל שלא משרת ביחידות מיוחדות או עבר קורס קצינים לשרת שירות חלקי בלבד ולהגדיל את הנטל על החיילים החילונים.
 
למעלה