מי, לדעתכם, צודק ב"ויכוח הלוגי" הזה? :D מבחינה לוגית נטו, בלי קשר לנטיות הפוליטיות שלכם.
בחשכת הלילה Active member 17/5/26 #1 מי, לדעתכם, צודק ב"ויכוח הלוגי" הזה? מבחינה לוגית נטו, בלי קשר לנטיות הפוליטיות שלכם. קבצים מצורפים ויכוח.docx KB 155.3 · צפיות: 7
T The AnarchistPhilosopher Active member 8/6/26 #2 זוכר את המשתמש Fingertip? תמיד רצה רק לפתוח קבצי PDF בלי וורד, מחשש לוירוסים. האמת שאני בטוח שגם ביובונטו יש וירוסים ו-malware.
זוכר את המשתמש Fingertip? תמיד רצה רק לפתוח קבצי PDF בלי וורד, מחשש לוירוסים. האמת שאני בטוח שגם ביובונטו יש וירוסים ו-malware.
בחשכת הלילה Active member 9/6/26 #3 נכתב ע"י The AnarchistPhilosopher: זוכר את המשתמש Fingertip? תמיד רצה רק לפתוח קבצי PDF בלי וורד, מחשש לוירוסים. האמת שאני בטוח שגם ביובונטו יש וירוסים ו-malware. לחץ כדי להרחיב... שלא יפתח
נכתב ע"י The AnarchistPhilosopher: זוכר את המשתמש Fingertip? תמיד רצה רק לפתוח קבצי PDF בלי וורד, מחשש לוירוסים. האמת שאני בטוח שגם ביובונטו יש וירוסים ו-malware. לחץ כדי להרחיב... שלא יפתח