"ויכוח לוגי"

בחשכת הלילה

Active member
מי, לדעתכם, צודק ב"ויכוח הלוגי" הזה? :D
מבחינה לוגית נטו, בלי קשר לנטיות הפוליטיות שלכם.
 

קבצים מצורפים

  • ויכוח.docx
    KB 155.3 · צפיות: 7
זוכר את המשתמש Fingertip?

תמיד רצה רק לפתוח קבצי PDF בלי וורד, מחשש לוירוסים.
האמת שאני בטוח שגם ביובונטו יש וירוסים ו-malware.
 
למעלה