וואו. ראיתם את זה?
יצירת הפאר החדשה של השכן, שטוען שלהגיד "סקוטש" זה כמו להגיד "בלנד". אני הזדעזעתי מהדברים האיומים שהוא כתב שם. בעיקר, שימו לב לקראת הסוף, להערות ה"מופלאות" בנושא הטיפים. מי ייתן ולא יהיו לנו יותר ברמנים כמוהו בארץ! "ורק כדי לסבר את האוזן, הכותב הוא ברמן (אגאדיר הוטל), ומדריך בבי"ס לברמנים" (מתוך אחת מיצירות הפאר המוקדמות יותר שלו.)
יצירת הפאר החדשה של השכן, שטוען שלהגיד "סקוטש" זה כמו להגיד "בלנד". אני הזדעזעתי מהדברים האיומים שהוא כתב שם. בעיקר, שימו לב לקראת הסוף, להערות ה"מופלאות" בנושא הטיפים. מי ייתן ולא יהיו לנו יותר ברמנים כמוהו בארץ! "ורק כדי לסבר את האוזן, הכותב הוא ברמן (אגאדיר הוטל), ומדריך בבי"ס לברמנים" (מתוך אחת מיצירות הפאר המוקדמות יותר שלו.)