לא חכמה מדי1
New member
ואני רק לשאלה..........
לפני כמה ימים, בזמן שהעברנו המתנה משעממת למדי אבל מחויבת, היא (חברת הנפש שלי) משגרת את המשפט הזה מולי "הוא חרא של זיון" אני , לא ממש מכירה את הצד הזה שבה (זה שמדבר על זיונים...פולניה אסלי זו...) מסתכלת עליה ואומרת :"תרשי לי לענות לך הכי אמיתי שיש?" והיא שולפת ישר "שדרי". אז מה היה שם בשידור? הלוגיקה הבאה – כשהוא/היא אומרים על הפרטנר/ית שהוא/היא זיון חרא בדרך כלל הם מתכוונים שהוא/היא לא יודעים להזדיין כמו שהם היו רוצים שידעו. בדרך כלל, וזו לא הכללה אלא מניסיוני הפרטי בלבד משיחות עם אנשים , יש תחושה שהאשמה היא בפרטנר על זה שאת המלאכה אינו עושה כראוי. כשהוא/היא אומרים על הפרטנר/ית שהוא/היא זיון מעולה בדרך כלל הם מתכוונים שהוא/היא יודעים להזדיין כמו שהם רוצים שידעו.וכאן, הרושם שקיבלתי זה ש"איזה כיף להזדיין עם הפרטנר הזה כי המלאכה מבוצעת על ידו/ידה כראוי." בשום מקום לא שמעתי על המקום/האחריות של הדובר/ת בהצלחת/אי הצלחת הזיון........ וכל מה שאני שואלת זה – אולי ההצלחה או אי ההצלחה הם תלות בנו ועלינו בלבד? שבוע נפלא לכולם
לא חכמה מדי1
לפני כמה ימים, בזמן שהעברנו המתנה משעממת למדי אבל מחויבת, היא (חברת הנפש שלי) משגרת את המשפט הזה מולי "הוא חרא של זיון" אני , לא ממש מכירה את הצד הזה שבה (זה שמדבר על זיונים...פולניה אסלי זו...) מסתכלת עליה ואומרת :"תרשי לי לענות לך הכי אמיתי שיש?" והיא שולפת ישר "שדרי". אז מה היה שם בשידור? הלוגיקה הבאה – כשהוא/היא אומרים על הפרטנר/ית שהוא/היא זיון חרא בדרך כלל הם מתכוונים שהוא/היא לא יודעים להזדיין כמו שהם היו רוצים שידעו. בדרך כלל, וזו לא הכללה אלא מניסיוני הפרטי בלבד משיחות עם אנשים , יש תחושה שהאשמה היא בפרטנר על זה שאת המלאכה אינו עושה כראוי. כשהוא/היא אומרים על הפרטנר/ית שהוא/היא זיון מעולה בדרך כלל הם מתכוונים שהוא/היא יודעים להזדיין כמו שהם רוצים שידעו.וכאן, הרושם שקיבלתי זה ש"איזה כיף להזדיין עם הפרטנר הזה כי המלאכה מבוצעת על ידו/ידה כראוי." בשום מקום לא שמעתי על המקום/האחריות של הדובר/ת בהצלחת/אי הצלחת הזיון........ וכל מה שאני שואלת זה – אולי ההצלחה או אי ההצלחה הם תלות בנו ועלינו בלבד? שבוע נפלא לכולם