ואני רק לשאלה..........

את רוצה לספר לי משהו ?

מתי ומי בילגן לך ת'מצעים ? האם הם מאה אחוז כותנה מיצרית ? באיזה צבע המצעים שלך ? האם יש גומי בקצוות של הסדינים ? הכרים מלאים בנוצות ,ספוג,חצץ?
 
פפפפפפפ

רגע רגע אתה מחליף למינה צמח? כמה קושיות על הבוקר סולטי.. כולה ראש השנה הגיע... עדיין לא פסח:)))
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אם היא תחליף לה צמח דיוק בסקרים בטוח כבר לא יהיה.. יתבלבלו לה הסטטיסטיקות וואלה געגעתי לזאתי..
 
אני שם לב למוטיב חוזר אצלך

נונונו לולולו משהו עם ה"ו" נתקע שם לא הגיע הזמן לעבור לאות הבאה ?
 

לולו 64

New member
חחחח

טוב.ישן במקום יושן ...אוףףףףף הוו הזאת להיתלות עליה וזהו.
 
חרא של זיון

מאחר ואני טוענת שהכל בראש, אני מאמינה שהרוב תלוי בנו, אני מסוגלת לשכנע את עצמי שזה טוב, טוב, טוב, אם אני מעורבת רגשית. יחד עם זאת, ייתכן מאוד שזיון יתחרבן בגלל רמת ציפיות שאינה תואמת לשני הצדדים. אם אני מצפה שהוא יירד לי עד שאני גומרת והוא מוכן לרדת רק כדי למלא חובתו לשתי דקות, הזיון הזה מבחינתי חרא, גם אם אני מאוד אוהבת אותו. אם אני מוכנה לעשות בשבילו ולמען ההנאה שלו גם זויות שבד"כ אני לא אוהבת, אבל הוא בתמורה חושב שהנאתו היא הנאתי, הזיון הזה - חרא. ובאופן כללי, אם היחס שלו כלפי מחוץ למיטה נופל בטיבו ליחס שלו בתוך המיטה, עם הזמן, התסכול יגבר וגם אם יש לו את כל הנתונים, הרצון והיכולת, הזיון איתו ייחשב לחרא. למעשה, אם כל הכתוב לעיל יתממש, זה יהיה זיון חרא חד פעמי, אני איפה שחרא לי לא נשארת.
 
צריך שניים לטנגו

אבל בכל זאת העובדה היא, שעם אותה אישה - יש כאלה שמדיינים טוב וכאלה שלא, כך שלפעמים יתכן שבכל זאת - זה לא ב"אשמתה". אולי היא מנסה לאותת ולומר לשני מה טוב ומה לא, והוא לא מקשיב? במקרה זה זו אולי אשמתה שהיא בכלל שוכבת איתו, אבל אני חושבת שלא לזה התכוונת.
 
סליחה שנדחפת - אבל אני חושבת

שיש דבר כזה חרא של זיון. זה קשור לניסיון , למאמץ, ולהתאמות הגוף... אז נכון שאם תתמללו את זה קצת זה יהיה יותר טוב , אבל בבסיס חרא של זיון נשאר חרא של זיון נשאר חרא של זיון. ואין לו עתיד. אני מדברת מנסיון...
 

samantha1jones

New member
עד כה נתקלתי רק בבחור אחד שזכה בתואר המפוקפק

חרא של זיון, וזה בגלל שהוא גמר אחרי שניות ספורות של חדירה. זה קרה גם בפעם השניה והשלישית, לא רק בהתחלה כך שלא ניתן לייחס את זה להתרגשות או חרמנות יתר. הוא בחור מקסים, אבל לזיין זה גדול עליו.
 

espresso111

New member
NEXT

וכמה שיותר מהר, החברה שלך הולכת להתאהב קשות בבן אדם, שכן קשר מהסוג שהוא מציע, עלול לגרום לה להתאהב קשות ולהשאר עם שברון לב קשה למרות שגם בקשר עם מפגשים זה עלול לקרות, לא מצליח להבין למה בגידה וירטואלית זה בסדר, ובגידה מציאותית לא, הרי הכל בעיני אישתו, ואם היא תראה את כל ההתכתבות האירוטית ביניהם היא תגיע למסקנה שזו בגידה, אז שיפסיק לפחד מהמעשה, כי מעשים זה לא רק מגע מעשים זה גם דיבורים פנטזיות וכ"ד, מצד שני אם לחברה שלך זה מתאים והיא לא מחפשת משהו מעבר לזה אז למה לא, אבל אם מחפשת משהו מעבר לזה היא עלולה להרגיש עם ולהיות בלי, ואז חבל על כל הסיכונים הכרוכים בזה שכן אם כבר להסתכן אז להסתכן עבור משהו ממשי ושווה.
 
למעלה