ואוו!

Bitchhh

New member
ואוו!

איך לא ידעתי על הפורום הזה קודם? בכל אופן...אשמח מאוד לעצתכם! החתונה של אח של חבר שלי מתקרבת, ואני מאוד רוצה להראות יפה ונוצצת ליידו.. הבעיה היא איפה לחפש? אני לא אוהבת רשתות, מחפשת חנויות פרטיות וחמודות באזור המרכז (אין לי בעיה להגיע למקום אם הוא שווה...) וגם...אם למישהו יש פה משהו מעניין שהיא מעוניינת למכור....אשמח לראות! אני 175 על 100 ק"ג מחכה לעצות וטיפים, אחלה פורום!
 

DREAM111

New member
ראשית ברוכה המצטרפת שנית ../images/Emo49.gif

שלישית אכן אחלה פורום כי יש פה אחלה חברות מקסימות. ולעניין החשוב בגדים לאירוע. כפר מלל בורדו. ת"א יש את מתוקה בכניסה לנחלת בנימין. ת"א אלנבי אופנת רמי. איזה סגנון את מחפשת לעצמך
 
מחירים סבירים? סליחה

לפחות אל תכתבי דברי שקר לאנשים שלא מכירים אותך. מאחורי הקלעים לוקחת מחירים בשמיים ומעיזה לומר כאן מחירים סבירים. תחשבי טוב לפני שאת רושמת כזה דבר במיוחד לאור העובדה שאני אישית רציתי שתתפרי לי חולצה וביקשת עבורה 500 ש"ח ממש בלי בושה כולה חולצה....
 

Bitchhh

New member
המממ.....

למה אני לא פונה לרשתות הגדולות? כי אני לא ראוה שם משהו שמתאים לבת 21... ואטי תודה, אבל זה פשוט לא הסגנון שלי. ותקציב? כל דבר ששווה בעיני את המחיר הולך.
 
...... בלי בושה כולה חולצה..

אבל היא בעיצוב שלי ואני נותנת את הנשמה בכל בגד ומי ואוהב את העיצובים שלי ויודע להעריך כי TIME IS MONY יעיד כי 500,600 ויותר לחולצה בעיצוב אישי זה מחיר סביר . מסכימה שהעיצובים והמחירים שלי לא מתאימים לכולן אבל מכאן ועד למילה שקר המרחק רב . חשבתי טוב גלגל המזל .. כדאי שתלמדי שכדי לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון צריך לשתוק .
 
פחחחחחחחח

את ממש מצחיקה אותי בכלל שווה לענות לך רק שתדענה כאן הבנות שכדי לבוא לקנות אצל אחת כמוך צריך להכין המון המון כסף ולא נראה לי שהן רוצות להשקיע 500 שח בחולצה כאילו מה היא חולצה מזהב??? תאמיני לי בושה פשוט ככה!!!
 

fire witch

New member
500-600 לא נחשב מחיר סביר

עם כל הכבוד להשקעה שלך בבגד , גם אמא שלי מעצבת ותופרת ואני די מכירה את הדם היזע והדמעות שמשקיעים בכל עיצוב ועיצוב כי גם אני לא טומנת את ידי בצלחת בנושא הזה , אבל מכאן ועד להגיד שהמחיר הזה הוא סביר הדרך ארוכה . אם את חושבת שאת נמנית על שורת המעצבים הדגולים שבמחיר שהם גובים על כל בגד טמון ערך מוסף של ידע כי הבגד נעשה בהשקעה עילאית , איכות מהטובות ביותר ועבודה רבה וקשה אין שום בעיה עם המחירים האלו , אבל מכאן ועד להגיד שהמחיר הוא מחיר סביר הדרך ארוכה . המחיר הוא אולי סביר למי שרגילה לקנות בגדים בכיכר המדינה אבל לבחורה שזה עתה השתחררה מהצבא , לאמא שרוב משכורתה יוצאת על ילדיה , לאנשים שהמשכורת שלהם היא משכורת מינימום ( ויש הרבה כאלה בארץ) 500-600 שקל הם ממש ממש לא מחיר סביר . אז ממש אין בעיה עם זה שתציגי כאן את עיצובייך , שתפרסמי את עצמך על כל צעד ושעל (ואת עושה את זה בלי בעיה) תקבלי כאן קרדיטים מכאן ועד להודעה חדשה לזה כבר התרגלו כאן ואף אחת לא מחרחרת ריב ומנסה לבדוק בציציות של המשתמשות שבאות ומרעיפות עלייך שבחים, אבל זו לא הפעם הראשונה שאת מציגה את העיצובים שלך כבעלי מחיר "שווה לכל נפש" כשברור שזה לא כך וכאשר מציגים את הצד השני את מנסה להכות מתחת לחגורה ולרמוז על האינטיליגנציה הירודה של נשות הפורום, את נעלבת ללא כל סיבה ומטיחה עלבונות בחזרה. עצוב לי שאת מנסה למשוך כאן במתק שפתייך מצד אחד ומהצד השני מצליפה בלשונך בכל מי שדעתה מנוגדת לשלך.
 
../images/Emo45.gif

מסכימה עם כל מילה. ראיתי חלק מהדגמים באתר ממש לא אהבתי לדעתי זה סגנון מבוגר מאוד. אין לי מילים פשוט חוצפה!
 

fire witch

New member
תשובה למסר שלך , ראוי שכולן תראנה

כדי שלא יצא שאני מעלה כאן האשמות שווה ומכפישה , וכדי שאטי תוכל לראות מאיפה הגיע הרעיון שהיא מזלזלת ופוגעת : הכל מהחיפוש בפורום... ובשביל שלא יהיה בלגן בעיניים ורק מי שתרצה לקרוא תקרא - אפילו סידרתי את זה בקובץ נפרד. ובקשר לעלבונות , פגיעות ושאר ירקות - אני גולשת כאן כבר כמעט שנתיים לא תמיד כותבת אלא רק כשיש לי מה להוסיף (ולרוב זה לא סתם שמן למדורה ) , גם בפורום יפות ושמנות גלשתי בעבר ובשני הפורומים האלה מצאתי הרבה הודעות של נשים ונערות שמתרעמות על התגובות שלך וחשות זלזול שנובע מהודעות שכתבת , כיוון שאני לא יכולה לבקש אישית מכל אחת ואחת לאשר לי להשתמש בהודעות שלהן ויתכן שחלקן שינו את דעותיהן עם הזמן אני מעדיפה שלא להוסיף גם את זה . לסיכום כמו שאמרת - כדאי שתלמדי שכדי לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון צריך לשתוק . אם לא נעים לך לקרוא עכשיו את המשפט שאת עצמך כתבת כשהוא מופנה לכיוונך אז אני מניחה שתביני מהיכן מגיעות תחושות של אי נעימות שגורמות להרבה חברות בפורום לצאת נגדך.
 

fire witch

New member
תוספת קטנה ששכחתי

אם בין הציטוטים שהעליתי מהחיפוש ישנן הודעות של משתמשות שאכן המליצו מרצון ואהבה - אני מתנצלת מראש ומקווה שתבינו
 
למעלה