ואוו!

DREAM111

New member
אפשר לשאול לאיזה מסר את מתכוונת

בהודעתך
 

fire witch

New member
למסר שאטי שלחה לי לפני זמן מה

(אם זה בסדר מבחינתך אין לי שום בעיה להעלות גם את תוכנו לכאן ) במסר היא הסבירה לי מה זה מחיר סביר וביקשה שאראה דוגמאות לפגיעה שלה באחרים . כעקרון ניסיתי להמנע מציטוטים שלה מפורומים אחרים כמו פורום שמנות ויפות ולכן לא חיפשתי כאלה אבל יש לי משפט אחד שהיה קשה לי לשכוח למרות שקראתי אותו לפני כשנה "ליאורי הכפולה שלבשה בגד שקטן עליה בשתי מידות" שמתייחס להופעה של מנהלת הפורום - ילדה של החיים 19 בטלויזיה , אני חושבת שלא צריך יותר מזה כדי להדגים כמה מילים יכולות לפגוע ... ויש לי גם שאלה בנוגע למשפט שרק עכשיו שמתי אליו לב : אולי את תוכלי לעזור לי להבין מי הוא אותו אדם שהצלחתה של אטי כל כך מפריעה לו שהוא שולח בנות לפורום שישמיצו אותה כמו שהיא כתבה לי ?
 
קצת התהפכו לה היוצרות

זו היא שמשמיצה על בסיס קבוע אדם אחד שהצלחתו נורא מפריעה לה. -זו תופעה ידועה בפסיכולוגיה, אגב. אבל לא ניכנס לזה-
 
המסר שלי -מהו מחיר סביר

אל: fire witch תאריך: 05/10/2006 22:38:18 מצטערת אם אי פעם נפגעת מדברי אבל הבחורה הזו "גלגל המזל" שכתבה מעל גבי הפורום "לפחות אל תכתבי דברי שקר לאנשים שלא מכירים אותך." אני חושבת שאפילו שהיא מסתתרת מאחורי מקלדת ,יש את "חוק לשון הרע " והיא עברה עליו.אם הגבתי כפי שהגבתי זה אינו עלבון כי אם הוכחה . מחיר סביר זה מושג כלכלי שאינו נותייחס למצבו הכספי של האדם אלא עומד בהשוואה לרמת המחירים של מוצרים דומים אצל קולגות בענף .חולצה בעיצוב אישי עולות הרבה יותר מ500 ש"ח בפירוש לא בכיכר המדינה שם זה באלפים . ובקשר להערותייך כלפי .מתי ניסיתי לרמוז על האינטיליגנציה הירודה של נשות הפורום, במי הטחתי עלבונות . מתי הצליפתי בלשוני בכל מי שדעתה מנוגדת לשלי. תעברי בבקשה על השרשורים שלי ותראי עד כמה שרשורי מחמיאים מפרגנים מדווחים ונותנים אינפורמציה על נושאים שאני יכולה לעזור . את היחס אלי בפורום זה או אחר יוצרות אותן הבנות שנשלחו לכאן במטרה להשמיץ בשליחות האדם שהצלחתי מפריעה לו. מתנצלת שפלשתי למסר הפרטי שלך . שבת שלום וחג שמח .
 

lee_1

New member
אם אני לא טועה, לפניי כמה חודשים

עינגת אותנו בדברי החוכמה שכשאת רואה אישה שמנה בא לך לבכות, או משהו בסגנון של יש לי דמעות בעיניים כשאני רואה אישה שמנה. מעניין אם בסתר את בוכה גם כשאת מעצבת בגדים לנשים שמנות? אתי, יש פתגם שאומר את הדבר הבא: אם 3 אנשים אומרים לך שאתה שיכור, כנס למיטה גם אם אתה בטוח שלא שתית. על אותו משקל, אם לא אחת ולא שתיים אומרות לך שצורות ההתבטאות שלך גסות וולגריות, שאת אישה לא נעימה, אז תסיקי מסקנות. ולעיניין המחיר, אפילו מעצבים מוכרים ומפורסמים ממך לא מרשים לעצמם לקחת כאלו מחירים, אז אל תגידי שזה מחיר סביר, כי זה לא סביר בכלל!
 

דנית כ

New member
אני תמיד מצאתי באלנבי...

(בת"א מן הסתם..) הפעם האחרונה הייתה לפני חצי שנה ב... אופנת רמי או משהו עם פריז (נראה לי שהם אחים...)
 

DREAM111

New member
../images/Emo25.gif מה הייתי עושה בלעדייך תותית

שלי שכל פעם מצילה אותי עם הכתובת שלו
 
ממליצה בכל זאת לנסות אצל אטי.

אני לא מבינה למה כל פעם שמזכירים את השם אטי יעקובסון מתגלה לפתע שירשור ארוך כמה היא לא.... אטי היא מוכשרת עושה את העבודה שלה נאמנה עם כל הלב והנשמה. אני בחורה צעירה שבדר"כ מהשקטות שלא מגיבות אבל דיי... הגזמתן... כשהיה לי אירוע משפחתי תפרתי אצל אטי מכנס וחולצה מ-ד-ה-י-מ-י-ם וואלה גם המחיר לא היה בשמיים.. נכון שהמחירים הם לא כמו שהולכים לקנות ברשת אופנה אבל לי ורק לי יש את אותו בגד... ואין סיכוי שמישהי תתלבש כמוני באירוע חשוב...(תודו שזה מבאס לבוא לחתונה ועוד עגלגלה או שתיים לובשות את אותו הבגד כי זה מה שיש ברשת X או Y). אני קונה הרבה גם ברשתות וגם בבורדו שזו חנות מקסימה בפני עצמה (אני לא מבינה למה כל הזמן משווים בין אטי לבורדו???) נכון שבהתחלה כשנכנסים לאטי הרושם הראשוני הוא של אופנה "זקנה" אבל אחרי שמדברים עם אטי מבינים שהיא מאוד פתוחה לרעיונות,זורמת ומאוד מתאימה את עצמה ובגדיה לעומדת מולה.... אני אישית חזרתי אליה לתפור חולצה נוספת (שיצאה מעלפת דרך אגב...) מבחיר סביר לתפירה אישית... אז כל מי שנרתעת מאטי בגלל התגובות פה... קפצו לראות/להתרשם ואז תחליטו... דיי למלחמות והפוליטיקות הדביליות שמתנהלות פה....
 

DREAM111

New member
דעתי בנושא

הפעם אני באה מהצד השני. עד היום שהייתי אצל אטי (עבורי אישית רק פעם אחת אבל בכלל) יצאתי ברושם חיובי ואכן חשבתי לתומי כי המחירים הם שווי נפש לכל דורש. לצערי השבוע התאכזבתי קשות. לאחר היכרות ארוכה עם אטי מהפורום שטענה כל הזמן כי מחיריה הם מחירים הסבירים למחירי השוק גליתי כי זה ממש לא כך. היא "עיצבה" לחברה טובה שלי חולצה וביקשה על החולצה 500 ש"ח. אז נתחיל מכך שאת העיצוב לא עשתה אטי אלא עשתה סקסיית ואטי משתמשת בעיצוב של סקסיית ומכן ועד מחיר של 500 ש"ח זה הגזמה. חברתי חייבת חולצה ולכן המשיכה עם ההזמנה אבל אני יודעת בבירור שהחברה הזו (שכסף זה הדבר האחרון שמדאיג אותה טפו טפו שתהיה בריאה) לאטי לא תיכנס יותר לעולם. הטענה כי היא מעצבת ולכן זה מוצדק לא מקובלת עלי מצטערת. רוב הדגמים של אטי חוזרים על עצמם רוב החולצות הן באותה ורסיה כך שאין פה ממש עיצוב אלא שינוי של שרוול או צוואר. גם שאני הייתי בחנותה ורכשתי חולצה עבורי שנתפרה במיוחד המחיר היה שפוי ואף נראה לי נפלא כ-250 ש"ח לחולצה יפיפייה. חבל לי מאוד שה"רומן" שלי כממליצה על אטי השבוע הסתיים.
 

DREAM111

New member
בנות אני מבקשת לשמור על לשון נקיה

ולכבד דעות אחת של השניה.
 
DREAM אני מבקשת ממך לדייק בפרטים

. אני מעריכה מאוד את עבודתך הנאמנה והנמרצת בפורום ואת דאגותייך למצבן הכלכלי של הבנות .אך מכאן ועד להחלטה כמה כסף עלי לקחת עבור עיצוב של בגד כדי שיראה סביר ..... המרחק רב . .( 800 שקל ל שתי חולצות בעיצוב אישי המחסוף של סקסית השרוולים שלי..)ולא לדבר ולהחליט בשם חברתך . היא עוד תשוב .....כי היא מרוצה ! כמנהלת פורום לדעתי עליך להיות נייטרלית כלפי כולם להתייחס בהמלצותייך על חנויות לעשירים יותר ולעשירים פחות באותה הערכה אוביקטיבית ולתת לגולש שיחליט היכן לקנות . פורום "אופנה מלאה" לא רק ל....................גם לאלה שהפרוטה מצויה בכיסן . חג סוכות שמח !!!
 

DREAM111

New member
גם כמנהלת זכותי להביע דעה וזה מה

שעשיתי. עד השבוע לא היה לי דבר לומר בנושא ואף שיבחתי והמלצתי לשואלות אבל אחרי השבוע למרות שטענתך על השינוי הדעה השתנתה וזו זכותי גם כמנהלת אבל בראש ובראשונה כאדם וכלקוחה. גם השינוי של השרוול שעשית לחברתי עדיין לדעתי לא מצדיק מחיר של 500 ש"ח. סוכות שמח.
 

fire witch

New member
אני שמחה שמצאת בגדים לטעמך

אין דבר יותר נחמד מלמצוא בגד שעושה לך חיוך בלב בכל פעם שאת רק פותתת את הארון , אבל למה את מכנה את הדעות של הנשים כאן "מלחמות ופוליטיקות דביליות" , עם כל הכבוד לך , כמו שלא היית רוצה שיאמרו שדעתך דבילית גם אחרים לא נהנים לשמוע את זה על עצמם . בהודעה שלי התרעמתי על שני דברים מאד ספציפיים , לא על העיצוב של אטי - מי שמוצאת את הבגדים יפים שיבושם לה ואני האחרונה שתתווכח על טעם וריח או אגיד למישהו שהבגדים שלה לא יפים כי זה עניין של טעם אישי ואין סיבה לגרום למישהי להרגיש שהיא לא יודעת מה טוב בשבילה , לא על הכישרון שלה ואפילו לא על המחיר - ככה היא בחרה לתמחר את יצירותיה וזה העניין שלה. ההודעה שלי נגעה לכך היא אומרת שהמחירים הם סבירים ועם כל הכבוד לך ולכל מי שמוצאת ש500 שקל לחולצה זה מחיר נוח בעיני זה לא מחיר סביר ( וגם בעיני עוד כמה משתתפות) ולכך שהיא מטיחה עלבונות באנשים ושוכחת שמאחורי המקלדת עומד אדם , זו לא הפעם הראשונה שאני יוצאת נגדה בעניינים האלה אבל אלו הנושאים היחידים שמביאים אותי לכתוב כאן הודעות נגדה ואם את בחרת לצאת לטובתה אז כנראה שהשירות שלה באמת מעל ומעבר והבגדים שהיא עיצבה לך מאד מאד מוצאים חן בעיניך ועל זה אני מברכת , הלוואי ויהיו עוד אנשים בעולם שיכולים לעשות טוב לאחרים אבל אם היא נחמדה רק למי שמשבחת אותה ולא מוכנה לקבל ביקורת אז זה חבל . ודרך אגב - זה לא הפורום היחיד שבו יש דעות נגד ובעד , זה לא הפורום היחיד שבו לחלק יש תשבוחות ולחלק יש ביקורות רעות וזו מהותו של פורום שמהווה מקום להחלפת דעות ורעיונות בין אנשים ולא נעים בכלל לשמוע שדעה שמובעת היא דבילית ומלחמתית.
 

fire witch

New member
תשובות "מכובדות" זה דבר בסיסי

אני לא מחבבת התלהמות חסרת גבולות , כמו שכתבתי מאחורי כל מקלדת יש אדם וחבל שמתעלמים מזה כי הפורומים הם כמו חברה קטנה של אנשים בעלי תחום עניין דומה . אני חושבת שרוב הנשים כאן ניחנות באינטיליגנציה ממוצעת אם לא למעלה מזה וצריך לתת תשובה כמו שצריך ולא לזרוק ססמאות לאוויר ולברוח כי זה סוג של זלזול. הרי אנחנו כאן בשביל הכיף ולא בשביל לריב ( את זה יש מספיק בעולם " הרגיל"..)
 
במקרה שלה זה די חסר טעם

הקטע של הסברים לוגיים מנומקים. מניסיון. היא מסרבת להבין שהפעילות שלה בפורום רק פוגעת בה ובפרנסה שלה, ושתמונה אחת של סקסיית בבגדים שלה, עושה לה שירות פי אלף יותר טוב מכל מילה שהיא אי פעם תגיד. נו מילא. רובנו מקוות שיום יבוא והיא תכתוב קצת פחות ותשים פה קצת יותר מסקסיית ועיצוביה. את מוזמנת להצטרף לתקווה הזו.
 
למעלה