ה
הגאה
של הודעות ה

L a d y G

New member
תקראו! זה חשוב ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מיקי, בבקשה אל תשימי את זה ב -
, לפחות עד מחר - חשוב לי שיראו את זה! מישהי מתכוונת להגיע מחר להפגנה בכיכר רבין? אביטל.
 

Mיקי_

New member
עייני בבקשה

בהודעה הזו!
וחוץ מזה אני סרבנית מצפון והם לא רוצים סרבנים...
 

Um Kultum

New member
שמאל פשיסטי

קודם כל, למרות הכותרת, אני שמחה שאתן הולכות להפגנה. מעורבות פוליטית זה ממש חשוב וממש נדיר וכל הכבוד. וגם הנושא ראוי וחשוב. אבל זה שהם מונעים מהסרבנים לבוא זה מזעזע! מה זה הפשיזם הזה? כל הכבוד לסרבנים ולסרבניות, הם עושים מעשה אמיץ ומשלמים מחיר אישי וקבוצתי, וצריך למחוא להם כפיים ולא להעיף אותם. גם בהפגנה של האחד במאי הנוער העובד והלומד לא נתן לאנרכיסטים להיכנס. די להתחנף לימין ולממסד!!!!!!!!!!!!!!! מיקי- נשיקות!
 
אה אה אה עד הנוער העובד והלומד

א. האנרכיסטים הלכו איתנו לאורך כל ההפגנה ועשו ראש ובלאגן ועלו על תחנת אוטובוס.... פנאן? ב. איך לא ניתן לאנרכיסטים להכנס אם זאת הייתה הפגנה פתוחה לכולם? זה הרי היה באמצע רחוב ולא במקום סגור! ג. אם במקרה העיפו את האנרכיסטים זה רק בגלל שהתפתחה תיגרה או סוג של אלימות.... בדוק את דבריך!!! קל לזרוק דברים לאוויר אה?
 

Um Kultum

New member
אני בדקתי, ואת???!!!

נשמה, זה היה מתחם סגור ברחבה של המוזיאון (אחרי הצעדה היתה העצרת עצמה). ועד שתמר גוזק'נסקי (אח, תמר...) והשמו"צ לא התערבו, הנוער העובד והלומד- מנע כניסה באופן מוצהר ובוטה (את יכולה לברר איתם, זה לא שהם מתביישים בזה או משהו הקקות) מהאנרכיסטים. אוי, וסליחה באמת שהם לא עושים הפגנה ממסדית מנומסת עם תופים של צבא פשיסטי, בחג הפועלים כשזכויות הפועלים במדינה הזו נרמסות באופן יומיומי: שכירת צבאות פרטיים ע"י בעלי ההון נגד התארגנויות חוקיות של פועלים, היעדר תנאי בטיחות מינימליים עבורם, צבירת הון ע"י בעלי הכוח על חשבון הפועלים, וכו' וכו' (זה לא מתחיל לתאר את העושק והשחיתות והפערים והדיכוי כאן) אז הנה , זרקתי לאוויר, רוצה לתפוס? כי זה מסריח.
 
אה אה תירגעי!!!

אם את כ"כ בטוחה במה שאת אומרת אז למה בזמן העצרת האנרכיסים עמדו ממש לידי בצד ימין של הבמה?!?!? אל תכניסי לי מילים לפה!!! לא אמרתי שצריך לעשות הפגנה ממסדית ומנומסת! גם הנוע"ל לא ממש עשה הפגנה מנומסת.... לפי מה שהבנתי התפתחה תיגרה ביניהם לבין עוד כמה אנשים....אז בתור תנועת הנוער שמארגנת את האירוע היינו צריכים לפעול למניעת אלימות המונית (כן מן הסתם שהשמו"צ לא התערבו, כי זאת פשוט לא הפגנה שהם מארגנים אז איך הם ימנעו את כניסת האנרכיסטים?!?! ואין לי שומדבר נגד השמו"צ.... הם תנועת נוער מצוינת לפי דעתי) ולא אנלא רוצה לתפוס, את מסריחה!
 

tali_le

New member
תירגעי את

הנה שרשור על המכות שהיו כלפי האנרכיסטים מפורום הנוע"ל אם תקראי שם קצת תראי שהרבה שם מודים שהיו מכות מצד הנוע"ל כלפי האנרגיסטים ושום תגרה מקרית יש שם גם לא מעט אנשים הצדיקו את זה בנוסף אפשר לקרוא שם שמדריכי הנוע"ל הנחו מפורשות את המאבטחים למנוע כניסה של האנרכיסטים לשטח העצרת. אחרי התערבות של גורמים בכירים ובלגאן שלם שהיה שם - הרשו להם לכינס ללא השלטים והדגלים שהם הביאו איתם... וזה בלי להתייחס בכלל למכות שהם חטפו.......... אז לפני שמגנים בחירוף נפש על הנוע"ל - כדאי לדעת על מה מדברים........ טלי
 
אויש נו

אני השתתפתי בשירשור הזה אז את נותנת לי לינק שלו?!?! תקשיבי, עשיתם מעכבר הר.... לא סתם הוציאו את האנרכיסטים מהעצרת, הוציאו אותם כי כמו שאמרתי קודם לכן התפתחה תיגרה: שני חניכים בנוע"ל הבחינו באנרכיסטים מצדיעים להיטלר ואומרים דברי אנטישמיות (שהתנהגות זו סוטרת לגמרי את האידיאולוגיה הקומוניסטית אבל לא ניכנס לכך כעת) בעת שירת התקווה... וכך זה התפתח....כל קטע המכות התרחש כמה שניות בודדות עד שהקומונרים השתלטו על שני הצדדים... זה ברור לכולנו שהאנרכיסטים (לפחות אלו שהיו בעצרת) תומכים באלימות ובאו לעצרת ה-1 במאי רק כדי לעורר פרובוקציה...אני לא אומרת שלא מגיע להם קצת צומי אם הם ממש מבקשים, אבל אני כן אומרת שיש דרך ליגאלית ויפה לעשות את זה הדברים (ולא להתגרות בחברי העצרת ולצעוק בזמן שירת התיקווה).... אני בטוחה שאם הם היו מכבדים את העצרת, הנוע"ל היה מכבד אותם.... בקשר לחניכים שהלכו מכות עם האנרכיסטים... לפי מה שהבנתי הם לא עברו על כך בשתיקה (אני לא יודעת בדיוק את הפרטים המדויקים)... וגם חשוב לי להזכיר שאומנם תנועת הנוער העובד והלומד דוגלת בערכים משותפים אך לכל אדם בתנועה יש דעות שונות ומגוונות....כך שהחניכים שהיו שותפים למכות אומנם מיצגים את התנועה אך הם אנשים בזכות עצמם.. חשוב לי להגיד שתנועת הנוער העובד והלומד מגנה אלימות ומקרה האנרכיסטים היה מקרה חריג! התנועה בשום פנים ואופן לא נותנת שום לגיטימציה לכל סוג של אלימות! לסיום אני רוצה להוסיף ציטוט מדברי חברתי לתנועה: "ברומא תתנהג כמו רומאי ואם אתה לא רוצה להתנהג כרומאי לפחות תכבד אותו. איפה בכל ההפגנה הזאת היה את כבוד האדם וחרותו- האנרכיסטיים פגעו בכבוד האדם והבוגרים פגעו בחופש הביטוי"
 

Um Kultum

New member
נורא פשוט

תקראי שוב את מה שכתבתי, לאט לאט, ותמצאי לך את התשובות לשאלות שלך.
 
בדיוק היה לנו דיון על זה

שלשום או לפני שלשום עם המ"מ היא אמרה לנו שבתור חיילות שמייצגות מדינה שלמה וצבא שלם אסור לנו להשתתף בעצרות או הפגנות פוליטיות למיניהן
בלע איזה הפגנה זו בכלל? אני לא מחוברת כל כך לכל מה שקורה (חוץ מל-2 הפיגועים שהיו בעזה כוס אוחתוק אינעל אביהם ואינעל ראבאק על הממשלה המפגרת שלנו) בלע.
 
למעלה