ה FREE AGENTS של המארינרס נשארים!!!

freedom rider

New member
הבהרות בקשר לקאבס

מה שקורה בפיצ´ינג סטאף: יש את קארי ווד, והפיצ´ר הצעיר והטוב הוא מרק פריור. גם מאט קלמנט עלה בקיץ האחרון מהמינורס ונתן הופעות לא רעות על המאונד. ג´ון ליבר עבר ניתוח טומי-ג´ון וייעדר לפחות עד הקיץ הבא. החוזה שלו לא חודש עקב כך והוא הפך לפרי אג´נט, אם כי הוא רוצה להשאר בקאבס והקאבס מעוניינים בו, לכן יש סיכוי שיגיעו לאיזה הסדר. גם ג´ייסון בר לא יחזור. נראה שהרוטציה בשנה הבאה תורכב מווד, פריור וקלמנט, ועוד שניים שיגרדו מאיפשהו. אין בשוק פיצ´רים ממש טובים פנויים, למרות השמועות על כך שמייק המפטון לא מרוצה בקולורדו. שלישיית ה-F-ים של הבולפן פורקה באמצע העונה שעברה: פאסרו עבר לקרדינלס, ופלאש ליוסטון. פארנסוורת נשאר, לשמחתנו. הקלוזר הנוכחי הוא אנטוניו אלפונסקה, שאכן הגיע מהמרלינס.
 

SlamminDino

New member
גם קלמנט הגיע מהמארלינס

And boy did he have a good season. הוא לא נתן משחקים כאלה שהוא היה בפלורידה. הוא גם זכה בשחקן המצטיין של איזה שבוע אחד בנאשיונל ליג שנה שעברה. עצוב לשמוע באמת שפאסרו וגורדון עזבו.. ועוד ליריבים בסנטרל!! עם מייק האמפטון מגיע לקאבס יהיה ממש טוב . לעומת זאת-- בתור אחד שיש לו רגשות סמפטייה עמוקות למארלינס-- אם הוא מגיע לשם יהיה גם כן טוב. בשניי הכיוונים המוזכרים למעלה-- הוא יצטרף לצוות פיצ´רים צעיר ומוכשר מאוד שעדיין לא הגיע לשיא יכולתו!
 

freedom rider

New member
אבל האמפטון יגיע בסוף לאטלנטה ../images/Emo10.gif

מזל שהוא רוצה לשחק בנשיונל, אחרת הוא עוד היה נוחת ביאנקיס.
 

SlamminDino

New member
לא, ליאנקיז אין כסף.

אתה לא יודע שליאנקיז יש בעיות תקציב? הה ההה!! אבל נקודה אחת שנאמר בעד האמפטון היא שהוא פיצ´ר שיעיל יותר לנאשיונל ליג כי הוא חובט טוב מאוד לפיצ´ר והנפתו לא הייתה מביישת גם שחקנים שחובטים יום יום. אז הוא נראה לי יישאר בנאשיונל ליג שמה הפיצ´רים חובטים. משהו מעניין נוסף לגביי האמפטון ויכולת החבטה שלו היא ששנה שעברה במפגשיי האינטרליג הרוקיז שיחקו אצל בוסטון אם אני לא טועה. בכל מקרה -- זה היה קבוצה באמריקן ליג שם הם שיחקו. חשבו על לשים את האמפטון כ DH בשביל להראות שהוא יודע לחבוט ובטח להתלהב או משהו כזה. בסוף לא עשו את זה, אך עצם המחשבה שרצו לנהוג כך אומרת שהוא יודע להשתמש במחבט. נוסיף עוד ואומר שמדברים עליו הפרשנים ושדריי הבייסבול כאתלט טוב מאוד! ראיתי כמה מהלכים שלו שמוכיחים את זה גם. הוא יודע להגיש מצויין ( בשנים שהוא לא בדנוור), לחבוט ממש טוב לפיצ´ר וגם לשחק את התפקיד שלו בהגנה. היה איזה מהלך טוב מאוד שלו בהגנה שנה שעברה ב Sports Center. אוהבים אותו מאוד בתכנית הזאת..
 

SlamminDino

New member
Who is Mike Hampton?

הבאתי תמונה לכל מי שלא מכיר עדיין. שימו לב לכדור הנזרק לכיוון הצלחת... התמונה היא מהאתר של המייג´ור ליג. ה CR על הכובע הוא לקולורדאו רוקיז. נראה אתכם מגלים למה הקיצור TC על הכובעים של המינסוטה טווינס עומדים? ולא, זה לא TOP CAT.
 

SlamminDino

New member
וכל זה בשביל לא לקפח את סיינט פול

בגלל זה גם הם הבירה של מינסוטה למרות שכל האקשן, הבירות והשיכר החגיגי הנוסף במינאפוליס. אם נלך בערים בישראל נראה שגם להם יש Twin cities מרחביי אירופה והעולם. אם למינאפוליס יש עיר תיאומה גם אנחנו רוצים!!
 

freedom rider

New member
להמפטון היה בשנה שעברה

ממוצע חבטות של 0.344! ממוצע מצויין לפי כל קנה מידה. אם היכולת שלו כפיצר תמשיך לרדת, הוא עדיין יוכל להיות פירסט בייסמן בלי בעיה. לכן הוא יישאר בנשיונל - הוא חובט מצויין, וגם אוהב לחבוט ולרוץ על הבסיסים - בניגוד למישהו אחר שהיה ברוקיז ואח"כ פיצר פותח בקאס - גוליאן טאבארז - באחד המשחקים שלו בקאבס הוא היכה בכדור - כל שחקן אחר היה רץ לבסיס הראשון ומגיע לשם בקלות עם מכה כזו - אבל טאבארז הסתכל על הכדור בשוויון נפש, הלך לאיטו לכוון הבסיס הראשון - ונפסל.
 

SlamminDino

New member
ה FREE AGENTS של המארינרס נשארים!!!

כל הארבעה, אדגר מרטינז, ג´ון אולרוד, דן ווילסון והאחרון שברשימה ג´יימי מויר הוחתמו לשנים נוספות בסיאטל!! עכשיו -- אומר פאט גיליק המנכ"ל, אפשר להתקדם ולהשיג חלקים נוספים לפאזל. אישית, אני חושב שלמארינרס לא חסרים הרבה חלקים. יש להם כבר עכשיו את החומר שדרוש בשביל להגיע לוורלד סיריז ולהניף את הגביע. כבר כמה שנים תחת לו פינלה הם בטופ של הליגה ורק ירידה ביכולת בפלייאוף ופגישות עם היאנקיז ( שזוכרים את הסדרה ב 95 בה הם הובילו על המארינרס 2-0 והפסידו 3-2!) מנעו מהם להגיע לוורלד סיריז. ג´יימי מויר, הפיצ´ר השמאלי שהגיע לסיאטל באמצע עונת 96 מאריך את החוזה לשלושה שנים. עוד שלוש שנים של יותר נצחונות מהפסדים מקווים בסיאטל-- כיאה לכל שנותיו במארינרס עד כה. השנה הגדולה שלו הייתה ב 2001 אז הוביל את סיאטל עם 20 נצחונות. זאת הייתה העונה שהמארינרס נצחו 116 משחקים כזכור. גם העונה הוא בהחלט עשה עבודה טובה כשזרק 230 אינינגס וסיים עם מאזן של 13-8 כשיש לו ERA של 3.32 ! ה ERA הוא מספר הראנס שהפיצ´ר היה נותן בממוצע לתשעה אינינגס. מחשבים זאת כך: מספר הראנס שנזקפו לחובת הפיצ´ר כפול תשע. את זה מחלקים במספר האינינגס שהגיש. כך מקבלים את ה ERA שמייצג את המילים Earned Run Avarage. המילה Earned חשובה כאן מאוד כי יש ראנס שנכנסים שלא נזקפים לחובתו של הפיצ´ר מכיוון שהשחקן הגיע לבסיס על ERROR של אחד משחקניי ההגנה. כמובן שזה יכול להיות גם Error של הפיצ´ר! לעוד מידע על זה אפשר כמובן ללכת למאמרים...
 

SlamminDino

New member
מה יהיה עם רודריגז?

ולא רק איי רוד, גם איי רוד!! רגע, למה אני כותב כאן בעברית. אין הבדל לכאורה אבל באנגלית זה אחרת לגמריי. A-ROD מהסיאטל מארינרס לצידו של I-ROD מהטקסס ריינג´רס. השורט סטופ האהוב הגיע לטקסס לפניי עונת 2001 והוא יתחיל את העונה השלישית בקבוצה האביב הקרוב. לעומת זאת-- הקאצ´ר הותיק שיחק כל הקריירה בטקסס וכנראה יעזוב לקבוצה אחרת לקראת העונה הבאה עלינו לטובה. הביאו את הקאצ´ר איינר דיאז מקליבלנד שיכפה על מקומו של פאדג´.
אחריי 11 שנים טובות בטקסס, איוואן ימצא לעצמו מקום אחר. הידיעה שאין שום משא ומתן בין טקסס לרודריגז הקאצ´ר ממחישה את הנעשה. מי יילך אחריי הקאצ´ר המצויין הזה? נמשיך להיות מעודכנים. מה שבטוח זה שאיי רוד נשאר. איזה ? A-ROD והוא נשאר לעוד שמונה שנים. באסה אתם אומרים? לא אם אתה מקבל 25 מליון כל שנה והיי, אם לא בא לו לטוס הוא יכול להשאר בדאלאס גם בחורף ולראות את קבוצת האן בי איי המצליחה מאוד בינתיים!
 

mont

New member
חדשות מסאן דייגו

סאן דייגו שנמצאת בבית אולי הקשה בנשיונל ליג יחד עם קולרדו שהתחזקה הדודג´רס והג´אנטס וכמובן אריזונה מחתימה כמה שמות את רייט פיצ´ר שנפצע בכתב בשנה שעברה ושוחרר באוקטבר הם נותנים סיכוי חוזר ושחקן אינפלד דן הנסון בחוז של 1.3 מליון דולר אבל בבית שהיא נמצאת בנתיים לא נראה שהיא תקפוץ מדרגה אחרי החתמות של קולרדו בטריידים עם אריזונה וגם הג´אנטס נראים יותר טוב אבל השאלה בבית מה קורה עם לוס אנג´לס שוב דבר לא זז בנתיים?
 

SlamminDino

New member
but they are mont

הלוס אנג´לס דודג´רס הביאו בחזרה את הקאצ´ר טוד האנדלי ועוד אאוטפילדר תמורת שחקן הבסיס הראשון אריק קארוס ומארק גרודזילנק בבסיס שני. להאנדלי היו ימים טובים מאשר השנתיים האחרונות בקאבס. הועבר לדודג´רס כשמייק פיאצה הגיע למטס. עכשיו לאחר שנתיים שבילה בקאבס הדודג´רס מחזירים אותו למועדון. אתם רואים? שווה להיות שחקן מקצועני! זה נותן לך הזדמנות לבקר בכל הערים הגדולות בארה"ב. ניו יורק, לוס אנג´לס ושיקאגו! לדודג´רס עכשיו יש שניי קאצ´רס שיכולים לפתוח! מה יהיה? אריק קארוס לא משחק בקבוצה לכן יש אפשרות טובה מאוד שאחד משניהם ישחק בסיס ראשון. השני הוא פול לאדוקה כמובן שהוא אולסטאר לכל דבר. ( למרות שלא נבחר למשחק החגיגי השנה הוא עדיין ייצג את המייג´ור ליג ביפן) חוץ מזה-- אל תחשבו שהוא לא כועס ששמו לא היה בין הנבחרים. הואלא שכח להודיע שהוא רצה להיות שמה. אולי אחריי מה שקרה לא כל כך....
קיימת אפשרות שמייק קינקייד ישחק בסיס ראשון גם כן! קינקייד לא ממש שיחק עונה מלאה אף פעם. זאת יכולה להיות הזדמנות ראשונה! הכח העיקרי של לוס אנג´לס מתבטא בפיצ´ינג. ההתקפה שלהם בדרך כלל לא חזקה כל כך , יעיד על כך המנג´ר ג´ים טרייסי שעל המשחק בו הדודג´רס השיגו 19 ראנס באריזונה אמר: השגנו במשחק אחד כמות של שבועיים. בשביל היאנקיז זה אולי שלוש ימים, וזה רק במשחקים ממוצעים... מקווים שקווין בראון יהיה בריא ושאר הפיצ´רים ימשיכו לעשות עבודה טובה. שון גרין באמת הפך להיות האיש הגדול בהתקפה. יש להם סגל טוב שירצה להתמודד על ראשות בית המערב של הנאשיונל ליג.
 
למעלה