ה FREE AGENTS של המארינרס נשארים!!!

SlamminDino

New member
Fuckkkk!!

זוכר את הפרק בסימפסונס שקראסטי אמר שהוא לא ימכור את עצמו לאף אחד. שהוא פרש משואו ביז והתחרפן לגמריי. ואז הביאו לו אוטו והתסרוקת הקולית הזאת נפרמה. מה דעתך? נראה לך הכסף ישפיע בעניין? אמרתי את דעתי!! 68 לחמש שנים הוא גם סכום נאה לבן אדם לחיות את חייו. יש מצב שהוא יישאר. בהחלט הצעה גדולה של הפיליז. הופתעתי שהאינדיאנס הציעו לו 95. כי זה היה אומר שהפיליז יצטרכו להציע יותר!! נראה מה יהיה. בכל מקרה, זו עדיין עסקה של מעל 12 מליון לשנה!! טומי, Please stay my babe .
 

mont

New member
הוא עוד יחכה אבל זה הרבה כסף...

וחוץ מזה ראיתי באתר ספורטינג ניוז שקליבלנד הציעה רק 60 מליון זאת אומרת הבדל של 35 מליון דולר זה המון כסף
 

SlamminDino

New member
פילי צועדת לאליפות מתישהו? ../images/Emo60.gif

ייתכן שבנוסף לשאלת הכסף הגדול ( והוא כן!!) השאלה הבאמת גדולה היא האם פילדלפיה יותר קרובה לעשות משהו מאשר קליבלנד. Reality Chack: אטלנטה Is Large and in Charge!! ואני מדבר על הבית המזרחי של הנאשיונל ליג. זה נכון עד השנה. הפיליז פשוט כתובים בכל מקום כקבוצה שיש לה כסף השנה והיא רוצה אפילו יותר מ Free Agent אחד. את דיוויד בל הם כבר החתימו, אבל הוא כמובן רק רכש קטן לעומת מה שהם באמת מתכננים. יש אפשרות לטום גלאווין וג´ים טומי בקבוצה אפילו. בינתיים גלאווין הודיע כי הוא רוצה חוזה של 4 שנים ולא שלוש כפי שהיה מקובל בהתחלה על כולם. נאמר וג´ים טומי מגיע לפילדלפיה. מה יהיה לו שמה? אני רואה קבוצה די טובה שיכולה להתעלות על הישגיה בשנתיים האחרונות שם הרגישו שאולי זקוקים לעוד שחקן או שתיים טובים. סוללת הפיצ´רים של הפיליז טובה למדיי ובשחקניי השדה נמצא שמות כמו פאט בורל, בובי אבריו וג´ימי רולינס שאנחנו אוהבים כל כך. ג´רמי ג´יאמבי, האח של ג´ייסון ושחקן לא רע בפניי עצמו הגיע לשם אשתקד מהאוקלנד אייז אך לא ממש קיבל את ההזדמנות-- אולי פציעה או אולי לא היה בסגל הפותח שכבר יש לו אאוטפילדרס בפילדלפיה. בפילדלפיה החליטו--- זאת השנה שהפיליז שלנו עושים את הפריצה קדימה. הכוונה בפילדלפיה היא גם האוהדים וגם מנהליי הקבוצה. האמונה הרווחת במקום היא שהשגת השחקן הנוסף באמת תהפוך אותה למועמדת חזקה במירוץ עם אטלנטה ומי שרק ירצה ב NL EAST. יש מצב להתקדמות עם הפיליז!! ג´ים טומי יצטרך לבחור בזמנו החופשי בין השארות עם האינדיאנס איתם הוא בטח כבר מרגיש חלק בלתי נפרד, לבין עזיבה לקבוצה שיש לה שאיפות גדולות, רואים לפי הכסף. בנסיבות אלה כמעט כל השחקנים לא היו חושבים אפילו. הנה אני עובר לקבוצה שיש לה עתיד ( אמור להיות ואם לא הם ישמעו הרבה מהקהל) עם גדול יותר ב 35 מליון דולר. לא משנה כמה הפיליז יהיו טובים, הם בטח יהוו תפקיד רציני יותר במאבק על הפלייאוף מאשר קליבלנד. גם זה לא בטוח כמובן!! לא תמיד אנחנו רואים את מה שהולך לקרות בעונה הקרובה ולמעשה, אנחנו לא. מי ראה את האנהיים איינג´לס לוקחים את הוורלד סיריז? גם שהם היו ב 8 האחרונים בהתחלת הפלייאוף כמעט אף אחד לא בחר בהם. חשוב מאוד כימיה קבוצתית ואווירה חיובית ושמחה בסביבה. מה שרציתי לומר הוא דבר כזה. ג´ים טומי הוא לא כשאר השחקנים. אכן, אף אחד לא יאשים אותו אם יילך לחוזה שהוא באמת גדול בהרבה וזהו עיקר תורת ה Free Agency. ללכת איפה שהכסף כי זה מה שמציעים לך-- זהו הכלל מספר אחד בתורה זו. אבל יכול להיות שטומי יתפשר על הכסף הרב שנראה מועט יחסית למה שמציעים לו בפילדלפיה. אני חושב שהוא אוהב את מעמדו בקליבלנד כאהוב הקהל ונהנה לבוא מידיי יום לשחק במדיי האינדיאנס. יש לי הרגשה שהוא יכול להשאר!! לפחות באותה מידה שהוא יילך. זאת החלטה קשה מאוד מבחינתו, המשפחה אולי תעדיף ללכת איפה שהכסף-- ויכול להיות שגם תעדיף להשאר כמשפחת טומי בקליבלנד. דבר אחד בטוח: זהו הסיפור החם של החורף השנה בבייסבול.
 

SlamminDino

New member
Gettin Jiggy wit it ../images/Emo118.gif ../images/Emo80.gif

ג´ים טומי יקבל 95 מיליון דולר לשש השנים הבאות!! אלה המילים שאני צריך לשמוע מאבא שלי. הוא לא רק אמר את זה כמובן. זה היה בפליאה גדולה. What ? is he that good? זוכרים בפרסומת של Sports Center שיש את הזקנים שאמורים להנחות את התכנית ואחד מהם אומר שהונוס ווגנר השורט סטופ הגדול היה משחק בשביל בוטנים.
( היה עדיף בשביל פיצה) ? אז היום החוקים השתנו-- אבא שלי אומר לי שבזמנו, שנות החמישים והשישים בריגלי פילד וכנראה גם בהמשך היו מחתימים שחקנים לשנה שנתיים כל פעם. זה חוץ מהבדליי השכר הענקיים שיש!! כנראה שבגלל זה החתימות של רוברטו קלמנטה, בילי וויליאמס ורן סאנטו ( מועמד להיכל התהילה!!) וכל שאר החברה שהיו באים כבר לא נמצאים עמנו היום!! אורך החוזים וגודל הכסף בהחלט בא ביחד בנושא. הייתה פריצת דרך ענקית בכל הנוגע לשכר של ספורטאים מקצוענים. בתחילת שנות ה 90 שחקניי NBA לא היו מקבלים 5 מליון-- אף לא אחד!! ( כמובן שמדובר במשכורת לעונה אחת) היום מציעים לאנשים חוזים ענקיים של 100 מליון דולר ל 7 שנים. ( הניקס לאלן יוסטון)-- פשוט דברים שאי אפשר לסרב!! מאיפה לקבוצה לדעת ששחקן יישאר טוב ואפקטיבי כל השנים האלה? בגלל זה טום גלאווין רוצה עסקה של 4 שנים. שיוכל לקבל הרבה כסף לכמה שיותר זמן. הוא כבר די מבוגר... קבוצות בליגה די בספק ששלוש שנים הוא יהיה טוב אז בטח שלא ימהרו להחתים אותו לארבע שנים. עושים לו קומבינות כאלה עם סעיפים שבעצם יגידו אם הוא יכול להמשיך את העונה הרביעית. הסוכנים יודעים את העבודה שלהם... הם ממש חשובים בספורט המקצועני היום! פילי מציעה לג´ים טומי 95 מליון לשש שנים עם אפשרות לשנה שביעית, דבר שיהפוך את החוזה למעל 100 מליון דולר. הוא כבר בן 32 ומי יודע כמה עוד שנים טובות יש לו בליגה. בכלל, זה סיכון ענק החוזים הגדולים האלה. אפשר לשלם למישהו 15 מליון לעונה בינונית מאוד. העובדות בשטח מראות כמה התחרות גבוהה על לקבל שחקנים וכמה מפחדים לאבד שחקן אחריי עונה או שתיים להצעה טובה יותר. חוץ מזה-- שהשוק פתוח לחלוטין בליגה ואם לא תציע יותר שנים והרבה כסף לא תקבל את השחקן. יתרון ענק לשחקנים!!!!! שחקן טוב פשוט צריך לחכות להצעה הטובה יותר. יכולים לשלם לו מליונים גם אם הוא עבר את השיא וכבר לא מה שהיה כשהחתימו אותו. נקודה מעניינת למחשבה ונשמח לשמוע עוד בנושא! אפשר גם להביא דוגמאות מענפיי ספורט אחרים כמובן... תמשיכו ליהנות!
 

SlamminDino

New member
לא! הם עדיין מחכים לג´ים להחליט

רק הבאתי את זה כדוגמא לחוזים ארוכיי הטווח האלה!! זה ממש כמו לקנות מאה סביבונים מעץ, לא?
 

mont

New member
תודה כתבה מדהימה

חבל שאתה לא בארה"ב הייתה יכול להיות כתב לא רע
 

mont

New member
הוא אחראי על עניין..

החתמת שחקנים טריידים שיווק הקבוצה בנושא הבייסבול וכו´
 

SlamminDino

New member
כן, תודה רבה!!

וזה מעניין מכיוון שהוא הראשון בתפקיד זה בגילו הצעיר. היום בעולם העסקים יש הרבה מוחות צעירים מבריקים. גם בבייסבול הגיעו לזה סוף סוף. לאנשים הצעירים יש פרספקטיבה שונה של הדברים והם בהחלט יכולים לקדם דברים. נדב הזכיר את נושא החתמת השחקנים של בוסטון בפורום ספורט אמריקאי . תהיה לו עבודה מעניינת, לבחור תי´או אפסטיין! הוזכר גם השם של בילי בין, ה GM של אוקלנד. ווהו!! איזה עבודה נהדרת הוא עשה. בנה קבוצה של שחקנים שאף אחד לא הכיר. שחקנים צעירים עם פוטנציאל שהראו את יכולתם על המגרש. מיגל טייהאטה, אריק שאבז, שלישיית הפיצ´רים האדון, מולדר וזיטו. באמת שלא שמענו עליהם לפניי שהם הגיעו לאוקלנד והתחילו פשוט לפרוח. אם זה לנצח 20 משחקים בעונה לכל אחד מהפיצ´רים האלה ואם זה לזכות ב MVP של טייהאטה וגם אם זה רק להיות התמונה המצויירת של ה Super Heroes בפרסומות הפלייאוף ב ESPN, היה זה אריק שאבז שחקן הבסיס השלישי המצויין. גם לאחר עזיבתו של ג´ייסון ג´יאמבי ליאנקיז לאחר שהגיע להצלחה רבה מאוד באוקלנד הכללה תואר MVP בעונת 2000 האייז המשיכו עם ההצלחה והפעם אף עקפו את סיאטל שהייתה כל כך טובה שנה שעברה. אני חושב שהרבה היה תלוי גם במנג´ר ארט האו היום במטס וגם המנג´ר של נבחרת ה MLB ביפן לשנה זו. האוקלנד אייז בשלושת השנים האחרונות נתנו את המחציות השניות הכי מדהימות של העונה!! שנה שעברה הם אמנם סיימו 14 משחקים מאחוריי המארינרס אך זה כאמור עקב המאזן היוצא מן הכלל של סיאטל שעמד על 116 נצחונות. שיא של האמריקן ליג ושווה לשיא הליגה בכל הזמנים!! דיברו על אוקלנד שהיא רוצה להשאר תחרותית בתחרות על הווילד קארד, משמע המקום השני הטוב ביותר בבית. היריבה הייתה בוסטון. אוקלנד סיימו את העונה איזה 20 משחקים מעל בוסטון וגם מעל היאנקיז הם היו בטבלאות סוף העונה. הכוכב הגדול עזב, אז קם כוכב חדש. מיגל טייהאטה היה האיש הגדול של אוקלנד בהתקפה השנה עם החבטות המכריעות מדיי פעם. אך לא כך פשוט היה כמו שנשמע.... אוקלנד עשו כמה שינויים!! הרוקי, קארלוס פנייה בבסיס ראשון ירד שוב למיינור ליג ביחד עם פראנק מנכינו, שחקן הבסיס השני. ג´רמי ג´יאמבי, האח של ג´ייסון הועבר לפילדלפיה ולפניי שידענו גם קארלוס פנייה הלך לדטרויט. אנשים כמו סקוט האטנברג קיבלו את ההזדמנות הגדולה! ביחד איתו הרוקי מארק אליס שהיה מצויין אף הוא בבסיס שני. שחקנים כמו אריק ברנס ואדם פיאט שחקו במקום ג´רמיין דיי שהיה פצוע בחלקים של העונה ועשו עבודה טובה. פשוט מדהים מה שהאייז עשו ומגיע להם כל הכבוד. מסתבר שהאכזבה מאי ההעפלה בפעם השלישית ברציפות לגמר האמריקן ליג עשתה את שלה. ארט האו כבר במקום אחר ובילי בין נראה לי מחפש. ( או מצא כבר) למרות ההפסדים בפלייאוף בחמישה משחקים כל פעם, אוקלנד בנתה לעצמה קבוצה שתהיה מועמדת מעכשיו בשנים הבאות באמריקן ליג. השחקנים צעירים ויש להם עוד זמן להיות ביחד בחבורה השמחה של האוקלנד אייז.
 

SlamminDino

New member
צריכים ויכולים גם אם מה שיש

ג´ף קנט וריץ´ אוריליה מסוגלים לעשות דברים גדולים בהתקפה. הם חובטים נכון לעכשיו לפניי בארי ברוטצייה. מאחוריו נמצאים בניטו סנטיאגו, ג´יי טי סנו ורג´י סאנדרס. מעניין באמת מה הג´איינטס יעשו לקראת שנה הבאה. יכול להיות שיביאו עוד מישהו לחיזוק נוסף של הרוטצייה העמוסה בכח. ההצלחה שלהם השנה הייתה מהפיצ´ינג סטאף ובעיקר הבולפן המצויין והיציב!! טים וורל ופליקס רודריגז הם שניי עמודיי התווך שמייצבים את הבולפן לפניי שמגיעים לרוב נן באינינג התשיעי. הג´איינטס היו כל כך קרובים השנה. היה להם את מה שצריך, אבל מה לעשות שבדרום קליפורניה יש קופים שמשפיעים על בני אדם. זה אומר משהו על התורה של דרווין לא? לגביי סן פרנסיסקו -- שוב, לא ברור מה יעשו בקשר לליין אופ שלהם. אחד הדברים החשובים שהיה להם שנה שעברה זה שהם סוף סוף מצאו Leadoff hitter לגיטימי ואף טוב מאוד בדמות קני לופטון שהגיע בטרייד מהוויט סוקס. לפני כמה שנים קני היה גונב בסיסים כל הזמן. גם לשלישי הוא תמיד היה עף! הג´איינטס באמת היו צריכים את לופטון שיוביל את הליין אופ. משום מה אני זוכר את דיוויד בל שהועבר היום לפילדלפיה כ Leadoff שלהם בתקופה מסויימת.
 

mont

New member
ליין אופ? ועוד משהוא בשבילך

אני עורך סקר מסוים שיכול לעזור לך אני זוכר שבאתר שלי אחד כתב שהוא אוהב בייסבול (סלניוז) אני אנסה לשלוח לך את האיי מייל
 

mont

New member
דיברת עם האיגוד? והערה

הסקר באתרים אחרים דרך אגב בסלניוז כמעט עשרה מתוך 36 שענו כתבו שהם אוהבים פוטבול מפתיע לא
 

SlamminDino

New member
Line up הוא הרוטצייה של החובטים

יש רוטצייה של תשעה חובטים נכון? אז המונח לזה הוא המילה ליין אופ או במילים אחרות סדר חובטים. סדר החובטים הוא לפי הכישורים של השחקנים בהתקפה. החובט הראשון של קבוצות מסויימות יהיה Center Fielder ואצל קבוצה אחרת Short Stop כך שאין קשר בין העמדה בהגנה למיקום בסדר. השם לחובט הראשון הוא Leadoff Hitter ולחובט הרביעי Cleanup Hitter . החובט הרביעי של כל קבוצה הוא תמיד אחד החובטים הטובים בקבוצה אם לא הטוב ביותר שזאת אפשרות סבירה למדיי. ברוב הקבוצות נראה שהחובטים 3-5 הם הסלאגרים הגדולים. יש אפשרות גם שהחובט השישי יהיה בקבוצה מרובת חובטים טובים. נסתכל על סן פרנסיסקו למשל... הם הביאו את קני לופטון, שחקן מהיר שיודע להכות בכדור ולהגיע לבסיסים. זה התפקיד שלו. החברה מאחוריו בסדר תפקידם הוא לקדם אותו ובסופו של דבר להביאו הביתה. קני לופטון היה חשוב מאוד להצלחה של הג´איינטס העונה מהמבחינה ההתקפית!! הוא Leadoff Hitter אמיתי שהיה הרבה שנים בקליבלנד עם הצלחה מרובה. מעל 500 גניבות בסיסים יש ללופטון בקריירה. החובט השני הרבה פעמים הוא מהאנשים שלא מקבלים את הקרדיט שמגיע להם. הם עושים הרבה פעמים Hit and Run ויודעים לעשות את הבאנט עם יכולת טובה לפגוע בכדור. דרק ג´יטר הוא פשוט דוגמא קלאסית לחובט מס´ 2 . לא חובט הרבה הום ראנס אבל עם מהירות, פגיעה טובה בכדור , המון חכמת משחק כפי שסימפסון אמר ויכולת לבצע את מה שהוא רוצה. אם זה באנט, לקחת זריקות כשצריך ולעלות על הבסיסים בכל דרך שהיא. בג´איינטס זהו ריץ´ אוריליה שחובט שני מאחוריי לופטון. אוריליה חבט 37 הום ראנס בעונת 2001!! זאת הייתה שנה גדולה בשבילו. גם השנה הוא הראה שהוא יכול לחבוט את ההום ראנס ולהיות מסוכן ברגעים המכריעים. חובט שלישי הוא ג´ף קנט, ה MVP של הנאשיונל ליג בעונת 2000!! כשקנט חם ההתקפה של הג´איינטס פשוט זורמת מהרצליה עד גנות!! בארי בונדס עם כל ההולכות לבסיס ראשון שהוא מקבל משאיר את העבודה לבניטו סנטייאגו, ג´יי טי סנו ורג´י סאנדרס. לסנטיאגו הייתה עונה טובה מאוד השנה!! גם מבחינה הגנתית וגם התקפית. הוא ידוע כקאצ´ר טוב בהגנה. ריבוי החבטות שלו הפתיעו אולי כמה אנשים. אין ספק שגם הוא היה חשוב מאוד!! מאחוריו זהו ג´יי טי סנו, שחקן הבסיס הראשון המצויין שחובט מצד שמאל. זהו כמובן הליין אופ של סן פרנסיסקו בפלייאוף שאני מזכיר כאן. אחריו רג´י סנדרס דיוויד בל והפיצ´ר סוגרים את הרשימה. מבין ששת החובטים הראשונים יש שלושה שחובטים מצד ימין ושלושה שמצד שמאל. שניי האחרונים חובטים מהצד הימני של הצלחת. כמובן שהם גם יכולים להכניס מהספסל מישהו שמאלי או ימני בהתאם למצב באינינגס מאוחרים. ליאנקיז היה ועדיין יש איום גדול מצד שמאל של הצלחת. כשזכו בשלושת האליפויות הרצופות היה להם חבורה שלמה שחבטה מצד שמאל וזה התחיל מפול אוניל שהיה שלישי, ברני וויליאמס, דייוויד ג´אסטיס חורחה פוסאדה וטינו מארטינז. מהחבורה הזאת שתיים הם חובטים שיודעים לחבוט משתיי צידיי הצלחת ( Switch Hitters) ואלו הם וויליאמס ופוסאדה. נראה לי שלשתיהם אבל הצד החזק הוא צד שמאל. גם השנה היה ליאנקיז הרבה מאוד כח מצד שמאל עם ג´ייסון ג´יאמבי שחובט שלישי, וויליאמס מאחוריו, פוסאדה, רובין ונטורה וניק ג´ונסון ששיחק או כ DH או כבסיס ראשון כשנתנו לג´יאמבי יום מנוחה. אל תשכחו את הימנים של היאנקיז כדוגמת סוריאנו, ג´יטר ומונדסי. אם כבר הזכרנו את ראול מונדסי, יש סיכוי שהוא לא יהיה ביאנקיז העונה הקרובה. יש עסקה שמתפתחת בין היאנקיז, המטס ואיך לא-- הסוחרים הגדולים ... הקולוראדו רוקיז. נצטרך להיות מעודכנים And we will!!! לחיים, חברה!! מונט, תודה רבה על העזרה!! |
 

SlamminDino

New member
A Bunt is when the batter does this

הבאנט הוא צורה של החזקה של המחבט וכשהוא פוגע בכדור זה נקרא באנט! כשחובטים מניפים את המחבט. הבאנט הוא נסיון לעשות Contact עם הכדור כשמחזיקים את המחבט ישר. כמובן שלפגוע בכדור כך הרבה יותר קל אבל הכדור לא עף רחוק והוא בדרך כלל מתגלגל די קרוב כך שבדרך כלל פוסלים את האנשים שעושים באנט בבסיס ראשון. הבאנט טוב בשביל לקדם רצים על הבסיסים ואפילו להפתיע ולעלות לבסיס בעצמך. ראיתי את דרק ג´יטר השנה מול בוסטון עושה את זה פעמיים באינינג השני כשסוריאנו על ראשון בלי שרופים. התוצאה בשתיי המקרים הייתה שגם ג´יטר וגם סוריאנו התקדמו. סוריאנו לבסיס שני וג´יטר לראשון. הבאנטים שלו היו לכיוון בסיס שלישי, דבר שהכריח את שיי הילנברד שחקן הבסיס השלישי של בוסטון ובעל התמונה בהודעה הפותחת כאן להסתער על הכדור ולזרוק מהר לבסיס ראשון. כששחקן מהיר עושה באנט טוב מאוד קשה לפסול אותם האמת. מאוד חשוב לאן אתה מצליח להטות את הכדור. חוק מאוד חשוב לגביי הבאנט!! כשעושים באנט שהולך פאול עם שתיי סטרייקס עליך, זה ייחשב כסטרייק שלישי שלא כמו חבטה שהולכת פאול!! הכוונה לא לתחומיי המגרש. אז עם שתיי סטרייקס צריך להזהר מאוד עם הבאנט. רוצים לוודאות שהוא יהיה בפנים בשטח המשחק ולא יהיה זה סטרייק אאוט!! בנאשיונל ליג מלמדים את הפיצ´רים לעשות באנטים. הם בדרך כלל לא מסוגלים לבוא עם החבטה הגדולה אז כשיש רצים על הבסיסים ופחות מ 2 פסולים הם הרבה פעמים יעשו באנט וגם יראו את כוונותיהם לפניי זה When they square up. יש שתיי דרכים לעשות את הבאנט, הדרך שמראים לכולם לפניי והדרך בה נראה כאילו אתה חובט עד שהכדור משתחרר מיד הפיצ´ר ואז משנים את האחיזה ובעצם הודפים את הכדור עם המחבט. כמובן כשזה לא ברור שתעשה באנט זה יותר מפתיע. והחצי שנייה הזאת של הפתעה יכולה להביא לך בסיס ראשון אפילו. מה גם שהאינפילד לא מוכן לזה. כשרוצים להגן על האפשרות של באנט האינפילד נכנס פנימה. שחקן הבסיס השלישי ישחק קרוב יותר כמו כן שחקן הבסיס הראשון. אפשר גם לעשות כאילו אתה עושה באנט ואז בעצם שהפיצ´ר מוכן לזרוק אתה מהר מנסה לחבוט. אם אתה פוגע בכדור על הקרקע יש סיכוי שהוא יעבור את אנשיי האינפילד כי קרובים הם!! בדרך כלל שחקן בסיס שני ושורט סטופ עדיין ישארו מאחורה בשביל לכסות על בסיס שני או על כל חבטה שתגיע גם כן.
 

mont

New member
עידן המקצוענות הגיע גם לבייסבול

וזה עדיף מסגירת קבוצה אבל אם אין עניין במונטריאול בקבוצה אז למה לא להעביר אותה לגמרי לפורטו ריקו
 

סלים וארזה

New member
מנהל
זה מאוד הגיוני יש עניין של מכירת כרטיסים / מרצ´נדייז / זכויות שידור ועוד. מה שטוב ל-NBA בהחלט טוב גם ל-MLB. קנדה היא מדינה של הוקי קרח וכנראה ה-MLB שם לא מעניין מספיק. כנראה זה שלב ראשון בדרך להעביר את הקבוצה באופן קבוע לפורטו ריקו. קודם מעבירים לתקופת נסיון ואם זה מצליח, אז יעבירו סופית. חוץ מזה בפורטו ריקו מבינים יותר באלכוהול מאשר בקנדה.
 

SlamminDino

New member
לא עניין של אלכוהול הפעם.

כי הקנדים מתגאים ביכולת שלהם לבלוע כמה שיותר חריף. However, זה כן עניין של בייסבול. במונטריול לא באים למשחקים! (הצרפתים האלה... ) ינסו ויראו איך הולך השנה וייתכן שבעתיד המאוד לא רחוק נראה קבוצה ראשונה בפורטו ריקו ששייכת לMLB. אני לא יודע מה התכולה של האצטדיון בסן חואן אבל כמה שיותר, כמה כסף יותר בכיס של האקספוז. אין מצב שבבירת פורטו ריקו לא ימלאו אצטדיון בשביל לראות את הטובים ביותר. חוויה טובה מאוד למדינה ( או טרטוריה, מה נסגר? ) וצעד קטן לאקספוז עכשיו, יכול להיות שנראה שזה היה הצעד הראשון למהפיכה הגדולה שמפרידה בין קנדה לפורטו ריקו. מהקבוצה הכי צפונית להיות הקבוצה הכי דרומית. בצפון היה קר. בדרום חם!! על זה בונה באד סיליג הקומישינר ומנהליי האקספוז גם כן.
 

SlamminDino

New member
אריזונה נראית די רצינית מאז הקמתה

האריזונה דאיימונדבאקס הם קבוצה רצינית , שלא כמו עמיתיהם טמפה ביי באמריקן ליג שהצטרפו לליגה באותה שנה-- שנת 98!! הם הצליחו להביא את רנדי ג´ונסון ולצרף אליו את קורט שילינג לצמד המושלם. מאט וויליאמס ומארק גרייס הם דוגמאות לשחקנים ותיקים טובים שמשחקים אצלם שכבר עברו את השיא אבל עדיין מהווים השראה לכשרונות החדשים כמו ג´ניור ספייבי לדוגמא אחת. אריזונה מאוד רצתה ללכת לוורלד סיריז גם שנה שעברה אבל הם פשוט התקררו לקראת סוף העונה והירידה בטמפרטורות המשיכה בפלייאוף. לא יכול להיות ששחקן אחד ישפיע כל כך הרבה על משחקה של הקבוצה. או שבעצם כן יכול להיות!! לואי גונזאלס נפצע לקראת סוף העונה והוא נעדר עד להדחתה של האלופה היוצאת מ 2001. ראיתי את המשחק השני של אריזונה מול סיינט לואיס, משחק בית אותו הם היו צריכים לנצח בשביל להשוות את הסדרה ל 1-1 ולא לרדת לפיגור 2-0 כשמגיעים לסיינט לואיס ל 2 משחקים . ( אם השני יהיה לו צורך כמובן) אריזוה פשוט לא נראו טוב במשחק הזה. חוסר תיאום בהתקפה ופשוט אפילו מוגבלות מסויימת מצד הרוטצייה-- זה מה שראינו מהם. הם הצליחו להשוות את המשחק לקראת הסוף והפסידו באינינג התשיעי עם ראן של אדגר רנטרייה, דבר שסגר את המשחק והסדרה. אריזונה בפירוש מאוכזבת מכל דבר שלא וורלד סיריז. עם ג´ונסון ושילינג הם היו אימת הליגה כשזה מגיע לסדרת פלייאוף. השנה, הם רוצים להביא כח התקפי גדול והם מצאו אותו בקולוראדו. לארי ווקר יעמוד עם לואי גונזאלס כשתיי החובטים הגדולים ברוטצייה של אריזונה ביחד עם כמה שחקנים טובים כמו ג´וניור ספייבי ואפילו כמה צעירים שיקבלו משחק בפעם הראשונה בפרופורציה רצינית. הטרייד הזה מזכיר לי את הטרייד עם צ´ארלס בארקלי באן בי איי. יוסטון רצתה אותו בשביל להשאר תחרותית לאחר שהפסידה בפלייאוף 4-0 לסוניקס בעונה שעברה. היה להם עכשיו שניי כוכבים, אלאג´ואן ובארקלי. אך הויתור כלל את סאם קאסל ורוברט הורי בין השאר( נראה לי היו עוד שתיים מעורבים-- לעוד מידע אנא הכנסו לפורום של סלים פורום כדורסל וודאו את העובדות). בארקלי , כבר בשלהיי הקריירה נתן עונה, מקסימום שתיים טובות ביוסטון שלא הצליחה להעפיל לגמר ולפגוש את הבולס בגמר. זה היה טרייד של פאניקה. נסיון להביא משהו גדול ולהשאר בטופ. אריזונה עושה טרייד לטווח הקצר והמיידי!!! ברור להם שלג´ונסון ושילינג לא נשאר כל הזמן שיש ( למרות שלא נראה שהם הולכים לשום מקום בקצב הזה) וצירופו של עוד שחקן שיודע לחבוט ולשחק הגנה נראה טוב להם עכשיו. הויתור הגדול שלהם, למרות שבאתר של הבייסבול מדברים על מאט וויליאמס, הוא ארוביאל דוראזו!! לפניי כמה שנים זה כן היה מאט וויליאמס, שחקן התקפה טוב מאוד אבל הוא כבר מבוגר יותר וכנראה הולך לסיים את הקריירה בקולוראדו , אם לא יועבר בשנה , שנתיים הקרובות ובמקרה שהטרייד אכן יוצא לפועל. גם דייוויד דלוצ´י הוא שחקן יעיל שיכול לחבוט ולשחק בשדה הימני איפה שלארי ווקר יפנה את מקומו. כנראה שהוא לא יהיה בהרכב כי כבר יש את פרסטון ווילסון וג´יי פייטון שהגיע מהמטס שנה שעברה. אני לא חושב שהם מאיימים על ראשות הבית כרגע. אבל בהחלט הם הוסיפו עומק לקבוצה עם שחקנים שיש להם ותק בליגה שיודעים משחק. לעומת זאת-- הם משחקים כבר כמה שנים משחקיי ראנס עם היריבות שלהם-- בטח שבבית בקורז פילד!! אם הם יוכלו להעמיד קבוצה שיהיה לה פיצ´ינג טוב ויוכלו להתמודד במשחקיי החוץ כמו שצריך אז אולי נראה משהו מקולוראדו וגם הם ירצו חלק מהחגיגה. בינתיים, לא בטוח שזה הסיפור. הבית שלהם כבר חזק מאוד בכל מקרה, עם אריזונה סן פרנסיסקו והדודג´רס. מקווים להשתפר משנה שעברה, עם התפתחות של שחקנים כמו דוראזו למשל. עכשיו בקולוראדו, בזמנים אלה מנסים לשכנע את מאט וויליאמס לוותר על הזכות לא להיות מעורב בטרייד שעליו חתם בחוזה עם אריזונה. בשתיי הקבוצות מקווים שהטרייד ייצא לפועל ובסופו של דבר יועיל למטרותיהם השונות מאוד דווקא!!
 
למעלה