ה"י 15.10 סופ"ש!

../images/Emo41.gifעליתי ל57. ../images/Emo9.gif../images/Emo219.gif

סופסוף.
אני לא בלחץ עם הרמות ולוקחת את הזמן, אבל באחוזים האחרונים אני תמיד רוצה כבר לעלות. ניסיתי ללכת לCPQ2, היה חצי-שומם, וכשניסיתי להכנס לפארטי-אף-אחד לא הכניס אותי. אז הלכתי לMP3 וחיפשתי צ'אנל ריק וכולם היו מלאים בלאגים. >< רק בצ'אנל 19 היו לי פחות לאגים והייתה שם מישהי AFK, אז ניצלתי את זה ועליתי ל57.
אה, והגעתי ל51% בקווסט של המדליית Diligent Explorer.
נשארו לי עוד איזה 13 ימים אאל"ט. וקיבלתי היום דיפיים פעמיים מנובים שאמרתי להם להפסיק לעשות ספאם. הייתה איזו אחת מטורפת שצרחה כל הזמן "OMG here's StarlightLM" ואמרתי לה שתשתוק ובסוף היא עשתה לי דיפיים אבל מישהו ישר העלה לי.
והיה נוב שעשה ספאם של "me poor mesos pliz" [ככה הוא כתב] וגם הוא עשה לי דיפיים והעלו לי את הפיים שוב.
חהחה. מעצבנים.
 
צריך להכיר את הCPQ2

לא חסר ממזרים שם... גם לי לוקח כמה פארטי כדי למצוא אחת שאני יכולה להמשיך איתה שעתיים בכיף ולעלות רמה בנחת... (כמו שהיום לקח לי שעתיים רק למצוא! פארטי מבלי שירמו אותי על הדרך...
 
לא חסרות שיטות

זה אמור להיות ניצחון תץמורת ניצחון כל 2 דקות.. לפעמים יעשו לך כמו שעשו לי היום מי שראשון מגיע לסכום מסוים של נקודות הוא המנצח (שזה חרטא..) או שפתאום יחליטו שזה TW של 5 דקות ראו סתם שהם רוצים לנצח למרות שזה התור שלך....
 

miss_t

New member
מזל טוב!!

ו-100 תמומנים זה טעיםםם OMG here's StarlightLM
מה הקטע עם הלאגים? ד"א מה זה הקווסט Diligent Explorer הזה תזכירי לי?
 

D amaged R oses

New member
../images/Emo7.gif

$(_#@($_@#($_אמא של הרוחות האלה. ממש נמאס לי. הם הורגים אותי כל פעם, ואם לא, שתי מכות מהמפלצות מסביב ואני מתה. זה ממש נמאס ולא פייר שלקשתים גם אין HP גבוה וגם אין דארק סייט או מהירות [לפחות ברמה שלי] והם מתים בקלות... כבר הפסדתי 20% היום ;| ואני עוד מעט נוסעת ואני לא אהיה כמה ימים והג'וניור שלי טסה ברמות...
 
רמה 69../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo65.gif

עם 10% בנתיים.. נראה אם אספיק לעלות בכלל ל70... כי יש עוד GPQ היום
אם אעלה בכל מקרה עבודה שלישית אעשה רק מחר.. צריכה עוד להשיג קריסטלים... (יש לי רק 7
) בכל מקרה הינה תמונה מהעלייה עצמה
יום טוב לכולם
 

Guid

New member
לא מאמין!!! O:

וואי, איזו טייסת! /tapuzforum/images/Emo6.gif מזל טוב! D:
 
../images/Emo51.gif../images/Emo24.gif

עשיתי הפסקונת ואולי אמשיך עם הCPQ2 או משהו כדי לעלות ל70.. חחחח
 

yonVata

New member
אני לא מאמין!... -8*

את ממש עפה עם הרמות האחרונות!... טוב אני מניח שאפשר להתחיל לשכוח מקרניבל ביחד :p
 
../images/Emo6.gif

דווקא לא כי כנראה אני אולי הולכת להתאבד הרבה ברמה 70... צריכה להשיג מטבעות ויש לי 75 מתוך 150
או שאעלה מתישהו את הסיגנוסית ונשחק אז ביחד
 

yonVata

New member
תאכלס...

נראה לי שאני מוותר על השרשרת של קרניבל לטובת מזומנים בLmpq :)
 

yonVata

New member
בגדול...

אני הולך על השיטה של לעבור בפורטל האמצעי עד שאני מגיע לחדר שאני יודע לעבור ממנו :p
 

לבנדר א

New member
זה לא לוקח כ"כ הרבה זמן

בכל חדר נשארים לאיזה חצי שניה עד שעוברים בפורטל. וככל שיש יותר ניסיון מגלים יותר קיצורי דרך וצריך לעבור בפחות חדרים.
 
אם יש לי 10 דארק קריסטל

איפה להמיר אותם?? נעמונת העבירה לי את הקריסטל הנותר שהיה לה מגלית (
לשתיכן
) אבל אני רוצה לעשות אחד נוסף ליתר ביטחון... איפה אני עושה אותו
 
למעלה