../images/Emo41.gifעליתי ל57. ../images/Emo9.gif../images/Emo219.gif
סופסוף.
אני לא בלחץ עם הרמות ולוקחת את הזמן, אבל באחוזים האחרונים אני תמיד רוצה כבר לעלות. ניסיתי ללכת לCPQ2, היה חצי-שומם, וכשניסיתי להכנס לפארטי-אף-אחד לא הכניס אותי. אז הלכתי לMP3 וחיפשתי צ'אנל ריק וכולם היו מלאים בלאגים. >< רק בצ'אנל 19 היו לי פחות לאגים והייתה שם מישהי AFK, אז ניצלתי את זה ועליתי ל57.
אה, והגעתי ל51% בקווסט של המדליית Diligent Explorer.
נשארו לי עוד איזה 13 ימים אאל"ט. וקיבלתי היום דיפיים פעמיים מנובים שאמרתי להם להפסיק לעשות ספאם. הייתה איזו אחת מטורפת שצרחה כל הזמן "OMG here's StarlightLM" ואמרתי לה שתשתוק ובסוף היא עשתה לי דיפיים אבל מישהו ישר העלה לי.
והיה נוב שעשה ספאם של "me poor mesos pliz" [ככה הוא כתב] וגם הוא עשה לי דיפיים והעלו לי את הפיים שוב.
חהחה. מעצבנים.