ה"י 15.10 סופ"ש!

ה"י 15.10 סופ"ש!../images/Emo13.gif

סופ"ש הגיע ואני רמה 66
אחרי סך הכל שעה וחצי בCPQ2
אבלזה משעמם.. אולי אחזור לשם יותר מאוחר בתקווה למצוא פארטי נורמלי כמו קודם שאיתה הצלחתי להעלות
רק עוד 4 רמות
אחלה סופ"ש לכולם
 
תיקון טעות../images/Emo27.gif67../images/Emo6.gif

והרבה REP לעידן
לצערי אין תמונה מהעליה כי הייתי בPQ חארגיל... אבל הינה סתם תמונה מאחרי
עוד 3 רמות
שיהיה לילה טוב
 
../images/Emo49.gif בתאלה../images/Emo6.gif

מה זה הטיסות האלה אלוהים
ואני חשבתי שאני הייתי להוטה לעבודה שלישית
כל הכבוד, תמשיכי כך
עוד 3 רמות
 
../images/Emo6.gif

בתקווה להגיע לרמה 68 או אפילו 69 היום
רק מה נראה לי שאני הולכת להיות נובית חבל"ז כי אין לי ציוד בשיט
 

Guid

New member
מזל טוב! /tapuzforum/images/Emo6.gif

אני חייב לציין שבהחלט הפתעת אותי עם ה67 הזה... /tapuzforum/images/Emo6.gif
 
../images/Emo124.gifעידןןןןןןןןןןןן

איפה אתהההה
אני מחפשת אותך מאתמול כבר ואתה לא מופיע, לא במייפל ולא במסנג'ר
שוב המחשב שלך עושה בעיות
יש סיכוי למצוא אותך היום מתישהו לפני כניסת השבת
 

Guid

New member
אכן~ /tapuzforum/images/Emo3.gif

התחברתי באיזה 1 ורבע בלילה... /tapuzforum/images/Emo6.gif קצת מטורף, אני יודע, אבל נרדמתי בטעות בשעה 9 בערב וקמתי ב11 וחצי, אז לא הייתי עייף בגרוש... /tapuzforum/images/Emo3.gif
 

Guid

New member
היום כבר לא נראה לי,

אבל תמיד יש סיכוי, לא? /tapuzforum/images/Emo3.gif בכל מיקרה אני נמצא בווינדריידרס (תודות לרותם~) אז כשאני אתחבר נוכל להתאמן שם ביחד~ D:
 
טוב, אני מניחה שזה יכול לחכות למחר

שיהיה לך שבת שלום
וסופ"ש נעים עידן
מקווה לראותך מחר בערב במייפל
 

yonVata

New member
ואת באמת חושבת שנפסיק...

לעשות קרניבל2 ביחד בקצב הזה? P-:
 
../images/Emo45.gif

כי הוא כולל את רמה 70
חוץ מזה יש לך סך הכל עוד שתי רמות כדי להגיע ל50.. תזדרז
 

yonVata

New member
קודם כל....

ישלי עוד 4, ושנית לצערי אני לא ליד מחשב עד סופש הבא... מקוה לטוב :)
 
רמה 68../images/Emo27.gif../images/Emo13.gif

עוד שתי רמות
נעמה על הלבוש החדש
צריכה לראות איך דואגת לעצמי לעוד ציוד
 
למעלה