F3 ../images/Emo6.gif
אז קודם כל נכון
הבת שלי הקטנה שמה את כולכם בכיס
אבל סיו... הגזמת! את בתערוכה נראת הכי יפה בעולם
פשוט מהממת בזה אין ספק בכלל! אבל בכלל, אבל ממש בכלל לא דומה להר הזה שיש לסגנון השיער הזה על הראש! אז נכון שזה מזכיר קלות, אבל ממש לא דומה... למה את חושבת שזה דומה בכלל? לך לא היה הר געש כזה על הראש!
איריס, יעל, יעלי, טל - מישהוא - נכון שסיו היתה הרבה הרבה הרבה יותר יפה בתערוכה??