ה"י להיום

הטיZרית

New member
ה"י להיום ../images/Emo13.gif

LVL UP 123 2% קצת דוג'ו עם POOFI הרבה קישקושי דת.... אבל הכל הסבבה והעביר לכולנו את הזמן מצויין... בלי לשים לב טסו לי במשחק 4 שעות O.O ולקינוח.. GQ
יום סבבה עבר .. הגיע הזמן לישון...
 
טוב אז רמה 45 עם הקלריקית שלי :)

מתה להגיע כבר ל-50 ולהתחיל לקרוע את המשחק :p רק לי לא עובד היום? וזה כותב הודעה אחרת מבדרכ של הסרבר צ'ק?
 

xFade

New member
|108 ו-75,התלבטות שיער ../images/Emo122.gif

עוד-12-רמות-לבישופ
הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לעשות מייקאובר לפריסטית [כי השיער שלה התחיל להציק לי בעיניים
] כבר שיניתי לה עיניים ואני מתכננת לשנות לה שיער ברגע שאני אקנה NX,אבל אני מאוד מתלבטת בין שלושת הסוגים האלה.מה נראה יותר טוב?
 

Macbook

New member
הראשון הכי יפה

אבל לדעתי תלכי על השלישי כי הוא מיוחד ודיי נדיר
 

Hasselblad

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

וליונתן שלא רואה איקונים בכותרת זה היה:
 

deisy

New member
השני

השלישי עושה לי אסוציאציה לזקנה צרפתיה
נו, ליידי כזו קלפטע
אני אוהבת שיער פזור!
 

Hasselblad

New member
מה פתאום!! השלישי נראה כמו התסרוקת

שהייתה לי בתערוכת גמר!!!
 

yonVata

New member
חחח...

גלית מנסה לרמוז שאת נראת כמו קלפטע :p למרות שכמו שאמרתי.. זאת הכי מגניבה לדעתי :)
 

Hasselblad

New member
תקשיב ותקשיב טוב

אני לא נוטה להגיד את דעתי על איך אני נראת... אבל חד משמעי בתערוכת גמר שלי הייתי הכי יפה שהייתי איי פעם בחיי!!! ואני מבטיחה לך שגלית לא תתוכח עם זה...
 

Hasselblad

New member
אהה ועוד משהו

הקלפע הכי גדולה במשפחה זאת הבת הקטנה שלה...
 

yonVata

New member
יקירתי...

לא התווכחתי בכלל עם זה, כמו שאמרתי זאת אחלה תספורת! זה סתם השתמע מהדברים :p
 

deisy

New member
F3 ../images/Emo6.gif

אז קודם כל נכון
הבת שלי הקטנה שמה את כולכם בכיס
אבל סיו... הגזמת! את בתערוכה נראת הכי יפה בעולם
פשוט מהממת בזה אין ספק בכלל! אבל בכלל, אבל ממש בכלל לא דומה להר הזה שיש לסגנון השיער הזה על הראש! אז נכון שזה מזכיר קלות, אבל ממש לא דומה... למה את חושבת שזה דומה בכלל? לך לא היה הר געש כזה על הראש!
איריס, יעל, יעלי, טל - מישהוא - נכון שסיו היתה הרבה הרבה הרבה יותר יפה בתערוכה??
 

icy woman

New member
האמת

שמה שהיה לסיוון דומה יותר לתסרוקת של אמאשלה tinkiwinky
 

P o o f i

New member
תמיד רציתי את השיער הראשון ../images/Emo3.gif

השני גם נורא נחמד וניסיתי פעם להשיג אותו עם כרטיס אחד וזה לא עבד לטובה..
הבעיה איתו זה הכובעים.
 
למעלה