../images/Emo98.gifיש לי חגורה כחולה../images/Emo70.gif
עדיין רמה 80 בפריסט אני מגששת לגבי קניית ZHELM ובודקת מחירים, מה המחיר הממוצע עבור כניסה לZRUN בלבד ללא הקפיצה? 35 מיל? המלצות? הבעיה היא - משימת הקפיצה
איפה איציק ואנה?
כמה APQ האחרונים ללא תפוחים בכלל....
לאחרונה קידמתי את הסינגוסית שלי שהיא WA והיא חביבה, אבל לא מרגישה שהיא שונה מקשת רגיל. הstorm לא כזה עוזר. כרגע עם הסינגוס רמה 26 - ותודה ללוטן שעזרה לי להרוג 200 דברים מוזרים בפריון ועוד 200 דברים אחרים בפריון ועוד בוגיים שמקלקלים. חבל שלא נפלו מגילות למרות הפעלת הדאבלדרופ....