ה"י להיום

xFade

New member
../images/Emo79.gif../images/Emo45.gif

אני מתה עליו,אבל הוא נראה מאוד רע עם כובעים
 

miss_t

New member
מה רע עם כובעים??

ראיתי כמה בנות עם שיער כזה ורואים אותו מתחת לכובע בניגוד לרוב סוגי השיער שנאסף ולא רואים כלום
 

miss_t

New member
2 הכי יפה לפי דעתי

1 יש לאנה, 3 מוזר למדיי עם כובעים את 2 רואים גם עם כובע והוא מדהים
 

P o o f i

New member
2 נראה מוזר עם רוב הכובעים,

כל הנפח יורד ויוצאים כמה תלתלים מהכובע,אבל שוב זאת דעתי.
 

miss_t

New member
../images/Emo98.gifיש לי חגורה כחולה../images/Emo70.gif

עדיין רמה 80 בפריסט אני מגששת לגבי קניית ZHELM ובודקת מחירים, מה המחיר הממוצע עבור כניסה לZRUN בלבד ללא הקפיצה? 35 מיל? המלצות? הבעיה היא - משימת הקפיצה
איפה איציק ואנה?
כמה APQ האחרונים ללא תפוחים בכלל....
לאחרונה קידמתי את הסינגוסית שלי שהיא WA והיא חביבה, אבל לא מרגישה שהיא שונה מקשת רגיל. הstorm לא כזה עוזר. כרגע עם הסינגוס רמה 26 - ותודה ללוטן שעזרה לי להרוג 200 דברים מוזרים בפריון ועוד 200 דברים אחרים בפריון ועוד בוגיים שמקלקלים. חבל שלא נפלו מגילות למרות הפעלת הדאבלדרופ....
 
להלהלה 61% והתנתק לי המשחק. ../images/Emo3.gif../images/Emo219.gif

שעמם לי, עזרתי לחברה בבאבלינג, היא סיימה ונשארתי שם עם דאבל דרופ, קיבלתי כל דרופ של הבאבלינג חוץ מסקרול +1 אינט לגלימה. הו וול. והיה איזה נוב בכל ספינה שהייתי עליה היום שרציתי לתת לו כאפה הוא כזה מוזר ומעצבן!!!11 וסטוקר
 

Gen3siS

New member
רמה 47 עם הבנדיט...

מיקססתי את הSB....ויש לי NW דקסלס פשוט יפה
 
יש יש יששששש../images/Emo6.gif סופסוף רמה 63../images/Emo70.gif

סוף סוף אחרי שבועיים של לאגים ואחרי קווסט שהתפגרתי בגללו 3 פעמים, אתמול טל בא לעזור לי עם הספאון בקומות העליונות והצלחתי לעלות רמה
 

deisy

New member
לא נותר לי

אלה להסכים עם אחיותי
(אחות, אחיינית same
) ונעמונת - מזל טוב!!!!! איזה כיף לראות אותך עולה ברמות! עבודה שלישית ממש בקרוב!!! go go go
 
תודה../images/Emo9.gif

גם לי זה כיף
אם לא הלאגים הייתי כבר ממש קרובה לעבודה שלישית, אני מקווה שאלה לא יחזרו יותר
 
למעלה