התקדמות יומית 22/9

ה"ח בסימן וואו כמה התקדמנו

לא, זו לא טעות בכותרת
ה"ח = התקדמות חגיגית. ולמה חגיגית? כי זו התקדמות מכל השבוע+ האחרון, שרובה היתה בחג. לפני שבוע גילינו שאזל לנו כל מלאי השיקויים שאספנו בשעות ארוכות של LMPQ, וכך יצאנו לסדרה מתישה של סיבובים לאיסוף שיקויים. יצאנו = זוגתי על הקשתית ואני על הלוחמת. אני מנהיגה את ה PQ בחדר 7 ונותנת לה בע"פ הוראות הגעה לחדר 6 שבו היא מחסלת מייד את המפלצות. השלל- שיקויים שמילאנו לנו את כל המיולים, אינספור מגילות הגנה, וגם כמה מגילות התקפה שמישהו היה או נוב מדי או מפוזר מכדי לשים לב שהוא זרק ואני הרמתי
עליות רמה - די הרבה. אני חושבת שעם הלוחמת התחלנו ברמה 56 או 58 ועכשיו היא ברמה 65. עם הקשתית עלינו ועלינו עד ש.... ~~תופים~~ הגענו לרמה 70! ועכשיו יש לנו ריינג'רית! ~~מצילות, קונפטי, זיקוקים, מטח חיצים חגיגי~~ בתמונה המצורפת אני הולכת בדרך לחסל את השיבוט של אתנה, וחבר טוב שלי צועק לי קריאות עידוד. וגם רגע ההפיכה לריינג'ר, ורק כדי שתראו- המראה של הדמות ברמה 69 (כן כן, לובשת מכנסיים לרמה 30 וחולצה לרמה 35) והמראה ברמה 70, עם סט מלא מתאים לרמה
הבעיה היחידה היא שאני לא יודעת ממה להתחיל להעלות נקודות לסקילים. חשבתי או על בובה (כי היא פותחת סקילים אחרים) או סקיל התקפי כלשהו שיוכל לשמש אותי להתחלה. גם לפי החישוב שלי יחסרו לי 30 נקודות בסופו של דבר. כך שאו שסקיל אחד לא יקבל נקודות, או שיחסרו נקודות מקצוות של כמה סקילים. קראתי את התיאורים של הסקילים וקשה לי להחליט מה חשוב ומה לא. אשמח להכוונה מהקשתיות הותיקות פה. אתמול, בשביל הכיף, החלטתי לנסות את השילוב של הלוחמת שלנו בתור HB מיול עם הפריסטית. וואוו, איזה הבדל! איזו איכות חיים! קטלנוMDT בכמות נכבדה למדי בלי לדאוג לרגע לחיים. טוב, אולי לא לדאוג בכלל היה מוגזם. כי מתנו. פעם אחת. אח"כ חזרנו לנקום את המוות, וכבר הקפדנו יותר. ודבר אחד לא משמח לסיום. אותו חבר שהזכרתי למעלה נפרץ לפני כמה ימים. הוא אמר שרק אני וראש הגילדה שלנו ידענו את הפרטים שלו. ואין סיכוי שאחת מאיתנו פרצה לו. כנראה הוריד משהו שהכיל קי-לוגר או רוגלה אחרת ששלחה את הפרטים שלו להאקר. הוא איבד ציוד בשווי מיליארד (מה שקוראים במייפל ובאמריקאית בליון) מזוס, 25K קאש ואת הדמויות שהוא עומל עליהן כבר זמן רב. היזהרו! היזהרו! היזהרו!
 

הטיZרית

New member
מזל טוב רנג'רית ../images/Emo13.gif

עם הסקילים.. זה עניין של העדפה.. אני מיקססתי דבר ראשון את הגשם... אחר כך את הסראף במקביל לבובה ולנץ (את הנץ מיקססתי לפני הבובה) ובין לבין הכנסתי נקודה אחת לאינפרנו ולבסוף מיקססתי את המהירות של ההליכה (שכחתי איך קוריאם לזה) כל פעם שפגשתי BM הייתי שואלת אותם איך הם העלו את הסקילים ומה הם היו משנים.. רוב אלה שמיקססו את האינפרנו אמרו שזה מיותר לחלוטין ושלא שווה לשים בו מעל לנקודה אחת. אז בבילד שלי יש בטעות נקודה אחת שברחה לי המעבודה הרביעית לאינפרנו אז האינפרנו שלי בטעות על 2 וכל השאר ממוקסס ואני מאוד מאוד מרוצה! מה שכן.. נראה לי שכשההוריקן שלי יהייה ממוקסס אז אני כבר לא אשתמש בסטראף (כבר עכשיו בקושי משתמשת בו) אבל עד העבודה רביעית הוא מאוד יעיל.. מקווה שעזרתי במשהו... (עדיין לא יוצא לי לשחק מייפל...
... מתגעגעת... אולי ביום כיפור )
 

לבנדר א

New member
../images/Emo2.gif וואו! מזל טוב!

מה זה כיף לי לשמוע שאת מתקדמת ככה.
הרבה הנאה מהעבודה השלישית!
 

deisy

New member
מזל טוב דפנה!!!

כיף לשמוע התקדמות כזו!!! ואין ספק ש HB מיול עושה יופי של עבודה! הלואי עלי אחד
אין לי כוח או זמן לגדל כזה...
 

D amaged R oses

New member
מזל טוב על עבודה שלישית ../images/Emo24.gif

אני בטוחה שתהנו ממנה הרבה! קשתים זו דמות מאוד מהנה!
 
יווווווווו ../images/Emo49.gif דפנה../images/Emo24.gif

בקרוב אצלי
תהני מכל הסקילים החדשים
 

Don Nirtin

New member
OMG../images/Emo87.gif

היה קשה עם אתנה? היא מעצבנת או בסדר? איך היה לעלות לעבודה שלישית? ובכלל, מתי יהיה לך זמן לדבר איתי במסן. עובדת חרוצה שכמוך
 

Guid

New member
מזל טוב דפנה!! D:

וואו! ריינג`רית! אני זוכר את ההרגשה... D: איזה כיף זה פתאום מליון סקילים של תקיפה אה? P: אז איזה סקיל אתן הולכות למקסס? בחרתן כבר? כי את צריכה לדעת בדיוק איפה אתן רוצות להתאמן כי יש הבדל רציני בין הסטרייף לגשם חיצים בסגנון תקיפה שלהם...
 
תודה לכולן וכולם!

ובעיקר לדקלה ועידן!
נראה לי שאני אעבור שוב על כל הסקילים ואבחר מה יהיה הסדר של ההעלאה. רק עוד 50 רמות לעבודה הבאה
(סתם, נו, בצחוק. אני ממש לא מאלו שרק קיבלו מתנה וכבר מתבאסים שאין להם יותר שווה)
 
אושר.../images/Emo9.gif../images/Emo219.gif

התחלתי לשחק היום עם...62% נדמה לי. אז קודם כל-החלטתי להשאר בפאנטום פורסט, במפה עם 4 לפרקונים על-מנת להשאר בטוחה, בלי אלדר שיבוא ויהרוג אותי. זה לא כזה נוראי. אני עכשיו עם...76% בערך, ומשום מה לפני שעתיים הלאקי צ'ארמס לא הפסיקו ליפול מהלפרקונים! אחד אחרי השני! אז מהרהר אספתי לי עוד 17. עוד 4 אני מסיימת.
היה לי יום נורא נחמד, אולי אני אעלה שלב היום, או מחר.
 

Don Nirtin

New member
Nir's Noob../images/Emo87.gif

לא משנה מה עשיתי, מתתי. היה יום נחמד דווקא. סיו קפצה איתי לדוג'ו והצלחנו איכשהו לכסח את כל הבוסים עד מאנון. ושם סיו הצליחה לחסל אותו לבד פעם ראשונה. ואז נעמה אני גלית וסיו הלכנו וחיסלנון את הקפטן המסוקס. נעמה מתה וגלית השתמשה עליה בהחייאה. וכמובן שאני מתתי. אז לא השלמתי את הקווסט של הקפטן המסוקס. ואני עייף מדי מכדי לחשוב. אררר.
 

miss_t

New member
../images/Emo12.gif איזה קפטן?

איזה כיף
גם אני רוצה למות ושיחיאו אותי!
[ואו איזה משפט הזוי זה יראה למי שלא משחק מייפל]
 

deisy

New member
בואי ../images/Emo6.gif

רק חכי חצי שעה אחרי שניר ימות
 

deisy

New member
בקטנה ../images/Emo8.gif

היום טל יבוא ונסיים אותו בשבילך
תקשיב, גם נעמה התפגרה כשהוא זרק עליה את הגולגולת הז, היא מורידה די הרבה... סורי שלא היתה עוד החיאה זמינה... באסה עם הסקיל הזה שהוא דורש חצי שעה של התקררות גם כשהוא על מקס.... אבל היה מגניב
ונעמונת! מזל טוב על הסקרולים שעבדו!!
כל כך שמחתי בשבילך!!!
 

sachar123

New member
אכן היום יומו של Niro

התקשר אלי הקפטן כמה דקות לפני שהתחילו את ה- GAME UPDATE אמר שהוא הולך להרביץ שטיפה לסיפון הפנימי היום , חבל על הזמן, שתגיע הכל יבריק ויסנוור והוא יעשה ככל שביכולתו בשביל להנעים את זמנך בבטן האוניה.... אז Niro.... את הדרך לשם אתה יודע, נעשה הכל על מנת שתצא משם על הרגליים ולא בתור מעופץ בבטן האוניה
אני בכל מקרה צריך לבצע קצת חיסול בשביל השיקוי הלבן אז אולי אעבור שם לפניכם להתכונן לאווירה של המקום....
 

deisy

New member
../images/Emo23.gif

זה יהיה מעולה, ככה אני אעשה tele אליך
עד מתי הסרבר צק?
 
למעלה