ה"ח בסימן וואו כמה התקדמנו
לא, זו לא טעות בכותרת
ה"ח = התקדמות חגיגית. ולמה חגיגית? כי זו התקדמות מכל השבוע+ האחרון, שרובה היתה בחג. לפני שבוע גילינו שאזל לנו כל מלאי השיקויים שאספנו בשעות ארוכות של LMPQ, וכך יצאנו לסדרה מתישה של סיבובים לאיסוף שיקויים. יצאנו = זוגתי על הקשתית ואני על הלוחמת. אני מנהיגה את ה PQ בחדר 7 ונותנת לה בע"פ הוראות הגעה לחדר 6 שבו היא מחסלת מייד את המפלצות. השלל- שיקויים שמילאנו לנו את כל המיולים, אינספור מגילות הגנה, וגם כמה מגילות התקפה שמישהו היה או נוב מדי או מפוזר מכדי לשים לב שהוא זרק ואני הרמתי
עליות רמה - די הרבה. אני חושבת שעם הלוחמת התחלנו ברמה 56 או 58 ועכשיו היא ברמה 65. עם הקשתית עלינו ועלינו עד ש.... ~~תופים~~ הגענו לרמה 70! ועכשיו יש לנו ריינג'רית! ~~מצילות, קונפטי, זיקוקים, מטח חיצים חגיגי~~ בתמונה המצורפת אני הולכת בדרך לחסל את השיבוט של אתנה, וחבר טוב שלי צועק לי קריאות עידוד. וגם רגע ההפיכה לריינג'ר, ורק כדי שתראו- המראה של הדמות ברמה 69 (כן כן, לובשת מכנסיים לרמה 30 וחולצה לרמה 35) והמראה ברמה 70, עם סט מלא מתאים לרמה
הבעיה היחידה היא שאני לא יודעת ממה להתחיל להעלות נקודות לסקילים. חשבתי או על בובה (כי היא פותחת סקילים אחרים) או סקיל התקפי כלשהו שיוכל לשמש אותי להתחלה. גם לפי החישוב שלי יחסרו לי 30 נקודות בסופו של דבר. כך שאו שסקיל אחד לא יקבל נקודות, או שיחסרו נקודות מקצוות של כמה סקילים. קראתי את התיאורים של הסקילים וקשה לי להחליט מה חשוב ומה לא. אשמח להכוונה מהקשתיות הותיקות פה. אתמול, בשביל הכיף, החלטתי לנסות את השילוב של הלוחמת שלנו בתור HB מיול עם הפריסטית. וואוו, איזה הבדל! איזו איכות חיים! קטלנוMDT בכמות נכבדה למדי בלי לדאוג לרגע לחיים. טוב, אולי לא לדאוג בכלל היה מוגזם. כי מתנו. פעם אחת. אח"כ חזרנו לנקום את המוות, וכבר הקפדנו יותר. ודבר אחד לא משמח לסיום. אותו חבר שהזכרתי למעלה נפרץ לפני כמה ימים. הוא אמר שרק אני וראש הגילדה שלנו ידענו את הפרטים שלו. ואין סיכוי שאחת מאיתנו פרצה לו. כנראה הוריד משהו שהכיל קי-לוגר או רוגלה אחרת ששלחה את הפרטים שלו להאקר. הוא איבד ציוד בשווי מיליארד (מה שקוראים במייפל ובאמריקאית בליון) מזוס, 25K קאש ואת הדמויות שהוא עומל עליהן כבר זמן רב. היזהרו! היזהרו! היזהרו!