"התפקדות פברואר !"

"התפקדות פברואר !"

אתם כבר יודעים מה לעשות, ולמי שלא- נא לציין את: שם: גיל: אזור מגורים: מסן/אייסיקיו: מסר לאומה: משהו לכבוד יציאת הספר השביעי:
 

Koki Girl1

New member
מתפדקת

שם:דניאלה גיל: 15 אזור מגורים:
מסן/אייסיקיו:[email protected] ו 393214426 מסר לאומה:ממ לופין שולט סתם אממ טוב אתם אחלה פורום! משהו לכבוד יציאת הספר השביעי: אמ אמ חיבוק?
 
די גם לי קוראים דניאלה :)

אם כבר אז כבר.. מתפקדת שם:דניאלה גיל: עוד חדשיים 13 (= אזור מגורים:ת"א מסן/אייסיקיו:295394435 מסר לאומה:תהנו מכל רגע בחיים.. בעיקר כשאתם קוראים הארי פוטר השביעי ובכלל [[[[[: משהו לכבוד יציאת הספר השביעי:שיהיה שווה כמו האחרים וזהווווווווווווווווווו דנייי
 
מתפקדת!../images/Emo204.gif

שם: דניאלה גיל: 12 אזור מגורים: כפ"ס מסן/אייסיקיו: במסרים מסר לאומה: שינו את ההועה המנהלתית!!!
משהו לכבוד יציאת הספר השביעי: כנראה אקרא אותו באנגלית!!1 יששששששש
 
מתפקד !

שם: יעקב גיל: 28. אזור מגורים: ירושלים. מסן/אייסיקיו: נוותר הפעם, גם כך אני לא מתחבר. מסר לאומה:
משהו לכבוד יציאת הספר השביעי: פטפוטים ! בלאבוש ! קוקו ! שפריץ ! "תודה !"
 

yulishit

New member
מתפקדת!

שם:אופיר יוליש גיל:13 אזור מגורים:מרכז מסן/אייסיקיו:[email protected] מסר לאומה:sheet happens משהו לכבוד יציאת הספר השביעי:שיהיה כמה שיותר עמודים.....!
 

The T Shirt

New member
מתפקד

שם: תומר גיל: 16 אזור מגורים: חולון מסן/אייסיקיו: בפרטים מסר לאומה: "I solemnly swear that I'm up to no good" - אני נשבע בזאת חגיגית שאני מחפש צרות משהו לכבוד יציאת הספר השביעי: ה-21/07/07 מוכרז בזאת באופן רשמי כיום חג.
 

ZoHaRoT

New member
אני :]

שם: זוהר גיל: 13 מסן/אייסיקיו: במסרים :) מסר לאומה: יש גם אנשים נחמדים בעולם... משהו לכבוד יציאת הספר השביעי: למה לא מוצאים את הספר השביעי בכל השפות באותו יום?
 

A Radcliffe

New member
New Massege../images/Emo129.gif../images/Emo224.gif

שם:מיצ גיל:13 וחצי אזור מגורים:גני תקווה מסן/אייסיקיו:288006715 מסנ לא עכשיו מסר לאומה: תשנו. ותאהבו את אוהד
משהו לכבוד יציאת הספר השביעי:... אני מאוד מקווה שהספר לא יצא כשאני במחנה
[רק כי אני לא יודעת מתי הנחנק
]
 

lorda

New member
מתפקדת=]

שם:לורדע כמובן ^^ גיל: 16!!! בעוד שבוע בדיוק =] D: אזור מגורים: ירושלייים של זההבבב! XD מסן/אייסיקיו:[email protected] מסר לאומה:2+2 לא שווה 4 !!! בני גורן עובד עליכם בעיניים!! משהו לכבוד יציאת הספר השביעי: וווייפייי! ^^
 

אנה92

New member
......מתפקדת.....

שם: אנה גיל: 14 אזור מגורים: מרכז מסן/אייסיקיו: 316204265 מסר לאומה:
משהו לכבוד יציאת הספר השביעי: שיצא כבררררררררררררררררר!!!!!!!!!
 
ג'וני!! שנים!

ב"ה שם:ספיר גיל: 16 אזור מגורים: מרכז מסן/אייסיקיו: יש,תודה על ההתענינת! מסר לאומה: ביום חמישי אני חוזרת למחשב באפן תקני! משהו לכבוד יציאת הספר השביעי: ישששששששששששששששששששששששששששששששששש
 
למעלה