==התסלח לי אישי???===

המצפון זועק?

שיזעק, לא נראה לי שזה הטריד אותך קודם אז למה שיטריד אותך עכשיו. אצלנו אומרים"מה שהיה היה - צפה לעתיד טוב יותר" בהצלחה
 
כולם טועים זעקה...

אני מציע לך שתקחי מאהב אחר - אולי איתו תהני יותר... תבקשי מהמורה לזמרה טיפים (מינימום טיפ 12%)
 

י פ ע ת

New member
באמת איפה המורה לזימרה?

אני עוד תקועה עם תנוחת הצפרדע
 

י פ ע ת

New member
מה שמוזר כאן בוידויים האלו....

שהם לא ממש מיועדים לבן הזוג.... את לא באמת חושבת שהוא קורא את זה, זה יותר כדי להשקיט את המצפון שלך שהנה התנצלת! אני לא חושבת שאסור לטעות וכולנו נאבקים בתוכנו מדי פעם בין האסור למותר, יש כאלו שמגלים יותר שליטה ויש כאלו שפחות, כל אחד וסיבותיו הוא. מה שחשוב שתתעמקי במה שגרם לך לטעות ופה לנסות לתקן אם אפשר.
 

מתוקה40

New member
ואם תמצאי ........

את עצמך מול לינץ, זה ינקה את מצפונך????? והאם בעלך מבקר בפורום הזה???? ואם המאהב היה עונה לטעמך, מה היה קורה אז???
 
למעלה