זעקת המצפון
New member
==התסלח לי אישי???===
בעוד חצי שנה ימלאו לנו 10 שנות נשואים,הכרתי את בעלי כשהיתי חיילת הוא ענה על כל הדרישות,חתיך סטודנט ממשפחה טובה. התאהבנו הינו חברים במשך שנה, בגיל 20 החלטתי שמבחינתי הנכון לעשות הוא להתחתן, הוא חשב כמוני והתחתנו. הקשר שלנו ללא ספק,האינטימיות הילדים הביטחון,הדבר הכי חשוב בחיי. אומנם רבות אני מקדמת את הילדים לראש סולם העדיפויות אבל ברור לי שקשר הנשואים נצחי עם בעלי. הצורך העמוק שלי להיות חלק ממערכות יחסים היה פנימי,הכרתי גבר אחר התאהבתי בו ,אלפי מחסומים העמדתי בפני,וכולם התנפצו מול רוח התשוקה, כמו נהר סוער,בגמיעה אחת אני גומעת את אהבתו של הזר אלי,עם ציפורנים מושטות לכל עבר אחזתי באיש שהיה עד אתמול וירטואלי,ואני עד אתמול ידעתי לתת את חסד נעורי לאישי בילבד,לאיש שידע לתת ומעולם לא דרש,לאיש שסגד כל השנים לאהבה שהיתה נתונה רק לי. איש יקר שלי זעקה רמה יוצאת מנשמתי הטועה, איש יקר שלי רק תאמר שאתה סולח לי,המצפון לא מניח אני מלאה איגלי זעה וחלחלה,שתדע איש יקר שלי נענשתי על כך שסרחתי,המאהב הסורר שגרר אותי לתאוות הבשרים לא ידע לענג אותי, כל התאווה כל הסחיפה לסיכום הסתיימה בסקס חודרני בלי טעמים של שיא ואורגזמה. בעלי רק מילה תלחש באוזני אמור לי שאתה סולח סולח סולח לי. ואתם המגיבים גם אמצא את עצמי מול לינץ,אולי באמת זה מה שמגיע לי.
בעוד חצי שנה ימלאו לנו 10 שנות נשואים,הכרתי את בעלי כשהיתי חיילת הוא ענה על כל הדרישות,חתיך סטודנט ממשפחה טובה. התאהבנו הינו חברים במשך שנה, בגיל 20 החלטתי שמבחינתי הנכון לעשות הוא להתחתן, הוא חשב כמוני והתחתנו. הקשר שלנו ללא ספק,האינטימיות הילדים הביטחון,הדבר הכי חשוב בחיי. אומנם רבות אני מקדמת את הילדים לראש סולם העדיפויות אבל ברור לי שקשר הנשואים נצחי עם בעלי. הצורך העמוק שלי להיות חלק ממערכות יחסים היה פנימי,הכרתי גבר אחר התאהבתי בו ,אלפי מחסומים העמדתי בפני,וכולם התנפצו מול רוח התשוקה, כמו נהר סוער,בגמיעה אחת אני גומעת את אהבתו של הזר אלי,עם ציפורנים מושטות לכל עבר אחזתי באיש שהיה עד אתמול וירטואלי,ואני עד אתמול ידעתי לתת את חסד נעורי לאישי בילבד,לאיש שידע לתת ומעולם לא דרש,לאיש שסגד כל השנים לאהבה שהיתה נתונה רק לי. איש יקר שלי זעקה רמה יוצאת מנשמתי הטועה, איש יקר שלי רק תאמר שאתה סולח לי,המצפון לא מניח אני מלאה איגלי זעה וחלחלה,שתדע איש יקר שלי נענשתי על כך שסרחתי,המאהב הסורר שגרר אותי לתאוות הבשרים לא ידע לענג אותי, כל התאווה כל הסחיפה לסיכום הסתיימה בסקס חודרני בלי טעמים של שיא ואורגזמה. בעלי רק מילה תלחש באוזני אמור לי שאתה סולח סולח סולח לי. ואתם המגיבים גם אמצא את עצמי מול לינץ,אולי באמת זה מה שמגיע לי.