השוטה על הגבעה
New member
המצפון זועק?
שיזעק, לא נראה לי שזה הטריד אותך קודם אז למה שיטריד אותך עכשיו. אצלנו אומרים"מה שהיה היה - צפה לעתיד טוב יותר" בהצלחה
שיזעק, לא נראה לי שזה הטריד אותך קודם אז למה שיטריד אותך עכשיו. אצלנו אומרים"מה שהיה היה - צפה לעתיד טוב יותר" בהצלחה