התמחות האם ביצוע התמחות של שנתיים תחול על מתחילי הלימודים הקרובים?
י יפתח00 New member 23/8/09 #2 אם התקבלת ללימודים בטרם נחתם ההסכם עם מועצות הסטודנטים לשמפטים אז אתה חסין. ואני מוסיף: להסכם אין הרבה משמעות מכל בחינה שהיא. לדעתי גם תלמידי שנה א' יהיו חסינים מהארכת ההתמחות (ובכלל נראה שהנושא לא כ"כ מדאיג את הממשלה והכנסת, כך שעוד חזון למועד...)
אם התקבלת ללימודים בטרם נחתם ההסכם עם מועצות הסטודנטים לשמפטים אז אתה חסין. ואני מוסיף: להסכם אין הרבה משמעות מכל בחינה שהיא. לדעתי גם תלמידי שנה א' יהיו חסינים מהארכת ההתמחות (ובכלל נראה שהנושא לא כ"כ מדאיג את הממשלה והכנסת, כך שעוד חזון למועד...)