כמו שלימור אמרה,
גם במגזר הציבורי עובדים יותר מ8 שעות. התקבלתי להתמחות במגזר הציבורי ואמרו לי - העבודה מ7:30 עד 16:00, אבל בדר"כ מצפים שנשאר יותר זמן. לגבי התמחות - למצוא עכשיו התמחות במגזר הציבורי (וגם הפרטי) זה בעייתי משהו, בהתחשב בעובדה שסוגרים את זה בדר"כ שנתיים מראש. אולי יש ביטולים אבל צריך לעשות חיפוש אינטנסיבי.