התלבטות קשה

ארץ זבת דם ומינוס בבנק

אם אתה רוצה להיות בארץ כי אתה אוהב את האוירה ואתה ציוני אז אני מצליחה להבין את העקרון שעומד מאחורי זה. אבל אם זה בגלל שאתה לא מתקדם בעבודה, קיציק אין לך מושג מה קורה פה בארץ וקידום זה הדבר האחרון שקורה פה. לכן בענין עבודה כל עוד שאתה בסדר שם חבל לך לקחת סיכונים גבוהים. דבר אחרון זה העתיד של ישראל והמצב הביטחוני הקשה. אתה נמצא במקום שהרבה מאיתנו היו חולמים להיות בו. אין לך מושג כמה אנשים מתים לעוף מפה. הכל בלאגן והעתיד נראה שחור. נראה שיש לך חיי חברה יפים בניו יורק, בית, עבודה ואתה מרגיש שם בנח אז למה לשנות? אם תגיד לי שאתה אוהב אתגרים, שינויים, סיכונים מיותרים, דברים חדשים אז זה מובן יותר אבל מבחינה הגיונית לדעתי לא כדאי לך. +אלוהימית מודיעה ומכריזה כי היא שומעת את התפילות מכל הארצות במידה שווה+
 

בן הרב

New member
פעם ראשונה בחיים שאלהים מגיב לי

אז הנה המצב אני אוהב את המנטליות הישראלית אני ציוני העבודה זה רק חיזוק ותוספת לדעה שהיתה לי כל הזמן מה שבאמת מפחיד אותי זה הבטחון והכלכלה ומעל הכל אני הרפתקן לא קטן תביני זה שאנשים חולמים לבוא לכאן, זה דבר טוב, אבל לא כולם רוצים ומחפשים את אותם הדברים, יש לי סדר עדיפיות קצת שונה, וחוץ מזה יש עוד כמה דברים שמדרבנים אותי לבוא, אבל כאן זה לא הזמן והמקום לדבר על זה. >>>יש אלהים והראיה שהוא עונה לי בעת צרה<<<<
 
שפיציק, נראה לי שאתה מגיע!

יפה שאתה כותב לנו שאתה מתלבט (עלק) אבל בחייאת אבוק, בין השורות שלך רואים ברור שאתה רוצה להגיע. אז יאללה, ארוז את חפציך ובוא הנה.
 
אוי אוי איציק מה יהיה

האמת גם אני בהתלבטויות קשות אם לחזור לארץ, ואני רק יכול לאחל לך חיים מאושרים, איפה שרק תחליט אם בארץ או כאן בני יורק. אוהבותך
.
 
נועם צר לי לבשר אותך

שכנראה אני ישהה עוד זמן רב בגולה , לעשות עליה לארץ , זה קשה בשבילי , אני אמריקנזיציה בדם ! לא יכול ללמוד לרקוד דוב זקן ! לא רגיל לחומס-טחינה-במבי , רגיל כבר לאי-טי ענד טי , ולא לבזק , ריגלתי כבר לבוש הבן (הגאון) ולא לאריק -מצנע-פואד-ביבי-מופז וכדומה ,
 
בן הרבה היקר, ../images/Emo140.gif

כמובן שצריכות להנחות אותך שיקולי רווח-הפסד ועוד ועוד , אבל השאלה הכי חשובה היא בעצם לאן נוטה הלב? האם אתה רואה את עצמך ממשיך את חייך בחו"ל? האם אתה מאושר כרגע? אני ממליצה לך לעשות טבלה (פשוט כך!) עם כל השיקולים לצד זה או אחר, כשכמובן תיקח בחשבון את הפרמטרים החשובים ותתן להם משקל גבוה יותר. (שיטה בדוקה ומוצלחת שלמדתי ממָכר) אתה עדיין צעיר ויכול לעשות שינויים, וזה בדיוק הזמן לכך. ובכל מה שלא תחילט: המון הצלחה! <מיכלי, באופן אישי, מעדיפה שתגיע אלינו, לארץ>.
 

בן הרב

New member
את גדולה

גם אני באופן ריגשי הייתי מעדיף להיות כרגע בארץ הלחץ הפנימי גדול והעצבים רופפים תאמיני לי עשיתי טבלאות וחישובים אפילו קיבלתי כמה הצעות עבודה בארץ (אמרתי לעצמי אם יש עבודה אני קם ונוסע) ואז הבנתי שבארץ רמת החיים שלי תרד פלאים אבל מצד שני אני מאמין שאוכל להיות יותר איציק הבן אדם שאני רוצה להיות רגוע מחייך וטוב לב מה שמדאיג אותי זה כסף, $$$, שקלים, דינרוס, וכל הדברים האלה שעוזרים לך לבצע מה שבראש לך אז אחרי כל הרשימות רק יצאתי יותר מבולבל
 

בן הרב

New member
כן ולכן עמדתי לשאול אותה

מי הוא אותו מן דהוא אפילו שיש לי תחושת בטן בנידון חוץ מזה ידידי מה המצב איתך ותעשה לי טובה תשכח מאתמול
אהההההההההה
 
מה כבר יש לי להגיד.

ובכלל, אין לי אינטרנט מהיר, אז ככה שזה ממש מסירות נפש בשבילי כל הודעה. אבל בכ"ז בן הרב, עצתי לך שפשוט תישכח מזה טוטאלית ותשוב לחשוב על זה בעוד שבוע. זהו. < המשיח חפס ומצא עיצה אוניברסלית >
 
למעלה