התלבטות קשה
לאחרונה יש לי הרבה היסוסים ופיקפוקים, על איך ואיפה אני ממשיך את החיים שלי. התלבטות היא אם לחזור לארץ, לעשות שרות מקוצר, ולהתחיל הכל מחדש, או להשאר כאן. הספקות מנקרות בראשי כבר זמן רב, אבל מה שהביא אותי למחשבה רצינית יותר, זה שלאחרונה בחברה אצלנו התחילו בעיות, והתנאים נהיו גרועים יותר, אז יוצא שבמקום לגדול אני רק חוזר חזרה, וזה לא מה שהועדתי לעצמי, בין כל השיקולים של לעזוב את החברה ולהתחיל עבודה חדשה, חשבבתי אולי יהיה כדאי להתחיל מחדש בארץ. אשמח לשמוע מה יש לכם להגיד ואם יש למישהו מכם רעיונות או אפשרות להצעת עבודה
לאחרונה יש לי הרבה היסוסים ופיקפוקים, על איך ואיפה אני ממשיך את החיים שלי. התלבטות היא אם לחזור לארץ, לעשות שרות מקוצר, ולהתחיל הכל מחדש, או להשאר כאן. הספקות מנקרות בראשי כבר זמן רב, אבל מה שהביא אותי למחשבה רצינית יותר, זה שלאחרונה בחברה אצלנו התחילו בעיות, והתנאים נהיו גרועים יותר, אז יוצא שבמקום לגדול אני רק חוזר חזרה, וזה לא מה שהועדתי לעצמי, בין כל השיקולים של לעזוב את החברה ולהתחיל עבודה חדשה, חשבבתי אולי יהיה כדאי להתחיל מחדש בארץ. אשמח לשמוע מה יש לכם להגיד ואם יש למישהו מכם רעיונות או אפשרות להצעת עבודה