התלבטות קשה

תאמין לי כמה צדיקים יש פה...../images/Emo12.gif

ואיזו מסירות נפש: יש כאלו שגולשים באינטרנט קפה (יקר רצח!) יש כאלו שגולשים מהעבודה (סכנת היתפסות!) יש כאלו שגולשים בסתר (מאימת המשפחה) יש כאלו שגולשים באינטרנט לא-מהיר (מורט עצבים!) ויש אפילו כאלו שגולשים בפלאפון (יקר, מעצבן, מרתיח!!!!!!!!) אז עכשיו תגיד לי, לא מגיע פה לכמה אנשים איזה רבע עולם הבא? או לפחות איזה פרס הצטינות? <מיכלי טופחת לכולם על השכם>
 
וואלה צודקת.

חבל שאין מי שיצדיק אותך - כך היה אומר לי אחי (בשינוי מצודקת לצודק) כן, מגיע גם מגיע.
 

בן הרב

New member
שאפסעל

אני כבר אחרי כמה שבועות של מחשבה עדיין לא יכול להכריע
 

R a c h e

New member
../images/Emo160.gif...........?

איציק- כמה מילים: לא יכולה להועיל הרבה בהתלבטות, ההחלטה היא שלך לאחר שיקול של רווח-הפסד. אבל אם אפשר להוסיף דבר קטן... מאוד שמחתי לראות שאתה קרוב יותר היום מאשר לפני כמה חודשים ולא רק אני שמחתי....... בנתיים
מחכה לך כאן. (אבוא לפגוש אותך במיוחד מאילת....) רחל
 

שולציה

New member
שלום לך מתלבט קשה...

כפי ששמת לב אני לא מאלו שכותבים הרבה בפורום, אבל זאת דעתי ואני מקווה שהיא תעזור. לפני כחצי שנה הייתי במצב מתלבט דומה לשלך: האם לעזוב את מרכז הארץ, עם עבודה טובה ומכניסה, חברים, לימודים לטובת צפון הארץ, עם סיכויים קלושים למצוא עבודה נורמלית (עדיין מחפשת...) נסיעות ארוכות ללימודים והוצאות כספיות רבות יותר? לאחר הרבה התלבטויות והתייעצויות עם קרובים לי, החלטתי לעזוב וחזרתי צפונה קרוב יותר למשפחה. אני ארבעה חודשים פה וטוב לי מכל רגע. אמנם אין עבודה נורמלית ואני בעיקר מחלטרת, ונשארו לי הרבה חברים במרכז אבל השקט והשלווה שפה שווים כל שקל. ועוד שמעתי שהחברה שבה עבדתי נקלעה לצרות גדולות ומפטרים שם בערך כל אדם שני שעובר במסדרון. המסר העקרי שלי הוא, שאתה צריך להעמיד מולך מה חשוב לך, ולא רק הדברים הפיזיים אלא גם מה אתה מרגיש כלפי כל אחד מהמקומות ומה חשוב לך יותר. אני מקווה שעזרתי ולו במעט. נתראה ב-
 

בן הרב

New member
הי שולציה

מכירה את שולץ האיום?
תאורטי האידאולוגיה שלי דומה לשלך, שב בשקט, עם חברים, (מה זה משפחה?) תרגיש את השלווה, תשאוף אויר צח, ותהיה אתה. (זה מה שאיני אומר לעצמי כל הזמן) רק מה שאת לא יודעת, זה מה שאמריקה מסוגלת לעשות לבן אדם, במצב של היום אני בלי $$ מרגיש יותר ערום מאדם ביום היולדו ובאמת תודה רבה על תגובתך
 

איכא

New member
תבוא לשרת את המדינה

אם עדיין לא עשית צבא, תבוא דבר ראשון ותשרת את המדינה, תבוא ותעשה צבא. אחרת אתה לא עדיף מהחברה שיצאת ממנה שיושבת כאן ולא משרתת בצבא. אחרי שרות צבאי מסוים (לאו דווקא שלוש שנים), תוכל בקלות רבה יותר להשתלב. אני חוזר ואומר דבר ראשון תתגיס לצבא. מהלך כזה יכול לשנות את כל התכניות שלך.
 
למעלה