אתה צודק, אבל אני העתקתי את הכתוב באתר ללא שינויי נוסח.
שמתי לב לניסוח הבעייתי הזה.
אתה צודק, אבל אני העתקתי את הכתוב באתר ללא שינויי נוסח.
שמתי לב לניסוח הבעייתי הזה.
לא מבין את התבוסתנות הזאת של משרד התחבורהפרטים נוספים על הסדרי תנועה חדשים לתחבורה הציבורית בסביבת
אתרי העבודה:
תחנת אלנבי:
רחוב יהודה הלוי ורחוב הרכבת יחסמו לתנועת כלי רכב בקטע שבין רחוב רמח"ל לרחוב אלנבי.
התנועה ממזרח למערב תנותב דרך הרחובות לבונטין ומקווה ישראל. רחוב מקווה ישראל יהפוך חד סיטרי לכיוון מערב לכל אורכו.
תיחסם הכניסה מרחוב יהודה הלוי לרחובות שד"ל ויבנה, אשר יהפכו לרחובות ללא מוצא. הכניסה לרחובות אלה תתאפשר משדרות רוטשילד בלבד.
מעבר בטיחותי להולכי רגל יישמר לאורך כל תקופת ביצוע העבודות.
באזור תחנת "אלנבי" – רחוב אלנבי נשאר פתוח לתנועה ללא כל הפרעה. לכן, שינויי התחבורה כוללים הסטות מסלולי הקווים מהרחובות שייחסמו לתנועה אל רחובות חלופיים, וכתוצאה מכך – שינוי במיקום התחנות.
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.
תחנת ביאליק:
באזור תחנת "ביאליק" – רחוב ביאליק יישאר פתוח לתנועה ללא כל הפרעה. לא צפוי שינוי במסלולי הקווים. עם זאת, לאור העבודות צפויה העתקה של תחנת אוטובוסים. התחנה הקיימת בגדה הצפונית של דרך ז'בוטינסקי, מול שדרות הילד תועתק מזרחה, אל מול פינת רחוב הרצל.
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.
תחנת שאול המלך:
באזור תחנת "שאול המלך" – רחוב שאול המלך נשאר פתוח לתנועה, אם כי ייתכנו צמצומי נתיבים והפרעות מקומיות לתנועה. עם זאת, בשל השינויים הצפויים במתחמי העבודה של תחנות סמוכות, ובשל עומסי התנועה זמני הנסיעה עלולים להיות ארוכים מהרגיל.
קו 54, המגיע מכיוון צפון ופונה לרחוב מוזס, יבוטל; הקו ימשיך לנסוע בכיוון דרום, לאורך דרך בגין ויפנה שמאלה בצומת גבעת התחמושת.
אין שינויים במיקומי תחנות האוטובוס.
תחנת קרליבך:
השינויים אשר יחולו כוללים הסטת מסלולי הקווים מהרחובות שייחסמו לתנועה אל רחובות חלופיים, וכתוצאה מכך – שינוי במיקום התחנות. בשל עומסי התנועה זמני הנסיעה עלולים להיות ארוכים מהרגיל.
שינויים במסלולי הקווים:
קווים בכיוון צפון שפנו מדרך בגין לרחוב קרליבך, ימשיכו את מסלולם בדרך בגין ויפנו לרחוב החשמונאים, עד צומת רחוב קרליבך – ומשם במסלולם הרגיל.
קווים הנוסעים במסלול יצחק שדה – קרליבך, יפנו מיצחק שדה לרחוב בגין, ושמאלה לרחוב החשמונאים; בכיוון ההפוך, ימשיכו מרחוב החשמונאים ויפנו דרומה ברחוב המסגר, עד לפינת יצחק שדה, ומשם במסלולם הרגיל.
קווים המגיעים מיצחק שדה ופונים דרומה בדרך בגין, יפנו דרומה לרחוב המסגר, מערבה ברחוב הרכבת וישתלבו בדרך בגין במסלולם הרגיל.
מיקומי התחנות יותאמו למסלול החלופי, בדרך בגין או ברחוב המסגר וברחוב החשמונאים במקום ברחוב קרליבך.
תחנת ארלוזורוב:
באזור תחנת "ארלוזרוב" – רחוב ארלוזורוב ודרך בגין יישארו פתוחים לתנועה, אם כי יצומצם מספר הנתיבים וייתכנו עומסי תנועה. השינויים שיחולו בתקופת העבודות הם הסטת מסלולי הקווים מהרחוב שייחסם לתנועה אל המעקף שייסלל, וכתוצאה מכך – שינוי במיקום התחנות.
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.
שינויים במסלולי הקווים:
כל הקווים העוברים ברחוב על פרשת דרכים יוסטו דרומה, לכביש החלופי שנסלל בגן וולוולסקי.
אין שינוי במסלולי הקווים העוברים בדרך בגין ובדרך נמיר ואינם פונים לרחוב על פרשת דרכים.
תחנת אבא הלל:
באזור תחנת "אבא הלל" – רחוב ז'בוטינסקי ורחוב אבא הלל יישארו פתוחים לתנועה לאור ביטול הפנייה שמאלה מרחוב ז'בוטינסקי לאבא הלל, הקווים המגיעים מתל-אביב ופונים מרחוב ז'בוטינסקי שמאלה (לכיוון צפון) לרחוב אבא הלל, ימשיכו לנסוע ברחוב ז'בוטינסקי עד אזור מגדלי התאומים, שם יעשו סיבוב פרסה, יחזרו לאורך רחוב ז'בוטינסקי ויפנו (ימינה) לרחוב אבא הלל – למסלולם הרגיל.
עבור חלק מהקווים תתווסף תחנת אוטובוס ברחוב ז'בוטינסקי לכיוון מערב, מעט אחרי פינת רחוב זיסמן (בורסת היהלומים).
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.
נת"צים בצירים שבהם מתבצעות העבודות לא ימנעו את עומסי התנועהלא מבין את התבוסתנות הזאת של משרד התחבורה
"בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל" מה זהו? הם כבר מראש ויתרו על נת"צים?
הם העדיפו כמה שפחות לשנות מסלולים, ככל הנראה.נת"צים בצירים שבהם מתבצעות העבודות לא ימנעו את עומסי התנועה
כאשר בדרך בגין יהיה רק נתיב אחד לכל כיוון, העומסים יווצרו בכל מקרה, למרות שרק אוטובוסים יסעו שם.
כאשר בדרך ז'בוטינסקי יהיו קטעים עם שני נתיבים בלבד, הנת"צ יהיה עמוס בכל מקרה והולכים להעמיס עליו עוד אוטובוסים בקו 1, בקווים אחרים וגם את המיניבוסים של השאטל מחניון האצטדיון בפ"ת.
האלמנט שחסר לחלוטין בתוכניות של משרד התחבורה ונת"ע זה שימוש בצירים חלופיים.
הקונספציה שלהם היא להתבסס לצורך התח"צ דווקא בצירים שבהם יהיו העבודות.
ולכן אי אפשר יהיה לברוח מהעומסים.
אבל לא יהיה להם מנוס מלעשות את זה.הם העדיפו כמה שפחות לשנות מסלולים, ככל הנראה.
אני גם חושב שהיה צורך לחשוב על דרכים חלופיות (טוב, נדמה לי שכבר אכלנו את הראש פה לכולם [ובצדק] על ציר אם המושבות וכו'..)
אולי יש תוכניות כאלו בשלבים היותר מתקדמים של העבודותאבל לא יהיה להם מנוס מלעשות את זה.
הקונספציה שלהם לא תעבור את מבחן המציאות והם יהיו חייבים לפזר את התחבורה הציבורית (הפרטית תתפזר מאליה) גם בצירים חלופיים.
הם פשוט ילמדו את זה בזמן אמת ובדרך הקשה, במקום להכין את זה מראש.
הם לא יוכלו לכל אורך תקופת העבודות להמשיך לבסס את התחבורה הציבורית על דרך בגין, המסגר וז'בוטינסקי.
לא משנה כמה העדפה תינתן לתחבורה הציבורית בצירים הללו, הצירים הללו יהיו עמוסים ולא רק בשעות השיא.
אגב שאלהאבל לא יהיה להם מנוס מלעשות את זה.
הקונספציה שלהם לא תעבור את מבחן המציאות והם יהיו חייבים לפזר את התחבורה הציבורית (הפרטית תתפזר מאליה) גם בצירים חלופיים.
הם פשוט ילמדו את זה בזמן אמת ובדרך הקשה, במקום להכין את זה מראש.
הם לא יוכלו לכל אורך תקופת העבודות להמשיך לבסס את התחבורה הציבורית על דרך בגין, המסגר וז'בוטינסקי.
לא משנה כמה העדפה תינתן לתחבורה הציבורית בצירים הללו, הצירים הללו יהיו עמוסים ולא רק בשעות השיא.
זה לא אדם אחד, אלא מערכת שלמה האחראית על התחבורה הציבוריתאגב שאלה
כשאתה כותב "הם", מי הבן אדם שאמור להיות אמון על סוגיה כזאת? דרור גנון?
אז שילכו למחלקת טראומה בתל השומר ויתנו את המושכות למישהו אחרזה לא אדם אחד, אלא מערכת שלמה האחראית על התחבורה הציבורית
בכלל ועל התחבורה הציבורית במרכז ובגוש דן בפרט. המערכת הזו מורכבת מאנשים במשרד התחבורה וברשות הארצית לתחבורה ציבורית.
לאנשי נת"ע אין השפעה רבה בתחום הזה. נת"ע תלויה בהכרעות של משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
המוטיב המוביל את אותה מערכת הוא מינימום שינויים, אבל זה לא יעבוד, כי המצב שייצרו העבודות יחייב ביצוע שינויים.
כנראה הטראומה מרפורמת 2011 יוצרת אצל האנשים האחראיים פחד מביצוע שינויים בתחבורה הציבורית בגוש דן.
אבל בקושי יש תחבורה ציבורית לתל השומראז שילכו למחלקת טראומה בתל השומר ויתנו את המושכות למישהו אחר
זה היה יכול להדאיג אם החבר'ה האלה באמת היו נוסעים באוטובוסיםאבל בקושי יש תחבורה ציבורית לתל השומר
למזלם (ולמזלנו) השינויים לא יתרחשו במכה.אבל לא יהיה להם מנוס מלעשות את זה.
הקונספציה שלהם לא תעבור את מבחן המציאות והם יהיו חייבים לפזר את התחבורה הציבורית (הפרטית תתפזר מאליה) גם בצירים חלופיים.
הם פשוט ילמדו את זה בזמן אמת ובדרך הקשה, במקום להכין את זה מראש.
הם לא יוכלו לכל אורך תקופת העבודות להמשיך לבסס את התחבורה הציבורית על דרך בגין, המסגר וז'בוטינסקי.
לא משנה כמה העדפה תינתן לתחבורה הציבורית בצירים הללו, הצירים הללו יהיו עמוסים ולא רק בשעות השיא.
זה ממש לא מזל שלא משתפים את הציבור בתכנון מראשלמזלם (ולמזלנו) השינויים לא יתרחשו במכה.
ברוב התחנות יש תקופה של חצי שנה-שנה וחצי של עבודות מצומצמות יחסית, לפני שהן נכנסות לשיא שימשך שנים.
אבל הצירים החלופיים יהיו עמוסים במכוניותאבל לא יהיה להם מנוס מלעשות את זה.
הקונספציה שלהם לא תעבור את מבחן המציאות והם יהיו חייבים לפזר את התחבורה הציבורית (הפרטית תתפזר מאליה) גם בצירים חלופיים.
הם פשוט ילמדו את זה בזמן אמת ובדרך הקשה, במקום להכין את זה מראש.
הם לא יוכלו לכל אורך תקופת העבודות להמשיך לבסס את התחבורה הציבורית על דרך בגין, המסגר וז'בוטינסקי.
לא משנה כמה העדפה תינתן לתחבורה הציבורית בצירים הללו, הצירים הללו יהיו עמוסים ולא רק בשעות השיא.
ולכן היה צריך להכין מראש נת"צים בחלק מהצירים החלופייםאבל הצירים החלופיים יהיו עמוסים במכוניות
בגלל זה אנחנו אומרים שצריך לעשות שם נת״צאבל הצירים החלופיים יהיו עמוסים במכוניות
אני לא מדבר עליהםנת"צים בצירים שבהם מתבצעות העבודות לא ימנעו את עומסי התנועה
כאשר בדרך בגין יהיה רק נתיב אחד לכל כיוון, העומסים יווצרו בכל מקרה, למרות שרק אוטובוסים יסעו שם.
כאשר בדרך ז'בוטינסקי יהיו קטעים עם שני נתיבים בלבד, הנת"צ יהיה עמוס בכל מקרה והולכים להעמיס עליו עוד אוטובוסים בקו 1, בקווים אחרים וגם את המיניבוסים של השאטל מחניון האצטדיון בפ"ת.
האלמנט שחסר לחלוטין בתוכניות של משרד התחבורה ונת"ע זה שימוש בצירים חלופיים.
הקונספציה שלהם היא להתבסס לצורך התח"צ דווקא בצירים שבהם יהיו העבודות.
ולכן אי אפשר יהיה לברוח מהעומסים.
זה חלק מהקונספציה שלפיה לא נותנים את הדעת לצירים חלופייםאני לא מדבר עליהם
אני מדבר על רוטשילד(למנוע תרופה למכה בעקבות סגירת יהודה לוי) ושאול המלך
חציהתחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
אגב, באיזה אורך יהיו הרציפים בתחנות התת קרקעיות?התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.