התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט

מצב
הנושא נעול.

Rubim88

New member
היה פה פעם דיון על זה

אגב, באיזה אורך יהיו הרציפים בתחנות התת קרקעיות?
בזמנו היה מדובר על כך שהרציפים בתחנות התת קרקעיות יהיו באורך כפול מהתחנות העיליות כדי לאפשר תנועה של רכבות ארוכות יותר בקטע התת קרקעי (ואולי גם בעתיד לאפשר הסבה של הקו למטרו אמיתי). אחר כך האוצר קיצר את הרציפים כדי לקצץ בתקציב, משרד התחבורה התעקש וכו׳.
אז מה הוחלט בסוף?
היה פה פעם דיון על זה
אני חושב שהבאתי אז שרטוט של תכנון התחנות, לפי מה שאני זוכר האורך של התחנה יהיה 80 מטר כש72 מטר(או 70) יהיה אורך הרציף..
 

yairp4

Active member
תודה, זכרתי שהיו כמה שרשורים אבל לא מצאתי אותם

היה פה פעם דיון על זה
אני חושב שהבאתי אז שרטוט של תכנון התחנות, לפי מה שאני זוכר האורך של התחנה יהיה 80 מטר כש72 מטר(או 70) יהיה אורך הרציף..
תודה, זכרתי שהיו כמה שרשורים אבל לא מצאתי אותם
בקיצור - 10-20 שנה אחרי ההפעלה נזכה לחפירות מחודשות, הפרעות לתנועה ולרכבות והוצאות עתק להארכת הרציפים.
 

Rubim88

New member
הנה קישור למה שדיברתי עליו

תודה, זכרתי שהיו כמה שרשורים אבל לא מצאתי אותם
בקיצור - 10-20 שנה אחרי ההפעלה נזכה לחפירות מחודשות, הפרעות לתנועה ולרכבות והוצאות עתק להארכת הרציפים.
הנה קישור למה שדיברתי עליו
פה, הזכרון שלי לא היה הכי מדויק. 80 מטר אורך רציף, 75 מטר אורך רכבות.
 
לשימושכם - סיכום השינויים עבור עובדי איזור בגין-רוטשילד

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
לשימושכם - סיכום השינויים עבור עובדי איזור בגין-רוטשילד
סיכום שעשיתי לטובת עמיתיי לעבודה.


באוגוסט אמורות להתחיל העבודות להריסת גשר מעריב ולהקמת תחנת קרליבך ותחנת אלנבי. נת"ע פירסמה השבוע פרטים על הסדרי התחבורה בשלב הראשון של העבודות. אספתי כמה שינויים שרלוונטיים אלינו, בעיקר על תחבורה ציבורית.

כללי
פירוט סגירות הכבישים ושינויי התנועה

חניוני חנה וסע החל מ-2.8
  • מחניון גני יהושע ומחניון חוף תל ברוך יופעלו קווי מיניבוס חינם לאיזור רוטשילד מ-6:00 עד 22:00, עלות החנייה: 15 ש"ח ליום. פרטים נוספים כולל מפות קווים
  • מחניון שפירים יופעל קו נוסף לאיזור רוטשילד, עלות החנייה: חינם.

תגבור תחבורה ציבורית החל מ-14.8
  • קו 1 יתוגבר ב-12 אוטובוסים רבי-קיבולת (קו 1 ושאר הקווים העוברים בדרך בגין גם יימנעו מחלק מפקקי הרכב הפרטי, כי איזור צומת מעריב יהיה פתוח לתחבורה ציבורית בלבד).
  • קווי האוטובוס (עדיין לא ידוע איזה) יתוגברו ב-80 אוטובוסים (ו-200 נוספים החל ממרץ 2016).
  • קו הרכבת הוד השרון-ראשל"צ יתוגבר ברכבת נוספת בשעה בשעות השיא.
  • יופעל קו חדש - 8, קו סיבובי שיחבר בין תחנות הרכבת לבין איזור רוטשילד (המסלול יהיה כנראה משהו כזה: ת"א מרכז - עזריאלי - איזור רוטשילד - ת"א ההגנה - יגאל אלון - ת"א מרכז). יפעל כל 6 דקות בבוקר וכל 15 דקות בשעות השפל.
    מקור
 

orchilit

New member
כל כך מצער אותי שאצלנו אף אחד לא יעבור לתח"צ

לשימושכם - סיכום השינויים עבור עובדי איזור בגין-רוטשילד
סיכום שעשיתי לטובת עמיתיי לעבודה.


באוגוסט אמורות להתחיל העבודות להריסת גשר מעריב ולהקמת תחנת קרליבך ותחנת אלנבי. נת"ע פירסמה השבוע פרטים על הסדרי התחבורה בשלב הראשון של העבודות. אספתי כמה שינויים שרלוונטיים אלינו, בעיקר על תחבורה ציבורית.

כללי
פירוט סגירות הכבישים ושינויי התנועה

חניוני חנה וסע החל מ-2.8
  • מחניון גני יהושע ומחניון חוף תל ברוך יופעלו קווי מיניבוס חינם לאיזור רוטשילד מ-6:00 עד 22:00, עלות החנייה: 15 ש"ח ליום. פרטים נוספים כולל מפות קווים
  • מחניון שפירים יופעל קו נוסף לאיזור רוטשילד, עלות החנייה: חינם.

תגבור תחבורה ציבורית החל מ-14.8
  • קו 1 יתוגבר ב-12 אוטובוסים רבי-קיבולת (קו 1 ושאר הקווים העוברים בדרך בגין גם יימנעו מחלק מפקקי הרכב הפרטי, כי איזור צומת מעריב יהיה פתוח לתחבורה ציבורית בלבד).
  • קווי האוטובוס (עדיין לא ידוע איזה) יתוגברו ב-80 אוטובוסים (ו-200 נוספים החל ממרץ 2016).
  • קו הרכבת הוד השרון-ראשל"צ יתוגבר ברכבת נוספת בשעה בשעות השיא.
  • יופעל קו חדש - 8, קו סיבובי שיחבר בין תחנות הרכבת לבין איזור רוטשילד (המסלול יהיה כנראה משהו כזה: ת"א מרכז - עזריאלי - איזור רוטשילד - ת"א ההגנה - יגאל אלון - ת"א מרכז). יפעל כל 6 דקות בבוקר וכל 15 דקות בשעות השפל.
    מקור
כל כך מצער אותי שאצלנו אף אחד לא יעבור לתח"צ
שקלתי לעשות משהו כזה, אבל אני יודע עם מי יש לי עסק.
 

DRORIKO8

New member
קו 8 יסע ריק

לשימושכם - סיכום השינויים עבור עובדי איזור בגין-רוטשילד
סיכום שעשיתי לטובת עמיתיי לעבודה.


באוגוסט אמורות להתחיל העבודות להריסת גשר מעריב ולהקמת תחנת קרליבך ותחנת אלנבי. נת"ע פירסמה השבוע פרטים על הסדרי התחבורה בשלב הראשון של העבודות. אספתי כמה שינויים שרלוונטיים אלינו, בעיקר על תחבורה ציבורית.

כללי
פירוט סגירות הכבישים ושינויי התנועה

חניוני חנה וסע החל מ-2.8
  • מחניון גני יהושע ומחניון חוף תל ברוך יופעלו קווי מיניבוס חינם לאיזור רוטשילד מ-6:00 עד 22:00, עלות החנייה: 15 ש"ח ליום. פרטים נוספים כולל מפות קווים
  • מחניון שפירים יופעל קו נוסף לאיזור רוטשילד, עלות החנייה: חינם.

תגבור תחבורה ציבורית החל מ-14.8
  • קו 1 יתוגבר ב-12 אוטובוסים רבי-קיבולת (קו 1 ושאר הקווים העוברים בדרך בגין גם יימנעו מחלק מפקקי הרכב הפרטי, כי איזור צומת מעריב יהיה פתוח לתחבורה ציבורית בלבד).
  • קווי האוטובוס (עדיין לא ידוע איזה) יתוגברו ב-80 אוטובוסים (ו-200 נוספים החל ממרץ 2016).
  • קו הרכבת הוד השרון-ראשל"צ יתוגבר ברכבת נוספת בשעה בשעות השיא.
  • יופעל קו חדש - 8, קו סיבובי שיחבר בין תחנות הרכבת לבין איזור רוטשילד (המסלול יהיה כנראה משהו כזה: ת"א מרכז - עזריאלי - איזור רוטשילד - ת"א ההגנה - יגאל אלון - ת"א מרכז). יפעל כל 6 דקות בבוקר וכל 15 דקות בשעות השפל.
    מקור
קו 8 יסע ריק
 
בשעות השפל הוא אכן יסע די ריק, אבל בשעות ההגעה לעבודה

קו 8 יסע ריק
בשעות השפל הוא אכן יסע די ריק, אבל בשעות ההגעה לעבודה
והיציאה ממנה יהיה לו ביקוש.
גם השאטלים מחניוני החנה וסע יסעו בשעות השפל די ריקים.
החניונים הללו יתמלאו כבר בבוקר ויתרוקנו רק בשעות אחר הצהריים והערב ובמהלך שעות הבוקר המאוחרות והצהריים לא יהיו לשאטלים כמעט נוסעים.
מה שיקרה זה שבמשך הזמן בשעות השפל יורידו את התדירות הן של קו 8 והן של השאטלים למינימום של פעם בשעה, אם לא יבטלו אותם לחלוטין בשעות השפל.
 

DRORIKO8

New member
על סמך אינספור נסיעות ב-142

בשעות השפל הוא אכן יסע די ריק, אבל בשעות ההגעה לעבודה
והיציאה ממנה יהיה לו ביקוש.
גם השאטלים מחניוני החנה וסע יסעו בשעות השפל די ריקים.
החניונים הללו יתמלאו כבר בבוקר ויתרוקנו רק בשעות אחר הצהריים והערב ובמהלך שעות הבוקר המאוחרות והצהריים לא יהיו לשאטלים כמעט נוסעים.
מה שיקרה זה שבמשך הזמן בשעות השפל יורידו את התדירות הן של קו 8 והן של השאטלים למינימום של פעם בשעה, אם לא יבטלו אותם לחלוטין בשעות השפל.
על סמך אינספור נסיעות ב-142
במסגרת העבודה ומחוצה לה, אין יותר מדי ביקוש מהרכבת לרוטשילד, בטח לא שמצדיק קו של 6 דקות. הביקוש בבוקר הוא דווקא בכיוון ההפוך בין רוטשילד לרכבת. אם אתה מדבר על ההמשך של רוטשילד אז אפשר להגיע לשם מההגנה עם 104/204. אני גם לא חושב שהביקוש לשם כזה גדול אבל מילא.
הקטע היותר מטופש זה המקטע בין ההגנה לרכבת, יש הרי את 104/54, מה התועלת בקו 8.

וזה עוד בשעות הלחץ, בשאר הזמן הקו לא צריך לפעול בכלל.
 

orchilit

New member
תכל'ס אם היו מתגברים קווים אחרים בקטעים האלו

על סמך אינספור נסיעות ב-142
במסגרת העבודה ומחוצה לה, אין יותר מדי ביקוש מהרכבת לרוטשילד, בטח לא שמצדיק קו של 6 דקות. הביקוש בבוקר הוא דווקא בכיוון ההפוך בין רוטשילד לרכבת. אם אתה מדבר על ההמשך של רוטשילד אז אפשר להגיע לשם מההגנה עם 104/204. אני גם לא חושב שהביקוש לשם כזה גדול אבל מילא.
הקטע היותר מטופש זה המקטע בין ההגנה לרכבת, יש הרי את 104/54, מה התועלת בקו 8.

וזה עוד בשעות הלחץ, בשאר הזמן הקו לא צריך לפעול בכלל.
תכל'ס אם היו מתגברים קווים אחרים בקטעים האלו
היה יותר טוב.
אם היו יכולים להבטיח לציבור שכל האוטובוסים הלא שכונתיים יהיו בתדירות 5 דק' בבוקר, היו בוודאות עוברים לתח"צ.
 
זה הזמן לקצר את 641, 921 ודומיהם

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
זה הזמן לקצר את 641, 921 ודומיהם
לתחנה מרכזית פת או לצומת רעננה או למסוף החדש בבילינסון. לדעתי 921 לבילינסון ו641 או לצומת רעננה או לתחנה מרכזית פת.
לא ייתכן שהם ייסעו עם נוסעים בודדים בשעות השיא ממכון יור ועד תחנה מרכזית תא ובשעות השפל עם נוסעים בודדים כבר מפת. ולא שיש בעיה ב641 אלא שהוא לא מוכר על רוב ציבור הנוסעים שממתינים ממערב לבילינסון
 
להיפך, את 641 לקצר עד בילינסון או קרית אריה

זה הזמן לקצר את 641, 921 ודומיהם
לתחנה מרכזית פת או לצומת רעננה או למסוף החדש בבילינסון. לדעתי 921 לבילינסון ו641 או לצומת רעננה או לתחנה מרכזית פת.
לא ייתכן שהם ייסעו עם נוסעים בודדים בשעות השיא ממכון יור ועד תחנה מרכזית תא ובשעות השפל עם נוסעים בודדים כבר מפת. ולא שיש בעיה ב641 אלא שהוא לא מוכר על רוב ציבור הנוסעים שממתינים ממערב לבילינסון
להיפך, את 641 לקצר עד בילינסון או קרית אריה
ואת 921 עד צומת רעננה.
א. כי חשוב לשמור על הקישור בקו אחד בין נתניה לבילינסון וקרית אריה.
ב. כי 641 קצר יותר.
בתכנון יותר רחב, צריך לקצר את 921 בכלל עד חדרה (ולהפוך אותו לקו חדרה-חיפה דרך כביש 4) ולהפוך את 819 לקו סדיר בשני הכיוונים בין חדרה לבין התחנה המרכזית בפ"ת דרך כביש 4, מחלף גהה וז'בוטינסקי וכך יישמר הקישור בין חדרה ועמק חפר לצומת רעננה ולפתח תקוה.
 
הסיבה שהעדפתי את 921 ליותר ארוך

להיפך, את 641 לקצר עד בילינסון או קרית אריה
ואת 921 עד צומת רעננה.
א. כי חשוב לשמור על הקישור בקו אחד בין נתניה לבילינסון וקרית אריה.
ב. כי 641 קצר יותר.
בתכנון יותר רחב, צריך לקצר את 921 בכלל עד חדרה (ולהפוך אותו לקו חדרה-חיפה דרך כביש 4) ולהפוך את 819 לקו סדיר בשני הכיוונים בין חדרה לבין התחנה המרכזית בפ"ת דרך כביש 4, מחלף גהה וז'בוטינסקי וכך יישמר הקישור בין חדרה ועמק חפר לצומת רעננה ולפתח תקוה.
הסיבה שהעדפתי את 921 ליותר ארוך
מפני שהוא משרת יותר ערים ויישובים ולתת יותר הזדמנות ליותר מקומות להיות מקושרים לבילינסון ולשניידר
 
אתה מעדיף את חדרה הקטנה יותר והרחוקה יותר על פני נתניה

הסיבה שהעדפתי את 921 ליותר ארוך
מפני שהוא משרת יותר ערים ויישובים ולתת יותר הזדמנות ליותר מקומות להיות מקושרים לבילינסון ולשניידר
אתה מעדיף את חדרה הקטנה יותר והרחוקה יותר על פני נתניה
שזו עיר של בערך מאתיים אלף תושבים?
אגב, ל-641 יש גם יותר תחנות בין צומת השרון לבין פתח תקוה.
641 זה קו אזורי של השרון שמקשר בין ישובי השרון, נתניה, ערי השרון ופתח תקוה, וצריך להישאר כזה.
הפתרון לחדרה ועמק חפר זה קו יעיל שיקשר אותן לבילינסון ושניידר, כלומר קו כפי שהצעתי על בסיס 819, ולא קו כמו 921 שמגיע מחיפה ונוסע דרך הוד השרון.
עם כל הכבוד לתושבי זכרון יעקב, אור עקיבא, עין איילה, בית חנניה וכד', הם יסתדרו עם החלפה בחדרה כשיצטרכו להגיע לבילינסון או לשניידר.
 
פרטים ומפה של שני קווי השירות (בתשלום) מחניון מצפה מודיעין:

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
פרטים ומפה של שני קווי השירות (בתשלום) מחניון מצפה מודיעין:
חניון מצפה מודיעין וקווי ההיסעים:
כתובת החניון: מבוא מודיעין.
מספר מקומות חניה: 550 (יוגדל ל- 1000)
מספר קווי שירות: 2
עלויות: החניה חינם, קווי השירות הסדירים [תעריף רגיל]
שני יעדים מרכזיים:
לה-גווארדיה – יגאל אלון
אלנבי – המלך ג'ורג'- רוטשילד
מפת חניון מצפה מודיעין (זו למעשה מפה של קווי השירות)
תדירות הגעת קווי השירות:
שעות השיא (בוקר/אחה"צ): כל 10 דקות

נותר לגלות מה יהיו מספרי הקווים ומי יהיה המפעיל.

בחסדי נת"ע, ניתן כעת לראות גם את מפת השאטלים מחניון גני יהושע (לא בטוח שלאורך זמן כי נת"ע משנה החל מאתמול את האתר שלה, כולל הורדת חומרים, בקצב מהיר, לכן כדאי להוריד את הקבצים ולשמור אותם): [URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/mvshr_gny_yhvsh5_0.pdf[/URL]
אתמול היה אפשר לפרק זמן קצר לראות את מפת השאטל מקרית אריה, אבל המפה הורדה ולא השכלתי לשמור אותה.
 

orchilit

New member
לדעתי קווים (כי אגד תעב' מפעילה לכיוון ירושלים), אבל לך תדע

פרטים ומפה של שני קווי השירות (בתשלום) מחניון מצפה מודיעין:
חניון מצפה מודיעין וקווי ההיסעים:
כתובת החניון: מבוא מודיעין.
מספר מקומות חניה: 550 (יוגדל ל- 1000)
מספר קווי שירות: 2
עלויות: החניה חינם, קווי השירות הסדירים [תעריף רגיל]
שני יעדים מרכזיים:
לה-גווארדיה – יגאל אלון
אלנבי – המלך ג'ורג'- רוטשילד
מפת חניון מצפה מודיעין (זו למעשה מפה של קווי השירות)
תדירות הגעת קווי השירות:
שעות השיא (בוקר/אחה"צ): כל 10 דקות

נותר לגלות מה יהיו מספרי הקווים ומי יהיה המפעיל.

בחסדי נת"ע, ניתן כעת לראות גם את מפת השאטלים מחניון גני יהושע (לא בטוח שלאורך זמן כי נת"ע משנה החל מאתמול את האתר שלה, כולל הורדת חומרים, בקצב מהיר, לכן כדאי להוריד את הקבצים ולשמור אותם): [URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/mvshr_gny_yhvsh5_0.pdf[/URL]
אתמול היה אפשר לפרק זמן קצר לראות את מפת השאטל מקרית אריה, אבל המפה הורדה ולא השכלתי לשמור אותה.
לדעתי קווים (כי אגד תעב' מפעילה לכיוון ירושלים), אבל לך תדע
 

orchilit

New member
קיבלתי מייל היום בעבודה (בזק) על שאלון שנת"ע מחלקים לעובדים

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
קיבלתי מייל היום בעבודה (בזק) על שאלון שנת"ע מחלקים לעובדים
נראה שהם שואלים על מקום מגורים, אמצעי הגעה נוכחי, והאם מתכוונים להחליף אמצעי הגעה. מעניין מה יהיה אחוז המענה אצלנו.
 
מה ההגיון במסלול של השאטל מקרית אריה?

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
מה ההגיון במסלול של השאטל מקרית אריה?
תושבים מפתח תקוה עצמה לא ישתמשו בו, כי יש להם אפשרויות ז'בוטינסקאיות עדיפות על נסיעה ברכב עד לקצה הצפוני של העיר, תשלום של 15 ש"ח ועליה על שאטל שמחזיר אותם שוב ל....ז'בוטינסקי.
ומי שכבר יסע עד לאזור האצטדיון, יעשה זאת בשביל הרכבת ולא בשביל השאטל המגוחך הזה.
ולמה שתושבים מחוץ לפתח תקוה יתאמצו להגיע לשאטל הזה?
בשביל לחוות את ז'בוטינסקי בדרך לתל אביב הם לא צריכים להתאמץ להגיע דווקא לשאטל הזה.
אם כבר שאטל ממקום לא ממש הגיוני לחניון חנה וסע, אז לפחות שיהיה מסלול אטרקטיבי יותר לשאטל.
שלא לדבר על זה שבתל אביב עצמה השאטל הזה לא בדיוק מכסה את אזורי התעסוקה של תל אביב.
אם יש איזושהי סיבה קנאית לא להשתמש בציר אם המושבות-אבא הלל, כבר היה יותר יעיל לאפשר לחנות בחינם ליד האצטדיון (אם לא הצליחו למצוא חניונים זמינים אחרים), לעשות שאטל חינמי מחניון האצטדיון עד לבילינסון ושאטלים חינמים מתחנת רכבת מרכז למוקדי עניין בתל אביב, ולהוריד את מחיר הנסיעה ברכבת . לקטע בין בילינסון לרכבת מרכז או בין תחנת קרית אריה לרכבת מרכז אף אחד לא צריך את השאטל הז'בוטינסקאי הזה.
פשוט בזבוז משווע של משאבים שהיה אפשר לנצל הרבה יותר טוב.
 
ממש טפשי שהוא נוסע דווקא על ז'בוטינסקי

מה ההגיון במסלול של השאטל מקרית אריה?
תושבים מפתח תקוה עצמה לא ישתמשו בו, כי יש להם אפשרויות ז'בוטינסקאיות עדיפות על נסיעה ברכב עד לקצה הצפוני של העיר, תשלום של 15 ש"ח ועליה על שאטל שמחזיר אותם שוב ל....ז'בוטינסקי.
ומי שכבר יסע עד לאזור האצטדיון, יעשה זאת בשביל הרכבת ולא בשביל השאטל המגוחך הזה.
ולמה שתושבים מחוץ לפתח תקוה יתאמצו להגיע לשאטל הזה?
בשביל לחוות את ז'בוטינסקי בדרך לתל אביב הם לא צריכים להתאמץ להגיע דווקא לשאטל הזה.
אם כבר שאטל ממקום לא ממש הגיוני לחניון חנה וסע, אז לפחות שיהיה מסלול אטרקטיבי יותר לשאטל.
שלא לדבר על זה שבתל אביב עצמה השאטל הזה לא בדיוק מכסה את אזורי התעסוקה של תל אביב.
אם יש איזושהי סיבה קנאית לא להשתמש בציר אם המושבות-אבא הלל, כבר היה יותר יעיל לאפשר לחנות בחינם ליד האצטדיון (אם לא הצליחו למצוא חניונים זמינים אחרים), לעשות שאטל חינמי מחניון האצטדיון עד לבילינסון ושאטלים חינמים מתחנת רכבת מרכז למוקדי עניין בתל אביב, ולהוריד את מחיר הנסיעה ברכבת . לקטע בין בילינסון לרכבת מרכז או בין תחנת קרית אריה לרכבת מרכז אף אחד לא צריך את השאטל הז'בוטינסקאי הזה.
פשוט בזבוז משווע של משאבים שהיה אפשר לנצל הרבה יותר טוב.
ממש טפשי שהוא נוסע דווקא על ז'בוטינסקי
 
זה כביכול כדי לנצל את "הנת"צ" בז'בוטינסקי

ממש טפשי שהוא נוסע דווקא על ז'בוטינסקי
זה כביכול כדי לנצל את "הנת"צ" בז'בוטינסקי
אבל הנת"צ הזה לא יעזור בתקופת העבודות.
הנה עוד תוצאה של חוסר ההשקעה בצירים החלופיים.
אבל במקרה הזה זה ממש טפשי, כי בשביל מה יש רכבת?
והנה עוד תוצאה של דחיית, מריחת ומסמוס רפורמת התעריפים.
מחדלי משרד התחבורה כבר באים לידי ביטוי.
 

DRORIKO8

New member


זה כביכול כדי לנצל את "הנת"צ" בז'בוטינסקי
אבל הנת"צ הזה לא יעזור בתקופת העבודות.
הנה עוד תוצאה של חוסר ההשקעה בצירים החלופיים.
אבל במקרה הזה זה ממש טפשי, כי בשביל מה יש רכבת?
והנה עוד תוצאה של דחיית, מריחת ומסמוס רפורמת התעריפים.
מחדלי משרד התחבורה כבר באים לידי ביטוי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה