התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט

מצב
הנושא נעול.
הרכבת לא מגיעה ליגאל אלון ולשדרות רוטשילד

הרכבת לא מגיעה ליגאל אלון ולשדרות רוטשילד
מטרת הקו הזה להוות מעין שאטל (בתשלום) עבור משתמשי הרכבת לצורך הגעה למוקדי התעסוקה במרכז תל אביב.
הקו לא במקום הרכבת אלא משלים לרכבת.
 

DRORIKO8

New member
הספקתי למחוק לפני התגובה שלך

הרכבת לא מגיעה ליגאל אלון ולשדרות רוטשילד
מטרת הקו הזה להוות מעין שאטל (בתשלום) עבור משתמשי הרכבת לצורך הגעה למוקדי התעסוקה במרכז תל אביב.
הקו לא במקום הרכבת אלא משלים לרכבת.
הספקתי למחוק לפני התגובה שלך
לא שמתי לב בהתחלה שכתבת שהוא יעבור ברוטשילד ויגאל אלון.
 

orchilit

New member
אגב, הפתיע אותי לטובה שהתח"צ לא ישתנה ברובו

סיכום הדברים הנוגעים לתחבורה ציבורית ממסיבת העיתונאים:
תגבור:
פעימה ראשונה בתאריך 14.8.2015: תוספת של 80 אוטובוסים מושמשים + 12 אוטובוסים רבי-קיבולת לתגבור קו 1 ותגבור קו הרכבת בין הוד השרון למשה דיין ברכבת נוספת בשעות השיא בבוקר ואחר הצהריים.
פעימה שניה בתחילת מרץ 2016 - הפעלת כ-200 אוטובוסים חדשים.
ב-2.8 יופעל קו שאטל נוסף בין שפירים לשדרות רוטשילד
ב-14.8 יופעל קו שאטל נוסף בין שפירים ליגאל אלון
יופעל קו 8 (חדש) סיבובי בין תחנות הרכבות של מרכז ת"א לבין מוקדי התעסוקה - שדרות רוטשילד, יגאל אלון, אלנבי. תדירות של 6 דקות בבוקר ו-15 דקות בשעות השפל.

תחנות:
יבוטלו שתי תחנות בקרליבך ויועברו לדרך בגין וכן יתווספו תחנות ברחוב החשמונאים.

נת"צים:
עדיפות ראשונה לביצוע נת"צים מחניוני החנה וסע וכן תכנון כ-250 ק"מ של נת"צים חדשים.

הפעלת חדר מצב לנושאי תחבורה ציבורית עם תחילת הלימודים, ב-1 בספטמבר 2015.
יתוגבר מוקד כל-קו *8787

דרור גנון ומאיר חן הדגישו שלא מבצעים שינויים בקווי התח"צ הקיימים.
יהודה בראון הדגיש שהעבודות לא יתחילו ללא סיכום עם משטרת ישראל על האכיפה.
אגב, הפתיע אותי לטובה שהתח"צ לא ישתנה ברובו
גם לא באזור צומת מעריב, למעט האוטובוסים שפונים לקרליבך, שלא ברור לי מה יקרה איתם.
במסע"ת , אמרו שהקווים יוסטו לדרך בגין ויגיעו לחשמונאים (בתחנות של 63 כיום , לדעתי), אבל בתרשימים של העבודות, נראה שאין פנייה מדרך בגין לחשמונאים או מעקף, אלא רק מרח' המסגר ??
בכל מקרה, מדובר בקווים 9, 39, מזלגות X26 ו X89, וכן 174. (שכחתי משהו?)
&nbsp
ברכבת מרכז, בערבי נחל, יהיה צומת T עם מעקף דרך מה שהיה פעם (עצוב.. אני בעיקר מתגעגע לחתולים הרבים שראיתי שם
) צידו הצפוני של גן וולבלסקי-קרני.
 
תהיה פנייה שמאלה מדרך בגין לרחוב החשמונאים

אגב, הפתיע אותי לטובה שהתח"צ לא ישתנה ברובו
גם לא באזור צומת מעריב, למעט האוטובוסים שפונים לקרליבך, שלא ברור לי מה יקרה איתם.
במסע"ת , אמרו שהקווים יוסטו לדרך בגין ויגיעו לחשמונאים (בתחנות של 63 כיום , לדעתי), אבל בתרשימים של העבודות, נראה שאין פנייה מדרך בגין לחשמונאים או מעקף, אלא רק מרח' המסגר ??
בכל מקרה, מדובר בקווים 9, 39, מזלגות X26 ו X89, וכן 174. (שכחתי משהו?)
&nbsp
ברכבת מרכז, בערבי נחל, יהיה צומת T עם מעקף דרך מה שהיה פעם (עצוב.. אני בעיקר מתגעגע לחתולים הרבים שראיתי שם
) צידו הצפוני של גן וולבלסקי-קרני.
תהיה פנייה שמאלה מדרך בגין לרחוב החשמונאים
"קווים בכיוון צפון שפנו מדרך בגין לרחוב קרליבך, ימשיכו את מסלולם בדרך בגין ויפנו לרחוב החשמונאים, עד צומת רחוב קרליבך – ומשם במסלולם הרגיל."
תחנת קרליבך
 

orchilit

New member
כן , עכשיו ראיתי ששינו את התרשים בתחנת "יהודית"

תהיה פנייה שמאלה מדרך בגין לרחוב החשמונאים
"קווים בכיוון צפון שפנו מדרך בגין לרחוב קרליבך, ימשיכו את מסלולם בדרך בגין ויפנו לרחוב החשמונאים, עד צומת רחוב קרליבך – ומשם במסלולם הרגיל."
תחנת קרליבך
כן , עכשיו ראיתי ששינו את התרשים בתחנת "יהודית"
והפנייה שמאל היא עכשיו מדרך בגין ולא מהמסגר. אחלה, תודה
 
לא הבנתי. בפעימה הראשונה יתווספו 80 אוטובוסים

סיכום הדברים הנוגעים לתחבורה ציבורית ממסיבת העיתונאים:
תגבור:
פעימה ראשונה בתאריך 14.8.2015: תוספת של 80 אוטובוסים מושמשים + 12 אוטובוסים רבי-קיבולת לתגבור קו 1 ותגבור קו הרכבת בין הוד השרון למשה דיין ברכבת נוספת בשעות השיא בבוקר ואחר הצהריים.
פעימה שניה בתחילת מרץ 2016 - הפעלת כ-200 אוטובוסים חדשים.
ב-2.8 יופעל קו שאטל נוסף בין שפירים לשדרות רוטשילד
ב-14.8 יופעל קו שאטל נוסף בין שפירים ליגאל אלון
יופעל קו 8 (חדש) סיבובי בין תחנות הרכבות של מרכז ת"א לבין מוקדי התעסוקה - שדרות רוטשילד, יגאל אלון, אלנבי. תדירות של 6 דקות בבוקר ו-15 דקות בשעות השפל.

תחנות:
יבוטלו שתי תחנות בקרליבך ויועברו לדרך בגין וכן יתווספו תחנות ברחוב החשמונאים.

נת"צים:
עדיפות ראשונה לביצוע נת"צים מחניוני החנה וסע וכן תכנון כ-250 ק"מ של נת"צים חדשים.

הפעלת חדר מצב לנושאי תחבורה ציבורית עם תחילת הלימודים, ב-1 בספטמבר 2015.
יתוגבר מוקד כל-קו *8787

דרור גנון ומאיר חן הדגישו שלא מבצעים שינויים בקווי התח"צ הקיימים.
יהודה בראון הדגיש שהעבודות לא יתחילו ללא סיכום עם משטרת ישראל על האכיפה.
לא הבנתי. בפעימה הראשונה יתווספו 80 אוטובוסים
לקו 1 (ביחד 92 חדשים) או 80 לקווים אחרים ועוד 12 לקו 1?
 
האוטובוסים רבי הקיבולת יתווספו לקו 1, האחרים יתגברו קווים

לא הבנתי. בפעימה הראשונה יתווספו 80 אוטובוסים
לקו 1 (ביחד 92 חדשים) או 80 לקווים אחרים ועוד 12 לקו 1?
האוטובוסים רבי הקיבולת יתווספו לקו 1, האחרים יתגברו קווים
אחרים.
אין פירוט של אופן השימוש ב 80 האוטובוסים ואני מניח שגם אין קביעה סופית ומחלטת אלא השימוש בהם יעשה בהתאם לצרכים שיתהוו בפועל בזמן העבודות.
 

orchilit

New member
נדמה לי שהוא אמר 22 אוטובוסים לקו 1.

האוטובוסים רבי הקיבולת יתווספו לקו 1, האחרים יתגברו קווים
אחרים.
אין פירוט של אופן השימוש ב 80 האוטובוסים ואני מניח שגם אין קביעה סופית ומחלטת אלא השימוש בהם יעשה בהתאם לצרכים שיתהוו בפועל בזמן העבודות.
נדמה לי שהוא אמר 22 אוטובוסים לקו 1.
 

DRORIKO8

New member
חלק מהם גם ילכו לקו 8

האוטובוסים רבי הקיבולת יתווספו לקו 1, האחרים יתגברו קווים
אחרים.
אין פירוט של אופן השימוש ב 80 האוטובוסים ואני מניח שגם אין קביעה סופית ומחלטת אלא השימוש בהם יעשה בהתאם לצרכים שיתהוו בפועל בזמן העבודות.
חלק מהם גם ילכו לקו 8
 

טשאפק 2

New member
היכן נמצא ציוד נייד ברכבת כדי לתגבר את הקו להוד השרון?

סיכום הדברים הנוגעים לתחבורה ציבורית ממסיבת העיתונאים:
תגבור:
פעימה ראשונה בתאריך 14.8.2015: תוספת של 80 אוטובוסים מושמשים + 12 אוטובוסים רבי-קיבולת לתגבור קו 1 ותגבור קו הרכבת בין הוד השרון למשה דיין ברכבת נוספת בשעות השיא בבוקר ואחר הצהריים.
פעימה שניה בתחילת מרץ 2016 - הפעלת כ-200 אוטובוסים חדשים.
ב-2.8 יופעל קו שאטל נוסף בין שפירים לשדרות רוטשילד
ב-14.8 יופעל קו שאטל נוסף בין שפירים ליגאל אלון
יופעל קו 8 (חדש) סיבובי בין תחנות הרכבות של מרכז ת"א לבין מוקדי התעסוקה - שדרות רוטשילד, יגאל אלון, אלנבי. תדירות של 6 דקות בבוקר ו-15 דקות בשעות השפל.

תחנות:
יבוטלו שתי תחנות בקרליבך ויועברו לדרך בגין וכן יתווספו תחנות ברחוב החשמונאים.

נת"צים:
עדיפות ראשונה לביצוע נת"צים מחניוני החנה וסע וכן תכנון כ-250 ק"מ של נת"צים חדשים.

הפעלת חדר מצב לנושאי תחבורה ציבורית עם תחילת הלימודים, ב-1 בספטמבר 2015.
יתוגבר מוקד כל-קו *8787

דרור גנון ומאיר חן הדגישו שלא מבצעים שינויים בקווי התח"צ הקיימים.
יהודה בראון הדגיש שהעבודות לא יתחילו ללא סיכום עם משטרת ישראל על האכיפה.
היכן נמצא ציוד נייד ברכבת כדי לתגבר את הקו להוד השרון?
חשבתי שבשעות העומס אין כמעט עתודות. הגיע ציוד נייד חדש לאחרונה?
 
אתר נת"ע התעדכן במדור "פתרונות תחבורתיים" שכולל נכון לעכשיו:

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
אתר נת"ע התעדכן במדור "פתרונות תחבורתיים" שכולל נכון לעכשיו:
תיאור כללי
פירוט על חניוני חנה וסע
פירוט על התחבורה הציבורית

נכון לעכשיו, המידע המועיל העיקרי הוא לגבי חניוני החנה וסע.
 

olli3

New member
מנהל
זינגר אישר את עבודות הרכבת הקלה.

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
זינגר אישר את עבודות הרכבת הקלה.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001046826
&nbsp
קולולולולוייייי
 
פרטים נוספים על הסדרי תנועה חדשים לתחבורה הציבורית בסביבת

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
פרטים נוספים על הסדרי תנועה חדשים לתחבורה הציבורית בסביבת
אתרי העבודה:
תחנת אלנבי:
רחוב יהודה הלוי ורחוב הרכבת יחסמו לתנועת כלי רכב בקטע שבין רחוב רמח"ל לרחוב אלנבי.
התנועה ממזרח למערב תנותב דרך הרחובות לבונטין ומקווה ישראל. רחוב מקווה ישראל יהפוך חד סיטרי לכיוון מערב לכל אורכו.
תיחסם הכניסה מרחוב יהודה הלוי לרחובות שד"ל ויבנה, אשר יהפכו לרחובות ללא מוצא. הכניסה לרחובות אלה תתאפשר משדרות רוטשילד בלבד.
מעבר בטיחותי להולכי רגל יישמר לאורך כל תקופת ביצוע העבודות.
באזור תחנת "אלנבי" – רחוב אלנבי נשאר פתוח לתנועה ללא כל הפרעה. לכן, שינויי התחבורה כוללים הסטות מסלולי הקווים מהרחובות שייחסמו לתנועה אל רחובות חלופיים, וכתוצאה מכך – שינוי במיקום התחנות.
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.

תחנת ביאליק:
באזור תחנת "ביאליק" – רחוב ביאליק יישאר פתוח לתנועה ללא כל הפרעה. לא צפוי שינוי במסלולי הקווים. עם זאת, לאור העבודות צפויה העתקה של תחנת אוטובוסים. התחנה הקיימת בגדה הצפונית של דרך ז'בוטינסקי, מול שדרות הילד תועתק מזרחה, אל מול פינת רחוב הרצל.
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.

תחנת שאול המלך:
באזור תחנת "שאול המלך" – רחוב שאול המלך נשאר פתוח לתנועה, אם כי ייתכנו צמצומי נתיבים והפרעות מקומיות לתנועה. עם זאת, בשל השינויים הצפויים במתחמי העבודה של תחנות סמוכות, ובשל עומסי התנועה זמני הנסיעה עלולים להיות ארוכים מהרגיל.
קו 54, המגיע מכיוון צפון ופונה לרחוב מוזס, יבוטל; הקו ימשיך לנסוע בכיוון דרום, לאורך דרך בגין ויפנה שמאלה בצומת גבעת התחמושת.
אין שינויים במיקומי תחנות האוטובוס.

תחנת קרליבך:
השינויים אשר יחולו כוללים הסטת מסלולי הקווים מהרחובות שייחסמו לתנועה אל רחובות חלופיים, וכתוצאה מכך – שינוי במיקום התחנות. בשל עומסי התנועה זמני הנסיעה עלולים להיות ארוכים מהרגיל.
שינויים במסלולי הקווים:
קווים בכיוון צפון שפנו מדרך בגין לרחוב קרליבך, ימשיכו את מסלולם בדרך בגין ויפנו לרחוב החשמונאים, עד צומת רחוב קרליבך – ומשם במסלולם הרגיל.
קווים הנוסעים במסלול יצחק שדה – קרליבך, יפנו מיצחק שדה לרחוב בגין, ושמאלה לרחוב החשמונאים; בכיוון ההפוך, ימשיכו מרחוב החשמונאים ויפנו דרומה ברחוב המסגר, עד לפינת יצחק שדה, ומשם במסלולם הרגיל.
קווים המגיעים מיצחק שדה ופונים דרומה בדרך בגין, יפנו דרומה לרחוב המסגר, מערבה ברחוב הרכבת וישתלבו בדרך בגין במסלולם הרגיל.
מיקומי התחנות יותאמו למסלול החלופי, בדרך בגין או ברחוב המסגר וברחוב החשמונאים במקום ברחוב קרליבך.

תחנת ארלוזורוב:
באזור תחנת "ארלוזרוב" – רחוב ארלוזורוב ודרך בגין יישארו פתוחים לתנועה, אם כי יצומצם מספר הנתיבים וייתכנו עומסי תנועה. השינויים שיחולו בתקופת העבודות הם הסטת מסלולי הקווים מהרחוב שייחסם לתנועה אל המעקף שייסלל, וכתוצאה מכך – שינוי במיקום התחנות.
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.
שינויים במסלולי הקווים:
כל הקווים העוברים ברחוב על פרשת דרכים יוסטו דרומה, לכביש החלופי שנסלל בגן וולוולסקי.
אין שינוי במסלולי הקווים העוברים בדרך בגין ובדרך נמיר ואינם פונים לרחוב על פרשת דרכים.

תחנת אבא הלל:
באזור תחנת "אבא הלל" – רחוב ז'בוטינסקי ורחוב אבא הלל יישארו פתוחים לתנועה לאור ביטול הפנייה שמאלה מרחוב ז'בוטינסקי לאבא הלל, הקווים המגיעים מתל-אביב ופונים מרחוב ז'בוטינסקי שמאלה (לכיוון צפון) לרחוב אבא הלל, ימשיכו לנסוע ברחוב ז'בוטינסקי עד אזור מגדלי התאומים, שם יעשו סיבוב פרסה, יחזרו לאורך רחוב ז'בוטינסקי ויפנו (ימינה) לרחוב אבא הלל – למסלולם הרגיל.
עבור חלק מהקווים תתווסף תחנת אוטובוס ברחוב ז'בוטינסקי לכיוון מערב, מעט אחרי פינת רחוב זיסמן (בורסת היהלומים).
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.
 

orchilit

New member
אגב הניסוח לגבי קו 54 ותחנת שאול המלך לא מדויק

פרטים נוספים על הסדרי תנועה חדשים לתחבורה הציבורית בסביבת
אתרי העבודה:
תחנת אלנבי:
רחוב יהודה הלוי ורחוב הרכבת יחסמו לתנועת כלי רכב בקטע שבין רחוב רמח"ל לרחוב אלנבי.
התנועה ממזרח למערב תנותב דרך הרחובות לבונטין ומקווה ישראל. רחוב מקווה ישראל יהפוך חד סיטרי לכיוון מערב לכל אורכו.
תיחסם הכניסה מרחוב יהודה הלוי לרחובות שד"ל ויבנה, אשר יהפכו לרחובות ללא מוצא. הכניסה לרחובות אלה תתאפשר משדרות רוטשילד בלבד.
מעבר בטיחותי להולכי רגל יישמר לאורך כל תקופת ביצוע העבודות.
באזור תחנת "אלנבי" – רחוב אלנבי נשאר פתוח לתנועה ללא כל הפרעה. לכן, שינויי התחבורה כוללים הסטות מסלולי הקווים מהרחובות שייחסמו לתנועה אל רחובות חלופיים, וכתוצאה מכך – שינוי במיקום התחנות.
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.

תחנת ביאליק:
באזור תחנת "ביאליק" – רחוב ביאליק יישאר פתוח לתנועה ללא כל הפרעה. לא צפוי שינוי במסלולי הקווים. עם זאת, לאור העבודות צפויה העתקה של תחנת אוטובוסים. התחנה הקיימת בגדה הצפונית של דרך ז'בוטינסקי, מול שדרות הילד תועתק מזרחה, אל מול פינת רחוב הרצל.
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.

תחנת שאול המלך:
באזור תחנת "שאול המלך" – רחוב שאול המלך נשאר פתוח לתנועה, אם כי ייתכנו צמצומי נתיבים והפרעות מקומיות לתנועה. עם זאת, בשל השינויים הצפויים במתחמי העבודה של תחנות סמוכות, ובשל עומסי התנועה זמני הנסיעה עלולים להיות ארוכים מהרגיל.
קו 54, המגיע מכיוון צפון ופונה לרחוב מוזס, יבוטל; הקו ימשיך לנסוע בכיוון דרום, לאורך דרך בגין ויפנה שמאלה בצומת גבעת התחמושת.
אין שינויים במיקומי תחנות האוטובוס.

תחנת קרליבך:
השינויים אשר יחולו כוללים הסטת מסלולי הקווים מהרחובות שייחסמו לתנועה אל רחובות חלופיים, וכתוצאה מכך – שינוי במיקום התחנות. בשל עומסי התנועה זמני הנסיעה עלולים להיות ארוכים מהרגיל.
שינויים במסלולי הקווים:
קווים בכיוון צפון שפנו מדרך בגין לרחוב קרליבך, ימשיכו את מסלולם בדרך בגין ויפנו לרחוב החשמונאים, עד צומת רחוב קרליבך – ומשם במסלולם הרגיל.
קווים הנוסעים במסלול יצחק שדה – קרליבך, יפנו מיצחק שדה לרחוב בגין, ושמאלה לרחוב החשמונאים; בכיוון ההפוך, ימשיכו מרחוב החשמונאים ויפנו דרומה ברחוב המסגר, עד לפינת יצחק שדה, ומשם במסלולם הרגיל.
קווים המגיעים מיצחק שדה ופונים דרומה בדרך בגין, יפנו דרומה לרחוב המסגר, מערבה ברחוב הרכבת וישתלבו בדרך בגין במסלולם הרגיל.
מיקומי התחנות יותאמו למסלול החלופי, בדרך בגין או ברחוב המסגר וברחוב החשמונאים במקום ברחוב קרליבך.

תחנת ארלוזורוב:
באזור תחנת "ארלוזרוב" – רחוב ארלוזורוב ודרך בגין יישארו פתוחים לתנועה, אם כי יצומצם מספר הנתיבים וייתכנו עומסי תנועה. השינויים שיחולו בתקופת העבודות הם הסטת מסלולי הקווים מהרחוב שייחסם לתנועה אל המעקף שייסלל, וכתוצאה מכך – שינוי במיקום התחנות.
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.
שינויים במסלולי הקווים:
כל הקווים העוברים ברחוב על פרשת דרכים יוסטו דרומה, לכביש החלופי שנסלל בגן וולוולסקי.
אין שינוי במסלולי הקווים העוברים בדרך בגין ובדרך נמיר ואינם פונים לרחוב על פרשת דרכים.

תחנת אבא הלל:
באזור תחנת "אבא הלל" – רחוב ז'בוטינסקי ורחוב אבא הלל יישארו פתוחים לתנועה לאור ביטול הפנייה שמאלה מרחוב ז'בוטינסקי לאבא הלל, הקווים המגיעים מתל-אביב ופונים מרחוב ז'בוטינסקי שמאלה (לכיוון צפון) לרחוב אבא הלל, ימשיכו לנסוע ברחוב ז'בוטינסקי עד אזור מגדלי התאומים, שם יעשו סיבוב פרסה, יחזרו לאורך רחוב ז'בוטינסקי ויפנו (ימינה) לרחוב אבא הלל – למסלולם הרגיל.
עבור חלק מהקווים תתווסף תחנת אוטובוס ברחוב ז'בוטינסקי לכיוון מערב, מעט אחרי פינת רחוב זיסמן (בורסת היהלומים).
בשל עומסי התנועה שייווצרו כתוצאה מהעבודות, זמני הנסיעה צפויים להיות ארוכים מהרגיל.
אגב הניסוח לגבי קו 54 ותחנת שאול המלך לא מדויק
זה לא שהקו מבוטל. מדובר בחלופת הבוקר (עד 9 וחצי נדמה לי), שלא תפנה למוזס, אלא תמשיך עד צומת קפלן/בגין, תפנה שמאלה ואז תתחבר למסלול הרגיל ביגאל אלון - וזה לא מבטל שום תחנה בקו, שזה גם טוב. (רק מאריך עוד טיפה יותר). מעניין אם יוסיפו לו תחנה בעזריאלי היכנשהו (אם 140 עוצר שם לפני הפנייה שמאלה, גם 54 יכול).
 
אתה צודק, אבל אני העתקתי את הכתוב באתר ללא שינויי נוסח.

אגב הניסוח לגבי קו 54 ותחנת שאול המלך לא מדויק
זה לא שהקו מבוטל. מדובר בחלופת הבוקר (עד 9 וחצי נדמה לי), שלא תפנה למוזס, אלא תמשיך עד צומת קפלן/בגין, תפנה שמאלה ואז תתחבר למסלול הרגיל ביגאל אלון - וזה לא מבטל שום תחנה בקו, שזה גם טוב. (רק מאריך עוד טיפה יותר). מעניין אם יוסיפו לו תחנה בעזריאלי היכנשהו (אם 140 עוצר שם לפני הפנייה שמאלה, גם 54 יכול).
אתה צודק, אבל אני העתקתי את הכתוב באתר ללא שינויי נוסח.
שמתי לב לניסוח הבעייתי הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה