לתוואי שהצעת יש יתרונות מסויימים כמו החיבור לבלינסון אבל מצד
שני הוא מרגיש לי כמו פספוס. רכבת קלה היא חרישית יותר ממכוניות ואוטובוסים ומתאימה מאוד לשכונה צפופה כמו אם המושבות, מה גם שהתוואי שהצעתי אינו ממש בתוככי השכונה.
 
אני מכיר אנשים שגרים שם שהיו שמחים לו הרק"ל היתה עוברת קרוב אליהם ואני מאמין שהם ילמדו מהנסיון הנדלנ"י של ירושלים.
 
רחוב קרול הוא של ארבעה נתיבים כאשר שנים מהם תפוסים על ידי חניה. זה לא עד כי כך בעייתי.
לתוואי שהצעת יש יתרונות מסויימים כמו החיבור לבלינסון אבל מצדשכח מזה. אין שום סיכוי שתושבי הדר המושבות ונוה גן יסכימו.
מלבד זאת שהקטע של רחוב קרול בין לודיוב לאורלוב לא ממש מסוגל להכיל רכבת קלה. הוא בקושי מסוגל להכיל אופניים.
אבל יש מסלול אחר שכן אפשרי - להאריך את השלוחה לרחוב המר ולמשוך אותה דרומה דרך הרב מלכה עד להתחברות עם הקו הראשי בבילינסון.
היתרון של חיבור כזה יהיה יצירת קישור בין המתח"מ בבלינסון לתחנת הרכבת קרית אריה.
שני הוא מרגיש לי כמו פספוס. רכבת קלה היא חרישית יותר ממכוניות ואוטובוסים ומתאימה מאוד לשכונה צפופה כמו אם המושבות, מה גם שהתוואי שהצעתי אינו ממש בתוככי השכונה.
 
אני מכיר אנשים שגרים שם שהיו שמחים לו הרק"ל היתה עוברת קרוב אליהם ואני מאמין שהם ילמדו מהנסיון הנדלנ"י של ירושלים.
 
רחוב קרול הוא של ארבעה נתיבים כאשר שנים מהם תפוסים על ידי חניה. זה לא עד כי כך בעייתי.