השקת ישן חדש

מצב
הנושא נעול.

orengoldner

New member
קו 99 סובב ירושלים - מעכשיו בקומותי

השקת ישן חדש
שלא תגידו שלא הזכרתי לכם מחר בשעה 1700 בטילת שרובר ארמון הנציב ירושלים טכס ההשקה בחסות עירית ירושלים להתראות
קו 99 סובב ירושלים - מעכשיו בקומותי
אוטובוס קומותיים
 

orengoldner

New member
../images/Emo46.gif

קו 99 סובב ירושלים - מעכשיו בקומותי
אוטובוס קומותיים

מעכשיו בקומותיים!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מכונות מאולות ביותר!

מז"א חתיכת מכונות?
מכונות מאולות ביותר!
נוחות מאוד, חזקות ושקטות. הריפוד היה מיוחד מאוד ורך - לא כמו בעירוניות. והיו 2 טלויזיות. כיום המכונות עובדות על קווים פרבריים דוגמת 171 בעיקר.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
גם הנגבי בא

מכונות מאולות ביותר!
נוחות מאוד, חזקות ושקטות. הריפוד היה מיוחד מאוד ורך - לא כמו בעירוניות. והיו 2 טלויזיות. כיום המכונות עובדות על קווים פרבריים דוגמת 171 בעיקר.
גם הנגבי בא
אז בטכס היום היה ראש העיר . נציגו של שר התירות , השר לעיניני ירושלים צחי הנגבי, נציג משרד התחבורה, יור אגד נציגי הנהלה , מזכיר ירושלים יוסי צצקס. המחלקה הטכנית וכל היתר . הרבה הרבה תירים , עיתונאים וצלמים, רק ראש העיר התנדב להכנס לגקוזי
 

צחקן

New member
יופי.

גם הנגבי בא
אז בטכס היום היה ראש העיר . נציגו של שר התירות , השר לעיניני ירושלים צחי הנגבי, נציג משרד התחבורה, יור אגד נציגי הנהלה , מזכיר ירושלים יוסי צצקס. המחלקה הטכנית וכל היתר . הרבה הרבה תירים , עיתונאים וצלמים, רק ראש העיר התנדב להכנס לגקוזי
יופי.
ב"ה מקווה לראות תמונות ממישו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
איזה באסה...

השקת ישן חדש
שלא תגידו שלא הזכרתי לכם מחר בשעה 1700 בטילת שרובר ארמון הנציב ירושלים טכס ההשקה בחסות עירית ירושלים להתראות
איזה באסה...
רציתי להגיע להשקה, אפילו יצאתי מהבית בבוקר עם המצלמה... נסעתי בסביבות 4 וחצי לתלפיות ובדרך ראיתי את האוטובוס ליד החאן. חשבתי שאספיק להגיע עד 5 אבל נתקעתי אצל לקוח... אוף!!! אבל לא נורא - בדור פיצוי לעצמי - הלכתי לאורנג' ושידרגתי את המכשיר שלי לנוקיה 6680 המהמם!!!
 
מישהו אמר שהנהג טוען שהאוטובוס מתחמ

איזה באסה...
רציתי להגיע להשקה, אפילו יצאתי מהבית בבוקר עם המצלמה... נסעתי בסביבות 4 וחצי לתלפיות ובדרך ראיתי את האוטובוס ליד החאן. חשבתי שאספיק להגיע עד 5 אבל נתקעתי אצל לקוח... אוף!!! אבל לא נורא - בדור פיצוי לעצמי - הלכתי לאורנג' ושידרגתי את המכשיר שלי לנוקיה 6680 המהמם!!!
מישהו אמר שהנהג טוען שהאוטובוס מתחמ
וזו הבעיה שלו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה