השקת ישן חדש

מצב
הנושא נעול.

אמנון אלבז

New member
מנהל
השקת ישן חדש

השקת ישן חדש
שלא תגידו שלא הזכרתי לכם מחר בשעה 1700 בטילת שרובר ארמון הנציב ירושלים טכס ההשקה בחסות עירית ירושלים להתראות
 

ה דרומי

New member
../images/Emo50.gif תהנו ולא לשכוח לצלם../images/Emo57.gif

השקת ישן חדש
שלא תגידו שלא הזכרתי לכם מחר בשעה 1700 בטילת שרובר ארמון הנציב ירושלים טכס ההשקה בחסות עירית ירושלים להתראות
תהנו ולא לשכוח לצלם
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
צילומים

תהנו ולא לשכוח לצלם
צילומים
היום נהגתי את המכונה לאורך מסלול קו 99 לבדיקת מערכת שמע וטיפול על ידי מומחה להתאמה מול הGPS לאורך המסלול ליווה אותנו צלם מומחה עם מצלמה אחול שקשוקה וצילם אותנו על רקע העיר בהר הרצל במיקרה קלט אותנו צלם אחר אשר גנב תמונות בחפוז. מחר יחולקו המקום CD עם התמונות, מי יקבל ? אם אקבל אשמח לשתפכם בחומא . אם לא אז אעשה מאמצים שרותי תשלח לכם העתק.
 

ה דרומי

New member
שאלה האם אתה אמור להיות אחד הנהגים

השקת ישן חדש
שלא תגידו שלא הזכרתי לכם מחר בשעה 1700 בטילת שרובר ארמון הנציב ירושלים טכס ההשקה בחסות עירית ירושלים להתראות
שאלה האם אתה אמור להיות אחד הנהגים
של הקו האן יכנסו לתוכנית יותר נסיעות בקו. מעבר למה שיש כרגע?
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
נהג ?

שאלה האם אתה אמור להיות אחד הנהגים
של הקו האן יכנסו לתוכנית יותר נסיעות בקו. מעבר למה שיש כרגע?
נהג ?
לאחר הנסיעה היום לאורך המסלול לא יהיה קשה לשכנע אותי להיות נהג קבוע על קו זה, תבין אני ירושלמי אבי זל נולד בעיר העתיקה , הנסיעה היום היתה עבורי כעין מסע אל העבר, יחד עם זה הרגשתי כתייר כי היו מקומות שלא ביקרתי בהם שנים. דילמה אני איש משק אוהב את עבודתי ונהנה ממנה אך לא אסתיר את שמץ הקנאה שיש לי למי שיזכה לקבל את הכבוד הזה .
 

ה דרומי

New member
נו מדי פעם קח נסיעה על הקו

השקת ישן חדש
שלא תגידו שלא הזכרתי לכם מחר בשעה 1700 בטילת שרובר ארמון הנציב ירושלים טכס ההשקה בחסות עירית ירושלים להתראות
נו מדי פעם קח נסיעה על הקו
ושאלה נוספת האם הוא יעבוד בשבתות. לא נכון?.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
כן זה רעיון

נו מדי פעם קח נסיעה על הקו
ושאלה נוספת האם הוא יעבוד בשבתות. לא נכון?.
כן זה רעיון
תגיד שכחתי , כמה מקבלים על שעת עבודה בשבת ? בקשר לשעות נוספות על קו זה , נראה לי שעדיף על מסלול כזה רגיש בכל המובנים , יעבוד נהג קבוע ולא חאפרים
 
אמנון: למה לוקח שעה למלא אויר

כן זה רעיון
תגיד שכחתי , כמה מקבלים על שעת עבודה בשבת ? בקשר לשעות נוספות על קו זה , נראה לי שעדיף על מסלול כזה רגיש בכל המובנים , יעבוד נהג קבוע ולא חאפרים
אמנון: למה לוקח שעה למלא אויר
באוטובוס מס' 84-538-01 הדו-קומתי ?
 
תודה רבה. אני יודע שדוושת הגז נעולה

מדחס קטן
כנראה שזו רשלנות סידרתית של הניאופלנים , בעיה גנטית משפחתית
תודה רבה. אני יודע שדוושת הגז נעולה
עד לגמר מילוי האוויר. האם ניתן להחליף מדחס לגדול יותר או שהדבר כרוך בהשקעה שאיננה כדאית? תודה וליל מנוחה מירושלים.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
שינויים טכניים ועלויות

תודה רבה. אני יודע שדוושת הגז נעולה
עד לגמר מילוי האוויר. האם ניתן להחליף מדחס לגדול יותר או שהדבר כרוך בהשקעה שאיננה כדאית? תודה וליל מנוחה מירושלים.
שינויים טכניים ועלויות
אביתר--- כאשר אתה רוצה שינוי טכני מסויים, אתה שולח את הנציג הטכני שלך לפגוש את הנציג הטכני של אגד במקרה הזה. [לא משנה מי העיקרון] לאחר שיתברר שאפשר לעשות שינונ [ואין דבר כזה אי אפשר] הנציג הכלכלי שלך צריך להיפגש עם הנציג הכלכלי של אגד [במקרה הזה ] מתפקידם לבדוק כדאיות,הנציג הטכני סובל מדילמה של שאפתנות או עצלות, ידע כלכלי אין עליו
 
תודה רבה. ברור ! ../images/Emo24.gif../images/Emo45.gif

שינויים טכניים ועלויות
אביתר--- כאשר אתה רוצה שינוי טכני מסויים, אתה שולח את הנציג הטכני שלך לפגוש את הנציג הטכני של אגד במקרה הזה. [לא משנה מי העיקרון] לאחר שיתברר שאפשר לעשות שינונ [ואין דבר כזה אי אפשר] הנציג הכלכלי שלך צריך להיפגש עם הנציג הכלכלי של אגד [במקרה הזה ] מתפקידם לבדוק כדאיות,הנציג הטכני סובל מדילמה של שאפתנות או עצלות, ידע כלכלי אין עליו
תודה רבה. ברור !
 

ה דרומי

New member
המשך בשביל שיעבוד כול השבוע

השקת ישן חדש
שלא תגידו שלא הזכרתי לכם מחר בשעה 1700 בטילת שרובר ארמון הנציב ירושלים טכס ההשקה בחסות עירית ירושלים להתראות
המשך בשביל שיעבוד כול השבוע
רק שביום השבעי הוא יעשה רק נגלות ללא עצירת באתרים האם יש אפשרות להשכיר אותו לנוכרי וביום א יחזור שום לאגד?
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
שבתות וחגים

המשך בשביל שיעבוד כול השבוע
רק שביום השבעי הוא יעשה רק נגלות ללא עצירת באתרים האם יש אפשרות להשכיר אותו לנוכרי וביום א יחזור שום לאגד?
שבתות וחגים
אם תוכל לעמוד במחירים כי בימי שבת וחג מותקן הגקוזי המיוחד, ובקומה ראשונה אולם הבאולינג. אל תשכח רק אני נוהג בימים אלה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה