גם בהונג קונג יש המון סולידריות, אבל לא רק
אתמול דיווחו בחדשות על מעשה רמאות לא כל כך מתוחכם אדם שפירסם את חשבון בנק כחשבון לתרומות עבור נפגעי רעידת האדמה, ושלשל לכיסו 8000HKD. סביר להניח שלולא הסולידריות בכלל לא היו מדברים על זה, אבל יש גם סינים כאלה. אותי התגובה מאוד הפתיע. אחד המהנדסים שלנו מוצב בשנחאי, אתמול הוא הודיע שהוא נוסע לסבוע להתנדב בסצ'ואן, ורוצה חופש בלי תשלום. זה בחור אסמתי שמדמם מהאף כשהוא בלחץ. הרשים אותי מאוד הנכונות, המוטיבציה, והרצון לעזור.