הרכבת בת"א: המדינה תפצה את היזם...
הרכבת בת"א: המדינה תפצה את היזם...
הנה כתבה מהיום בהארץ. הרכבת התחתית בת"א: המדינה תפצה את היזם על ירידה במספר הנוסעים... http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=617049&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0 רבים במדינתינו בכלל ובפורום בפרט כועסים על כך שהמדינה העניקה רשת בטחון כזאת ליזמים של כביש 6 ובכך גרמה למחירי נסיעה גבוהים (שכן - למה ליזם להוריד מחיר אם הוא יודע שבכל מקרה יקבל את הכסף שלו אם לא מהנהגים אז מהמדינה), אבל - הנה שוב עושים את זה - הפעם עם רכבת תחתית.. אני מניח שיש לכך סיבה, כנראה שאחרת יזמים לא "מתלהבים" להכנס למכרז ועולה הסכנה שכלל לא תקום רכבת תחתית.. מה שכן - אם התנהגות היזם המפעיל תהיה דומה לזו של החברה שמפעילה את כביש 6 (דהיינו מחירי נסיעה מוגזמים), אזי נראה רכבת תחתית ריקה בתל-אביב... -- יש היום כתבה נוספת על רכבת מהירה תל-אביב-ירושליים. הנה היא: הרכבת: החלופה של הירוקים לקו לירושלים יקרה ב-440 מ' ש' http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=617050&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0
הרכבת בת"א: המדינה תפצה את היזם...
הנה כתבה מהיום בהארץ. הרכבת התחתית בת"א: המדינה תפצה את היזם על ירידה במספר הנוסעים... http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=617049&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0 רבים במדינתינו בכלל ובפורום בפרט כועסים על כך שהמדינה העניקה רשת בטחון כזאת ליזמים של כביש 6 ובכך גרמה למחירי נסיעה גבוהים (שכן - למה ליזם להוריד מחיר אם הוא יודע שבכל מקרה יקבל את הכסף שלו אם לא מהנהגים אז מהמדינה), אבל - הנה שוב עושים את זה - הפעם עם רכבת תחתית.. אני מניח שיש לכך סיבה, כנראה שאחרת יזמים לא "מתלהבים" להכנס למכרז ועולה הסכנה שכלל לא תקום רכבת תחתית.. מה שכן - אם התנהגות היזם המפעיל תהיה דומה לזו של החברה שמפעילה את כביש 6 (דהיינו מחירי נסיעה מוגזמים), אזי נראה רכבת תחתית ריקה בתל-אביב... -- יש היום כתבה נוספת על רכבת מהירה תל-אביב-ירושליים. הנה היא: הרכבת: החלופה של הירוקים לקו לירושלים יקרה ב-440 מ' ש' http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=617050&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0