הרגלי הניקיון / אסתטיקה שלנו

Sharoman

New member
אז ככה

האם אתם מתקלחים? סתם סתם, נו אני צוחקת. חייב מקלחת יומית אחרי יום עבודה (או מכל סוג אחר) קשה.
איך אתם מקפידים על טיפוח? האם הולכים (מדי פעם, לא כל יום) ודואגים לעור הפנים שלכם/האם לבד? אני לא אוהב עור שומני ולא אצא מהבית לבילוי בלי לעבור קודם עם קצת צמר גפן ו Clinique.
באיזה בושם אתם משתמשים? (כל חברי הפורום ששמים one milion נא לעמוד בצד, אני כבר מגיעה!) משתנה, האמת שלא היה לי יותר מידי זמן לקנות אחד חדש אז כרגע אני משתמש במתנה שקיבלתי בזמנו (מחפש המלצה לחדש). איך אתם מעדיפים את בת הזוג שלכם? (חשבתם שלא נחזור לבנות? אז חשבתם) - איפור שלא משאיר לראות פנים או די בסיסי?
בסיסי ביותר. אודם נחמד תמיד בא טוב וכמה נגיעות להבליט את העיניים והפנים, אבל ממש לא בהגזמה. למרות שמישהיא באה אלינו לראיון עבודה לא מזמן (היא לא התקבלה
) עם שיער צבוע לאדום כהה ושפתון אדום בוהק וגרמה לי לאבד שיווי משקל לרגע (ארוך במיוחד)
האם תשימו לב לכך שהבחורה משקיעה בציפורניים ובטיפוח באופן כללי או שלא מעניין אתכם איך נראות כפות הידיים שלה? לחלוטין! אני אוהב צפורניים יפות ומשקעות (שגורעות לי את הבשר מהעצמות
). אבל לא אוהב בניות למינהן, מעדיף אותן אמיתיות ככל האפשר. מה מבחינת הלבשת תחתונה? מעדיפים אותה לא מושקעת או לא מתייחסים כי גם ככה "הכי טוב טבעי" בעינכם? טוב לגוון מידי פעם אבל בסך הכל תלבושת סקסית תישאר אצלי בראש הרבה יותר זמן שהיא תישאר על הגוף של האישה שאיתי. אבל אני לא רואה סיבה להשקיע בכל פעם מחדש, צריך להשאיר את זה מיוחד.
 
למעלה