הקרב על קצב
שמעתם שעורכי הדין של קצב התפטרו? האם לטעמכם זה מגיע ממקום של לעשות מניפולציה ולדחות את המשפט, או שאולי ממקום אמית והבנה שבתנאים הנוכחים לא יצליחו להגן עליו על הצד הטוב ביותר?... זה עורר אצלי תהיות. האם בנושא הזה יש גבולות? ובעצם - איזה נאשם לא הייתם מוכנים לייצג? (אנס, רוצח, נאצי, מתעלל בילדים, שודד קיוסקים וכו')
שמעתם שעורכי הדין של קצב התפטרו? האם לטעמכם זה מגיע ממקום של לעשות מניפולציה ולדחות את המשפט, או שאולי ממקום אמית והבנה שבתנאים הנוכחים לא יצליחו להגן עליו על הצד הטוב ביותר?... זה עורר אצלי תהיות. האם בנושא הזה יש גבולות? ובעצם - איזה נאשם לא הייתם מוכנים לייצג? (אנס, רוצח, נאצי, מתעלל בילדים, שודד קיוסקים וכו')