הוא אוברייטד בטירוף
הוא פוגע בקבוצות שהוא משחק בינהן. עניין של רצון? עניין מנטלי? זה רק הופך את כל הנושא ליותר גרוע. 15,000,000 לא גורמים לו לרצות? הוא בן 25, ואכן יש לו עוד 8 שנים להרוס קבוצות, למרר למאמנים את החיים, ולהפוך אוהדים לאומללים. סמול פנוי? אני שמח מאוד עם ג'קסון. שומר טוב, ומאז שהגיע לווריירס מנהיג, וקולע. מי עוד? לואל דאנג שהוא שחקן חופשי מוגבל, פייטרוס חופשי, ויש עוד כמה, שאולי אין להם את הכשרון של כרמלו, אבל הם יועילו לקבוצה יותר ממנו. דייויס אליס וג'קסון לוחצים ויוצרים המון חטיפות ונקודות במתפרצת. שים את מלו במקום בארון, ויצרת חור בלחץ. כרמלו יקלע אולי 30 בכל משחק, 10 יותר מבארון, אבל יוריד מהסקור שלהם 20 נקודות במתפרצות. זה מאוד משמעותי בקבוצה שסופגת המון. כרמלו במקום בארון ושברת את כל ההגנה של הווריירס. כדי שהווריירס יהפכו לקבוצת הגנה טובה הם צריכים שינוי אחד בלבד. במאמן. בארון, אליס, ג'קסון, פייטרוס, AB, בארנס, בוקי, כולם שחקני הגנה סבירים, אבל משחק הריצה והבאלגן שהוא יוצר גורמים לקבוצה לחטוף הרבה. העובדה שנלסון מעדיף לשחק סמול בול גם לא עוזרת לאף אחד, כשקבוצות מוצאות את עצמן באופן קבוע ביתרון גובה וכוח על הווריירס.