הקפצת שרשור חדשות

שרשור חדשות חדש

השני לא קופץ, ואני לא רואה עוד אחד...אם כך, נראה שד'אנטוני בדרך לשיקגו בולס...קרדיט לרוטוורלד: ESPN's Marc Stein is reporting that the Bulls will eventually hire Suns coach Mike D'Antoni as their new head coach, although it may not happen for several days. GM John Paxson will reportedly also interview Avery Johnson, but it sounds like they are set on hiring D'Antoni for the job. The Chicago Sun-Times' Brian Hanley has been told that no contract has been offered to D'Antoni as of now, and it will be interesting to see how Paxson deals with D'Antoni's love of offense over defense.
 
החלטה נכונה של סטיב.

לא היה מנוס. זה היה המעשה היחיד שהיה צריך להיעשות כדי להפוך את פיניקס לקבוצה שהיא יכולה להיות. טענתי שוב ושוב שזו ההחלטה הראשונה שחייבים לקבל בסיום העונה, בין אם פיניקס תגיע רחוק בפלייאוף או לא. דנטוני אמנם מחזיק במאזן קריירה של 608. במשחקי העונה הרגילה, אבל רק משחק אחד מעל 500. בפלייאוף. זו אולי ההוכחה הטובה ביותר לכך שמשחקי העונה הרגילה לא קובעים דבר, ושמאמן מצליח הוא לאו דוקא מאמן שיש לו את הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה (אייברי ג'ונסון ? אתם מבינים לאן אני חותר. זה רק מראה לנו עד כמה השיטה ב-NBA חלשה - כל 'התארים' האינדיבידואלים בנויים מפוליטיקה זולה ורדודה, שלא משקפת ולו במעט את האמת של הצופה הממוצע). את דנטוני לא הכרתי יותר מדי עד העונה הזו, אבל בחודשים האחרונים למדתי להכיר אותו ואת הכדורסל שלו מספיק כדי לומר שמדובר במאמן בינוני מאוד. בסדרה נגד סן אנטוניו קיבלנו את ההוכחה האמיתית לכך שדנטוני לא יודע להוביל קבוצה, ואתם יודעים מה, זה לא בושה. לא כל מאמן יכול להוביל קבוצת NBA לאליפות, ובאמת שאין שום בעיה עם זה שדנטוני נכשל. הבעיה מתחילה, למעשה התחילה, והיא התחילה הרבה לפני הפלייאוף, כשרואים שהקבוצה לא משחקת את הכדורסל שהיא צריכה לשחק, אבל המאמן לא עושה שום דבר כדי לשנות את זה. אני לא מצפה ממנו לשנות את פני הדברים בשבוע אחד, אבל כשאתה מקבל לידיך קבוצה שבנויה היטב, ובמשך שלושה חודשים אתה לא מצליח לבנות שיטה, או לפחות להראות שיפור חלקי בשיטה הנוכחית של הקבוצה, ואני לא מדבר על הגעה לשיא היכולת של הקבוצה, אז כנראה שמשהו לא בסדר. אני אמרתי את זה שוב ושוב, ובאמת שצר לי שכך הם פני הדברים. הייתי מעדיף לטעות ושדבריי יתבררו כלא נכונים אם זה היה אומר שדנטוני כן היה מצליח במשימה. אני לא חושב שיש מישהו שתומך בסאנס וקיווה לכישלון של המאמן או של העומדים בראש הקבוצה. דנטוני אולי נכשל בפלייאוף, אבל זה בהחלט לא מעלים את ההישגים שלו עם הקבוצה. דנטוני הצליח לקחת את פיניקס, קבוצה שהיתה מאוד בינונית בעידן פרנק ג'ונסון, והוא הצליח להפוך אותה לקבוצה אטרקטיבית, שנהגה למשוך את תשומת לבנו בפלייאוף. פה חייבים לתת לו את הקרדיט, וחייבים לומר לו תודה על מה שהוא עשה בפיניקס. אני בטוח שגם הוא וגם ההנהלה מבינים היטב שזה מעשה שהיה צריך להיעשות, וזאת למרות שדנטוני הוא דמות חיובית בחדר ההלבשה. אבל הבעיה תמיד היתה בפלייאוף. הוא אף פעם לא הצליח באמת לאיים על האליפות. לא משנה על אילו סדרות נסתכל, כאלה שהוא ניצח וגם כאלה שהוא הפסיד, פיניקס מעולם לא היתה קבוצה באמת טובה. זה לא סותר את מה שכתבתי כאן בפורום לפני מספר שבועות - אני עדיין חושב שפיניקס היתה צריכה לעבור את סן אנטוניו בעונה שעברה, בדרך לגמר המערב, ויתכן שעד לזכייה בטבעת אליפות (ותודה לשופטים שהרסו כל חלקה טובה במשחק. אתם בושה לענף! "שאקיל לא מבין מה העבירה...השחקן עדיין חי") אבל כשבוחנים את התוצאות שדנטוני הביא, ואת המאזן הנוראי שלו בפלייאוף, ואת שיטת המשחק של פיניקס, ואולי אפילו את היכולת של פיניקס לתפקד ברגעי האמת, אז בהחלט מדובר כאן בכישלון חרוץ שהמאמן צריך לתת עליו את הדין, ולדעתי כשמדובר בכישלון שכזה, זה אומר הרבה על היכולת האמיתית של הקבוצה. איך אמרו חכמים, בפלייאוף של ה-NBA מפרידים בין ה'אול סטארים' וה-'סופר סטארים'. פיניקס תמיד היתה קבוצת 'אול סטאר', אבל היא לא הצליחה לעשות את קפיצת המדרגה כדי להשלים את המשימה. לכן אני חושב שהמהלך הזה היה נכון ומתבקש. למרות זאת, קשה לי לומר שזה העיתוי הנכון. כלומר, התחושה הזו שדנטוני קרוב לסיום דרכו בקבוצה לא התחילה בימים האחרונים. זה משהו שכל אוהד היה יכול להרגיש כבר אחרי המשחק השלישי בסדרה נגד הספרס. יש דרך להפסיד, והדרך שבה פיניקס הפסידה את המשחק ה-3# זו היתה הדרך המכוערת ביותר שהיתה יכולה להיות. אפשר להפסיד את הסדרה, אפשר לסיים אותה גם בסוויפ, אבל לפחות אתה מצפה מהקבוצה שלך לא לקבל תבוסה במעמד שכזה. לא תמיד סוויפ זה תבוסה, לפעמים זה עניין של מזל, שהרי סוויפ זו לא תוצאה שכיחה במעמד הזה, בין שתי קבוצות מובילות. ולכן, אם התחושה הזו שדנטוני עומד לעזוב את הקבוצה התחילה כבר לפני יותר מכמה ימים, אז למה לא לפעול כבר אז ? אני מבין את זה שצריכים לקחת בחשבון הרבה דברים, ושיש לבדוק את הנושא לעומק, אבל מאמן גדול כמו לארי בראון הודיע על חזרה למגרשים. זו היתה הזדמנות מצוינת מבחינתנו להביא את אחד המאמנים הכי טובים שיש בשוק, אם לא הטוב ביותר. אתם יכולים לבדוק את זה בארכיון, אני כתבתי את זה כבר אחרי ההדחה מהפלייאוף שלארי בראון חייב להגיע לפיניקס. זה לא רק השיטה ההגנתית שהוא יבנה, מה שפיניקס הכי צריכה כרגע, אלא גם הניסיון שלו והמוטיבציה שאיתה הוא מגיע. לארי בראון הוא מסוג המאמנים שאוהבים לבנות את הקבוצה שלהם, ובפיניקס אין מה לבנות סגל השחקנים קיים ומוכן, אבל היתה יכולה להיות לו הזדמנות לקחת קבוצה מובילה, שהיא ידועה כקבוצה מפוזרת וחסרת שיטת משחק יציבה, ולהפוך אותה לקבוצה שבנויה לפי האופי שלו. אני מניח שבראון היה מסכים להצעת העבודה, הרי במילא מה יש לו באמת לחפש בשארלוט ? אני מבין שכיף להיות חבר של מייקל ג'ורדן, אבל דחילק, הוא באמת מצפה לבנות שם משהו ששווה יותר מהתמודדות על המקום ה-8# במזרח החלש ? חבל שהנהלת הסאנס לא הביאה אותו. אם עכשיו דנטוני עוזב אני לא יודע מי פנוי בשוק. יובי בראון יכול לחזור מפרישה ?
לא יודע מי פנוי. וגם אם יש מאמנים פנויים אני לא יודע אם הם יותר טובים מדנטוני. אני אוהב את אייברי ג'ונסון כאדם, ואני חושב שהוא יוכל להשתלב טוב בפיניקס, אולי לא מקצועית (אתם מבינים, זה מה שקורה כששוק המאמנים יבש. מתחילים לחשוב על מאמן שיסתדר מבחינה חברתית), אבל אני חושב שהניקס רוצים אותו יותר מאיתנו. לשכנע את פט ריילי לעזוב את תפקיד הנשיא (
) ולהתאחד עם שאקיל כסוג של גימיק מצוין + מאמן עם ביצים שיקנוס וישעה את כל מי שלא ישמור בהגנה (במקרה כזה אמרה יכול לומר שלום למרצדס SLR). אולי פיניקס שוב ילכו על מאמן אירופי - מסינה ? בלאט ? אוברדוביץ' ? רפשה ? אנחנו כרגע צריכים לעשות חושבים. הקבוצה בנויה טובה, אבל ההבדל בין קבוצה אימתנית לקבוצת בסגנון של דנטוני הוא קטן מאוד, עד לכדי בלתי ניתן להבחנה בשלב הזה. ההנהלה צריכה לבחור בקפידה את המאמן הבא של הקבוצה, ואני מצפה שההנהלה תביא מאמן בעל שם גדול, אחד שיש לו ניסיון בפלייאוף, כי שאקיל ואני לא הגענו לפיניקס, אריזונה, לאמצע המדבר, כדי להפסיד משחקים. את זה יכולנו לעשות גם במיאמי.
 
פיניקס לאן

בעקרון אני מסכים איתך שדאנטוני מיצה את עצמו, והגיעה הזמן ללכת. אבל עולות כאן כמה שאלות מאוד גדולות, ואני אשמח לקבל את הטייק שלך (אליקו) וכמובן גם של אחרים עליהן: 1. איזה מאמן להביא: האם ללכת על מאמן הגנתי? במידה וכן, איך הוא יסתדר עם נאש ואמארה? כולם חושבים ומכירים בכך שנאש הוא המנוע של הקבוצה, ואני לא מאמין שבגיל 34 הוא יתחיל לשמור, איך יקבל את זה מאמן הגנתי? והאם אפשר ללמד את אמארה לשמור? הבחור עוד צעיר, אבל כבר יש מאניירות של כוכב. האם ללכת על מאמן התקפי? ואז איפה השינוי? 2. כמה דיזל נשאר בדיזל? לשאקיל יש עוד שנתיים בחוזה, מה נותר לו עוד לתרום? 3. ולא רק שאקיל. מה יש להיל עוד לתת? הוא הצליח לסחוב את העונה, אבל הגיע לסיומה פצוע, ובפלייאוף לא שיחק כמעט. האם בכלל הוא ישאר (יש לו אופציה לצאת מהחוזה)? 4. ונאש. השנה כבר ראו ירידה ביכולת. האם המדרון יתגלה כתלול מאוד? האם נגן הדיסקים תות יכול להוות מחליף ראוי? אם לא, מה עושים?
 
לצערי פיניקס גמורה

לא ידעתי אם הטרייד יצליח, זה היה חתיכת הימור. אבל בדיעבד סטיב קר פשוט גמר את הקבוצה, שהיו לה עוד שנתיים טובות עם נאש ומריון ודאנתוני. אוקיי לא אליפות, אבל היינו נהנים עוד קצת ! ברגע ששאק החליף את מריון, אמנם דברים התחילו לזרום בעונה הרגילה לקראת הסוף, אבל בפלייאוף זה סיפור אחר. נאש פשוט לא מסוגל לשחק ככה, וגם לא אמארה למרות המספרים בהתקפה. ועם רוטציה קצרה בכלל חבל"ז. זאת קבוצה שרצה כמה שנים, ופתאום שמו להם תמרור עצור קר השליך עליהם את הקקטוס הגדול, אומר "תסתדרו" על היל אי אפשר לסמוך אלא כרול פלייר. נאש ואמארה לא יעשו הגנה. לכן פיניקס חייבת לרוץ, ואכן במשחק היחיד שהם ניצחו - הם רצו. נאש גם בעבר לא עשה הגנה, ההבדל היה שהוא ידע, והקבוצה ידעה, שאין בעיה - תוך 5-10 שניות יגיעו למצב זריקה טוב בצד השני ויקלעו, ויכריחו את הקבוצה השניה גם כן לרוץ. הופתעתי לטובה משאק, אבל הוא לא מתאים לקבוצה. בוא לדטרויט, שאק, יש אליפות בטוחה...תצטרף ללברון, כנ"ל הטעות הגדולה היתה אי החתמת גו גונסון לפני כמה שנים, כשהוא פתאום צמח למימדי אולסטאר. היו מחתימים אותו, ואולי פיניקס כבר עם אליפות היום. פיניקס של דאנתוני הלכה עד הסוף עם ההתקפה, וכמעט הצליחה. זה היה קונספט, שסהכ הצליח לא רע מול רוב הקבוצות. מריון היה הבורג הכי חשוב במערך הזה. לשנות ב 180 מעלות באמצע העונה ואז להאשים את דאנתוני? לא יודע...
 

הכפפה

New member
זה לא כל כך פשוט כמו שאתה אומר

חברתית, למריון היתה בעיה להישאר בפיניקס. כבר אחרי 2005-06 חיפשו להיפטר ממנו. הוא שחקן טוב, הוא שחקן מצוין - אין ספק בכלל. הבורג הכי חשוב - אני בספק. אבל בכל אופן, זה היה בלתי נמנע, במוקדם או במאוחר. מבחינת הטרייד - בדיעבד שאקיל לא התעלה בפלייאוף כמו שציפו ממנו. גם ה"האק-א-שאק" גמר אותו (מה יהיה הסוף עם זה? פופוביץ' איכזב אותי מאוד בסידרה הזו). לגבי ג'ו ג'ונסון - פיניקס לא רצו "להיכנס לאוברדראפט", והקבוצה ללא ג'ו ג'ונסון היתה פנטסטית (היא אפילו היתה בלי אמארה עונה שלמה, והגיעה לגמר המערב).
 
שאלות גדולות, אך ספק אם יש לנו תשובות עליהן.

וכשאני אומר 'לנו' אני מתכוון לכל תומכי הקבוצה ומקורביה - גם הנהלת הסאנס. אנחנו נמצאים בבעיה גדולה מאוד. מדובר במהלך שהינו חייבים לבצע, אבל גם צריכים לקחת בחשבון שהשוק דל במאמנים איכותיים. אני לא מתנער מההצלחה של דנטוני. נהפוך הוא, אני חושב שדנטוני עשה עבודה טובה בפיניקס, וגם כתבתי את זה. אי אפשר לקחת מדנטוני את מה שהוא בנה בפיניקס בשנים האחרונות - קבוצה מובילה, קבוצה אטרקטיבית, קבוצה ששברה שיאים והישגים רבים. בסך הכל מדובר באירגון שכבר שנים לא היה במרכז הבמה, ולכן גם ההישגים הם בהתאם. כלומר, ההצלחה של דנטוני, שהיא בהחלט דבר מכובד, היא הגדרה שניתן להסתכל עליה באופן יחסי. אני לא חושב שבאירגונים אחרים בליגה, אפילו לא האירגונים הכי גדולים שיש בליגה, היו מסתפקים במה שדנטוני עשה. הכל יחסי. זו היתה הקדמה לעצם העניין. הייתי חייב לכתוב את זה, כי קיבלתי מסר מאחד מחברי הפורום (אפרסם את שמו רק אם אקבל את הסכמתו), שטען ש"ירדתי" יותר מדי על דנטוני. זו לא היתה הכוונה. אני מפרגן לדנטוני, אני מאוד מחבב אותו כאיש כדורסל, ואני חושב שזו תהיה טעות להניח שהוא סיים את קריירת ה-NBA שלו. אבל יחד עם זאת, השינוי היה מתבקש, וזה הדבר הראשון שהקבוצה היתה צריכה. אני מאחל לו הצלחה בהמשך. 1. ובכן, זו הבעיה הכי גדולה כעת. לא שאקיל, לא נאש, לא אמרה ולא סטיב קר (ואני לא ציני. חלילה). דנטוני עזב, השינוי נעשה, אבל עכשיו צריכים לסיים את המלאכה. אחרת, העזיבה של דנטוני לא תשנה דבר, ובעניין הזה אני חושב שמה ש'תמיד אני' כתב יהיה נכון: פיניקס תהיה קבוצה גמורה. ('תמיד אני' בדרך כלל צודק, אז אני קצת חושש מהתגובה שלו. נקווה שהפעם הוא יטעה). בורסת המאמנים לא מרגיעה אף אחד בהנהלת פיניקס, ואתם יכולים להיות בטוחים בכך. סטיב קר עובד מסביב לשעון. גם האוהדים לא רגועים ולא אוהבים את חוסר השקט שההנהלה משדרת, ואת זה אני כותב אחרי שבדקתי את העניין בפורום של הקבוצה. יש הרבה תהיות לגבי העתיד של פיניקס, ובעיקר מבחינה סמכותית ולא מקצועית. אתם מבינים למה אני מתכוון ? אני לא רוצה להישמע קלישיאתי מדי, או להיכנס לרמה פסיכולוגית שתיראה קצת בעייתית לחלק מהאנשים, אבל זה כרגע המצב כפי שהוא משתקף אצל תומכי הקבוצה. לפני כמה ימים שמעתי משפט גדול. מישהו כתב שפיניקס צריכה להגדיל את הרוטציה שלה, גרנט היל צריך להיות שחקן שמוכר יותר עבירות, הקבוצה עצמה צריכה לבסס את עצמה כקבוצה אגרסיבית יותר, שלא מפחדת להיכנס לבעיית עבירות, עם שאקיל או בלעדיו, ועוד כל מיני רעיונות אחרים. ואז מישהו ענה לאותו אוהד והוא אמר לו שצריכים לזכור שמדובר באנשים אמיתיים, ולא באיזה שחקנים בקבוצת פנטזי. אתה לא יכול לבוא ולעשות שינויים פסיכולוגים כל כך גדולים ולחשוב שהעניין יעבור חלק. זה בסדר לבקש מהשחקנים להתנהג אחרת מקצועית, אבל צריכים לקחת בחשבון את ההשלכות שיכולות להיות על כל מהלך - גם מהלך שיקבע מחוץ למגרש, כמו החלפת המאמן, למשל. אפילו כמו גם הנושא ההגנתי שהעלת ('עבוד בהונג קונג'). יכולות להיות השלכות גדולות מאוד אם אתה בא ומבקש משחקן כמו נאש, או אפילו אמרה, לשחק אחרת מכפי שהם שיחקו עד עכשיו - ההשלכות לא חייבות להיות דוקא מקצועיות. הן יכולות להיות גם בריאותיות. מישהו כאן בפורום, חבר פורום, הגיב לתגובה שלי לפני כמה שבועות, ובתגובה שלו הוא טען שהסיבה שנאש לא יכול לשמור בהגנה היא בריאותית (בעיות בגב?). זה מידע שלא היה בידי בשלב ההוא (אם אתה קורא את התגובה, אתה מוזמן לרשום תגובה, כדי שאדע לזהות את שמך, ואז אוכל לתת לך קרדיט על המידע). זה גם משהו שצריך לקחת בחשבון. אם נאש לא יכול לשמור בהגנה מסיבות בריאותיות, האם תאלץ אותו לשמור חזק בהגנה, ואז תסכן את מייצר הנקודות הכי טוב שלך בקבוצה. יכול להיות שהפיתרון הכי טוב במקרים כאלו זה החתמה של רכז מחליף שמתמחה בהגנה. בשנים האחרונות התרגלנו לזה שדנטוני לא משחק עם רכז מחליף. הוא פשוט עובר לחמישייה עם ברבוסה או רג'ה בל בעמדת הרכז. אני מניח שמאמן אחר, מאמן חדש, יבחר להביא רכז אמיתי שיוכל להיות לו לעזר על הספסל. דיימון סטאדמייר ? אולי טיירון לו ? צריכים לבדוק את העניין. שוב אני אומר, אני לא רוצה להישמע יותר מדי קלישיאתי, אבל אני מאוד מסכים עם התגובה של האוהד; חייבים לקחת בחשבון את ההשלכות שיהיו לכל החלטה שתתקבל. ולכן, במקרה שלנו הנהלה תצטרך להביא מאמן שיתחבר אל השחקנים, כך שהמעבר שלו יהיה חלק כמה שניתן, ובו זמנית גם יוכל לשדרג את הקבוצה מבחינה מקצועית. זה קל לבוא ולהצביע על המאמן שההנהלה צריכה להביא, שעל הנייר מדובר במאמן הכי האיכותי שיש בשוק, אבל זה הרבה יותר מורכב ממה שזה נראה לעין. לא כל מאמן יכול להתחבר לקבוצה כמו פיניקס, עם הציפיות שיש לאירגון. עם כל מה שקראתי בימים האחרונים, אני לא יודע מי צריך להיות המאמן הבא של פיניקס. יש לי בראש כמה שמות (כתבתי אותם בהודעה הראשונה), אבל אין לי מושג מה הם רוצים, מה ההנהלה רוצה ואיך הכל יתחבר ביחד. אני אשאיר את העבודה הקשה למקצוענים. סטיב קר - אני סומך עליו בעיניים עצומות. לדעתי מדובר באדם שמנהל נכון את פיניקס. על כך בפעם אחרת. רק הערה קטנה לגבי נושא אמרה. אני באמת חושב שמדובר בכישרון ענק. אני מרגיש שאני חוזר על עצמי בנושא של אמרה, אבל אני אומר את זה שוב; אמרה הוא שחקן בעל יכולות התקפיות של MVP. קראתי עליו כמה וכמה כתבות בשבועות האחרונים, ואני חושב שאנשים לא מבינים אותו נכון. הוא לא עד כדי כך 'טראבל מייקר' כמו שעושים אותו בתקשורת (כמו למשל השחיטה שעשו לו כשיצא כל הלכלוך מהחדר הלבשה על "פיוד" בינו ובין מריון). אמרה אמר כבר מהטרייד של שאקיל, ואני עד לכך שגם בשבועות האחרונים זה הופיע ב-suns.com, שהוא מתכוון ללמוד משאקיל ומהניסיון שהוא מביא איתו (פעם ראשונה ששאקיל לוקח שחקן גבוה כפרויקט. דוקא עכשיו שאקיל אמור לתרום הכי הרבה לשחקן שלידו, כי הוא יודע בדיוק כיצד לעבוד איתו על דברים שהוא בעצמו למד במשך השנים כשחקן גבוה. עד עכשיו שאקיל היה צריך להיות ה"כינור השני" של גארד, זה שהדרך היחידה שלו לעבוד עם הגארד זה לפרוס את חסותו עליו ולגרום לו לקלוע, ועכשיו הוא פתאום צריך לשחק יחד עם שחקן גבוה, וזה דבר לא קל ליישום. נראה שזה עובד, אבל העבודה עוד לא נגמרה, היא רק התחילה) , והוא גם מתכוון ללמוד עוד ולהשתפר כמה שניתן כדי לעזור לקבוצה. לכן במקרה הזה אני חושב שההתנפלות התדמיתית על אמרה היתה קצת מוגזמת. אמרה הוא שחקן טוב, הוא שחקן שהגיע בגיל צעיר לליגה, וכבר מההתחלה צפו אותו לגדולות (ואולי אנשים טעו בתירגום וחשבו שזה 'גדלות'. ואני לא רוצה להישמע ציני. זה דבר שיכול לקרות, אני לא פוסל את זה), אבל מאמנים מעידים עליו שהוא שחקן שאוהב ללמוד, ושעושה מה שצריך עבור הקבוצה. לדעתי אמרה הוא פרויקט שמאמן עם הבנה הגנתית יוכל ללמד אותו דבר או שניים. האם זה יספיק ? לא יודע, אבל אני מאמין בו. אני גם מסכים עם טענה שעלתה ב-ESPN לא מזמן - זה אוף סיזן חשוב מאוד עבור אמרה. אני לא יודע אם זה 'להיות או לחדול' מבחינתו, אבל הוא חייב להתכונן טוב לעונה הבאה. העונה הבאה יכולה להיות הבדל בין אמרה, מועמד מוביל ל-MVP, שנהנה מהיכולת המנהיגותית של שאקיל, ובין אמרה ה'אול סטאר' הטיפוסי, שלא מצליח לעשות את קפיצת המדרגה.
 
המשך

2. שאקיל עוד יכול לתרום. אני רוצה להיות כמה שיותר אובייקטיבי, אבל כל מה שאומר ישמע כאילו אני מגן על שאקיל. אני חושב שיש לומר שאני לא מרגיש צורך להגן על שאקיל - שאקיל הוכיח מספיק בשנים שלו בליגה כדי לקבל את הקרדיט שמגיע לו. וגם אם נראה שאולי הוא לא עשה את מה שהיה צריך לעשות, למרות שלדעתי זה הרבה יותר מורכב ממה שמציגים את זה, אז לפחות צריכים לתת לו ליהנות מהספק. בכל זאת, האיש עשה הרבה דברים בליגה, וחלק מהשחקנים שהיום אוהדים 'מתגאים' בהם עדיין לא השיגו ובנו את מה ששאקיל השיג ובנה בשנים שלו בליגה. מבחינה מקצועית שאקיל בהחלט יכול לתרום. מאז הטרייד הוא החזיק בממוצעים של 12.9 נק', 10.6 ריבאונדים, וכמעט ממוצעים זהים בחטיפות, חסימות, איבודי כדור ודקות משחק בהשוואה למה שהוא נתן העונה במיאמי. תוסיפו לזה שמאז הטרייד הוא קולע 61.1% מהשדה (עלייה של 0.4% בהשוואה למה שהוא נתן העונה במיאמי) ו- 51.3% מהקו (עלייה של 1.9% בהשוואה למה שהוא נתן העונה במיאמי. עלייה מאוד משמעותית. שאקיל הוא שחקן שילך הרבה לקו, כמו תמיד. זה עדיין לא ממוצע הקריירה שלו, אבל הוא הראה שיפור קל, וזה משהו שהוא ימשיך לעבוד עליו). אני לא יודע כמה סנטרים יש בליגה שיש להם יכולת להעמיד ממוצע עונתי של דאבל-דאבל (ואת זה עושה שחקן בן 36. מדהים). אשמח לקבל רשימה של 5 סנטרים שמחזיקים בממוצע עונתי כזה. אני יכול לבדוק בעצמי, אבל אני לא מוצא יותר מ-3 (מינג, הווארד, בראד מילר. ואולי ג'ייסון מקסיל יוכל להגיע לזה אם הוא יעלה בחמישייה). (בסוגריים: שאקיל החזיק בממוצע של 15.2 נק' ו-9.2 ריבאונדים בסדרה נגד סן אנטוניו. אם שאקיל ישאר בריא, ואם הוא יגיע מוכן לפתיחת העונה, אז אני חושב שממוצע עונתי של 15 נק' ו-12 ריבאונד זה משהו שניתן להשיגו) עדיין לא סיימתי את התגובה שלי לגבי הבנייה בפיניקס. אני עומד מאחורי מה שכתבתי. פיניקס בונה את עצמה, ואני יודע מה אני אומר. דברים אלו נכתבו בתגובה שכתבתי ל'שליח האל'. הוא הגיב לתגובה שלי, אבל עדיין לא הספקתי לשלוח את התגובה שלי (כתבתי אותה, היא מוכנה, אבל לא מצאתי את הזמן הפנוי). 'עבוד בהונג קונג', ראיתי גם את התגובה שלך לגבי מה שסטיב קר אמר, אבל מאותה סיבה לא יכולתי להגיב. אני תמיד מגיב בחזרה למי שמגיב לתגובה שלי. זה כדי לכבד את מי שקרא את התגובה שלי וכיבד אותי בתגובה מה שכתבתי (וגם אם מדובר בביקורת. למה לא בעצם? אם הביקורת נכתבת בצורה מכובדת, ששומרת על תרבות דיון, אז למה לא.) פיניקס בונה את עצמה סביב שאקיל. אפשר להסכים עם זה, אפשר שלא. אני חושב שזה מעשה נבון, ואילו משום שהכוונה של פיניקס היא מוגדרת וממוקדת - זכייה בטבעת אליפות. האירגון לא רוצה לבנות את עצמו כמו בשנים האחרונות עם שחקנים צעירים ומוכשרים. האירגון רוצה להשיג תואר, כדי להרגיע את האוהדים, ואז יהיה ניתן להתחיל בנייה מחדש, בדיוק כמו מיאמי [לדעתי מיאמי יכלה לסחוב את מלוא החוזה של שאקיל, ורק אז להתחיל בנייה מחדש סביב וויד, אבל הם בחרו לנצל את העונה החלשה ולהמר על שחקן מהדראפט. לא יודע, יכול להיות שזה נכון מבחינתם, אבל לדעתי הם יכלו לנצל את המזרח החלש ולהגיע לפלייאוף בשנתיים שנותרו לשאקיל בחוזה.] אני חושב שהבהרתי את עמדתי - שאקיל הולך להוביל את הקבוצה בעונה הבאה, ואני משוכנע שהוא הולך לעשות את זה מצוין. אפשר להסכים עם זה, אפשר שלא, אבל להגדיר את הטרייד ככישלון אחרי 3 חודשים, ולאחר הזדמנות ראשונה לתואר ? 3. העלת נקודה מעניינת. קשה לי לומר מה הקבוצה צריכה לעשות. זו תישאר החלטה של המאמן. אני חושב שדנטוני היה משאיר את היל גם בעונה הבאה, אבל אני לא בטוח אם מאמן אחר יסכים להמר עליו. היל שחקן איכותי, והוא נתן עונה טובה מאוד [היל שם השנה ממוצעים של טיישון פרינס : 13 נק', 5 ריבאונד. מאזן דומה באסיסטים, חטיפות וחסימות. גרנט שמר על אחוזים טובים יותר מהשדה (50.3% לעומת 44.8% של טיישון) ואחוזים טובים יותר מהקו (86.7% לעומת 76.8% של טיישון), אבל אחוזים פחות טובים משלוש (31.7% לעומת 36.3% של טיישון).] , העונה שלו היתה לא רעה בכלל. עונה מלאה ראשונה מאז עונת 2000. אי אפשר להשוות באמת בינו ובין טיישון. מה שטיישון מביא לדטרויט זה הרבה יותר ממה שהיל מביא לפיניקס, אבל זה לא גורע מהממוצעים הטובים שלו העונה. יכול להיות שההחלטה הנכונה תהיה לא להמשיך איתו בקבוצה (אם יש לו אופציית שחקן צריכים לבדוק איך יוצאים מהחוזה שלו), כי סביר להניח שהוא לא יתן עונה טובה יותר ממה שהוא נתן העונה - אחוזים טובים יותר מהאחוזים שלו בקריירה, וגם מספר הדקות שהוא יקבל יקטנו בצורה משמעותית אם ברבוסה/רג'ה/דיאוו ימשיכו לעשות את העבודה, וגם ההצטרפות של גריצ'ק, שכנראה ישאר (או כך אני מקווה), צפויה להשפיע על כמות הדקות. במהלך העונה עלו הרבה ספקולציות על כך שהיל אפילו ירד לספסל, ובמקומו ברבוסה יעלה בחמישייה, כדי לתת לפיניקס הגנה יותר אגרסיבית, מהירות והיכולת לקחת זריקות מבחוץ, אבל דנטוני חשב אחרת.
 
המשך (2)

4. נאש ימשיך לעשות את שלו. אני מודע לכך שהוא נחלש מאז הטרייד, ובפלייאוף הוא שוב קרס ברגעי האמת, אבל פיניקס לא יכולה לוותר על מה שהוא נותן לה. מעניין לראות שיש כאן סוג של פארדוקס אם מסתכלים על פיניקס כקבוצה. זה משהו שכתבתי עליו כבר לפני כמה שבועות, ובפלייאוף קיבלתי את ההוכחה לכך שזה יותר מציאותי ממה שחשבתי שזה יכול להיות.הגענו למצב שפתאום פיניקס כבר לא תלויה בנאש כמו פעם. אני זוכר תקופה שפיניקס היתה תלויה בנאש כל כך, שכאשר הוא היה יורד לספסל היה אפשר לראות פיניקס אחרת, פיניקס מאוד חלשה. וכשנאש על המגרש פתאום פיניקס קבוצה אחרת לגמרי, קבוצה ששולטת בקצב המשחק, ולרבות גם מנצחת. עכשיו, עם ההילה שמרחפת מעל שאקיל, פתאום יש בעל בית חדש בפיניקס. פתאום פיניקס יכולה לשחק כדורסל גם בלי נאש. פתאום כשנאש חוזר פיניקס משחקת לא טוב אם שאקיל לא על המגרש. זה טיעון שאני צריך מאוד להיזהר איתו, כי סטיב נאש הוא עדיין השחקן הכי דומיננטי בקבוצה, אבל זה משהו שראיתי לא אחת במשחקים של הקבוצה בשבועות האחרונים. בפלייאוף זה קצת בא פחות לידי ביטוי, אבל במשחקים האחרונים של העונה, זכור לי במיוחד המשחקים נגד סן אנטוניו, דטרויט ודנבר (שני משחקים), פיניקס היתה צריכה את שאקיל על המגרש, וכששאקיל לא היה על המגרש פיניקס לא הצליחה לשחק כדורסל מספיק טוב. זה קצת אבסורד, זה מצב שפיניקס לא היתה רגילה לו בשנים האחרונות. מסתמן שמאז הטרייד נאש הוא כבר לא אותו שחקן שפיניקס לא יכולה בלעדיו. יכול להיות שבגלל הירידה הדרסטית ביכולתו פיניקס החלה לפתח שיטת משחק שבנויה על שאר השחקנים ולא רק עליו. במקרה כזה לוקחים סיכון גדול, כי אז הזריקות מגיעות לאנשים הלא נכונים (סיבוב ראשון, פיניקס - סן אנטוניו - במשחק הראשון אני זוכר שפיניקס הלכה לדיאוו לזריקה עם הבאזר במצב של שיוויון. בהמשך הסדרה, במשחק השלישי, פיניקס נתקעה בהתקפה בגלל שיותר מדי כדורים הגיעו בהתקפה עומדת לידיים של דיאוו ורג'ה, וזה נגמר בזריקות משוגעות). that being said, אני חוזר לתחילת דבריי - פיניקס לא יכולה לוותר על מה שנאש נותן לה. נאש אולי לא ביכולת של MVP, אבל הוא הוא עדיין שחקן מאוד דומיננטי. דרך אגב, אני לא יודע כמה אנשים מודעים לכך שנאש היה אחד מהאנשים שתמכו בהבאתו של שאקיל. דווח שסטיב קר העלה את ההצעה להביא את שאקיל. אחרי שכבר היה סיכום, הניירת עברה אישור אצל הבעלים, כפי שתמיד נהוג לעשות, אבל לא רק. גם דנטוני וגם סטיב נאש הביעו את הסכמתם למהלך. לפי מה שנכתב, ואני נוטה להאמין לזה, אם סטיב נאש היה מתנגד למהלך אנשי פיניקס היו מבטלים את הטרייד. סטיב נאש היה, וכנראה עודנו, בעל הבית בפיניקס. זה שדנטוני נתן לו יד חופשיה ידענו, אבל מסתבר שהוא היה הרבה יותר מעורה במהלכים הניהוליים של האירגון. יהיה מעניין לעקוב אחר ההתפתחויות בנושא. שמעתי היום שבילי נייט התפטר מתפקידו. אולי זה יהיה מעשה נכון להביא אותו לתפקיד 'אורח' כדי לעזור בקבלת ההחלטות. אני לא מכיר אותו מספיק טוב, אני צריך ללמוד את הפרטים, אבל ממה שראיתי השנה מאטלנטה זה נראה שהוא הרכיב קבוצה טובה ושהוא מבין כדורסל. ניכר שהוא אדם בעל ניסיון רב. זה לא יהיה בושה אם סטיב קר יקבל ממנו עזרה בבניית והרכבת הקבוצה לעונה הבאה, כולל מינוי מאמן מחליף לדנטוני. נהיה חכמים יותר אחרי שהפלייאוף יסתיים, אבל אני בינתיים מתחיל בחקירה שלי. יש לי כמה שמות שאני אבדוק את רמת פעילותם ומוכנותם, אבל עדיין לא משהו קונקרטי. אתם בינתיים יכולים להציע שמות של מאמנים. זה יתקבל בברכה! תודה מראש. סוף שבוע טוב וחג שמח!
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עכשיו זה רישמי - קובי MVP

הענקת התואר תתקיים מחר לפני המשחק של הלייקרס מול יוטה. מזל טוב.
 
עוד חדשות

הספרס מכחישים ידיעות שדאנקן עלה לשחק חולה במשחק הראשון בניו אורלינס. האם מדובר בטקטיקה חדשה של פופ, אחרי האק דה שאק, פלו דה פול? קובי רוצה להיות לייקר כל החיים, רק 9 חודשים אחרי שדרש טרייד. פופוליזם זול? בנקס ישאר במיאמי בקיץ לעבוד על המשחק שלו. פליפ משווה את פרינס לגארנט. הנה עוד מקום להשוואה, שניהם שיחקו תחת פליפ סונדרס, ולא הגיעו לשום מקום. טי מאק עבר ניתוח וינוח שלושה חודשים. מזל שיש פלייאוף. מרווין וויליאמס יפתח את העונה הבאה בהשעיה למשחק אחד, בעקבות הפאול המכוער על רונדו. דייויד מורווי יהיה הGM החדש של הפייסרס. דינר עבר ניתוח בבוהן. בילי נייט התפטר ממשרת הGM באטלנטה. אייזיה אמר שהוא פנוי, אבל שקודם ישלחו את כל הילדים עם המשכורת המצחיקה, ויביאו כמה ותיקים עם משכורות מטורפות, כדי שהוא ירגיש בבית. פול אומר שהMVP מגיע לקובי. כרמלו יצא לחגוג את הSWEEP בג'וי רייד קצר, ונתפס נוהג ב60 מייל לשעה באיזור של 45 בלבד. לדעתי לשוטר העוצר לא הייתה ערכה לבדיקת אלכוהול\סמים מה שמסביר את העובדה שהסתפקו הפעם בקנס. ריצ'רד ג'פרסון יואשם בתקיפה אחרי תקרית במהלך העונה במיניסוטה.
 

STEVE NASH

New member
הזוי ../images/Emo6.gif

לפי הכתבה בספורט 5, הוא הלך למחנה אימונים כולשהו, והמאמן אמר שהוא יכול לעזור להרבה קבוצות, בחימום הספסל, הברגת הלוח או ניגוב הפרקט.
 
הAll NBA Team

החמישייה הראשונה, בלי הרבה הפתעות (אם כי על עמדת הסנטר היה אפשר להתווכח): C-האוורד F-גארנט F-לברון G-בראיינט (השחקן היחיד בחמישייה הראשונה פה-אחד) G-פול החמישייה השנייה: נאש, וויליאמס, דאנקן, נוביצקי וסטאודמייר. החמישייה השלישית: ג'ינובלי, מקגריידי, פירס, בוזר ומינג. פרטי הצבעות מהבוסטון גלוב: 2007-08 ALL-NBA FIRST TEAM Position Player, Team (1st Team Votes) Points Forward Kevin Garnett, Boston (118) 612 Forward LeBron James, Cleveland (117) 610 Center Dwight Howard, Orlando (86) 546 Guard Kobe Bryant, L.A. Lakers (127) 635 Guard Chris Paul, New Orleans (124) 629 2007-08 ALL-NBA SECOND TEAM Position Player, Team (1st Team Votes) Points Forward Dirk Nowitzki, Dallas (1) 189 Forward Tim Duncan, San Antonio (25) 397 Center Amaré Stoudemire, Phoenix (30) 412 Guard Steve Nash, Phoenix (2) 311 Guard Deron Williams, Utah 228 2007-08 ALL-NBA THIRD TEAM Position Player, Team (1st Team Votes) Points Forward Carlos Boozer, Utah 174 Forward Paul Pierce, Boston (2) 151 Center Yao Ming, Houston (2) 71 Guard Tracy McGrady, Houston (1) 137 Guard Manu Ginobili, San Antonio 123 Other players receiving votes, with point totals (first team votes in parentheses): Allen Iverson, Denver, 116; Carmelo Anthony, Denver, 89; Marcus Camby, Denver, 59; Chauncey Billups, Detroit, 38; Baron Davis, Golden State, 32; David West, New Orleans, 24; Rasheed Wallace, Detroit, 22; Tyson Chandler, New Orleans, 18; Antawn Jamison, Washington, 15; Al Jefferson, Minnesota, 14; Chris Bosh, Toronto, 11; Joe Johnson, Atlanta 8; Andre Miller, Philadelphia, 7; Caron Butler, Washington, 5; Shaquille O'Neal, Phoenix, 5; Pau Gasol, Los Angeles Lakers, 5; Kevin Martin, Sacramento, 4; Ray Allen, Boston, 4; Hedo Turkoglu, Orlando, 3; Jason Kidd, Dallas, 2; Josh Howard, Dallas, 2; Richard Hamilton, Detroit, 2; Andre Iguodala, Philadelphia, 1; Brandon Roy, Portland, 1; Michael Redd, Milwaukee, 1; Tayshaun Prince, Detroit, 1; Tony Parker, San Antonio,
 

WorldCenter

New member
דנקן לראשונה אני חושב בעשור

הנוכחי לא בחמישיה הראשונה. מתחילים להריח שם את סוף עידן הספרס הגועליים בעז"ה :)
 

WorldCenter

New member
נשאר הבחירות של ההגנה ושל GM העונה

2 החמישיות של ההגנה אמורות להתפרסם ממש בשעות הקרובות או מחר בלילה.
 

Oxycodone

New member
מה לא שמעת ??

עומרי כספי כנראה ייבחר בטרייד הספרס חמים עליו לפי השמועות , מה שאומר עוד שליטה של עשור לספרס בליגה
ובאופן רציני , ס"א שלטו בליגה בשנים האחרונות לא רק בגלל דאנקן והסגל שחקנים , אני חושב שהם בעיקר עשו את זה בגלל ההנהלה , בתור ארגון ס"א היא קבוצה שמנוהלת טוב ומקבלת החלטות נכונות , אני מאמין שהם גם יעשו את המהלכים הנכונים והטריידים הנכונים כדי להמשיך להיות קבוצה צמרת בליגה.
 
תפוס אותם כשהם צעירים

ישנו סיפור על המפגש הראשון בין המאמן של LSU לשאקיל אוניל. אני לא יודע אם הוא אמיתי או לא. הסיפור מספר שכשאקיל היה בן 13, וכבר בגובה שהרבה אנשים לא מגיעים אליו בגיל 20, הוא חי בגרמניה, שם אביו שירת בבסיס צבאי. יום אחד פגש אותו המאמן של LSU. הוא שאל את שאקיל באיזה חיל הוא משרת. כששאקיל ענה לו שהוא רק בן 13, המאמן דאג להוציא ממנו הבטחה שהוא יגיע לLSU, כמו שבסופו של דבר קרה. הנוכחי הוא הווארד אייברי. תלמיד כיתה ח', בגובה 6 פיט 4 אינצ' שהצהיר שילך לשחק בקנטקי, וקיבל מהם מילגה ל4 שנים. עכשיו הוא רק צריך לבחור תיכון...
 

tristan79

New member
עוד יעד למייק ד'אטוני

ניו יורק ESPN מדווחים שדוני וולש והניקס עומדים להציע לד'אנטוני הצעה כספית מדהימה (או איך שתחליטו לתרגם את המילה staggering בה הם השתמשו) ומתייחסים אליו כאל אופציה מס' 1 להחלפת תומאס בעמדת המאמן. מארבורי בתפקיד נאש? זאק רנדולף ואדי קארי בראן-אנד-גאן?
 
למעלה