הצעות ליעול התחבורה הציבורית

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
מה עם זהות המפעיל של בקעת אונו-ראשון
קווים 138,139 משרתים באופן מובהק את תושבי ומשתמשי בקעת אונו פחות מאשר את ראשון לציון. לכן ניתנה הרשות לקווים להפעיל את 138,139 ולא לאגד, למארות שאגד מפעילה קווים לראשון. גם במקרה של 165 זה משרת יותר את תושבי פ"ת, שדן היא האחראית על הפעלת הקווים מפ"ת החוצה בתוך גוש דן (למעט 87 וקווי פ"ת-ראש העין, וקווי פ"ת-בקעת אונו). אני לא רואה הבדל בין 138,139 לבין 165. בנוסף, אני חוזר על הנקודה שלאגד לא יהיה שום אינטרס להפעיל קו שיתחרה עם 164. גם אם אגד יפעילו קו כזה, הלו"ז שלו יהיה מאוד מצומצם כדי ששוב לא יתחרה עם 164. רק קו של חברה אחרת, ובמקרה הזה יכול להיות רק דן- יצליח להעמיד לו"ז נורמלי לקו כזה.
זה בכלל לא תלוי באגד...
הסמכות הבלעדית שקובעת היא משרד התחבורה. לאגד לא אמורה להיות בעיה עם הפעלת קו שייקח נוסעים מ-164, בזמן שהיא זו שמפעילה את הקו הזה. לגבי קווים, עוד שנה הם כבר לא בבקעת אונו ולכן גם 138 ו-139 יעברו מן הסתם למפעיל אחר.
 
זה בכלל לא תלוי באגד...
הסמכות הבלעדית שקובעת היא משרד התחבורה. לאגד לא אמורה להיות בעיה עם הפעלת קו שייקח נוסעים מ-164, בזמן שהיא זו שמפעילה את הקו הזה. לגבי קווים, עוד שנה הם כבר לא בבקעת אונו ולכן גם 138 ו-139 יעברו מן הסתם למפעיל אחר.
האם זה מוחלט שהם לא בבקעת אונו בעוד שנה?
זה סגור? סופי? או שיכול להיות ששוב יאריכו להם?
 

אורי404

New member
שום דבר לא סופי.. כרגע הזיכיון מסתיים ב-2011.
יקבלו במקום זה "מתנה" את קווי השיכון
ואת קווי בני ברק-תל אביב (כחברת "קווים" או חברה בשם אחר סביב "קווים", "עילית" או "אפיקים"). מי יודע, אולי זה יהיה.
 

mister K

New member
יקבלו במקום זה "מתנה" את קווי השיכון
ואת קווי בני ברק-תל אביב (כחברת "קווים" או חברה בשם אחר סביב "קווים", "עילית" או "אפיקים"). מי יודע, אולי זה יהיה.
הם לא יקבלו במתנה שום דבר.
על קווי השיכון ייצא מכרז מסודר ונקווה שקווים לא יקחו אותו. לדעתי דווקא מטרופולין יהיו מאוד מעוניינים בקווים האלה. קווי בני ברק נשארים בדן ולא יוצאים למכרז למעט קו 400.
 

אורי404

New member
הם לא יקבלו במתנה שום דבר.
על קווי השיכון ייצא מכרז מסודר ונקווה שקווים לא יקחו אותו. לדעתי דווקא מטרופולין יהיו מאוד מעוניינים בקווים האלה. קווי בני ברק נשארים בדן ולא יוצאים למכרז למעט קו 400.
הייתה לי גם ציניות בהודעה, אבל ברצינות
אני מניח, שאת קווי עבר הירקון (למשל קו 27 הוא רק דוגמא קטנה) כל החברות השונות תשמחנה להפעיל, בין אם זו קבוצת "קווים", קבוצת "עפיפי", "מטרופולין" או אחרים. לגבי קווי בני ברק-ירושלים - עד כמה, שהבנתי זהו קו 400 ועוד קווים חדשים. איזה? לא יודע. אולי קו מכיוון נווה שרת בבני ברק. גם אלה קווים, שלדעתי ישמחו להפעיל חברות שונות.
 

דניאל 130

New member
הייתה לי גם ציניות בהודעה, אבל ברצינות
אני מניח, שאת קווי עבר הירקון (למשל קו 27 הוא רק דוגמא קטנה) כל החברות השונות תשמחנה להפעיל, בין אם זו קבוצת "קווים", קבוצת "עפיפי", "מטרופולין" או אחרים. לגבי קווי בני ברק-ירושלים - עד כמה, שהבנתי זהו קו 400 ועוד קווים חדשים. איזה? לא יודע. אולי קו מכיוון נווה שרת בבני ברק. גם אלה קווים, שלדעתי ישמחו להפעיל חברות שונות.
עושה רושם שלנתיב אקספרס עשו הארכה
בהודעות שמפרסם אבנר עובדיה בפורטל משרד התחבורה רשום בגופי ההודעות על הסכמים שנחתמו בין משרד התחבורה לנתיב אקספרס במסגרת פתיחת קווי תחבורה ציבורית במשגב ובישובים הערביים על הסכמי הארכה והרחבת אשכולות. לא ברורה לי משמעות מינוחים אלה.האם הכוונה להארכת זמן שלהם באשכולות אלה? בכלל הזיכיון של נתיב אקספרס הוא משנת 2001-2002 ולפי החישוב שלי כבר עברו יותר משמונה שנות הפעלה של האשכולות שלהם.האם בכל זאת מתוכננים מכרזים לאשכולות צפת-נהריה וחדרה-נתניה?
 

אורי404

New member
עושה רושם שלנתיב אקספרס עשו הארכה
בהודעות שמפרסם אבנר עובדיה בפורטל משרד התחבורה רשום בגופי ההודעות על הסכמים שנחתמו בין משרד התחבורה לנתיב אקספרס במסגרת פתיחת קווי תחבורה ציבורית במשגב ובישובים הערביים על הסכמי הארכה והרחבת אשכולות. לא ברורה לי משמעות מינוחים אלה.האם הכוונה להארכת זמן שלהם באשכולות אלה? בכלל הזיכיון של נתיב אקספרס הוא משנת 2001-2002 ולפי החישוב שלי כבר עברו יותר משמונה שנות הפעלה של האשכולות שלהם.האם בכל זאת מתוכננים מכרזים לאשכולות צפת-נהריה וחדרה-נתניה?
מתחילת שנות האלפיים פועלים גם
"קונקס" (כיום "ויאוליה") באשכול טבריה ואשדוד ו"סופרבוס" ברמלוד (ואולי גם מודיעין עילית).
 

Dannycom

New member
למי הולכת להיות מוגשת רשימת הקווים שאנו
מציעים פה?
דרך אגב, קיימת חלופה של 164 ממערב ראשון
לפתח תקווה שיוצאת בשעות הבוקר מהתחנה המרכזית החדשה של ראשון (יש שלוש נסיעות לחלופה). כך שברור שאגד מבינים שיש מספיק נוסעים ממערב ראשון לבר אילן. הבעיה היא שבחזור אין חלופה כזו. אפשר לקחת את הנסיעות של החלופה ולהעבירן לקו 165. בשלב ראשון אפשר להפעיל את הקו עם לו"ז מפוצל בדומה ל- 143 של "דן" כאשר בכיוון השיא יהיה לו"ז מתוגבר בעוד שבכיוון הנגדי הקו ייסע בתדירות נמוכה. בשעות השפל של לפני צהריים ושעות הערב הקו לא יופעל. אם הקו יצבור ביקוש ניתן להפעילו גם בשאר שעות היום ואני מאמין שגם בשעות הערב יהיה לו ביקוש עם אנשים שירצו לחזור מסינמה סיטי או "איקאה".
 
דרך אגב, קיימת חלופה של 164 ממערב ראשון
לפתח תקווה שיוצאת בשעות הבוקר מהתחנה המרכזית החדשה של ראשון (יש שלוש נסיעות לחלופה). כך שברור שאגד מבינים שיש מספיק נוסעים ממערב ראשון לבר אילן. הבעיה היא שבחזור אין חלופה כזו. אפשר לקחת את הנסיעות של החלופה ולהעבירן לקו 165. בשלב ראשון אפשר להפעיל את הקו עם לו"ז מפוצל בדומה ל- 143 של "דן" כאשר בכיוון השיא יהיה לו"ז מתוגבר בעוד שבכיוון הנגדי הקו ייסע בתדירות נמוכה. בשעות השפל של לפני צהריים ושעות הערב הקו לא יופעל. אם הקו יצבור ביקוש ניתן להפעילו גם בשאר שעות היום ואני מאמין שגם בשעות הערב יהיה לו ביקוש עם אנשים שירצו לחזור מסינמה סיטי או "איקאה".
וחוץ מאיקאה שגם יגיע לסופרלנד בקיץ
ובחופשים. אני לא מבין מדוע אין אגד לסופרלנד. המוניות קנו שם וטו?
 

דניאל 130

New member
וחוץ מאיקאה שגם יגיע לסופרלנד בקיץ
ובחופשים. אני לא מבין מדוע אין אגד לסופרלנד. המוניות קנו שם וטו?
אתה ממש ממש לא מעודכן
יש אגד לסופרלנד-קו 21 מופעל השנה עד סוף אוגוסט כקו פנימי לחוף הים דרך הסופרלנד.
 
הצעות ליעול התחבורה הציבורית
אם יש לכם רעיונות ליעול מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל אנא תציעו אותם הצעות שלי ליעול מערך הקוים אנא תגידו את דעתכם 1.קו חדש 230 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,רוטשילד,הברון הירש,ז'בוטינסקי,מחלף גהה,בני ברק-כביש גהה,מחלף גבעת שמואל,בן דוד,כהנמן,בירנבוים,רמת גן-התפוצות,ההגנה,אצ"ל,בן אליעזר, נגבה,הירדן,ברנשטיין,סן מרטין,אחד העם,רחוב ללא שם,מסוף וינטר 2.קו חדש 306 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,ז'בוטינסקי,כביש 4 ולאשקלון 3.ביטול כל נסיעטות קו 841(למעט 21.10,23.59 מת"א )והפעלה מחדש של קוים 831,541 4.קו חדש 132 תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,המסגר,ראש פינה,לוינסקי,ההגנה,ס"ו,אלנקוה,קדמוני,לובטקין, בר לב,דרך הטייסים,מסוף וינטר 5.החזרת קו 32 למסלולו הקודם 6.קו חדש 232 סיבובי תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,קפלן,אבן גבירול,מרמורק,שדרות בן ציון,בוגרשוב,בן יהודה,אלנבי דרך בגין,רכבת מרכז-הורדה,קו 233 יסע במסלול הפוך לקו זה 7.קו חדש 361 רמת גן-לנדרס,התפוצות,ההגנה,חזון איש,ירושלים,בן גוריון,גבעתיים-בן צבי,ויצמן,דרך הגבורה דרך השלום,תל אביב-הורדצקי,משה דיין,דרך לוד,לח"י,קיבוץ גליות,שכונת קרית שלום,בן צבי תל גיבורים,חולון-הלוחמים,המעפילים,אילת,בת ים-יוספטל,אלי כהן,כ"ט בנובמבר,אנה פרנק הקוממיות,בת ים ביתץ העלמין חולון 8.קיצור קו 524 לרכבת מרכז ותגבורו 9.קו חדש 820 נתניה-עפולה נתניה-ת"מ,הרצל,המשך כביש57,כביש 581,כביש574,כביש65,עפולה-הבנים ולתחנה המרכזית 10.קו חדש 658 כפר סבא-נתניה כפר סבא-תחנה מרכזית,ויצמן,טשרניחובסקי,בגין,המשך כביש4,כביש553,נתניה-בן גוריון,לבון בן צבי,בנימין,הרצל,תחנה מרכזית
הצעה לקו- 266- בר אילן - רחובות
164 מאוד מאוד עמוס בשעות שסטודנטים יוצאים מבר אילן. לפעמים הוא מחכה אחה"צ בתחנות שלכיוון רחובות יותר מ-5 דקות מרוב כמות הנוסעים שיש עליו לראשון, לנס ציונה ולרחובות. זו תופעה קבועה שאנשים רצים מהחלק השני של הגשר של בר אילן ועד לתחנות שבכיוון השני ועוד מספיקים את האוטובוס בלי בעיה. אני מציע קו שיפעל 4 פעמים ביום, רק בתקופות הסמסטרים, ולא בחופשות, בשעות הבאות: 13.35 15.35- חובה מפרקי (צפויים עשרות נוסעים על הקו הזה, ואם יהיה ממש עמוס אז לשקול לעשות קו מפרקי גם ב15.33 למקדימים וגם ב15.43 למאחרים או לאלה שהקורס שלהם בבניין מרוחק) 17.35- חובה מפרקי (זו שעת השיא וצפויים עשרות נוסעים, ואם יהיה ממש עמוס אז לשקול לעשות קו מפרקי גם ב17.33 למקדימים וגם ב17.43 למאחרים או לאלה שהקורס שלהם בבניין מרוחק) 19.35 בחירת השעות היא מכיוון שבקורסים נגמרים בשעות 13.30, 15.30 וכו'. הקו ייצא מהשער שמול ארומה, במרכז המסחרי בגבעת שמואל- בקרן היסוד, שם תהיה תחנתו הראשונה. משם הוא יפנה ימינה ותחנתו השנייה תהיה היכן שתחנה מס' 31147 של קווים. משם הוא ייסע באופן ישיר לראשל"צ בלי להיכנס למחלף אלוף שדה העמוס ולמסובים. הקו ייסע מבית דגן כמו 164. אפשר גם לשקול להתחיל את הקו ממסוף תל השומר ואם הוא מתנגש עם השעות של 166 אז להזיז מעט את הלו"ז של 166.
 

orenhz

Member
הצעה לקו- 266- בר אילן - רחובות
164 מאוד מאוד עמוס בשעות שסטודנטים יוצאים מבר אילן. לפעמים הוא מחכה אחה"צ בתחנות שלכיוון רחובות יותר מ-5 דקות מרוב כמות הנוסעים שיש עליו לראשון, לנס ציונה ולרחובות. זו תופעה קבועה שאנשים רצים מהחלק השני של הגשר של בר אילן ועד לתחנות שבכיוון השני ועוד מספיקים את האוטובוס בלי בעיה. אני מציע קו שיפעל 4 פעמים ביום, רק בתקופות הסמסטרים, ולא בחופשות, בשעות הבאות: 13.35 15.35- חובה מפרקי (צפויים עשרות נוסעים על הקו הזה, ואם יהיה ממש עמוס אז לשקול לעשות קו מפרקי גם ב15.33 למקדימים וגם ב15.43 למאחרים או לאלה שהקורס שלהם בבניין מרוחק) 17.35- חובה מפרקי (זו שעת השיא וצפויים עשרות נוסעים, ואם יהיה ממש עמוס אז לשקול לעשות קו מפרקי גם ב17.33 למקדימים וגם ב17.43 למאחרים או לאלה שהקורס שלהם בבניין מרוחק) 19.35 בחירת השעות היא מכיוון שבקורסים נגמרים בשעות 13.30, 15.30 וכו'. הקו ייצא מהשער שמול ארומה, במרכז המסחרי בגבעת שמואל- בקרן היסוד, שם תהיה תחנתו הראשונה. משם הוא יפנה ימינה ותחנתו השנייה תהיה היכן שתחנה מס' 31147 של קווים. משם הוא ייסע באופן ישיר לראשל"צ בלי להיכנס למחלף אלוף שדה העמוס ולמסובים. הקו ייסע מבית דגן כמו 164. אפשר גם לשקול להתחיל את הקו ממסוף תל השומר ואם הוא מתנגש עם השעות של 166 אז להזיז מעט את הלו"ז של 166.
קו 166 עושה את העבודה הזאת. אם כי כדאי להגביר
בו את התדירות ואולי באמת לבטל את הכניסה למסוף אלוף שדה ולהפוך אותו לקו אקספרס עם תחנות הורדה בלבד.
 
קו 166 עושה את העבודה הזאת. אם כי כדאי להגביר
בו את התדירות ואולי באמת לבטל את הכניסה למסוף אלוף שדה ולהפוך אותו לקו אקספרס עם תחנות הורדה בלבד.
את 166 הייתי משנה כך:
בנסיעה מצפון לדרום: תחנה ראשונה במחלף בר-אילן (מתחת לגשר הולכי הרגל); שמאלה במחלף ל-471, ימינה לקציר עד הסוף. תחנה שנייה: מסוף תל-השומר ("מזרח", ליד שער הבקו"ם), משם אולי דרך בית-החולים לכיוון השער המערבי, מסוף אלוף-שדה וההמשך כמו עכשיו. כמובן שיש מקום להפעיל יותר נסיעות בשני הכיוונים, במיוחד בשעות "רגישות" (צפונה בבוקר, דרומה אחה"צ/ערב).
 

orenhz

Member
את 166 הייתי משנה כך:
בנסיעה מצפון לדרום: תחנה ראשונה במחלף בר-אילן (מתחת לגשר הולכי הרגל); שמאלה במחלף ל-471, ימינה לקציר עד הסוף. תחנה שנייה: מסוף תל-השומר ("מזרח", ליד שער הבקו"ם), משם אולי דרך בית-החולים לכיוון השער המערבי, מסוף אלוף-שדה וההמשך כמו עכשיו. כמובן שיש מקום להפעיל יותר נסיעות בשני הכיוונים, במיוחד בשעות "רגישות" (צפונה בבוקר, דרומה אחה"צ/ערב).
לא מסכים איתך. איזה סטודנט ירצה לנסוע בו
לכיוון דרום אם הוא עובר קודם בתה"ש, לעומת 164 שנוסע ישר למסוף? הרעיון בקו 166 היום זה פשוט להסיע את החיילים מ/לבסיס תה"ש ואת צוות הבי"ח. אם כבר רוצים לשפר, אז כדאי להאריך אותו לצומת בר אילן ומשם דרומה (כמו קו 143), ובנוסף להפוך אותו לאקספרס עם הורדה בלבד.
 

אוהד11

New member
הצעות ליעול התחבורה הציבורית
אם יש לכם רעיונות ליעול מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל אנא תציעו אותם הצעות שלי ליעול מערך הקוים אנא תגידו את דעתכם 1.קו חדש 230 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,רוטשילד,הברון הירש,ז'בוטינסקי,מחלף גהה,בני ברק-כביש גהה,מחלף גבעת שמואל,בן דוד,כהנמן,בירנבוים,רמת גן-התפוצות,ההגנה,אצ"ל,בן אליעזר, נגבה,הירדן,ברנשטיין,סן מרטין,אחד העם,רחוב ללא שם,מסוף וינטר 2.קו חדש 306 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,ז'בוטינסקי,כביש 4 ולאשקלון 3.ביטול כל נסיעטות קו 841(למעט 21.10,23.59 מת"א )והפעלה מחדש של קוים 831,541 4.קו חדש 132 תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,המסגר,ראש פינה,לוינסקי,ההגנה,ס"ו,אלנקוה,קדמוני,לובטקין, בר לב,דרך הטייסים,מסוף וינטר 5.החזרת קו 32 למסלולו הקודם 6.קו חדש 232 סיבובי תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,קפלן,אבן גבירול,מרמורק,שדרות בן ציון,בוגרשוב,בן יהודה,אלנבי דרך בגין,רכבת מרכז-הורדה,קו 233 יסע במסלול הפוך לקו זה 7.קו חדש 361 רמת גן-לנדרס,התפוצות,ההגנה,חזון איש,ירושלים,בן גוריון,גבעתיים-בן צבי,ויצמן,דרך הגבורה דרך השלום,תל אביב-הורדצקי,משה דיין,דרך לוד,לח"י,קיבוץ גליות,שכונת קרית שלום,בן צבי תל גיבורים,חולון-הלוחמים,המעפילים,אילת,בת ים-יוספטל,אלי כהן,כ"ט בנובמבר,אנה פרנק הקוממיות,בת ים ביתץ העלמין חולון 8.קיצור קו 524 לרכבת מרכז ותגבורו 9.קו חדש 820 נתניה-עפולה נתניה-ת"מ,הרצל,המשך כביש57,כביש 581,כביש574,כביש65,עפולה-הבנים ולתחנה המרכזית 10.קו חדש 658 כפר סבא-נתניה כפר סבא-תחנה מרכזית,ויצמן,טשרניחובסקי,בגין,המשך כביש4,כביש553,נתניה-בן גוריון,לבון בן צבי,בנימין,הרצל,תחנה מרכזית
צריך להפעיל קו מהישוב אזור לביה"ח וולפסון
או דרך צומת חולון או דרך אזור התעשיה של חולון וציר ירושלים-סרלין-מקוה ישראל-משרד הרישוי. צריך קו מאזור לאוניברסיטת ת"א דרך רחוב המסגר-עזריאלי-רכבת ארלוזרוב, ובאותה הזדמנות להכניס את קו 3 של דן לישוב אזור
 

mister K

New member
צריך להפעיל קו מהישוב אזור לביה"ח וולפסון
או דרך צומת חולון או דרך אזור התעשיה של חולון וציר ירושלים-סרלין-מקוה ישראל-משרד הרישוי. צריך קו מאזור לאוניברסיטת ת"א דרך רחוב המסגר-עזריאלי-רכבת ארלוזרוב, ובאותה הזדמנות להכניס את קו 3 של דן לישוב אזור
אם הזכרת את האוניברסיטה...
צריך קו שייסע מאזור רמת החייל ועתידים, דרך אוניברסיטת תל אביב ורמת אביב לאזור רחוב בן יהודה וצפון אלנבי. משהו דומה לקו הלילה 404 רק שייפעל ביום.
 

אורי404

New member
אם הזכרת את האוניברסיטה...
צריך קו שייסע מאזור רמת החייל ועתידים, דרך אוניברסיטת תל אביב ורמת אביב לאזור רחוב בן יהודה וצפון אלנבי. משהו דומה לקו הלילה 404 רק שייפעל ביום.
לדעתי מה, שמוטב במקרה זה:
פיצול של קו 4 הנוכחי לשניים: 1. קו במסלול קו 4א של מוניות השירות, שהוא למעשה קו 4, שמוארך לעבר רמת אביב. 2. הארכה שנייה היא מאזור מסוף רידינג לרוקח ולרכבת האוניברסיטה והמשך מסלול קו 12 לעבר עתידים. היתרון יהיה גם קישור ידידותי יותר מאזור רמת החי"ל ועתידים לכיוון אזור אלנבי, ששם אין קישור באוטובוסים וגם שירות מכיוון תחנת רכבת האוניברסיטה לאזור נמל תל אביב ורחוב אלנבי. הפעלה של שני הקווים במספור שונה, שיפעלו לסירוגין.
 

דניאל 130

New member
צריך להפעיל קו מהישוב אזור לביה"ח וולפסון
או דרך צומת חולון או דרך אזור התעשיה של חולון וציר ירושלים-סרלין-מקוה ישראל-משרד הרישוי. צריך קו מאזור לאוניברסיטת ת"א דרך רחוב המסגר-עזריאלי-רכבת ארלוזרוב, ובאותה הזדמנות להכניס את קו 3 של דן לישוב אזור
כבר יש בבוקר חלופה של 274 שעוברת בדרך השבעה
של אזור לאוניברסיטה וחזרה בקו 272 וזה מספיק לדעתי. לגבי קווי אזור בכללי-דרוש מהפך יסודי בקווי אזור ובעניין הזה התייאשתי מאגד ממזמן. לא יתכן ששני הישובים היחידים בארץ שלא תהיה להם תחבורה חוץ מתחנה מרכזית יהיו אזור ואילת וקו 119 בכלל לא נחשב לצורך העניין וגם לא 272. מהפכה אמיתית בקווי אזור תהיה כנראה עם הוצאת קווי חולון מאגד למכרז כשקווי אזור כמובן שייכים לאשכול חולון כמו שאני מבין אם אני לא טועה. דרוש בדחיפות קו סדיר מרכבת מרכז לאזור.היה צריך מזמן עם יציאת אגד בשנה שעברה מהתחנה המרכזית הישנה להאריך את קו 96 לרכבת מרכז.נמאס כבר מהקיבעון הזה שלאזור ניתן להגיע אך ורק מתחנה מרכזית.לא רוצה ולא רוצה. אם כבר הזכרת את חולון-נדרש קו מקרית שרת למרכז ראשון.קו מעין זה כל כך חסר לתושבי השכונה הגדולה הזה.הפיתרון שאגד מציע עם קו 95 לא מספק כלל וכלל.לחדש את ימיו כקדם של קו 095 מ/לתל-השומר. כמו כן איך אף אחד ממכם בכלל לא הזכיר-קו מרכבת ארלוזורוב לאילת? הלו אגד מישהו מכם ער? אם לא אז תתעוררו כבר.
 

אוהד11

New member
הצעות ליעול התחבורה הציבורית
אם יש לכם רעיונות ליעול מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל אנא תציעו אותם הצעות שלי ליעול מערך הקוים אנא תגידו את דעתכם 1.קו חדש 230 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,רוטשילד,הברון הירש,ז'בוטינסקי,מחלף גהה,בני ברק-כביש גהה,מחלף גבעת שמואל,בן דוד,כהנמן,בירנבוים,רמת גן-התפוצות,ההגנה,אצ"ל,בן אליעזר, נגבה,הירדן,ברנשטיין,סן מרטין,אחד העם,רחוב ללא שם,מסוף וינטר 2.קו חדש 306 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,ז'בוטינסקי,כביש 4 ולאשקלון 3.ביטול כל נסיעטות קו 841(למעט 21.10,23.59 מת"א )והפעלה מחדש של קוים 831,541 4.קו חדש 132 תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,המסגר,ראש פינה,לוינסקי,ההגנה,ס"ו,אלנקוה,קדמוני,לובטקין, בר לב,דרך הטייסים,מסוף וינטר 5.החזרת קו 32 למסלולו הקודם 6.קו חדש 232 סיבובי תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,קפלן,אבן גבירול,מרמורק,שדרות בן ציון,בוגרשוב,בן יהודה,אלנבי דרך בגין,רכבת מרכז-הורדה,קו 233 יסע במסלול הפוך לקו זה 7.קו חדש 361 רמת גן-לנדרס,התפוצות,ההגנה,חזון איש,ירושלים,בן גוריון,גבעתיים-בן צבי,ויצמן,דרך הגבורה דרך השלום,תל אביב-הורדצקי,משה דיין,דרך לוד,לח"י,קיבוץ גליות,שכונת קרית שלום,בן צבי תל גיבורים,חולון-הלוחמים,המעפילים,אילת,בת ים-יוספטל,אלי כהן,כ"ט בנובמבר,אנה פרנק הקוממיות,בת ים ביתץ העלמין חולון 8.קיצור קו 524 לרכבת מרכז ותגבורו 9.קו חדש 820 נתניה-עפולה נתניה-ת"מ,הרצל,המשך כביש57,כביש 581,כביש574,כביש65,עפולה-הבנים ולתחנה המרכזית 10.קו חדש 658 כפר סבא-נתניה כפר סבא-תחנה מרכזית,ויצמן,טשרניחובסקי,בגין,המשך כביש4,כביש553,נתניה-בן גוריון,לבון בן צבי,בנימין,הרצל,תחנה מרכזית
קו ממודיעין לתל השומר ולאסף הרופא, וקו מקרית
ספר לתל השומר ולאסף הרופא
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה