הצעות ליעול התחבורה הציבורית

מצב
הנושא נעול.
הצעתי: קו מחיפה לנהריה על כביש 70
מעין קו בסגנון 921 אבל בצפון. מסלול: מרכזית המפרץ, צ. יגור, צומת חסידים, מ. תל רגב, צ. סומך, צ. אבליים, צ. תמרה, צ. יבור, מ. צ. אחיהוד, צ. יאסיף, כפר יאסיף, כל הישובים עד צומת כברי, נהריה. כיום אין כמעט קווים סדירים שעושים את הדרך הזו וכל מי שצריך לנסוע על הקו הזה צריך לבחור בין טרמפים ללנסוע לקו החוף (נהריה, עכו, קריות, חיפה) ולחזור לכביש 70. מה אתם אומרים?
הצעה למספר קו 274
 

Dannycom

New member
הצעות ליעול התחבורה הציבורית
אם יש לכם רעיונות ליעול מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל אנא תציעו אותם הצעות שלי ליעול מערך הקוים אנא תגידו את דעתכם 1.קו חדש 230 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,רוטשילד,הברון הירש,ז'בוטינסקי,מחלף גהה,בני ברק-כביש גהה,מחלף גבעת שמואל,בן דוד,כהנמן,בירנבוים,רמת גן-התפוצות,ההגנה,אצ"ל,בן אליעזר, נגבה,הירדן,ברנשטיין,סן מרטין,אחד העם,רחוב ללא שם,מסוף וינטר 2.קו חדש 306 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,ז'בוטינסקי,כביש 4 ולאשקלון 3.ביטול כל נסיעטות קו 841(למעט 21.10,23.59 מת"א )והפעלה מחדש של קוים 831,541 4.קו חדש 132 תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,המסגר,ראש פינה,לוינסקי,ההגנה,ס"ו,אלנקוה,קדמוני,לובטקין, בר לב,דרך הטייסים,מסוף וינטר 5.החזרת קו 32 למסלולו הקודם 6.קו חדש 232 סיבובי תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,קפלן,אבן גבירול,מרמורק,שדרות בן ציון,בוגרשוב,בן יהודה,אלנבי דרך בגין,רכבת מרכז-הורדה,קו 233 יסע במסלול הפוך לקו זה 7.קו חדש 361 רמת גן-לנדרס,התפוצות,ההגנה,חזון איש,ירושלים,בן גוריון,גבעתיים-בן צבי,ויצמן,דרך הגבורה דרך השלום,תל אביב-הורדצקי,משה דיין,דרך לוד,לח"י,קיבוץ גליות,שכונת קרית שלום,בן צבי תל גיבורים,חולון-הלוחמים,המעפילים,אילת,בת ים-יוספטל,אלי כהן,כ"ט בנובמבר,אנה פרנק הקוממיות,בת ים ביתץ העלמין חולון 8.קיצור קו 524 לרכבת מרכז ותגבורו 9.קו חדש 820 נתניה-עפולה נתניה-ת"מ,הרצל,המשך כביש57,כביש 581,כביש574,כביש65,עפולה-הבנים ולתחנה המרכזית 10.קו חדש 658 כפר סבא-נתניה כפר סבא-תחנה מרכזית,ויצמן,טשרניחובסקי,בגין,המשך כביש4,כביש553,נתניה-בן גוריון,לבון בן צבי,בנימין,הרצל,תחנה מרכזית
כמה הצעות לקווים מפתח תקווה
קו 316 (אין קשר ל- 316 שפעל פעם למרות הדמיון ביעדים): כפר סבא - אשדוד. מסלול: ת"מ כ"ס - רכבת סוקולוב - מגדיאל - הוד השרון - פתח תקווה: תחנה מרכזית, בילינסון - מחלף גהה - אוניברסיטת בר אילן. משם במסלול ותחנות קו 315. יופעל על ידי "ואוליה" ויספק פיתרון מהיר לתושבי פתח תקווה וכפר סבא שרוצים להגיע לאשדוד. קו 165: פתח תקווה - קניון הזהב ראשל"צ: מסלול ותחנות קו 164 עד מחלף השבעה, המשך לתחנה מרכזית חדשה בראשל"צ (אפשרות לכניסה גם למתחם איקאה), המכללה למינהל, מתחם סינמה סיטי, קניון הזהב. יופעל ע"י אגד. יתן לתושבי פתח תקווה את האפשרות להגיע במהירות למכללה למינהל, לסינמה סיטי ולאזור התעשייה החדש של ראשון לציון (כיום ההגעה לשם היא די סיוט). קו 192 המשודרג ("דן") - הדר גנים-קרית עתידים: הדר גנים רח' בגין, צומת סירקין, עין גנים, מתחם הפועל, ההסתדרות, דגל ראובן, שניידר, ציר ז'בוטינסקי, מכון מור (לא ייכנס לפנים בני ברק), בן גוריון, קניון איילון, ולנברג, קרית עתידים. יחבר בין פתח תקווה לאזור קניון איילון ואזור התעשיה, חיבור נחוץ שאיננו קיים לצערנו. קו 163 המחודש של "דן". תחנה מרכזית פ"ת - מסוף כרמלית דרך מכבית. מסלול: אורלוב, יצחק שדה-טרומפלדור-הנשיאים, כפר גנים ג' (העצמאות), כביש מכבית, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה-דרך השלום, יגאל אלון, לה גארדיה, הרכבת, מגדל שלום, מסוף כרמלית. הקו יהווה חיבור מהיר ומתבקש בין פתח תקווה, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה, אזור התעשיה של יד אליהו ומסוף כרמלית ועשוי להצליח מאוד. קו 182 של "דן": מסוף בית רבקה - מסוף רדינג. מסלול: מסלול 82 עד צומת הרב מלכה - ז'בוטינסקי. המשך בהרב מלכה (תחנת איסוף ליד הדר המושבות), מחלף התקווה, כביש 5, מחלף גלילות, דרך נמיר, איינשטיין, כיכר אנטין (אוניברסיטת תל אביב), רכבת מרכז הירידים, רוקח, מסוף רדינג. יאפשר נגישות לאוניברסיטה ממקומות ש- 49 לא עובר בהם, מהווה חלופה מהירה של 49 שגם עוצרת ליד סמינר לווינסקי ומהווה קישור ישיר לאזור נמל תל אביב. מה דעתכם?
 

Dannycom

New member
כמה הצעות לקווים מפתח תקווה
קו 316 (אין קשר ל- 316 שפעל פעם למרות הדמיון ביעדים): כפר סבא - אשדוד. מסלול: ת"מ כ"ס - רכבת סוקולוב - מגדיאל - הוד השרון - פתח תקווה: תחנה מרכזית, בילינסון - מחלף גהה - אוניברסיטת בר אילן. משם במסלול ותחנות קו 315. יופעל על ידי "ואוליה" ויספק פיתרון מהיר לתושבי פתח תקווה וכפר סבא שרוצים להגיע לאשדוד. קו 165: פתח תקווה - קניון הזהב ראשל"צ: מסלול ותחנות קו 164 עד מחלף השבעה, המשך לתחנה מרכזית חדשה בראשל"צ (אפשרות לכניסה גם למתחם איקאה), המכללה למינהל, מתחם סינמה סיטי, קניון הזהב. יופעל ע"י אגד. יתן לתושבי פתח תקווה את האפשרות להגיע במהירות למכללה למינהל, לסינמה סיטי ולאזור התעשייה החדש של ראשון לציון (כיום ההגעה לשם היא די סיוט). קו 192 המשודרג ("דן") - הדר גנים-קרית עתידים: הדר גנים רח' בגין, צומת סירקין, עין גנים, מתחם הפועל, ההסתדרות, דגל ראובן, שניידר, ציר ז'בוטינסקי, מכון מור (לא ייכנס לפנים בני ברק), בן גוריון, קניון איילון, ולנברג, קרית עתידים. יחבר בין פתח תקווה לאזור קניון איילון ואזור התעשיה, חיבור נחוץ שאיננו קיים לצערנו. קו 163 המחודש של "דן". תחנה מרכזית פ"ת - מסוף כרמלית דרך מכבית. מסלול: אורלוב, יצחק שדה-טרומפלדור-הנשיאים, כפר גנים ג' (העצמאות), כביש מכבית, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה-דרך השלום, יגאל אלון, לה גארדיה, הרכבת, מגדל שלום, מסוף כרמלית. הקו יהווה חיבור מהיר ומתבקש בין פתח תקווה, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה, אזור התעשיה של יד אליהו ומסוף כרמלית ועשוי להצליח מאוד. קו 182 של "דן": מסוף בית רבקה - מסוף רדינג. מסלול: מסלול 82 עד צומת הרב מלכה - ז'בוטינסקי. המשך בהרב מלכה (תחנת איסוף ליד הדר המושבות), מחלף התקווה, כביש 5, מחלף גלילות, דרך נמיר, איינשטיין, כיכר אנטין (אוניברסיטת תל אביב), רכבת מרכז הירידים, רוקח, מסוף רדינג. יאפשר נגישות לאוניברסיטה ממקומות ש- 49 לא עובר בהם, מהווה חלופה מהירה של 49 שגם עוצרת ליד סמינר לווינסקי ומהווה קישור ישיר לאזור נמל תל אביב. מה דעתכם?
* רכבת מרכז הירידים = תחנת ת"א האוניברסיטה
התכוונתי למסוף המערבי שליד גני התערוכה.
 

orenhz

Member
כמה הצעות לקווים מפתח תקווה
קו 316 (אין קשר ל- 316 שפעל פעם למרות הדמיון ביעדים): כפר סבא - אשדוד. מסלול: ת"מ כ"ס - רכבת סוקולוב - מגדיאל - הוד השרון - פתח תקווה: תחנה מרכזית, בילינסון - מחלף גהה - אוניברסיטת בר אילן. משם במסלול ותחנות קו 315. יופעל על ידי "ואוליה" ויספק פיתרון מהיר לתושבי פתח תקווה וכפר סבא שרוצים להגיע לאשדוד. קו 165: פתח תקווה - קניון הזהב ראשל"צ: מסלול ותחנות קו 164 עד מחלף השבעה, המשך לתחנה מרכזית חדשה בראשל"צ (אפשרות לכניסה גם למתחם איקאה), המכללה למינהל, מתחם סינמה סיטי, קניון הזהב. יופעל ע"י אגד. יתן לתושבי פתח תקווה את האפשרות להגיע במהירות למכללה למינהל, לסינמה סיטי ולאזור התעשייה החדש של ראשון לציון (כיום ההגעה לשם היא די סיוט). קו 192 המשודרג ("דן") - הדר גנים-קרית עתידים: הדר גנים רח' בגין, צומת סירקין, עין גנים, מתחם הפועל, ההסתדרות, דגל ראובן, שניידר, ציר ז'בוטינסקי, מכון מור (לא ייכנס לפנים בני ברק), בן גוריון, קניון איילון, ולנברג, קרית עתידים. יחבר בין פתח תקווה לאזור קניון איילון ואזור התעשיה, חיבור נחוץ שאיננו קיים לצערנו. קו 163 המחודש של "דן". תחנה מרכזית פ"ת - מסוף כרמלית דרך מכבית. מסלול: אורלוב, יצחק שדה-טרומפלדור-הנשיאים, כפר גנים ג' (העצמאות), כביש מכבית, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה-דרך השלום, יגאל אלון, לה גארדיה, הרכבת, מגדל שלום, מסוף כרמלית. הקו יהווה חיבור מהיר ומתבקש בין פתח תקווה, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה, אזור התעשיה של יד אליהו ומסוף כרמלית ועשוי להצליח מאוד. קו 182 של "דן": מסוף בית רבקה - מסוף רדינג. מסלול: מסלול 82 עד צומת הרב מלכה - ז'בוטינסקי. המשך בהרב מלכה (תחנת איסוף ליד הדר המושבות), מחלף התקווה, כביש 5, מחלף גלילות, דרך נמיר, איינשטיין, כיכר אנטין (אוניברסיטת תל אביב), רכבת מרכז הירידים, רוקח, מסוף רדינג. יאפשר נגישות לאוניברסיטה ממקומות ש- 49 לא עובר בהם, מהווה חלופה מהירה של 49 שגם עוצרת ליד סמינר לווינסקי ומהווה קישור ישיר לאזור נמל תל אביב. מה דעתכם?
לגבי 163/192- מסכים בהחלט

אכן קווים נחוצים שעדיין לא ברור לי למה לא קיימים
 

S a m B o o k i

New member
כמה הצעות לקווים מפתח תקווה
קו 316 (אין קשר ל- 316 שפעל פעם למרות הדמיון ביעדים): כפר סבא - אשדוד. מסלול: ת"מ כ"ס - רכבת סוקולוב - מגדיאל - הוד השרון - פתח תקווה: תחנה מרכזית, בילינסון - מחלף גהה - אוניברסיטת בר אילן. משם במסלול ותחנות קו 315. יופעל על ידי "ואוליה" ויספק פיתרון מהיר לתושבי פתח תקווה וכפר סבא שרוצים להגיע לאשדוד. קו 165: פתח תקווה - קניון הזהב ראשל"צ: מסלול ותחנות קו 164 עד מחלף השבעה, המשך לתחנה מרכזית חדשה בראשל"צ (אפשרות לכניסה גם למתחם איקאה), המכללה למינהל, מתחם סינמה סיטי, קניון הזהב. יופעל ע"י אגד. יתן לתושבי פתח תקווה את האפשרות להגיע במהירות למכללה למינהל, לסינמה סיטי ולאזור התעשייה החדש של ראשון לציון (כיום ההגעה לשם היא די סיוט). קו 192 המשודרג ("דן") - הדר גנים-קרית עתידים: הדר גנים רח' בגין, צומת סירקין, עין גנים, מתחם הפועל, ההסתדרות, דגל ראובן, שניידר, ציר ז'בוטינסקי, מכון מור (לא ייכנס לפנים בני ברק), בן גוריון, קניון איילון, ולנברג, קרית עתידים. יחבר בין פתח תקווה לאזור קניון איילון ואזור התעשיה, חיבור נחוץ שאיננו קיים לצערנו. קו 163 המחודש של "דן". תחנה מרכזית פ"ת - מסוף כרמלית דרך מכבית. מסלול: אורלוב, יצחק שדה-טרומפלדור-הנשיאים, כפר גנים ג' (העצמאות), כביש מכבית, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה-דרך השלום, יגאל אלון, לה גארדיה, הרכבת, מגדל שלום, מסוף כרמלית. הקו יהווה חיבור מהיר ומתבקש בין פתח תקווה, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה, אזור התעשיה של יד אליהו ומסוף כרמלית ועשוי להצליח מאוד. קו 182 של "דן": מסוף בית רבקה - מסוף רדינג. מסלול: מסלול 82 עד צומת הרב מלכה - ז'בוטינסקי. המשך בהרב מלכה (תחנת איסוף ליד הדר המושבות), מחלף התקווה, כביש 5, מחלף גלילות, דרך נמיר, איינשטיין, כיכר אנטין (אוניברסיטת תל אביב), רכבת מרכז הירידים, רוקח, מסוף רדינג. יאפשר נגישות לאוניברסיטה ממקומות ש- 49 לא עובר בהם, מהווה חלופה מהירה של 49 שגם עוצרת ליד סמינר לווינסקי ומהווה קישור ישיר לאזור נמל תל אביב. מה דעתכם?
רעיונות מבורכים מאוד.

רק בקשר ל316 , אחרי אונ' בר - אילן יסע ישיר לאשדוד (ולא יכנס ליבנה וראשל"צ) ויעשה באשדוד פיזור של קו 312/280 ולא יסע כמו הישירים 320/282.
 

Dannycom

New member
רעיונות מבורכים מאוד.

רק בקשר ל316 , אחרי אונ' בר - אילן יסע ישיר לאשדוד (ולא יכנס ליבנה וראשל"צ) ויעשה באשדוד פיזור של קו 312/280 ולא יסע כמו הישירים 320/282.
התחנות ביבנה וראשל"צ נחוצות
כשהכוונה ביבנה זה מסוף שליד המחלף ולא כניסה לפנים יבנה. כל הרעיון של הקו הוא לא הישירות אלא שיוכל לחבר בין כמה שיותר מקומות. לגבי ראשל"צ - אפשר לוותר על זה אם יהיה קו 165 שיעשה את אותו המסלול עד פתח תקווה. לגבי פיזור באשדוד - היה יכול לתרום לי מאוד אבל מאריך את המסלול בעוד 15 דקות ולא בטוח שזה מתבקש כשמדובר בקו כה ארוך.
 

S a m B o o k i

New member
התחנות ביבנה וראשל"צ נחוצות
כשהכוונה ביבנה זה מסוף שליד המחלף ולא כניסה לפנים יבנה. כל הרעיון של הקו הוא לא הישירות אלא שיוכל לחבר בין כמה שיותר מקומות. לגבי ראשל"צ - אפשר לוותר על זה אם יהיה קו 165 שיעשה את אותו המסלול עד פתח תקווה. לגבי פיזור באשדוד - היה יכול לתרום לי מאוד אבל מאריך את המסלול בעוד 15 דקות ולא בטוח שזה מתבקש כשמדובר בקו כה ארוך.
האמת,
צודק. אבל למשל קו 37 (רחובות-גן יבנה-אשדוד) הוא קו מאוד מאוד מאסף , והוא עדיין עושה פיזור מאוד ארוך באשדוד, אפילו כשהוא נכנס מהדרומית והוא מגיע לשד' ירושלים הוא לא ממשיך ישר לכיוון הת.מ , אלא פונה ימינה לבני ברית , בכיון ההפוך לגמרי בהשוואה לשלל הקווים למרכזית ומשם הוא פונה שמאלה ליצחק הנשיא ועושה פיזור משם כמו 312/280/281/212 וכו'.. אז אם הוא גם יעשה את זה , יאריך בעוד 15 דק' , לקו כזה אפילו ה15 דקות בהתחלה/בסוף לא ישנה מי יודע מה , לדעתי.
 
כמה הצעות לקווים מפתח תקווה
קו 316 (אין קשר ל- 316 שפעל פעם למרות הדמיון ביעדים): כפר סבא - אשדוד. מסלול: ת"מ כ"ס - רכבת סוקולוב - מגדיאל - הוד השרון - פתח תקווה: תחנה מרכזית, בילינסון - מחלף גהה - אוניברסיטת בר אילן. משם במסלול ותחנות קו 315. יופעל על ידי "ואוליה" ויספק פיתרון מהיר לתושבי פתח תקווה וכפר סבא שרוצים להגיע לאשדוד. קו 165: פתח תקווה - קניון הזהב ראשל"צ: מסלול ותחנות קו 164 עד מחלף השבעה, המשך לתחנה מרכזית חדשה בראשל"צ (אפשרות לכניסה גם למתחם איקאה), המכללה למינהל, מתחם סינמה סיטי, קניון הזהב. יופעל ע"י אגד. יתן לתושבי פתח תקווה את האפשרות להגיע במהירות למכללה למינהל, לסינמה סיטי ולאזור התעשייה החדש של ראשון לציון (כיום ההגעה לשם היא די סיוט). קו 192 המשודרג ("דן") - הדר גנים-קרית עתידים: הדר גנים רח' בגין, צומת סירקין, עין גנים, מתחם הפועל, ההסתדרות, דגל ראובן, שניידר, ציר ז'בוטינסקי, מכון מור (לא ייכנס לפנים בני ברק), בן גוריון, קניון איילון, ולנברג, קרית עתידים. יחבר בין פתח תקווה לאזור קניון איילון ואזור התעשיה, חיבור נחוץ שאיננו קיים לצערנו. קו 163 המחודש של "דן". תחנה מרכזית פ"ת - מסוף כרמלית דרך מכבית. מסלול: אורלוב, יצחק שדה-טרומפלדור-הנשיאים, כפר גנים ג' (העצמאות), כביש מכבית, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה-דרך השלום, יגאל אלון, לה גארדיה, הרכבת, מגדל שלום, מסוף כרמלית. הקו יהווה חיבור מהיר ומתבקש בין פתח תקווה, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה, אזור התעשיה של יד אליהו ומסוף כרמלית ועשוי להצליח מאוד. קו 182 של "דן": מסוף בית רבקה - מסוף רדינג. מסלול: מסלול 82 עד צומת הרב מלכה - ז'בוטינסקי. המשך בהרב מלכה (תחנת איסוף ליד הדר המושבות), מחלף התקווה, כביש 5, מחלף גלילות, דרך נמיר, איינשטיין, כיכר אנטין (אוניברסיטת תל אביב), רכבת מרכז הירידים, רוקח, מסוף רדינג. יאפשר נגישות לאוניברסיטה ממקומות ש- 49 לא עובר בהם, מהווה חלופה מהירה של 49 שגם עוצרת ליד סמינר לווינסקי ומהווה קישור ישיר לאזור נמל תל אביב. מה דעתכם?
תגובה לקווי פ"ת
316 חשוב מאוד ואולי אפילו שימשיך לאשקלון, כך יהווה חיבור בין פ"ת, כפ"ס, והוד השרון לשם, וגם אין שום קו מבר אילן ומתה"ש לאשקלון. קו 165 הוא חובה, ועדיף שדווקא יתבצע ע"י דן מכמה סיבות: 1) לאגד כבר יש את 164, עד כמה הם ישמחו לעשות עוד קו אני בספק, יכול להיות שהם רק ישימו רגל לקו כזה. 2) לדן דווקא יש קווים לאזור קניון הזהב כמו קו 2, ובמקרה ויוציאו את "אשכול ראשון" למכרז מידי אגד, הקו הזה לפחות יישאר בדן כמו קווי 2,19,119,129 וכו'. מספור הקו יכול להיות דווקא כמו של דן- 102 (על שם קו 2). קו 192- חבל שהוא עובר את כל ז'בוטינסקי אלא יכול לנסוע מהכביש החדש שייפתח דרך אם המושבות ומהחיבור החדש לשם בגשר שמעל כביש 4. בתוך פ"ת באמת תוך שיעבור בהתסדרות פינת רוטשילד שגם יהיה קישור ממרכז העיר לעתידים ולקניון איילון. המספר לא חייב להיות 192, אלא לפי היעד שלו- 22. קווי עתידים מתחילים ב2 כמו 20,21,28, ובכלל קווי צפון ת"א- 24,25,26,27 גם הוא יהיה 22 שזה מספר פנוי, ויעבוד כל היום ולא רק פעמיים בבוקר. קו 292 יהפוך למספור 192. את 163 יש לשקול לסיים בוולפסון או אפילו יותר עמוק בבת ים או בחולון. קו 182 אולי להתחיל מעמישב הדר גנים דרך הרחוב של מחנה יהודה הראשי, ובאמת טוב שתהיה לו תחנת איסוף בגבול שם אם המושבות. המספר לא חייב להיות 182 אין ממש קשר בין הקווים. אפשר להעניק לו את המספר 39 למשל שהוא פנוי בדן, וגם בקווים הוא מגיע רק לאור יהודה ולמושבי הסביבה ולא לפ"ת-ת"א, או את קווי 8X הפנויים או אפילו מספר 74. ברגע שנותנים לו את המספור 182 הוא נראה כמו חלופה מסכנה. כל הקווים שלך מבורכים ונחוצים. ובאמת מוזר שלעיר ענקית כמו פ"ת, עם כמה אזורי תעשייה גדולים, ועם בתי חולים גדולים אין שום קישור לעתידים, לקריית חינוך, לנמל ת"א, לבת ים, לחולון, למערב ראשון, ולאזורים שדרומיים מרחובות.
 
כמה הצעות לקווים מפתח תקווה
קו 316 (אין קשר ל- 316 שפעל פעם למרות הדמיון ביעדים): כפר סבא - אשדוד. מסלול: ת"מ כ"ס - רכבת סוקולוב - מגדיאל - הוד השרון - פתח תקווה: תחנה מרכזית, בילינסון - מחלף גהה - אוניברסיטת בר אילן. משם במסלול ותחנות קו 315. יופעל על ידי "ואוליה" ויספק פיתרון מהיר לתושבי פתח תקווה וכפר סבא שרוצים להגיע לאשדוד. קו 165: פתח תקווה - קניון הזהב ראשל"צ: מסלול ותחנות קו 164 עד מחלף השבעה, המשך לתחנה מרכזית חדשה בראשל"צ (אפשרות לכניסה גם למתחם איקאה), המכללה למינהל, מתחם סינמה סיטי, קניון הזהב. יופעל ע"י אגד. יתן לתושבי פתח תקווה את האפשרות להגיע במהירות למכללה למינהל, לסינמה סיטי ולאזור התעשייה החדש של ראשון לציון (כיום ההגעה לשם היא די סיוט). קו 192 המשודרג ("דן") - הדר גנים-קרית עתידים: הדר גנים רח' בגין, צומת סירקין, עין גנים, מתחם הפועל, ההסתדרות, דגל ראובן, שניידר, ציר ז'בוטינסקי, מכון מור (לא ייכנס לפנים בני ברק), בן גוריון, קניון איילון, ולנברג, קרית עתידים. יחבר בין פתח תקווה לאזור קניון איילון ואזור התעשיה, חיבור נחוץ שאיננו קיים לצערנו. קו 163 המחודש של "דן". תחנה מרכזית פ"ת - מסוף כרמלית דרך מכבית. מסלול: אורלוב, יצחק שדה-טרומפלדור-הנשיאים, כפר גנים ג' (העצמאות), כביש מכבית, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה-דרך השלום, יגאל אלון, לה גארדיה, הרכבת, מגדל שלום, מסוף כרמלית. הקו יהווה חיבור מהיר ומתבקש בין פתח תקווה, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה, אזור התעשיה של יד אליהו ומסוף כרמלית ועשוי להצליח מאוד. קו 182 של "דן": מסוף בית רבקה - מסוף רדינג. מסלול: מסלול 82 עד צומת הרב מלכה - ז'בוטינסקי. המשך בהרב מלכה (תחנת איסוף ליד הדר המושבות), מחלף התקווה, כביש 5, מחלף גלילות, דרך נמיר, איינשטיין, כיכר אנטין (אוניברסיטת תל אביב), רכבת מרכז הירידים, רוקח, מסוף רדינג. יאפשר נגישות לאוניברסיטה ממקומות ש- 49 לא עובר בהם, מהווה חלופה מהירה של 49 שגם עוצרת ליד סמינר לווינסקי ומהווה קישור ישיר לאזור נמל תל אביב. מה דעתכם?
עוד הערה על קו 182 המעולה שהצעת
אולי במקום שייכנס ישר לאיינשטיין שיעצור ליד גלילות, יש לשם הרבה חיילים מפ"ת שמעמיסים על 49 בבוקר. ואולי שלא ייסע ישר מרוקח לרידינג אלא יבצע כניסה קטנה ליד מוזיאון ארץ ישראל ותיכון אליאנס ומשם ישירות לרידינג.
 

אורי404

New member
כמה הצעות לקווים מפתח תקווה
קו 316 (אין קשר ל- 316 שפעל פעם למרות הדמיון ביעדים): כפר סבא - אשדוד. מסלול: ת"מ כ"ס - רכבת סוקולוב - מגדיאל - הוד השרון - פתח תקווה: תחנה מרכזית, בילינסון - מחלף גהה - אוניברסיטת בר אילן. משם במסלול ותחנות קו 315. יופעל על ידי "ואוליה" ויספק פיתרון מהיר לתושבי פתח תקווה וכפר סבא שרוצים להגיע לאשדוד. קו 165: פתח תקווה - קניון הזהב ראשל"צ: מסלול ותחנות קו 164 עד מחלף השבעה, המשך לתחנה מרכזית חדשה בראשל"צ (אפשרות לכניסה גם למתחם איקאה), המכללה למינהל, מתחם סינמה סיטי, קניון הזהב. יופעל ע"י אגד. יתן לתושבי פתח תקווה את האפשרות להגיע במהירות למכללה למינהל, לסינמה סיטי ולאזור התעשייה החדש של ראשון לציון (כיום ההגעה לשם היא די סיוט). קו 192 המשודרג ("דן") - הדר גנים-קרית עתידים: הדר גנים רח' בגין, צומת סירקין, עין גנים, מתחם הפועל, ההסתדרות, דגל ראובן, שניידר, ציר ז'בוטינסקי, מכון מור (לא ייכנס לפנים בני ברק), בן גוריון, קניון איילון, ולנברג, קרית עתידים. יחבר בין פתח תקווה לאזור קניון איילון ואזור התעשיה, חיבור נחוץ שאיננו קיים לצערנו. קו 163 המחודש של "דן". תחנה מרכזית פ"ת - מסוף כרמלית דרך מכבית. מסלול: אורלוב, יצחק שדה-טרומפלדור-הנשיאים, כפר גנים ג' (העצמאות), כביש מכבית, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה-דרך השלום, יגאל אלון, לה גארדיה, הרכבת, מגדל שלום, מסוף כרמלית. הקו יהווה חיבור מהיר ומתבקש בין פתח תקווה, אונ' בר אילן, ציר אלוף שדה, אזור התעשיה של יד אליהו ומסוף כרמלית ועשוי להצליח מאוד. קו 182 של "דן": מסוף בית רבקה - מסוף רדינג. מסלול: מסלול 82 עד צומת הרב מלכה - ז'בוטינסקי. המשך בהרב מלכה (תחנת איסוף ליד הדר המושבות), מחלף התקווה, כביש 5, מחלף גלילות, דרך נמיר, איינשטיין, כיכר אנטין (אוניברסיטת תל אביב), רכבת מרכז הירידים, רוקח, מסוף רדינג. יאפשר נגישות לאוניברסיטה ממקומות ש- 49 לא עובר בהם, מהווה חלופה מהירה של 49 שגם עוצרת ליד סמינר לווינסקי ומהווה קישור ישיר לאזור נמל תל אביב. מה דעתכם?
לגבי קו 361, שמוצע
בהחלט הקישור מאזור צומת רעננה ומאזור פתח תקווה לוקה בחסר. אבל אני לא חושב, שצריך לשלב בין מסלול פרברי (בתוך אזור מגדיאל למשל) לכיוון אשדוד. מה, שלדעתי מוטב זה בין האפשרויות הבאות: 1. קו מפתח תקווה לאשדוד. ייסע במסלול דומה ל-164 מהתחנה המרכזית של פתח תקווה למחלף גהה והמשך לאשדוד. מי שירצו להגיע מכיוון כפר סבא, ייסעו ב-567 למחלף גהה ושם יחליפו. זה יהיה מהיר יותר, מאשר לנסוע בתוך הוד השרון ופתח תקווה. 2. קו מצומת רעננה (או כפר סבא) לאשדוד. מי שמגיעים מפתח תקווה, יגיעו למחלף גהה. אולי גם שילוב של שני הקווים. כך, שיהיה, למשל עבור תושבי אשדוד והסביבה האפשרות להגיע הן לכיוון אזור קרית אריה וקרית מטלון ובלינסון בפתח תקווה באוטובוס אחד. זהו לדעתי ביקוש גבוה בשעות מסויימות. לצד זה גם נסיעות לצומת רעננה, עבור מי שעובדים באזור התעשייה של רעננה.
 

Dannycom

New member
לגבי קו 361, שמוצע
בהחלט הקישור מאזור צומת רעננה ומאזור פתח תקווה לוקה בחסר. אבל אני לא חושב, שצריך לשלב בין מסלול פרברי (בתוך אזור מגדיאל למשל) לכיוון אשדוד. מה, שלדעתי מוטב זה בין האפשרויות הבאות: 1. קו מפתח תקווה לאשדוד. ייסע במסלול דומה ל-164 מהתחנה המרכזית של פתח תקווה למחלף גהה והמשך לאשדוד. מי שירצו להגיע מכיוון כפר סבא, ייסעו ב-567 למחלף גהה ושם יחליפו. זה יהיה מהיר יותר, מאשר לנסוע בתוך הוד השרון ופתח תקווה. 2. קו מצומת רעננה (או כפר סבא) לאשדוד. מי שמגיעים מפתח תקווה, יגיעו למחלף גהה. אולי גם שילוב של שני הקווים. כך, שיהיה, למשל עבור תושבי אשדוד והסביבה האפשרות להגיע הן לכיוון אזור קרית אריה וקרית מטלון ובלינסון בפתח תקווה באוטובוס אחד. זהו לדעתי ביקוש גבוה בשעות מסויימות. לצד זה גם נסיעות לצומת רעננה, עבור מי שעובדים באזור התעשייה של רעננה.
אולי אתה צודק
קו מצומת רעננה דרך פתח תקווה לאשדוד יכול להיות בהחלט רעיון טוב.
 

אורי404

New member
אולי אתה צודק
קו מצומת רעננה דרך פתח תקווה לאשדוד יכול להיות בהחלט רעיון טוב.
דני כוונתי הייתה לאחד או שניים מאותם קווים
קו מצומת רעננה לכביש 4 עד מחלף אשדוד והמשך לאשדוד. או/ קו מתחנה מרכזית פתח תקווה במסלול קו 164 למחלף גהה והמשך נסיעה בכביש 4 עד מחלף אשדוד. כך או כך לא מובן איך לא השכילו ב"ויאוליה" (או חברה אחרת) להפעיל קו אוטובוס סדיר מאשדוד לפתח תקווה בין שתי ערים גדולות בגודל האוכלוסייה ופתח תקווה, שבה מקומות תעסוקה גדולים רבים, כמו קרית אריה, פארק אזורים, קרית מטלון, בית החולים בלינסון ועוד.
 
הצעות ליעול התחבורה הציבורית
אם יש לכם רעיונות ליעול מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל אנא תציעו אותם הצעות שלי ליעול מערך הקוים אנא תגידו את דעתכם 1.קו חדש 230 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,רוטשילד,הברון הירש,ז'בוטינסקי,מחלף גהה,בני ברק-כביש גהה,מחלף גבעת שמואל,בן דוד,כהנמן,בירנבוים,רמת גן-התפוצות,ההגנה,אצ"ל,בן אליעזר, נגבה,הירדן,ברנשטיין,סן מרטין,אחד העם,רחוב ללא שם,מסוף וינטר 2.קו חדש 306 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,ז'בוטינסקי,כביש 4 ולאשקלון 3.ביטול כל נסיעטות קו 841(למעט 21.10,23.59 מת"א )והפעלה מחדש של קוים 831,541 4.קו חדש 132 תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,המסגר,ראש פינה,לוינסקי,ההגנה,ס"ו,אלנקוה,קדמוני,לובטקין, בר לב,דרך הטייסים,מסוף וינטר 5.החזרת קו 32 למסלולו הקודם 6.קו חדש 232 סיבובי תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,קפלן,אבן גבירול,מרמורק,שדרות בן ציון,בוגרשוב,בן יהודה,אלנבי דרך בגין,רכבת מרכז-הורדה,קו 233 יסע במסלול הפוך לקו זה 7.קו חדש 361 רמת גן-לנדרס,התפוצות,ההגנה,חזון איש,ירושלים,בן גוריון,גבעתיים-בן צבי,ויצמן,דרך הגבורה דרך השלום,תל אביב-הורדצקי,משה דיין,דרך לוד,לח"י,קיבוץ גליות,שכונת קרית שלום,בן צבי תל גיבורים,חולון-הלוחמים,המעפילים,אילת,בת ים-יוספטל,אלי כהן,כ"ט בנובמבר,אנה פרנק הקוממיות,בת ים ביתץ העלמין חולון 8.קיצור קו 524 לרכבת מרכז ותגבורו 9.קו חדש 820 נתניה-עפולה נתניה-ת"מ,הרצל,המשך כביש57,כביש 581,כביש574,כביש65,עפולה-הבנים ולתחנה המרכזית 10.קו חדש 658 כפר סבא-נתניה כפר סבא-תחנה מרכזית,ויצמן,טשרניחובסקי,בגין,המשך כביש4,כביש553,נתניה-בן גוריון,לבון בן צבי,בנימין,הרצל,תחנה מרכזית
למי הולכת להיות מוגשת רשימת הקווים שאנו
מציעים פה?
 

דניאל 130

New member
למי הולכת להיות מוגשת רשימת הקווים שאנו
מציעים פה?
לגבי זהות המפעילים
מבחינת חלוקת הזיכיונות הנוכחית של הרפורמה כמו שאגד מפעילה את כל הקווים הבינעירוניים לבאר-שבע צפונה מתל-אביב ולא מטרופולין ככה צריך להיות הדבר עם אשדוד ו-316 צריך להיות קו של אגד ולא של ואיוליה שיש לה את הזיכיון רק להפעלת קווי אשדוד-בינעירוני עד גבול תל-אביב כגבול הצפוני של הזיכיון שלה. לגבי 165-מתנגד שדן יפעיל את הקו בכלל לא מתאים ולא הגיוני שדן יפעילו את הקו אלא אגד בלבד.המספור תואם לשיטת המספור של אגד ולא של דן ואשכול ראשון בכלל לא מתוכנן לצאת למכרז במסגרת התכנונים ארוכי הטווח של משרד התחבורה לחמש השנים הבאות במסגרת ההסכם בין המדינה לבין אגד.חוץ מזה קווי דן הנוסעים מתל-אביב לראשון הם לא במסגרת אשכול ראשון אלא במסגרת אשכול קווי חולון-בת-ים של דן והם לא קשורים כלל לקו שאגד מפעיל מפתח-תקווה לראשון אם 316 יוארך עד לאשקלון-אז על אחת כמה וכמה לא תהיה ספק בזהות המפעיל והוא יהיה אכן אגד שהוא בעל הזיכיון להפעלת קווי אשקלון-בינעירוני. לכן צריכה להיות רשימה של שני סוגי קווים-316 ו-165 להגיש לאגד וקווי ה-100 שהוצעו כאן להגיש לדן. לא ברור האם במסגרת לקיחת קווי עבר הירקון המתוכננת לעתיד מדן למכרז נכללים גם קווי פתח-תקווה וראש-העין שהם גאוגרפית עבר הירקון או רק קווים הנוסעים לרמת-אביב.לא ברור לי העניין.אם זה מתוכנן אזי בכלל לא ברור אם דן או משרד התחבורה יהיו מעוניינים בכלל להפעיל קווים חדשים מעין אלה או לתכנן ולהפעילם במסגרת המפעיל החדש שיבחר לעתיד. כמו כן חיוני שיופעל כרטוס משותף גם בפתח-תקווה ושיורחבו גבולות הכרטיס החופשי המשותף אגד-דן לכל גוש דן ולא רק לחלק הדרומי שלו כמו שקורה כיום.בכך לא תוכל להיו לך בעיה גם לנסוע באגד עקב מצוקת חופשי-חודשי. אני מוכן ללכת לקראתך ולוותר לטובת דן את הפעלת הקו מפתח-תקווה לחולון ולבת-ים וזאת עקב המצב הקיים שדן מפעיל את קו 243 מחולון ובת-ים לפתח-תקווה. מה שבטוח הוא שהקווים הנוסעים לבית העלמין ירקון שהוא מובלעת דנית בלבדית בתוך פתח-תקווה(מוניציפאלית נחשב כחלק מפתח-תקווה למרות הריחוק הגיאוגרפי ממנה)שאין דריסת רגל בה לחברת קווים הגיוני הדבר שהם יהיו חלק מאשכול עבר הירקון המתוכנן לצאת למכרז עתידי ואז גם קו 243 יעבור למפעיל אחר.
 
לגבי זהות המפעילים
מבחינת חלוקת הזיכיונות הנוכחית של הרפורמה כמו שאגד מפעילה את כל הקווים הבינעירוניים לבאר-שבע צפונה מתל-אביב ולא מטרופולין ככה צריך להיות הדבר עם אשדוד ו-316 צריך להיות קו של אגד ולא של ואיוליה שיש לה את הזיכיון רק להפעלת קווי אשדוד-בינעירוני עד גבול תל-אביב כגבול הצפוני של הזיכיון שלה. לגבי 165-מתנגד שדן יפעיל את הקו בכלל לא מתאים ולא הגיוני שדן יפעילו את הקו אלא אגד בלבד.המספור תואם לשיטת המספור של אגד ולא של דן ואשכול ראשון בכלל לא מתוכנן לצאת למכרז במסגרת התכנונים ארוכי הטווח של משרד התחבורה לחמש השנים הבאות במסגרת ההסכם בין המדינה לבין אגד.חוץ מזה קווי דן הנוסעים מתל-אביב לראשון הם לא במסגרת אשכול ראשון אלא במסגרת אשכול קווי חולון-בת-ים של דן והם לא קשורים כלל לקו שאגד מפעיל מפתח-תקווה לראשון אם 316 יוארך עד לאשקלון-אז על אחת כמה וכמה לא תהיה ספק בזהות המפעיל והוא יהיה אכן אגד שהוא בעל הזיכיון להפעלת קווי אשקלון-בינעירוני. לכן צריכה להיות רשימה של שני סוגי קווים-316 ו-165 להגיש לאגד וקווי ה-100 שהוצעו כאן להגיש לדן. לא ברור האם במסגרת לקיחת קווי עבר הירקון המתוכננת לעתיד מדן למכרז נכללים גם קווי פתח-תקווה וראש-העין שהם גאוגרפית עבר הירקון או רק קווים הנוסעים לרמת-אביב.לא ברור לי העניין.אם זה מתוכנן אזי בכלל לא ברור אם דן או משרד התחבורה יהיו מעוניינים בכלל להפעיל קווים חדשים מעין אלה או לתכנן ולהפעילם במסגרת המפעיל החדש שיבחר לעתיד. כמו כן חיוני שיופעל כרטוס משותף גם בפתח-תקווה ושיורחבו גבולות הכרטיס החופשי המשותף אגד-דן לכל גוש דן ולא רק לחלק הדרומי שלו כמו שקורה כיום.בכך לא תוכל להיו לך בעיה גם לנסוע באגד עקב מצוקת חופשי-חודשי. אני מוכן ללכת לקראתך ולוותר לטובת דן את הפעלת הקו מפתח-תקווה לחולון ולבת-ים וזאת עקב המצב הקיים שדן מפעיל את קו 243 מחולון ובת-ים לפתח-תקווה. מה שבטוח הוא שהקווים הנוסעים לבית העלמין ירקון שהוא מובלעת דנית בלבדית בתוך פתח-תקווה(מוניציפאלית נחשב כחלק מפתח-תקווה למרות הריחוק הגיאוגרפי ממנה)שאין דריסת רגל בה לחברת קווים הגיוני הדבר שהם יהיו חלק מאשכול עבר הירקון המתוכנן לצאת למכרז עתידי ואז גם קו 243 יעבור למפעיל אחר.
לדעתי 127 ייצא למרכז, אך לא 243
כמה נוסעים יש על 243 מתחנת הקצה שלו בבית העלמין? אני מאמין שהוא לפעמים יוצא כמעט ריק. קו 243 משמש מבר אילן ומתה"ש לבת ים ולחולון ולכן הוא תמיד יישאר בדן. לפי שיטתך- גם 40,42 צריכים לצאת מדן כי הם מסתיימים מצפון לירקון, ובאמת משרתים שכונות עבר הירקון. לדעתי 127 אכן ייצא מדן לחברה החדשה. למה ואיך בכלל דן נכנסה לראשון? ואיך אגד נתנו לזה לקרות?
 
לגבי זהות המפעילים
מבחינת חלוקת הזיכיונות הנוכחית של הרפורמה כמו שאגד מפעילה את כל הקווים הבינעירוניים לבאר-שבע צפונה מתל-אביב ולא מטרופולין ככה צריך להיות הדבר עם אשדוד ו-316 צריך להיות קו של אגד ולא של ואיוליה שיש לה את הזיכיון רק להפעלת קווי אשדוד-בינעירוני עד גבול תל-אביב כגבול הצפוני של הזיכיון שלה. לגבי 165-מתנגד שדן יפעיל את הקו בכלל לא מתאים ולא הגיוני שדן יפעילו את הקו אלא אגד בלבד.המספור תואם לשיטת המספור של אגד ולא של דן ואשכול ראשון בכלל לא מתוכנן לצאת למכרז במסגרת התכנונים ארוכי הטווח של משרד התחבורה לחמש השנים הבאות במסגרת ההסכם בין המדינה לבין אגד.חוץ מזה קווי דן הנוסעים מתל-אביב לראשון הם לא במסגרת אשכול ראשון אלא במסגרת אשכול קווי חולון-בת-ים של דן והם לא קשורים כלל לקו שאגד מפעיל מפתח-תקווה לראשון אם 316 יוארך עד לאשקלון-אז על אחת כמה וכמה לא תהיה ספק בזהות המפעיל והוא יהיה אכן אגד שהוא בעל הזיכיון להפעלת קווי אשקלון-בינעירוני. לכן צריכה להיות רשימה של שני סוגי קווים-316 ו-165 להגיש לאגד וקווי ה-100 שהוצעו כאן להגיש לדן. לא ברור האם במסגרת לקיחת קווי עבר הירקון המתוכננת לעתיד מדן למכרז נכללים גם קווי פתח-תקווה וראש-העין שהם גאוגרפית עבר הירקון או רק קווים הנוסעים לרמת-אביב.לא ברור לי העניין.אם זה מתוכנן אזי בכלל לא ברור אם דן או משרד התחבורה יהיו מעוניינים בכלל להפעיל קווים חדשים מעין אלה או לתכנן ולהפעילם במסגרת המפעיל החדש שיבחר לעתיד. כמו כן חיוני שיופעל כרטוס משותף גם בפתח-תקווה ושיורחבו גבולות הכרטיס החופשי המשותף אגד-דן לכל גוש דן ולא רק לחלק הדרומי שלו כמו שקורה כיום.בכך לא תוכל להיו לך בעיה גם לנסוע באגד עקב מצוקת חופשי-חודשי. אני מוכן ללכת לקראתך ולוותר לטובת דן את הפעלת הקו מפתח-תקווה לחולון ולבת-ים וזאת עקב המצב הקיים שדן מפעיל את קו 243 מחולון ובת-ים לפתח-תקווה. מה שבטוח הוא שהקווים הנוסעים לבית העלמין ירקון שהוא מובלעת דנית בלבדית בתוך פתח-תקווה(מוניציפאלית נחשב כחלק מפתח-תקווה למרות הריחוק הגיאוגרפי ממנה)שאין דריסת רגל בה לחברת קווים הגיוני הדבר שהם יהיו חלק מאשכול עבר הירקון המתוכנן לצאת למכרז עתידי ואז גם קו 243 יעבור למפעיל אחר.
לגבי 165- האם יש קו ישיר בבוקר מראשון לת"א
אם כן הוא סוטה מההגדרה של אשכול בת ים-חולון. אני לא יודע אם יש כזה קו אני רק שואל. ויש עוד סיבה מדוע כדאי שיופעל ע"י דן- מי שרוצה להגיע מפ"ת לקוקה קולה או לבר אילן עושה זאת בד"כ עם 164 של אגד ולא עם 87 של קווים שמואיל בטובו להגיע פעם ב-45 דקות. מי שיש לו חודשי חופשי נאלץ לשלם על 164. לתושבי פ"ת בד"כ אין חודשי חופשי של אגד. לכן אם קו של דן יופעל לראשון, ויעבור דרך הנשיא הראשון, למי שיש חודשי חופשי או כרטיסיות של דן יוכלח להשתמש בו.
 

דניאל 130

New member
לגבי 165- האם יש קו ישיר בבוקר מראשון לת"א
אם כן הוא סוטה מההגדרה של אשכול בת ים-חולון. אני לא יודע אם יש כזה קו אני רק שואל. ויש עוד סיבה מדוע כדאי שיופעל ע"י דן- מי שרוצה להגיע מפ"ת לקוקה קולה או לבר אילן עושה זאת בד"כ עם 164 של אגד ולא עם 87 של קווים שמואיל בטובו להגיע פעם ב-45 דקות. מי שיש לו חודשי חופשי נאלץ לשלם על 164. לתושבי פ"ת בד"כ אין חודשי חופשי של אגד. לכן אם קו של דן יופעל לראשון, ויעבור דרך הנשיא הראשון, למי שיש חודשי חופשי או כרטיסיות של דן יוכלח להשתמש בו.
היה פעם קו כזה באגד והוא בוטל
ולכן הוא שייך לאשכול קווי אגד ולא לדן. קו 243 כן שייך לאשכול קווי עבר הירקון מכיוון שהוא ממלא את אותה הפונקציה של קו 127-שירות לבית העלמין ירקון ולא שירות לפתח-תקווה.תדירותו מותאמת לפונקציה זו בלבד. ההיגיון של משרד התחבורה שונה מההיגיון שלך והם ממציאים בשם הרפורמה כל מיני שמות הזויים של אשכולות בשביל לשרת את מלחמת הג'יהאד שלהם נגד אגד ודן-הכול כשר במלחמה הזאת והם כרגולטור יכולים לעשות מה שהם רוצים ואין פוצה פה ומצפצף.גם היה רשום בעיתון שמתוכננת הרחבת אשכולות על ידי הוצאת קווי שירות מאגד ודן באיזורים שונים והכללתם במכרזים העתידיים. לגבי 40 ו-42 לא נראה לי שהם שייכים לקטגוריית עבר הירקון למרות שמסיימים בעתידים אבל הפתרונים הם באגף לתחבורה ציבורית של משרד התחבורה.לא מבין את חלוקת האשכולות שלהם והגיונה. כרטוס משותף יפתור לך את בעית החופשי-חודשי. אהבתך לדן נוגעת ללב אבל בכל סיפור הרפורמה אין בכלל אהבה אלא הרבה כסף ואינטרסים שזה ההיפך מאהבה וסנטימנטים.
 
לגבי זהות המפעילים
מבחינת חלוקת הזיכיונות הנוכחית של הרפורמה כמו שאגד מפעילה את כל הקווים הבינעירוניים לבאר-שבע צפונה מתל-אביב ולא מטרופולין ככה צריך להיות הדבר עם אשדוד ו-316 צריך להיות קו של אגד ולא של ואיוליה שיש לה את הזיכיון רק להפעלת קווי אשדוד-בינעירוני עד גבול תל-אביב כגבול הצפוני של הזיכיון שלה. לגבי 165-מתנגד שדן יפעיל את הקו בכלל לא מתאים ולא הגיוני שדן יפעילו את הקו אלא אגד בלבד.המספור תואם לשיטת המספור של אגד ולא של דן ואשכול ראשון בכלל לא מתוכנן לצאת למכרז במסגרת התכנונים ארוכי הטווח של משרד התחבורה לחמש השנים הבאות במסגרת ההסכם בין המדינה לבין אגד.חוץ מזה קווי דן הנוסעים מתל-אביב לראשון הם לא במסגרת אשכול ראשון אלא במסגרת אשכול קווי חולון-בת-ים של דן והם לא קשורים כלל לקו שאגד מפעיל מפתח-תקווה לראשון אם 316 יוארך עד לאשקלון-אז על אחת כמה וכמה לא תהיה ספק בזהות המפעיל והוא יהיה אכן אגד שהוא בעל הזיכיון להפעלת קווי אשקלון-בינעירוני. לכן צריכה להיות רשימה של שני סוגי קווים-316 ו-165 להגיש לאגד וקווי ה-100 שהוצעו כאן להגיש לדן. לא ברור האם במסגרת לקיחת קווי עבר הירקון המתוכננת לעתיד מדן למכרז נכללים גם קווי פתח-תקווה וראש-העין שהם גאוגרפית עבר הירקון או רק קווים הנוסעים לרמת-אביב.לא ברור לי העניין.אם זה מתוכנן אזי בכלל לא ברור אם דן או משרד התחבורה יהיו מעוניינים בכלל להפעיל קווים חדשים מעין אלה או לתכנן ולהפעילם במסגרת המפעיל החדש שיבחר לעתיד. כמו כן חיוני שיופעל כרטוס משותף גם בפתח-תקווה ושיורחבו גבולות הכרטיס החופשי המשותף אגד-דן לכל גוש דן ולא רק לחלק הדרומי שלו כמו שקורה כיום.בכך לא תוכל להיו לך בעיה גם לנסוע באגד עקב מצוקת חופשי-חודשי. אני מוכן ללכת לקראתך ולוותר לטובת דן את הפעלת הקו מפתח-תקווה לחולון ולבת-ים וזאת עקב המצב הקיים שדן מפעיל את קו 243 מחולון ובת-ים לפתח-תקווה. מה שבטוח הוא שהקווים הנוסעים לבית העלמין ירקון שהוא מובלעת דנית בלבדית בתוך פתח-תקווה(מוניציפאלית נחשב כחלק מפתח-תקווה למרות הריחוק הגיאוגרפי ממנה)שאין דריסת רגל בה לחברת קווים הגיוני הדבר שהם יהיו חלק מאשכול עבר הירקון המתוכנן לצאת למכרז עתידי ואז גם קו 243 יעבור למפעיל אחר.
מה עם זהות המפעיל של בקעת אונו-ראשון
קווים 138,139 משרתים באופן מובהק את תושבי ומשתמשי בקעת אונו פחות מאשר את ראשון לציון. לכן ניתנה הרשות לקווים להפעיל את 138,139 ולא לאגד, למארות שאגד מפעילה קווים לראשון. גם במקרה של 165 זה משרת יותר את תושבי פ"ת, שדן היא האחראית על הפעלת הקווים מפ"ת החוצה בתוך גוש דן (למעט 87 וקווי פ"ת-ראש העין, וקווי פ"ת-בקעת אונו). אני לא רואה הבדל בין 138,139 לבין 165. בנוסף, אני חוזר על הנקודה שלאגד לא יהיה שום אינטרס להפעיל קו שיתחרה עם 164. גם אם אגד יפעילו קו כזה, הלו"ז שלו יהיה מאוד מצומצם כדי ששוב לא יתחרה עם 164. רק קו של חברה אחרת, ובמקרה הזה יכול להיות רק דן- יצליח להעמיד לו"ז נורמלי לקו כזה.
 

דניאל 130

New member
מה עם זהות המפעיל של בקעת אונו-ראשון
קווים 138,139 משרתים באופן מובהק את תושבי ומשתמשי בקעת אונו פחות מאשר את ראשון לציון. לכן ניתנה הרשות לקווים להפעיל את 138,139 ולא לאגד, למארות שאגד מפעילה קווים לראשון. גם במקרה של 165 זה משרת יותר את תושבי פ"ת, שדן היא האחראית על הפעלת הקווים מפ"ת החוצה בתוך גוש דן (למעט 87 וקווי פ"ת-ראש העין, וקווי פ"ת-בקעת אונו). אני לא רואה הבדל בין 138,139 לבין 165. בנוסף, אני חוזר על הנקודה שלאגד לא יהיה שום אינטרס להפעיל קו שיתחרה עם 164. גם אם אגד יפעילו קו כזה, הלו"ז שלו יהיה מאוד מצומצם כדי ששוב לא יתחרה עם 164. רק קו של חברה אחרת, ובמקרה הזה יכול להיות רק דן- יצליח להעמיד לו"ז נורמלי לקו כזה.
אתה טועה
קווים ביקשו להפעיל את הקווים הנ"ל ולכן משרד התחבורה אישר להם.המון תושבים מראשון משתמשים בקווים הנ"ל ואתה סתם כותב שלא.הגיוני הדבר שיהיה כך כי ראשון היא העיר הרביעית בגודלה ולכן יהיה דווקא ממנה ביקוש רב לנסיעות לתל-השומר איזורי התעשייה באור יהודה ויהוד וכולה. אגד כחברה גדולה-גם לה יש מגבלות והיא לא יכולה להפעיל את כל הקווים בארץ לכן לא היה להם בכלל איכפת שדן יכנסו לראשון וגם היה מאוד נחוץ שיהיו קווים ממרכז תל-אביב לראשון-דבר שלא היה בזמנו באפשרות אגד לספק שירות מראשון לכל מקום בתל-אביב.חוץ מזה מדובר בחלוקת עבודה היסטורית בין אגד ודן.ראשון איכשהו מדגדגת את גבול גוש דן ועובדה שדן לא נכנסו מעבר לראשון-דהיינו נס-ציונה ורחובות.לפי ההגיון שלך היה גם צריך להפעיל קווים מהכרמלית לנס-ציונה ורחובות.דן ביקשו בזמנו לאגד זה היה מבחינת להיפטר מחובתם להפעיל קווים מכל מקום לראשון וכך נכנסו חברות נוספות לראשון. טענתך שלאגד אין אינטרס להפעיל את קו 165 מופרכת מהיסוד.אי הסכמתם להפעיל קו מעין זה היא גול עצמיץ=.מבחינתם יהיה מדובר בקו עתיר נוסעים ולא בקו מתחרה לקו 164.הכסף בכל מקרה הולך לאותה החברה משני קווים עתירי נוסעים כך שטענתך לא ברורה בכלל ומופרכת מהיסוד.
 
אתה טועה
קווים ביקשו להפעיל את הקווים הנ"ל ולכן משרד התחבורה אישר להם.המון תושבים מראשון משתמשים בקווים הנ"ל ואתה סתם כותב שלא.הגיוני הדבר שיהיה כך כי ראשון היא העיר הרביעית בגודלה ולכן יהיה דווקא ממנה ביקוש רב לנסיעות לתל-השומר איזורי התעשייה באור יהודה ויהוד וכולה. אגד כחברה גדולה-גם לה יש מגבלות והיא לא יכולה להפעיל את כל הקווים בארץ לכן לא היה להם בכלל איכפת שדן יכנסו לראשון וגם היה מאוד נחוץ שיהיו קווים ממרכז תל-אביב לראשון-דבר שלא היה בזמנו באפשרות אגד לספק שירות מראשון לכל מקום בתל-אביב.חוץ מזה מדובר בחלוקת עבודה היסטורית בין אגד ודן.ראשון איכשהו מדגדגת את גבול גוש דן ועובדה שדן לא נכנסו מעבר לראשון-דהיינו נס-ציונה ורחובות.לפי ההגיון שלך היה גם צריך להפעיל קווים מהכרמלית לנס-ציונה ורחובות.דן ביקשו בזמנו לאגד זה היה מבחינת להיפטר מחובתם להפעיל קווים מכל מקום לראשון וכך נכנסו חברות נוספות לראשון. טענתך שלאגד אין אינטרס להפעיל את קו 165 מופרכת מהיסוד.אי הסכמתם להפעיל קו מעין זה היא גול עצמיץ=.מבחינתם יהיה מדובר בקו עתיר נוסעים ולא בקו מתחרה לקו 164.הכסף בכל מקרה הולך לאותה החברה משני קווים עתירי נוסעים כך שטענתך לא ברורה בכלל ומופרכת מהיסוד.
ידידי הלו"ז של קווים מפריך את טענתך
תראה את הלו"ז של 138. הראשון מתחיל ב-6 בבוקר מיהוד בעוד שהראשון מראשל,צ מתחיל רק שעה אחרי. בחזור הקו האחרון קודם מסתיים ביהוד ורק לאחר מכן בראשל"צ. לגבי 139 אין משהו מוחלט, אמנם הראשון יוצא קודם מראשל"צ, אבל גם האחרון משם. אני אסביר למה התככונתי לשאגד אין אינטרס. מי שרוצה מפ"ת למשל להגיע למערב ראשון, נוסע כיום עם אגד עם קו 164 עד ראשון, ואז משלם על עוד נסיעה פנימית. אז רק מהבחינה הזאת לא כדאי לאגד לעשות קו יותר ישיר. סיבה נוספת היא גניבת הנוסעים מ-164. 164 בכל מקרה יוצא, אז מה אכפת לאגד לשיעלו עליו עוד ועוד אנשים? מאשר שאנשים יתחלקו בין 164 שבכל מקרה נוסע, לבין הוספת מכונות על 165. ולא, לפי ההגיון שלי כן צריך להיות קו מהכרמלית לרחובות, אבל הוא יופעל ע"י אגד כי רחובות היא מחוץ לגוש דן בניגוד לראשון, שגם בראשון לדעתי אגד צריכה להפעיל את הקווים.כמו-כן, חייב להיות קישור נורמלי מהמכרמלית לאור יהודה וליהוד ע"י קווים, וגם קו 168 צריך להיות כל היום ובתדירות גבוהה. וגם מראש העין לכרמלית 282 צריך להיות כל היום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה