הצעות ליעול התחבורה הציבורית

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
הצעות ליעול התחבורה הציבורית
אם יש לכם רעיונות ליעול מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל אנא תציעו אותם הצעות שלי ליעול מערך הקוים אנא תגידו את דעתכם 1.קו חדש 230 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,רוטשילד,הברון הירש,ז'בוטינסקי,מחלף גהה,בני ברק-כביש גהה,מחלף גבעת שמואל,בן דוד,כהנמן,בירנבוים,רמת גן-התפוצות,ההגנה,אצ"ל,בן אליעזר, נגבה,הירדן,ברנשטיין,סן מרטין,אחד העם,רחוב ללא שם,מסוף וינטר 2.קו חדש 306 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,ז'בוטינסקי,כביש 4 ולאשקלון 3.ביטול כל נסיעטות קו 841(למעט 21.10,23.59 מת"א )והפעלה מחדש של קוים 831,541 4.קו חדש 132 תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,המסגר,ראש פינה,לוינסקי,ההגנה,ס"ו,אלנקוה,קדמוני,לובטקין, בר לב,דרך הטייסים,מסוף וינטר 5.החזרת קו 32 למסלולו הקודם 6.קו חדש 232 סיבובי תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,קפלן,אבן גבירול,מרמורק,שדרות בן ציון,בוגרשוב,בן יהודה,אלנבי דרך בגין,רכבת מרכז-הורדה,קו 233 יסע במסלול הפוך לקו זה 7.קו חדש 361 רמת גן-לנדרס,התפוצות,ההגנה,חזון איש,ירושלים,בן גוריון,גבעתיים-בן צבי,ויצמן,דרך הגבורה דרך השלום,תל אביב-הורדצקי,משה דיין,דרך לוד,לח"י,קיבוץ גליות,שכונת קרית שלום,בן צבי תל גיבורים,חולון-הלוחמים,המעפילים,אילת,בת ים-יוספטל,אלי כהן,כ"ט בנובמבר,אנה פרנק הקוממיות,בת ים ביתץ העלמין חולון 8.קיצור קו 524 לרכבת מרכז ותגבורו 9.קו חדש 820 נתניה-עפולה נתניה-ת"מ,הרצל,המשך כביש57,כביש 581,כביש574,כביש65,עפולה-הבנים ולתחנה המרכזית 10.קו חדש 658 כפר סבא-נתניה כפר סבא-תחנה מרכזית,ויצמן,טשרניחובסקי,בגין,המשך כביש4,כביש553,נתניה-בן גוריון,לבון בן צבי,בנימין,הרצל,תחנה מרכזית
צריך לשפר את הקווים באזור השרון
למשל להוסיף נסיעות לקו 640 נסיעות בשני הכיוונים לכל היום. קווים 561 ו-571 להאריך לכיוון קרית אריה בפתח תקווה ולא לסיים בתחנה המרכזית. להוסיף נסיעות לקו 571. להוסיף גם נסיעות לקווים 504, 505 ו-521. קו 572 - להוסיף נסיעות ולהאריך לקפלן בכפר סבא. קווים 565 ו-570 להוסיף נסיעות בשני הכיוונים לאורך כל שעות היום.. כמו כן שווה לשקול קו מכיוון תל אביב לאזור התעשייה עתיר ידע (אזור התעשייה הדרומי של כפר סבא).
 

4XTOS

New member
צריך לשפר את הקווים באזור השרון
למשל להוסיף נסיעות לקו 640 נסיעות בשני הכיוונים לכל היום. קווים 561 ו-571 להאריך לכיוון קרית אריה בפתח תקווה ולא לסיים בתחנה המרכזית. להוסיף נסיעות לקו 571. להוסיף גם נסיעות לקווים 504, 505 ו-521. קו 572 - להוסיף נסיעות ולהאריך לקפלן בכפר סבא. קווים 565 ו-570 להוסיף נסיעות בשני הכיוונים לאורך כל שעות היום.. כמו כן שווה לשקול קו מכיוון תל אביב לאזור התעשייה עתיר ידע (אזור התעשייה הדרומי של כפר סבא).
תשלח את זה לאגד
ותראה מה התגובה שלהם הם בדרך כלל עונים תוך יום+-. אני שלחתי הצעה אתמול הנה היא: קווים בינעירוניים מכיוון צפון לכיוון תל אביב: 819,821,823,841,947,921,871,930,943. נסיעה במסלול הנוכחי בצומת רעננה צפון פנייה לתוך כפר סבא נסיעה על כל אורך בן יהודה לוי אשכול והשיקמה המשך על וויצמן כניסה לתחנת רכבת כפר סבא-נורדאו כניסה לתחנה המרכזית והמשך לצומת רעננה מרכז ויציאה להוד השרון. מכיוון תל אביב לכיוון צפון: נסיעה בכיוון הההפוך באותו המסלול. תשובת אגד: ''פנייתך אלינו בנושא הקווים הבין-עירוניים תיבדק במלוא תשומת הלב ע"י הגורמים המקצועיים ב"אגד" ואם ימצא בה ממש נפעל במשרד התחבורה לקבלת האישור המתאים כדי לבצע את השינוי המבוקש.''
 

אורי404

New member
תשלח את זה לאגד
ותראה מה התגובה שלהם הם בדרך כלל עונים תוך יום+-. אני שלחתי הצעה אתמול הנה היא: קווים בינעירוניים מכיוון צפון לכיוון תל אביב: 819,821,823,841,947,921,871,930,943. נסיעה במסלול הנוכחי בצומת רעננה צפון פנייה לתוך כפר סבא נסיעה על כל אורך בן יהודה לוי אשכול והשיקמה המשך על וויצמן כניסה לתחנת רכבת כפר סבא-נורדאו כניסה לתחנה המרכזית והמשך לצומת רעננה מרכז ויציאה להוד השרון. מכיוון תל אביב לכיוון צפון: נסיעה בכיוון הההפוך באותו המסלול. תשובת אגד: ''פנייתך אלינו בנושא הקווים הבין-עירוניים תיבדק במלוא תשומת הלב ע"י הגורמים המקצועיים ב"אגד" ואם ימצא בה ממש נפעל במשרד התחבורה לקבלת האישור המתאים כדי לבצע את השינוי המבוקש.''
זוהי תשובה לא מחייבת
מן תשובה ראשונית והשאלה היא מה בהמשך הם יאמרו. בחלק מן המקרים הם בודקים הלאה ומחזירים תשובה. בחלק אחר של המקרים זה לא כך. אני עד היום ממתין להמשך לפנייה, שכתבתי אליהם לפני חודשים. אמנם ביתר המקרים היו חוזרים ועם תשובות ענייניות, אך מקרה זה הפוך.
 

4XTOS

New member
זוהי תשובה לא מחייבת
מן תשובה ראשונית והשאלה היא מה בהמשך הם יאמרו. בחלק מן המקרים הם בודקים הלאה ומחזירים תשובה. בחלק אחר של המקרים זה לא כך. אני עד היום ממתין להמשך לפנייה, שכתבתי אליהם לפני חודשים. אמנם ביתר המקרים היו חוזרים ועם תשובות ענייניות, אך מקרה זה הפוך.
אגד לפחות שולחים משהו
מרכבת ישראל אני כבר מחכה שבועיים לתשובה. גם אני מחכה לתשובה מתלונה שלחתי לפי מה ששלחו לי בהתחלה הם אמרו שיחזרו אליי בתשובה למה לא יצא האוטובוס.
 

אורי404

New member
אגד לפחות שולחים משהו
מרכבת ישראל אני כבר מחכה שבועיים לתשובה. גם אני מחכה לתשובה מתלונה שלחתי לפי מה ששלחו לי בהתחלה הם אמרו שיחזרו אליי בתשובה למה לא יצא האוטובוס.
תודעת שירות גבוהה דורשת ווידוא, שהפנייה הגיעה
קל וחומר לחזור באופן ענייני לפניית הלקוח. ב"רכבת ישראל" לפני שנים היה אי-סדר עם אחד המנהלים בעבר. השתפר המצב, לעומת מה שהיה אז, גם אם עוד לא הגענו למצב האידיאלי.
 

דניאל 130

New member
צריך לשפר את הקווים באזור השרון
למשל להוסיף נסיעות לקו 640 נסיעות בשני הכיוונים לכל היום. קווים 561 ו-571 להאריך לכיוון קרית אריה בפתח תקווה ולא לסיים בתחנה המרכזית. להוסיף נסיעות לקו 571. להוסיף גם נסיעות לקווים 504, 505 ו-521. קו 572 - להוסיף נסיעות ולהאריך לקפלן בכפר סבא. קווים 565 ו-570 להוסיף נסיעות בשני הכיוונים לאורך כל שעות היום.. כמו כן שווה לשקול קו מכיוון תל אביב לאזור התעשייה עתיר ידע (אזור התעשייה הדרומי של כפר סבא).
ולחדש את פעילות קו 578 מהוד השרון לאוניברסיטת
תל-אביב. לגבי קו 565-הייתי מציע שינוי יסודי במסלול ולהפוך אותו לגרסת היום הנסיונית של קו 231 לאחר היציאה מהוד-השרון. לגבי עתיר ידע-מוצע לשקול לעשות חלופה של קו 149 שממילא מגיע לאיזור התעשייה של כפר-סבא שתוארך עד לעתיר ידע. אכן רעיון סופר חביב אורי.
 

אורי404

New member
ולחדש את פעילות קו 578 מהוד השרון לאוניברסיטת
תל-אביב. לגבי קו 565-הייתי מציע שינוי יסודי במסלול ולהפוך אותו לגרסת היום הנסיונית של קו 231 לאחר היציאה מהוד-השרון. לגבי עתיר ידע-מוצע לשקול לעשות חלופה של קו 149 שממילא מגיע לאיזור התעשייה של כפר-סבא שתוארך עד לעתיר ידע. אכן רעיון סופר חביב אורי.
קווים 578 ו-565
קו 578 החל בתחילת שנות התשעים. נסיעה בודדת מכפר סבא דרך רחוב סוקולוב של כפר סבא והוד השרון. מגדיאל. רמתיים. צומת ירקון (אז זה היה צומת. לא מחלף). כביש 5 והמשך כמו קו 575 לעבר אוניברסיטת תל אביב ומסוף רידינג (אז קווי 57X נסעו עד רידינג). הרציונאל בפתיחת הקו היה בגלל העומס בצומת רעננה ובכביש 4. אז היו פקקים חמורים יותר והנסיעה דרך הוד השרון, הייתה, בין היתר כדי לעקוף את פקקי הוד השרון. האם זה עדיין רלוונטי? לא יודע. מאז יש תחנות רכבת, כמו סוקולוב, נורדאו וסגולה. מה שמוטב, לדעתי זה לשפר את שירות האוטובוסים לתחנות רכבת אלה, כמו למשל מאזור דרום הוד השרון (למשל נווה נאמן והדר) לתחנת סגולה. פחות מעשר דקות נסיעה לתחנת סגולה (לתוך התחנה עצמה. לא לכביש 40) ונסיעה קצרה יותר ברכבת, לעומת הסיבוב, שיש כאשר עולים בסוקולוב ונורדאו. לגבי קו 565 - לדעתי יש צורך אליו, עבור אנשים המעוניינים להגיע לאזור רמת גן. אבל אני בהחלט בעד פיתוח קו 231 בשעות הפעילות ובמסלול, כמו למשל תחנת קצה במזרח הוד השרון ולא במגדיאל או בכפר סבא. לגבי הקישור לאזור התעשייה עתיר ידע - כוונתי היא לקו מהיר דרך כביש 40, שלא ייסע בתוך כפר סבא עצמה. אולי באמת חלופה של 149 ו/או 567 לעבר עתיר ידע בשעות הבוקר מכיוון תל אביב ובשעות הצהרים/אחרי הצהרים/ערב לתל אביב.
 

דניאל 130

New member
קווים 578 ו-565
קו 578 החל בתחילת שנות התשעים. נסיעה בודדת מכפר סבא דרך רחוב סוקולוב של כפר סבא והוד השרון. מגדיאל. רמתיים. צומת ירקון (אז זה היה צומת. לא מחלף). כביש 5 והמשך כמו קו 575 לעבר אוניברסיטת תל אביב ומסוף רידינג (אז קווי 57X נסעו עד רידינג). הרציונאל בפתיחת הקו היה בגלל העומס בצומת רעננה ובכביש 4. אז היו פקקים חמורים יותר והנסיעה דרך הוד השרון, הייתה, בין היתר כדי לעקוף את פקקי הוד השרון. האם זה עדיין רלוונטי? לא יודע. מאז יש תחנות רכבת, כמו סוקולוב, נורדאו וסגולה. מה שמוטב, לדעתי זה לשפר את שירות האוטובוסים לתחנות רכבת אלה, כמו למשל מאזור דרום הוד השרון (למשל נווה נאמן והדר) לתחנת סגולה. פחות מעשר דקות נסיעה לתחנת סגולה (לתוך התחנה עצמה. לא לכביש 40) ונסיעה קצרה יותר ברכבת, לעומת הסיבוב, שיש כאשר עולים בסוקולוב ונורדאו. לגבי קו 565 - לדעתי יש צורך אליו, עבור אנשים המעוניינים להגיע לאזור רמת גן. אבל אני בהחלט בעד פיתוח קו 231 בשעות הפעילות ובמסלול, כמו למשל תחנת קצה במזרח הוד השרון ולא במגדיאל או בכפר סבא. לגבי הקישור לאזור התעשייה עתיר ידע - כוונתי היא לקו מהיר דרך כביש 40, שלא ייסע בתוך כפר סבא עצמה. אולי באמת חלופה של 149 ו/או 567 לעבר עתיר ידע בשעות הבוקר מכיוון תל אביב ובשעות הצהרים/אחרי הצהרים/ערב לתל אביב.
גם לתושבי הוד השרון מגיע קישור ישיר לאוניברסי
טת תל-אביב.עובדה שבעבר הכירו בצורך זה ויצרו את קו 578. לשיטתך בגלל שיש רכבת מכפר-סבא והרצליה לרכבת האוניברסיטה ניתן גם לבטל את קווי 572/575 שנותנים קישור בין שאר ערי השרון לאוניברסיטת תל-אביב.זה שיש רכבת לא אומר שלא נוסעים בקווים 572/575 הרבה נוסעים שמוצאים צורך לנכון ליהנות משירותי קווים אלה על בסיס קבוע יום-יומי.למה גם להוד השרון לא מגיע ולתושבי כפר-סבא רעננה הרצליה ורמת השרון כן?. לגבי 565-יש די והותר קווים מהוד-השרון לרמת-גן-ז'בוטינסקי ואפילו יותר מידי קווים.קו 571 המשופר יכול להוות תשובה לצורך לקישור יותר ישיר בין הוד השרון לרמת-גן ציר ז'בוטינסקי ולא צריך את 565 גם.בהחלט קו 565 יכול לסמל את ראשית המהפכה בהסטת קווים מציר ז'בוטינסקי העמוס לפי המסלול שהצעתי כתשובת יום לקו 231. ועוד רעיון לעוד קו-החזרה לפעילות של קו 425 מירושלים להרצליה כשעד צומת רעננה יסע כמו קו 930 ומצומת רעננה עד לרמת-השרון יסע כמו קו 032 ויסיים את פעילותו במסוף קדמה.
 

S a m B o o k i

New member
הצעות ליעול התחבורה הציבורית
אם יש לכם רעיונות ליעול מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל אנא תציעו אותם הצעות שלי ליעול מערך הקוים אנא תגידו את דעתכם 1.קו חדש 230 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,רוטשילד,הברון הירש,ז'בוטינסקי,מחלף גהה,בני ברק-כביש גהה,מחלף גבעת שמואל,בן דוד,כהנמן,בירנבוים,רמת גן-התפוצות,ההגנה,אצ"ל,בן אליעזר, נגבה,הירדן,ברנשטיין,סן מרטין,אחד העם,רחוב ללא שם,מסוף וינטר 2.קו חדש 306 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,ז'בוטינסקי,כביש 4 ולאשקלון 3.ביטול כל נסיעטות קו 841(למעט 21.10,23.59 מת"א )והפעלה מחדש של קוים 831,541 4.קו חדש 132 תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,המסגר,ראש פינה,לוינסקי,ההגנה,ס"ו,אלנקוה,קדמוני,לובטקין, בר לב,דרך הטייסים,מסוף וינטר 5.החזרת קו 32 למסלולו הקודם 6.קו חדש 232 סיבובי תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,קפלן,אבן גבירול,מרמורק,שדרות בן ציון,בוגרשוב,בן יהודה,אלנבי דרך בגין,רכבת מרכז-הורדה,קו 233 יסע במסלול הפוך לקו זה 7.קו חדש 361 רמת גן-לנדרס,התפוצות,ההגנה,חזון איש,ירושלים,בן גוריון,גבעתיים-בן צבי,ויצמן,דרך הגבורה דרך השלום,תל אביב-הורדצקי,משה דיין,דרך לוד,לח"י,קיבוץ גליות,שכונת קרית שלום,בן צבי תל גיבורים,חולון-הלוחמים,המעפילים,אילת,בת ים-יוספטל,אלי כהן,כ"ט בנובמבר,אנה פרנק הקוממיות,בת ים ביתץ העלמין חולון 8.קיצור קו 524 לרכבת מרכז ותגבורו 9.קו חדש 820 נתניה-עפולה נתניה-ת"מ,הרצל,המשך כביש57,כביש 581,כביש574,כביש65,עפולה-הבנים ולתחנה המרכזית 10.קו חדש 658 כפר סבא-נתניה כפר סבא-תחנה מרכזית,ויצמן,טשרניחובסקי,בגין,המשך כביש4,כביש553,נתניה-בן גוריון,לבון בן צבי,בנימין,הרצל,תחנה מרכזית
אשדוד - חולון - בת ים.
 

Dannycom

New member
אשדוד - חולון - בת ים.
האמת רעיון הגיוני
אם כי לדעתי ישים במספר נסיעות מצומצם ביום. הנה המסלול המוצע דרך חולון. קו 283: אשדוד - תל אביב דרך חולון. איסוף באשדוד בדומה ל- 280/312, בני ברית, צומת הנמל, מחלף אשדוד, כביש 4, כביש 20, מחלף קוממיות, חולון: קרית בן גוריון, אהרונוביץ', ויצמן, קוגל, משרד הרישוי, תל כביר, קרית המלאכה, הר ציון, תחנה מרכזית. הקו דרך בת ים פחות נחוץ. פשוט אפשר לעלות לקו 282 עד ראשל"צ (ואין ספק שצריך לתגבר את הקו) ואחר כך עולים על 83/84/85 או 19 של "דן" בת ימה.
 

S a m B o o k i

New member
האמת רעיון הגיוני
אם כי לדעתי ישים במספר נסיעות מצומצם ביום. הנה המסלול המוצע דרך חולון. קו 283: אשדוד - תל אביב דרך חולון. איסוף באשדוד בדומה ל- 280/312, בני ברית, צומת הנמל, מחלף אשדוד, כביש 4, כביש 20, מחלף קוממיות, חולון: קרית בן גוריון, אהרונוביץ', ויצמן, קוגל, משרד הרישוי, תל כביר, קרית המלאכה, הר ציון, תחנה מרכזית. הקו דרך בת ים פחות נחוץ. פשוט אפשר לעלות לקו 282 עד ראשל"צ (ואין ספק שצריך לתגבר את הקו) ואחר כך עולים על 83/84/85 או 19 של "דן" בת ימה.

ללא ספק עם מספר מצומצם של 3-5 נסיעות ביום לכל כיוון בתור התחלה , זה יהיה פנטסטי.
 

connex

Active member

ללא ספק עם מספר מצומצם של 3-5 נסיעות ביום לכל כיוון בתור התחלה , זה יהיה פנטסטי.
אני יודע שלויאוליה היו תוכניות כאלה
משרד התחבורה כנראה לא אישר. בזמן שהם התחילו להפעיל את אשכול יבנה והפעילו את 313 במתכונת החדשה ו330, אחד הנהגים אמר לי שאמור להיות גם קו לחולון ופתח תקווה
 

אורי404

New member
אשדוד - חולון - בת ים.
עוד מספר שנים זה ישתנה לטובה
עם קו החוף הדרומי העתידי, הנסיעה מאזור אשדוד לאזור ראשון לציון, חולון ובת ים ישתפר מאוד. לא נותר אלא, שיהיה שירות אוטובוסים מזין בתחנות הרכבת השונות וכמובן (טוב. זה לצערינו לא ריאלי בשנים הקרובות ולדעתי חבל מאוד) והוא שתי תחנות רכבת באשדוד: תחנה בסיטי עם השלוחה הקצרה ושימוש בשלוחת הנמל, שקרובה לאזורי מגורים שונים בעיר.
 

דניאל 130

New member
עוד מספר שנים זה ישתנה לטובה
עם קו החוף הדרומי העתידי, הנסיעה מאזור אשדוד לאזור ראשון לציון, חולון ובת ים ישתפר מאוד. לא נותר אלא, שיהיה שירות אוטובוסים מזין בתחנות הרכבת השונות וכמובן (טוב. זה לצערינו לא ריאלי בשנים הקרובות ולדעתי חבל מאוד) והוא שתי תחנות רכבת באשדוד: תחנה בסיטי עם השלוחה הקצרה ושימוש בשלוחת הנמל, שקרובה לאזורי מגורים שונים בעיר.
עוד הצעות
קו 770-הקו החלומי שכולם מצפים לו-מצומת רעננה לבאר-שבע בהפעלת אגד- יציאה מצומת רעננה דרך הוד השרון פתח תקווה כביש 4(גבעת שמואל בר אילן וכן אגד תתחילו כבר גם להעלות קווים בניגוד למנהגכם ולרצונכם גם למסוף אלוף שדה גם שם גרים אנשים נטולי שטריימלים שצריכים קווים דרומה)צומת מסובים צומת בני דרום צומת מלאכי.הייתי מכניס את הקו גם לקרית גת ובכך לוכד שני ציפורים במכה אחת(שירות לקרית גת ולבאר-שבע) ומשם דרך המסלול הקבוע של כביש 40 לבאר-שבע.לתושבי דרום רמת-גן נמאס לנסוע לרכבת מרכז בשביל לתפוס קו לבאר-שבע למרות שקו 380 הוא קו מעולה שבמעולים. יש צורך להפעיל קווים מירושלים ליבנה/זכרון יעקב/פרדס חנה/בנימינה. יש צורך בהפעלת קו מבני ברק לזכרון יעקב.איך זה שמקרית ספר יש קו אקספרס לזכרון ומבני ברק אין?מוזר. יש צורך להפעיל גם קו מאלעד לבית"ר עלית בהפעלת אגד תעבורה.מי שרוצה תחרות צריך להתקומם בשם התחרות ההוגנת שיש בבית"ר-תהא טובה שתהא-רק חברה אחת ובלעדית שהיא עילית והייתי מכניס לשם קו מאלעד בדומה למצב הקיים בקרית ספר. לשקול את החזרת קו 946 בימי ראשון בלבד מראשון לחיפה. החזרת הקו מדימונה למצפה רמון על ידי הארכת הקו הנוכחי של מטרופולין שמסתיים כיום במדרשת שדה בוקר. כניסת קו 444 לישובים נאות הכיכר ועין תמר המנותקים מהעולם החיצון ניתוק תח"צי. קו נסיוני שיופעל בסופי שבוע בלבד מתל-אביב למעלות דרך שלומי והישובים בדומה למתכונת שאגד מפעיל בקווי 832 833 ו-ה834. קווים 281 ו-296 צריכים להיות דו-כיווניים ולא חד כיווניים כמו המצב הנוכחי. לגבי הקו למעלות-הייתי מציע שהוא יצא ביום שישי לאחר סיום פעולת הרכבת שמסתיימת תמיד הרבה לפני כניסת השבת ובכך ליצור אלטרנטיבה להרבה נוסעים פוטנציאליים שלא איכפת להם ולא מעניין אותם בכלל משעון השבת של רכבת ישראל שנמצאים במצוקה עקב סיום השירות המוקדם של הרכבת. בסופי שבוע בכל זאת לדעתי יש צורך לנכון לעשות קו גם מירושלים לעכו נהריה שלומי ומעלות לחיילים המסכנים שעושים להם חיים קשים לביקורי משפחות בסופ"שים וכדומה.כמובן שהקווים שמוצעים שיפעלו בימי שישי חובה עליהם להיות מופעלים גם בערבי חגים. הגיע הזמן גם לעשות קו מגדרה לקיבוץ ומחנה חצור. עד כאן לבינתיים מה יש לי על הלב.
 

אורי404

New member
עוד הצעות
קו 770-הקו החלומי שכולם מצפים לו-מצומת רעננה לבאר-שבע בהפעלת אגד- יציאה מצומת רעננה דרך הוד השרון פתח תקווה כביש 4(גבעת שמואל בר אילן וכן אגד תתחילו כבר גם להעלות קווים בניגוד למנהגכם ולרצונכם גם למסוף אלוף שדה גם שם גרים אנשים נטולי שטריימלים שצריכים קווים דרומה)צומת מסובים צומת בני דרום צומת מלאכי.הייתי מכניס את הקו גם לקרית גת ובכך לוכד שני ציפורים במכה אחת(שירות לקרית גת ולבאר-שבע) ומשם דרך המסלול הקבוע של כביש 40 לבאר-שבע.לתושבי דרום רמת-גן נמאס לנסוע לרכבת מרכז בשביל לתפוס קו לבאר-שבע למרות שקו 380 הוא קו מעולה שבמעולים. יש צורך להפעיל קווים מירושלים ליבנה/זכרון יעקב/פרדס חנה/בנימינה. יש צורך בהפעלת קו מבני ברק לזכרון יעקב.איך זה שמקרית ספר יש קו אקספרס לזכרון ומבני ברק אין?מוזר. יש צורך להפעיל גם קו מאלעד לבית"ר עלית בהפעלת אגד תעבורה.מי שרוצה תחרות צריך להתקומם בשם התחרות ההוגנת שיש בבית"ר-תהא טובה שתהא-רק חברה אחת ובלעדית שהיא עילית והייתי מכניס לשם קו מאלעד בדומה למצב הקיים בקרית ספר. לשקול את החזרת קו 946 בימי ראשון בלבד מראשון לחיפה. החזרת הקו מדימונה למצפה רמון על ידי הארכת הקו הנוכחי של מטרופולין שמסתיים כיום במדרשת שדה בוקר. כניסת קו 444 לישובים נאות הכיכר ועין תמר המנותקים מהעולם החיצון ניתוק תח"צי. קו נסיוני שיופעל בסופי שבוע בלבד מתל-אביב למעלות דרך שלומי והישובים בדומה למתכונת שאגד מפעיל בקווי 832 833 ו-ה834. קווים 281 ו-296 צריכים להיות דו-כיווניים ולא חד כיווניים כמו המצב הנוכחי. לגבי הקו למעלות-הייתי מציע שהוא יצא ביום שישי לאחר סיום פעולת הרכבת שמסתיימת תמיד הרבה לפני כניסת השבת ובכך ליצור אלטרנטיבה להרבה נוסעים פוטנציאליים שלא איכפת להם ולא מעניין אותם בכלל משעון השבת של רכבת ישראל שנמצאים במצוקה עקב סיום השירות המוקדם של הרכבת. בסופי שבוע בכל זאת לדעתי יש צורך לנכון לעשות קו גם מירושלים לעכו נהריה שלומי ומעלות לחיילים המסכנים שעושים להם חיים קשים לביקורי משפחות בסופ"שים וכדומה.כמובן שהקווים שמוצעים שיפעלו בימי שישי חובה עליהם להיות מופעלים גם בערבי חגים. הגיע הזמן גם לעשות קו מגדרה לקיבוץ ומחנה חצור. עד כאן לבינתיים מה יש לי על הלב.
הערות ברשותך
- קו מצומת רעננה לבאר שבע - אני בהחלט בעד. לרבות הפעלה בימי ראשון. לאור הפעלת הקו החדש מנתניה לבאר שבע, מקווה, שכך זה יהיה מצומת רעננה. ניתן לבצע אותו כקו ישיר, שייסע לכביש 6 דרך כביש 531. לכיוון מזרח כביש 531 לא עמוס, כפי שהוא עמוס לכיוון מערב. - קווים מירושלים לאזור זכרון יעקב/פרדס חנה ובנימינה - לעת עתה נפתח קו מהיר חדרה-ירושלים וחזרה. נוסע דרך צומת חדרה מזרח וכביש 65. לא יודע אם יש שם תחנות, אבל הוא נוסע עד למחלף עירון. כך, שכעיקרון יש קו שעובר באזור פרדס חנה/בנימינה וזכרון יעקב. השאלה היא רק האם יש שם תחנות. - קו מבני ברק לזכרון יעקב - ככל הידוע לי "נתיב אקספרס" לפחות בעבר הפעילו הסעות בקטע זה. אולי הם בצעו את כקבלני משנה, אבל עדיין זה היה. אני בהחלט בעד קו סדיר. דרך אגב הזכרת קו של "סופרבוס" מכיוון מודיעין עילית לזכרון יעקב. לפי אתר החברה יש תחנות בצומת רעננה דרום וצפון. לא ראיתי שם תחנות. דבר נוסף - ביום ראשון האחרון הייתי באזור התעשייה של הרצליה ברחוב אבא אבן הראשי. לפתע ראיתי אוטובוס עירוני של "אגד תעבורה". אאל"ט שילוט 271. האם זהו קו מאלעד לחוף הים?
 

דניאל 130

New member
הערות ברשותך
- קו מצומת רעננה לבאר שבע - אני בהחלט בעד. לרבות הפעלה בימי ראשון. לאור הפעלת הקו החדש מנתניה לבאר שבע, מקווה, שכך זה יהיה מצומת רעננה. ניתן לבצע אותו כקו ישיר, שייסע לכביש 6 דרך כביש 531. לכיוון מזרח כביש 531 לא עמוס, כפי שהוא עמוס לכיוון מערב. - קווים מירושלים לאזור זכרון יעקב/פרדס חנה ובנימינה - לעת עתה נפתח קו מהיר חדרה-ירושלים וחזרה. נוסע דרך צומת חדרה מזרח וכביש 65. לא יודע אם יש שם תחנות, אבל הוא נוסע עד למחלף עירון. כך, שכעיקרון יש קו שעובר באזור פרדס חנה/בנימינה וזכרון יעקב. השאלה היא רק האם יש שם תחנות. - קו מבני ברק לזכרון יעקב - ככל הידוע לי "נתיב אקספרס" לפחות בעבר הפעילו הסעות בקטע זה. אולי הם בצעו את כקבלני משנה, אבל עדיין זה היה. אני בהחלט בעד קו סדיר. דרך אגב הזכרת קו של "סופרבוס" מכיוון מודיעין עילית לזכרון יעקב. לפי אתר החברה יש תחנות בצומת רעננה דרום וצפון. לא ראיתי שם תחנות. דבר נוסף - ביום ראשון האחרון הייתי באזור התעשייה של הרצליה ברחוב אבא אבן הראשי. לפתע ראיתי אוטובוס עירוני של "אגד תעבורה". אאל"ט שילוט 271. האם זהו קו מאלעד לחוף הים?
כן מופעל בתקופת הקיץ כל שנה
ואם כבר עניתי אז עוד שתי הצעות: 1.קו מתבקש לדעתי בלי קשר לקו 400 מירושלים לשכונת ישמח משה בגני תקווה שיסע דרך כביש 40 יפנה שמאלה ליהוד יעשה בה סיבוב ימשיך ישר לכיוון צומת סביון יפנה שמאלה לקרית אונו ובקניון יקח ימינה לרחוב יחזקאל ויכנס לגני תקווה-גבעת סביון יפנה שמאלה לרחוב הרמה ויסיים בשכונת ישמח משה ברחוב הרי יהודה.לקו זה חייבות להיות לדעתי תחנות איסוף והורדה לכל אורך המסלול ועליו לבצע גם שירות עירוני בין יהוד לגני תקווה שלא קים כיום. הצעה למפעיל:אגד כמובן עם דריסת רגל היסטורית בקרית אונו וגני תקווה.עם מבני ברק יש את קו 18 לגני תקווה צריכה לבוא גם התשובה מכיוון ירושלים.הצעה למספר קו:469. 2.קו מירושלים לבאר-יעקב דרך כביש 1שיסע דרך מחלף שפירים כמו קו 430 יעלה על הכביש לכיוון בית דגן אך במקום לנסוע ימינה לבית דגן יסע שמאלה לאור יהודה יכנס לאור יהודה דרך איזור התעשייה החדש ברחוב יהדות קנדה ויסע במסלול קו 1 עד יחזקאל קזז משם במסלול קו 36 עד צומת מסובים בצומת מסובים יפנה שמאלה לכבחש 4 יסע ישר עד מחלף השבעה ישר בכביש 44 עד כפר חב"ד יכנס לכפר חב"ד ויצא משם לבאר יעקב דרך אסף הרופא/צריפין.לכדנו מספר ציפורים במכה אחת: קישור בין ירושלים לאור-יהודה/כפר חב"ד(עם כניסה לישוב מה שלא קים כיום מכיוון ירושלים)ובאר-יעקב.תיגבור הקשר בין כפר חב"ד לבאר יעקב קישור בין אור יהודה לכפר חב"ד/אסף הרופא/צריפין/באר יעקב עם ניתוק הקשר הגורגי עם יהוד וקרית אונו. הצעה למספר קו ומפעיל:אגד כמובן-קו 467 החדש. 3.קו מירושלים ללוד העיר על ידי הארכת קו 403 הקיים מירושלים לרמלה עד ללוד עם סיום בגני אביב. 4.פתיחת חלופה של קו 249 מגני יער לפתח-תקווהשתעבור דרך המושבים זיתן יגל ואחיעזר כמו שקונקס עושים עם הקו לתל-אביב דרך מושבים אלה(החלופה במקרה זה תצא מגני אביב).החלופה מגני יער היא עניין נפרד בנוסף.קו 249 חייב להיות מוארך פעילות מבחינת הלו"ז שלו.הוא נגמר יותר מידי מוקדם בשני כיווני הנסיעה ולפי מיטב זכרוני כבר עשרות שנים אגד לא עשו כל שינוי בקו הזה ומשאיר אותו כמות שהוא יותר מידי זמן.בקו 249 חייבים להיות שינויים מרעננים. 5.מתנגד לקו מצומת רעננה לבאר-שבע דרך כביש 6.בניגוד לקווים מנתניה ומעפולה שנוסעים לבאר-שבע דרך כביש 6 קו מצומת רעננה חייב לעבור במסלולים שהזכרתי מקודם עקב נחיצותו הרבה מיעדים הנמצאים לאורך מסלולו כפי שפרטתי.יש גם להכניס את 770 לקרית גת ונסיעה דרך כביש 6 לא תשרת מטרה זו.יש כבר המון קווים שנוסעים דרך כביש 6 ובמקרה הזה נדרש קו שלא יסע דרך כביש 6.קווים דרך כביש 6 עוד יפתחו וצריכים להיפתח בעתיד ואולי אפשר לשקול פתיחת חלופתי ום ראשון מצומת רעננה לבאר-שבע דרך כביש 6.
 

FDA

New member
עוד מספר שנים זה ישתנה לטובה
עם קו החוף הדרומי העתידי, הנסיעה מאזור אשדוד לאזור ראשון לציון, חולון ובת ים ישתפר מאוד. לא נותר אלא, שיהיה שירות אוטובוסים מזין בתחנות הרכבת השונות וכמובן (טוב. זה לצערינו לא ריאלי בשנים הקרובות ולדעתי חבל מאוד) והוא שתי תחנות רכבת באשדוד: תחנה בסיטי עם השלוחה הקצרה ושימוש בשלוחת הנמל, שקרובה לאזורי מגורים שונים בעיר.
אורי
בקשר לשלוחת הנמל שכבר דברת על זה פעם ,כמו שאני מכיר את האיזור במסילה הקיימת היא לא קרובה לשום שכונה בעיר זה אולי יותר גרוע אפילו מהתחנה הקיימת כיום,אלא אם כן יעשו מהמסילה לנמל שלוחה חדשה לכיוון העיר אפילו לתוך העיר ממש ,ככה גם הבנתי פעם מאיזה ידיעה בעיתון מקומי שהמסילה תכנס מאיזור הנמל לרחוב הרצל ישר עד הסיטי ותחנה מרכזית משם היא יכולה לצאת לכיוון התחנה הקיימת לאורך שדרות בגין עד תחנת עד הלום ,אפשר גם לעשות תחנה קרוב לתחילת רחוב הרצל וזה באמת קרוב לעיר{כמובן שצריך לסלול מסילה חדשה לשם} לדעתי אפילו אפשר אם זה מפריע לתושבים שתעבור שם רכבת בתוך העיר,אפשר לעשות פשוט קו רק"ל בתוואי הזה עם כמה תחנות בעיר או אפילו BRT ,אני בטוח שזה יעזור בהרבה להרבה אנשים אבל מה לעשות למרות שבתוכניות של העיר תוכננהתחנה בסיטי הראש עיר החדש הצהיר שאין צורך בתחנה בסיטי ב20 שנה הקרובות בקשר לתחנות החדשות אם אני לא טועה יש קווים שעוברים קרוב לתחנות חולון ובת ים וביבנה זה צמוד לתחנה מרכזית וגם בראשון מערב יש הרבה קווים שעוברים קרוב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה