לאסף הרופא יש קו ממודיעין וצומת שילתקו ממודיעין לתל השומר ולאסף הרופא, וקו מקרית
ספר לתל השומר ולאסף הרופא
לאסף הרופא יש קו ממודיעין וצומת שילתקו ממודיעין לתל השומר ולאסף הרופא, וקו מקרית
ספר לתל השומר ולאסף הרופא
שמא תפרט איזה קולאסף הרופא יש קו ממודיעין וצומת שילת
קו 152 ממודיעין לראשוןשמא תפרט איזה קו
צריך לשפר את הקווים באזור השרוןהצעות ליעול התחבורה הציבורית
אם יש לכם רעיונות ליעול מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל אנא תציעו אותם הצעות שלי ליעול מערך הקוים אנא תגידו את דעתכם 1.קו חדש 230 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,רוטשילד,הברון הירש,ז'בוטינסקי,מחלף גהה,בני ברק-כביש גהה,מחלף גבעת שמואל,בן דוד,כהנמן,בירנבוים,רמת גן-התפוצות,ההגנה,אצ"ל,בן אליעזר, נגבה,הירדן,ברנשטיין,סן מרטין,אחד העם,רחוב ללא שם,מסוף וינטר 2.קו חדש 306 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,ז'בוטינסקי,כביש 4 ולאשקלון 3.ביטול כל נסיעטות קו 841(למעט 21.10,23.59 מת"א )והפעלה מחדש של קוים 831,541 4.קו חדש 132 תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,המסגר,ראש פינה,לוינסקי,ההגנה,ס"ו,אלנקוה,קדמוני,לובטקין, בר לב,דרך הטייסים,מסוף וינטר 5.החזרת קו 32 למסלולו הקודם 6.קו חדש 232 סיבובי תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,קפלן,אבן גבירול,מרמורק,שדרות בן ציון,בוגרשוב,בן יהודה,אלנבי דרך בגין,רכבת מרכז-הורדה,קו 233 יסע במסלול הפוך לקו זה 7.קו חדש 361 רמת גן-לנדרס,התפוצות,ההגנה,חזון איש,ירושלים,בן גוריון,גבעתיים-בן צבי,ויצמן,דרך הגבורה דרך השלום,תל אביב-הורדצקי,משה דיין,דרך לוד,לח"י,קיבוץ גליות,שכונת קרית שלום,בן צבי תל גיבורים,חולון-הלוחמים,המעפילים,אילת,בת ים-יוספטל,אלי כהן,כ"ט בנובמבר,אנה פרנק הקוממיות,בת ים ביתץ העלמין חולון 8.קיצור קו 524 לרכבת מרכז ותגבורו 9.קו חדש 820 נתניה-עפולה נתניה-ת"מ,הרצל,המשך כביש57,כביש 581,כביש574,כביש65,עפולה-הבנים ולתחנה המרכזית 10.קו חדש 658 כפר סבא-נתניה כפר סבא-תחנה מרכזית,ויצמן,טשרניחובסקי,בגין,המשך כביש4,כביש553,נתניה-בן גוריון,לבון בן צבי,בנימין,הרצל,תחנה מרכזית
תשלח את זה לאגדצריך לשפר את הקווים באזור השרון
למשל להוסיף נסיעות לקו 640 נסיעות בשני הכיוונים לכל היום. קווים 561 ו-571 להאריך לכיוון קרית אריה בפתח תקווה ולא לסיים בתחנה המרכזית. להוסיף נסיעות לקו 571. להוסיף גם נסיעות לקווים 504, 505 ו-521. קו 572 - להוסיף נסיעות ולהאריך לקפלן בכפר סבא. קווים 565 ו-570 להוסיף נסיעות בשני הכיוונים לאורך כל שעות היום.. כמו כן שווה לשקול קו מכיוון תל אביב לאזור התעשייה עתיר ידע (אזור התעשייה הדרומי של כפר סבא).
זוהי תשובה לא מחייבתתשלח את זה לאגד
ותראה מה התגובה שלהם הם בדרך כלל עונים תוך יום+-. אני שלחתי הצעה אתמול הנה היא: קווים בינעירוניים מכיוון צפון לכיוון תל אביב: 819,821,823,841,947,921,871,930,943. נסיעה במסלול הנוכחי בצומת רעננה צפון פנייה לתוך כפר סבא נסיעה על כל אורך בן יהודה לוי אשכול והשיקמה המשך על וויצמן כניסה לתחנת רכבת כפר סבא-נורדאו כניסה לתחנה המרכזית והמשך לצומת רעננה מרכז ויציאה להוד השרון. מכיוון תל אביב לכיוון צפון: נסיעה בכיוון הההפוך באותו המסלול. תשובת אגד: ''פנייתך אלינו בנושא הקווים הבין-עירוניים תיבדק במלוא תשומת הלב ע"י הגורמים המקצועיים ב"אגד" ואם ימצא בה ממש נפעל במשרד התחבורה לקבלת האישור המתאים כדי לבצע את השינוי המבוקש.''
אגד לפחות שולחים משהוזוהי תשובה לא מחייבת
מן תשובה ראשונית והשאלה היא מה בהמשך הם יאמרו. בחלק מן המקרים הם בודקים הלאה ומחזירים תשובה. בחלק אחר של המקרים זה לא כך. אני עד היום ממתין להמשך לפנייה, שכתבתי אליהם לפני חודשים. אמנם ביתר המקרים היו חוזרים ועם תשובות ענייניות, אך מקרה זה הפוך.
תודעת שירות גבוהה דורשת ווידוא, שהפנייה הגיעהאגד לפחות שולחים משהו
מרכבת ישראל אני כבר מחכה שבועיים לתשובה. גם אני מחכה לתשובה מתלונה שלחתי לפי מה ששלחו לי בהתחלה הם אמרו שיחזרו אליי בתשובה למה לא יצא האוטובוס.
ולחדש את פעילות קו 578 מהוד השרון לאוניברסיטתצריך לשפר את הקווים באזור השרון
למשל להוסיף נסיעות לקו 640 נסיעות בשני הכיוונים לכל היום. קווים 561 ו-571 להאריך לכיוון קרית אריה בפתח תקווה ולא לסיים בתחנה המרכזית. להוסיף נסיעות לקו 571. להוסיף גם נסיעות לקווים 504, 505 ו-521. קו 572 - להוסיף נסיעות ולהאריך לקפלן בכפר סבא. קווים 565 ו-570 להוסיף נסיעות בשני הכיוונים לאורך כל שעות היום.. כמו כן שווה לשקול קו מכיוון תל אביב לאזור התעשייה עתיר ידע (אזור התעשייה הדרומי של כפר סבא).
קווים 578 ו-565ולחדש את פעילות קו 578 מהוד השרון לאוניברסיטת
תל-אביב. לגבי קו 565-הייתי מציע שינוי יסודי במסלול ולהפוך אותו לגרסת היום הנסיונית של קו 231 לאחר היציאה מהוד-השרון. לגבי עתיר ידע-מוצע לשקול לעשות חלופה של קו 149 שממילא מגיע לאיזור התעשייה של כפר-סבא שתוארך עד לעתיר ידע. אכן רעיון סופר חביב אורי.
גם לתושבי הוד השרון מגיע קישור ישיר לאוניברסיקווים 578 ו-565
קו 578 החל בתחילת שנות התשעים. נסיעה בודדת מכפר סבא דרך רחוב סוקולוב של כפר סבא והוד השרון. מגדיאל. רמתיים. צומת ירקון (אז זה היה צומת. לא מחלף). כביש 5 והמשך כמו קו 575 לעבר אוניברסיטת תל אביב ומסוף רידינג (אז קווי 57X נסעו עד רידינג). הרציונאל בפתיחת הקו היה בגלל העומס בצומת רעננה ובכביש 4. אז היו פקקים חמורים יותר והנסיעה דרך הוד השרון, הייתה, בין היתר כדי לעקוף את פקקי הוד השרון. האם זה עדיין רלוונטי? לא יודע. מאז יש תחנות רכבת, כמו סוקולוב, נורדאו וסגולה. מה שמוטב, לדעתי זה לשפר את שירות האוטובוסים לתחנות רכבת אלה, כמו למשל מאזור דרום הוד השרון (למשל נווה נאמן והדר) לתחנת סגולה. פחות מעשר דקות נסיעה לתחנת סגולה (לתוך התחנה עצמה. לא לכביש 40) ונסיעה קצרה יותר ברכבת, לעומת הסיבוב, שיש כאשר עולים בסוקולוב ונורדאו. לגבי קו 565 - לדעתי יש צורך אליו, עבור אנשים המעוניינים להגיע לאזור רמת גן. אבל אני בהחלט בעד פיתוח קו 231 בשעות הפעילות ובמסלול, כמו למשל תחנת קצה במזרח הוד השרון ולא במגדיאל או בכפר סבא. לגבי הקישור לאזור התעשייה עתיר ידע - כוונתי היא לקו מהיר דרך כביש 40, שלא ייסע בתוך כפר סבא עצמה. אולי באמת חלופה של 149 ו/או 567 לעבר עתיר ידע בשעות הבוקר מכיוון תל אביב ובשעות הצהרים/אחרי הצהרים/ערב לתל אביב.
אשדוד - חולון - בת ים.הצעות ליעול התחבורה הציבורית
אם יש לכם רעיונות ליעול מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל אנא תציעו אותם הצעות שלי ליעול מערך הקוים אנא תגידו את דעתכם 1.קו חדש 230 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,רוטשילד,הברון הירש,ז'בוטינסקי,מחלף גהה,בני ברק-כביש גהה,מחלף גבעת שמואל,בן דוד,כהנמן,בירנבוים,רמת גן-התפוצות,ההגנה,אצ"ל,בן אליעזר, נגבה,הירדן,ברנשטיין,סן מרטין,אחד העם,רחוב ללא שם,מסוף וינטר 2.קו חדש 306 פתח תקוה-תחנה מרכזית,אורלוב,ז'בוטינסקי,כביש 4 ולאשקלון 3.ביטול כל נסיעטות קו 841(למעט 21.10,23.59 מת"א )והפעלה מחדש של קוים 831,541 4.קו חדש 132 תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,המסגר,ראש פינה,לוינסקי,ההגנה,ס"ו,אלנקוה,קדמוני,לובטקין, בר לב,דרך הטייסים,מסוף וינטר 5.החזרת קו 32 למסלולו הקודם 6.קו חדש 232 סיבובי תל אביב-רכבת מרכז,דרך בגין,קפלן,אבן גבירול,מרמורק,שדרות בן ציון,בוגרשוב,בן יהודה,אלנבי דרך בגין,רכבת מרכז-הורדה,קו 233 יסע במסלול הפוך לקו זה 7.קו חדש 361 רמת גן-לנדרס,התפוצות,ההגנה,חזון איש,ירושלים,בן גוריון,גבעתיים-בן צבי,ויצמן,דרך הגבורה דרך השלום,תל אביב-הורדצקי,משה דיין,דרך לוד,לח"י,קיבוץ גליות,שכונת קרית שלום,בן צבי תל גיבורים,חולון-הלוחמים,המעפילים,אילת,בת ים-יוספטל,אלי כהן,כ"ט בנובמבר,אנה פרנק הקוממיות,בת ים ביתץ העלמין חולון 8.קיצור קו 524 לרכבת מרכז ותגבורו 9.קו חדש 820 נתניה-עפולה נתניה-ת"מ,הרצל,המשך כביש57,כביש 581,כביש574,כביש65,עפולה-הבנים ולתחנה המרכזית 10.קו חדש 658 כפר סבא-נתניה כפר סבא-תחנה מרכזית,ויצמן,טשרניחובסקי,בגין,המשך כביש4,כביש553,נתניה-בן גוריון,לבון בן צבי,בנימין,הרצל,תחנה מרכזית
האמת רעיון הגיוניאשדוד - חולון - בת ים.
האמת רעיון הגיוני
אם כי לדעתי ישים במספר נסיעות מצומצם ביום. הנה המסלול המוצע דרך חולון. קו 283: אשדוד - תל אביב דרך חולון. איסוף באשדוד בדומה ל- 280/312, בני ברית, צומת הנמל, מחלף אשדוד, כביש 4, כביש 20, מחלף קוממיות, חולון: קרית בן גוריון, אהרונוביץ', ויצמן, קוגל, משרד הרישוי, תל כביר, קרית המלאכה, הר ציון, תחנה מרכזית. הקו דרך בת ים פחות נחוץ. פשוט אפשר לעלות לקו 282 עד ראשל"צ (ואין ספק שצריך לתגבר את הקו) ואחר כך עולים על 83/84/85 או 19 של "דן" בת ימה.
אני יודע שלויאוליה היו תוכניות כאלה
ללא ספק עם מספר מצומצם של 3-5 נסיעות ביום לכל כיוון בתור התחלה , זה יהיה פנטסטי.
עוד מספר שנים זה ישתנה לטובהאשדוד - חולון - בת ים.
עוד הצעותעוד מספר שנים זה ישתנה לטובה
עם קו החוף הדרומי העתידי, הנסיעה מאזור אשדוד לאזור ראשון לציון, חולון ובת ים ישתפר מאוד. לא נותר אלא, שיהיה שירות אוטובוסים מזין בתחנות הרכבת השונות וכמובן (טוב. זה לצערינו לא ריאלי בשנים הקרובות ולדעתי חבל מאוד) והוא שתי תחנות רכבת באשדוד: תחנה בסיטי עם השלוחה הקצרה ושימוש בשלוחת הנמל, שקרובה לאזורי מגורים שונים בעיר.
הערות ברשותךעוד הצעות
קו 770-הקו החלומי שכולם מצפים לו-מצומת רעננה לבאר-שבע בהפעלת אגד- יציאה מצומת רעננה דרך הוד השרון פתח תקווה כביש 4(גבעת שמואל בר אילן וכן אגד תתחילו כבר גם להעלות קווים בניגוד למנהגכם ולרצונכם גם למסוף אלוף שדה גם שם גרים אנשים נטולי שטריימלים שצריכים קווים דרומה)צומת מסובים צומת בני דרום צומת מלאכי.הייתי מכניס את הקו גם לקרית גת ובכך לוכד שני ציפורים במכה אחת(שירות לקרית גת ולבאר-שבע) ומשם דרך המסלול הקבוע של כביש 40 לבאר-שבע.לתושבי דרום רמת-גן נמאס לנסוע לרכבת מרכז בשביל לתפוס קו לבאר-שבע למרות שקו 380 הוא קו מעולה שבמעולים. יש צורך להפעיל קווים מירושלים ליבנה/זכרון יעקב/פרדס חנה/בנימינה. יש צורך בהפעלת קו מבני ברק לזכרון יעקב.איך זה שמקרית ספר יש קו אקספרס לזכרון ומבני ברק אין?מוזר. יש צורך להפעיל גם קו מאלעד לבית"ר עלית בהפעלת אגד תעבורה.מי שרוצה תחרות צריך להתקומם בשם התחרות ההוגנת שיש בבית"ר-תהא טובה שתהא-רק חברה אחת ובלעדית שהיא עילית והייתי מכניס לשם קו מאלעד בדומה למצב הקיים בקרית ספר. לשקול את החזרת קו 946 בימי ראשון בלבד מראשון לחיפה. החזרת הקו מדימונה למצפה רמון על ידי הארכת הקו הנוכחי של מטרופולין שמסתיים כיום במדרשת שדה בוקר. כניסת קו 444 לישובים נאות הכיכר ועין תמר המנותקים מהעולם החיצון ניתוק תח"צי. קו נסיוני שיופעל בסופי שבוע בלבד מתל-אביב למעלות דרך שלומי והישובים בדומה למתכונת שאגד מפעיל בקווי 832 833 ו-ה834. קווים 281 ו-296 צריכים להיות דו-כיווניים ולא חד כיווניים כמו המצב הנוכחי. לגבי הקו למעלות-הייתי מציע שהוא יצא ביום שישי לאחר סיום פעולת הרכבת שמסתיימת תמיד הרבה לפני כניסת השבת ובכך ליצור אלטרנטיבה להרבה נוסעים פוטנציאליים שלא איכפת להם ולא מעניין אותם בכלל משעון השבת של רכבת ישראל שנמצאים במצוקה עקב סיום השירות המוקדם של הרכבת. בסופי שבוע בכל זאת לדעתי יש צורך לנכון לעשות קו גם מירושלים לעכו נהריה שלומי ומעלות לחיילים המסכנים שעושים להם חיים קשים לביקורי משפחות בסופ"שים וכדומה.כמובן שהקווים שמוצעים שיפעלו בימי שישי חובה עליהם להיות מופעלים גם בערבי חגים. הגיע הזמן גם לעשות קו מגדרה לקיבוץ ומחנה חצור. עד כאן לבינתיים מה יש לי על הלב.
כן מופעל בתקופת הקיץ כל שנההערות ברשותך
- קו מצומת רעננה לבאר שבע - אני בהחלט בעד. לרבות הפעלה בימי ראשון. לאור הפעלת הקו החדש מנתניה לבאר שבע, מקווה, שכך זה יהיה מצומת רעננה. ניתן לבצע אותו כקו ישיר, שייסע לכביש 6 דרך כביש 531. לכיוון מזרח כביש 531 לא עמוס, כפי שהוא עמוס לכיוון מערב. - קווים מירושלים לאזור זכרון יעקב/פרדס חנה ובנימינה - לעת עתה נפתח קו מהיר חדרה-ירושלים וחזרה. נוסע דרך צומת חדרה מזרח וכביש 65. לא יודע אם יש שם תחנות, אבל הוא נוסע עד למחלף עירון. כך, שכעיקרון יש קו שעובר באזור פרדס חנה/בנימינה וזכרון יעקב. השאלה היא רק האם יש שם תחנות. - קו מבני ברק לזכרון יעקב - ככל הידוע לי "נתיב אקספרס" לפחות בעבר הפעילו הסעות בקטע זה. אולי הם בצעו את כקבלני משנה, אבל עדיין זה היה. אני בהחלט בעד קו סדיר. דרך אגב הזכרת קו של "סופרבוס" מכיוון מודיעין עילית לזכרון יעקב. לפי אתר החברה יש תחנות בצומת רעננה דרום וצפון. לא ראיתי שם תחנות. דבר נוסף - ביום ראשון האחרון הייתי באזור התעשייה של הרצליה ברחוב אבא אבן הראשי. לפתע ראיתי אוטובוס עירוני של "אגד תעבורה". אאל"ט שילוט 271. האם זהו קו מאלעד לחוף הים?
אוריעוד מספר שנים זה ישתנה לטובה
עם קו החוף הדרומי העתידי, הנסיעה מאזור אשדוד לאזור ראשון לציון, חולון ובת ים ישתפר מאוד. לא נותר אלא, שיהיה שירות אוטובוסים מזין בתחנות הרכבת השונות וכמובן (טוב. זה לצערינו לא ריאלי בשנים הקרובות ולדעתי חבל מאוד) והוא שתי תחנות רכבת באשדוד: תחנה בסיטי עם השלוחה הקצרה ושימוש בשלוחת הנמל, שקרובה לאזורי מגורים שונים בעיר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.