אני לא זה כיף להסתכל בך מפשלת בפורום
D Don Nirtin New member 25/10/09 #11 אני לא ../images/Emo3.gif../images/Emo87.gif זה כיף להסתכל בך מפשלת בפורום
D Don Nirtin New member 25/10/09 #13 אז?../images/Emo87.gif כשאת מפשלת כאן- אנחנו מחייכים בחיוך גדול!