הצבא משמיט!

  • פותח הנושא goldy
  • פורסם בתאריך
נו באמת , הוא לא מתעסק בדברים כאלה

אני מבקש , תן את הכבוד הראוי למפקד חיל האוויר , הוא לא אשם בזה שיש לך בעיות מסוימות בצבא . אם כל הכבוד מפקד חיל האוויר צריך לדאוג לכל החיל שלו , קצת קשה להתחיל לדאוג לחיילים ספציפית לא? יש אנשים שתפקידם לעסוק בכך ומן הסתם אני מניח שדיברת איתם . אני לא נמצא אם שום קצין בקשר קבוע , הקשר היחידי שלי עם קצינים הוא עם אחי שהוא קצין בדרגת סגן במילואים בחיל הים .
 

goldy

New member
קבל עצה../images/Emo91.gif

אתה תקוע בלולאה. עצם העובדה שסידרו לך פגישה עים *מישהוא* במישרד הביטחון מוכיחה שהפעילו עבורך קשרים. כדי לצאת מהלולאה אתה חייב להפעיל קשרים נוספים. אים אלה כל הקשרים שיש לך - כל מי שאתה מכיר כבר עשה כמיטב יכולתו, תנחומיי. אותו יועץ ימשיך לדקלם לך "כן, כן, אני זוכר אותך" ואולי יוסיף פרט פרוטוקולי כלשהוא אבל זה לא יתקדם. לך למישרד הקצין הממונה כפי שהצעתה לי או הפעל קשרים נוספים או סיים עים זה.
 

smailie

New member
זה נכון

במקרה הזה, באמת הגעתי לפגישה עם יועץ השר דרך פרוטקציה. אני חושב עכשיו לנטוש את הרעיון של פניות, מכובדות ותציתיות ככל שיהיו, בכתב. אני מתכוון פשוט להגיע למקום שבו נמצא אדם בכיר, שאולי יוכל לסייע לי, ללא תיאום מראש. אם אתקל בחוסר סימפטיה או אף בתגובה פיזית מצד מאבטחים, אקח את הסיכון.
 
למעלה