הצבא משמיט!

  • פותח הנושא goldy
  • פורסם בתאריך

goldy

New member
הצבא משמיט!../images/Emo190.gif

לא נולדתי עים הידע איך להיתנהג בראיון של צו הגיוס. כדי להפוך סיפור ארוך מאוד לקצר אסכם ב: אין דבר כזה לערער, הדעה הרישונה אי-פעם שהצבא מגבש עלייך תקפה לנצח ושום מציאות שמישתנה לא תצליח לבלבל אותו עים עובדות. הדרך היעילה ביותר בה עירערתי היה לפנות לאיזה בכיר מהקצונה הבכירה וגם זה לא עזר: זרקו אותי חזרה ללישכת הגיוס, למדור מיתנדבים שלא רוצה לישמוע ממני. גלו לי, תומכי צבא יקרים, איך נילחמים בקיר בטון משוריין? האים לא מגיעה לי היזדמנות נוספת לאחר למעלה מעשר שנים? אשמח לכל עצה שהיא שעוד לא שמעתי עליה.
 
הסיפור שלך דומה מאד לסיפור של smailie

שגם כותב כאן בפורום . לדעתי האישית בהחלט מגיעה לך הזדמנות נוספת לשרת את המדינה ואני מקווה שתצליח בסופו של דבר . מאחר ומיליון אנשים כבר פנו אלייך בעבר בבקשה להוריד את ה "י" המיותרים בפורום "תפוז משוב" , אני מבין שאין טעם לבקש ממך עוד פעם נכון?
 

goldy

New member
נכון, ותודה שהיתייחסתה לתוכן

נותר לי לקוות שרק התישקורת משכנעת את עצמה באהבתה לצבא, ושלכל שאר אזרחי המדינה יש מנת מישכל מעל טמפ' החדר.
 

smailie

New member
שלום, goldy! קיבלתי גם את המסר ששלחת אליי

אגיב במסר. בנוסף, לא ממש מדוייק לומר שההחלטה הראשונית שנקבעה היא בלתי ניתנת לשינוי. הרי ישנם צעירים שמערערים ולעתים - אפילו די קרובות - מצליחים בכך (מעירעור כנגד החלטה על אי - גיוס ועד שינוי הפרופיל הרפואי). השאלה היא, שוב, איך בדיוק עושים את זה ...
 

goldy

New member
?!../images/Emo2.gif

הגעתי לגורמים בכירים *ביותר* שלא נודע לי על קיומם עד אותו רגע. הישתמשתי במידע פנים שקיבלתי במיקרה: פניתי לדרגה בכירה מאוד בדיוק באופן בו לימדו אותי ובכ"ז זרקו אותי חזרה למטה. דיברתי פנים מול פנים עים רס"ן וזה לא עזר. הלכתי בכל הצינורות המקובלים האפשריים. רוצה ניחומים? זה מה שאני שומע כל פעם שמדברים סביבי על צבא (זרים גמורים): 1) "מפקדים מפגרים". 2) "לא הפסדתה כלום". 3) "(טופס בקשת מעבר) 55 = נייר טואלט". 4) "סתם ביזבזתי 3 שנים". מיצד שני אני תמיד פתוח לרעיונות חדשים.
 

smailie

New member
יש לי איזשהו רעיון בשבילנו, אבל זה קצת סיכון

ולכן אני מהסס ולא ניסיתי אותו עד עכשיו. אני רוצה למצוֹת עוד כמה דרכים, בטרם אעשה זאת (כרגע הנושא שלי נמצא בטיפולו של גורם בכיר, אבל שוב - על סמך ניסיון העבר האופטימיוּת שלי זהירה). חשבתי להגיע פיזית (שנינו יחד או כל אחד לחוד) ללשכתו של מפקד לשכת הגיוס - ולא לעזוב את המקום, עד שהמפקד מסכים להיפגש איתנו ולדבר איתנו. שוחחתי עם צעירים שעשו זאת, אחרי שקיבלו בתחילה פטוֹר על רקע רפואי (אחת בשל בעיות משקל, אחת בגלל תסמונת טוראט ועם צעיר נוסף) - ולבסוף הם גוייסו. נגיע לשם יום - יום - אפילו במשך חמישה שבועות, אם יהיה צורך - משעות הבוקר ועד השעה שבה מפקד הלשכה מסיים את עבודתו. הסיכון שאנחנו לוקחים כאן, בין השאר, הוא איך להצליח להגיע אליו, גם אם ליד חדרו נצטרך לעבור דרך קצינה, שתצעק עלינו בתקיפוּת ותגיד לנו שהוא לא יוכל לקבל אותנו היום (אותו צעיר ששאלתי אותו על כך, ענה לי: "כן. זה יקרה. יש שם קצינה והיא תצעק עליך ותנסה לסלק אותך, אבל פשוט תצפצף עליה"). אתה יודע מה? יש לי רעיון! בגלל שאני קצת מושך את הזמן - כי אולי התשובה החיובית לגביי בכל - זאת בדרך - בוא תהיה אתה "שפן הניסיונות". גש ללשכת הגיוס - אפילו השבוע - ותספר לי אחר - כך איך היה ואם זה עזר במשהו. עשינו עסק?
 

goldy

New member
../images/Emo12.gif

(חכה עוד רגע אני עדיין בהלם) מה שאתה בעצם מציע הוא שאכריח את הצבא לגייס אותי. כבר דיברתי עים מישהוא כזה, הוא נילחם עכשיו שיגייסו אותו גם למילואים... אני סיימתי להגיע ללישכת הגיוס וסיימתי להיתכתב עים הצבא וסיימתי ליפגוש מרצוני חיילים בדרגות *כלשהן*. כל עוד לא תצא הוראה שמקבלת לשרות את מי שהצבא מרובע עבורו, אין לי מה לעשות שם. אשמח ליקרוא על פיתרונות נוספים.
 
מה הסיבה שלא גייסו אותך?

21 נפשי? 24 רפואי? אם לא נוח לך לכתוב זה בסדר , אתה יכול לכתוב לי במסר אם אתה רוצה אך כמובן שלא חייב . אם איזה גורמים בצבא דיברת שעדיין לא הצלחת להתגייס?
 

goldy

New member
תשובות

1) הסיבה הרשמית ממש לא משנה: אים עבריינים מגיל 0 מתגייסים ואני 'נשמה טובה' מוכשל ביגלל ראיון, אז זה ממש לא משנה מה הצבא כותב ב"וויתור סודיות". אין שום טעם ללכת לגורם פרטי מישום שלא יתכן שכולם יגוייסו או ינודבו בחינם ואני אשלם. 2) דיברתי עים כל הגורמים שיכולהיות להם נגיעה לנושא, ולו העקיפה ביותר. למשל: ממכתבו של ראש מינהל גיוס אליי מיתברר שהוא לא אחראי על הגיוס. עים מי אתה ממליץ לי לדבר? זרוק שמות, תפקידים וגורמים, אפשר בר"ת, ואכתוב לך את ההיסטוריה שלי עימם.
 
האמת שאני לא ממש בקיא בתפקידים השונים

הקשורים לגיוס לצבא . נראה לי די מוזר שבגלל ראיון אחד פסלו אותך מלשרת בצבא לכל החיים . מה עשית בראיון הזה?? כל מה שאני חושב עליו לא נראה לי מספיק חמור כדי שלא יגייסו אותך לצבא . אני בהחלט חושב שמגיעה לך הזדמנות נוספת לשרת את המדינה .
 

goldy

New member
את רוב הטעויות האפשריות

1) עיניים (גם) על הריצפה. 2) מכווץ על הכיסא. 3) חוסר ביטחון. 4) מניח שיש עוד. הנקודה היא שאחרי למעלה מעשר שנים מגיעה לי היזדמנות נוספת.
 
בגלל זה מונעים ממך לשרת??

נראה לי מוזר ביותר... אתה בטוח שאין סיבות נוספות? בגלל שהיית מכווץ לכיסא ובהית בריצפה לא גייסו אותך? אגב , מה קרה שעכשיו אתה כן רוצה להתגייס?
 

smailie

New member
מסכים איתך

לצה"ל מתגייסים כיום (או, לכל הפחות, מתקבלים כמתנדבים) אנשים עם כל סוגי הליקויים והמוגבלויות, ולהבדיל גם בעלי עבר פלילי. וזו עובדה. גם אני משלם מהיום רק את כרטיס הנסיעה ללשכת הגיוס או את הבול. אין שום סיבה שאוציא כסף על עוד פסיכולוג או פסיכיאטר (עם הפסיכיאטר האחרון, שקבע שלפי התרשמותו המקצועית והאישית אני כשיר לשירות כמתנדב במסגרת צה"ל, נפגשתי בחודש נובמבר 2007 וזו, למעשה, חוות הדעת העדכנית ביותר שיש לי, במישור הרפואי. הבדיקה נעשתה דרך הפנייה מרופאת המשפחה בקופ"ח ולכן לא הייתה כרוכה בתשלום מצידי). כבר לפני 10 שנים קיבלתי חוות דעת רפואית חיובית, התומכת בכשירותי לשרת בצה"ל, מפסיכולוג שמירר לי את החיים במשך 5 שנים. אז אני חושב שזו חוצפה שבצה"ל, אחרי שבחרו להתעלם מכך, ידרשו ממני להשקיע גם עכשיו בהשגת חוות דעת כזאת. אם הם לא יכירו בתקפוּת של חווֹת הדעת ההן, יש בכוונתי לעשות בלאג'ן רציני.
 

goldy

New member
בג"צ?../images/Emo6.gif

בשביל מה? בשביל להיות מש"ק חתולים?
 
למעלה