הפרטת דן!

  • פותח הנושא 0415
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
אחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....

אני לא שום נכס. תשאל במכס ! תאמין
לי אני ... עצבן ! יש הרבה ח'ברה פה שהיו שמחים לייצא אותי לרפובליקה המרכז אפריקאית. כמובן שהכל נכתב ברוח טובה
ואני מציע לשלב את סמל אגד בדגל הלאומי ! כמו שהצעתי בזמנו להחליף את התקווה המיושנת שאינה תואמת לאחיי הערבים בירושלים ב- "ירושלים של זהב" המקורי של שולי נתן.
אחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....
אויר הרים צלול כיין וריח אורנים (מקווה שלא טעיתי במילים). רק שהשיר הוא של נעמי שמר ואילו שולי נתן היא המבצעת. אבל השיר שייך למחברים כי בלעדיהם לא היה שיר ! אבל זה לא שייך לת"צ. אז "נעזוב זה" (כדברי "הגששים").
 
ירושלים של טייגרים ושוסונים...

אחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....
אויר הרים צלול כיין וריח אורנים (מקווה שלא טעיתי במילים). רק שהשיר הוא של נעמי שמר ואילו שולי נתן היא המבצעת. אבל השיר שייך למחברים כי בלעדיהם לא היה שיר ! אבל זה לא שייך לת"צ. אז "נעזוב זה" (כדברי "הגששים").
ירושלים של טייגרים ושוסונים...
ירושלים של מרצדסים ושונסונים... אויר הרים צלול שבפיגועים מהול והלב נשאר חלול... את השיר שרה שולי נתן ואחרי כל ארוע שומעים את צוות הנט"ן... מבורות המים של "המקשר" ניצלה העיר ובלי הפרטה עתיד בהיר... יאללה יום טוב מעצבן לעצבן !!!
 

אייל xxx

New member
למה אתה עצבני !!! יום טוב

אחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....
אויר הרים צלול כיין וריח אורנים (מקווה שלא טעיתי במילים). רק שהשיר הוא של נעמי שמר ואילו שולי נתן היא המבצעת. אבל השיר שייך למחברים כי בלעדיהם לא היה שיר ! אבל זה לא שייך לת"צ. אז "נעזוב זה" (כדברי "הגששים").
למה אתה עצבני !!! יום טוב
 

alantan

New member
רוב הנהגים (והנהגות) נחמדים,

הנהגים באגד הכי נחמדים ! ראה מכתבי
תודה במאותייהם בעיתון של אגד. נקיון ?? לאגד המיכון היחודי מתוצרתה הפנימית הנחשב למתקדם בעולם. אתה יכול להאשים רק את הישראלי המכוער אבל בכל בוקר יוצאים האוטובוסים של אגד מבריקים ומצוחצחים לעבודה. המוסכים באגד נראים כיום כמו קליניקות מבריקות של רופאי שיניים. מידע? בקרוב יפתח מרכז המידע החדש של אגד שאין לו שני במזרח התיכון. הוא יהיה הרבה יותר משוכלל מזה של דן. בינתיים, אני רואה שבדן מעתיקים הכל מאגד. אל תשמיץ בלי לבדוק ובלי להיות בכל המוסכים. אני מכיר כל מוסך של דן וכל מוסך של אגד בעל-פה !!! אבל אני מציע בכל זאת: לאחד מהר ומיד את דן ואגד לחברה אחת ולחסל את כל שאר החברות ביחד. זה הפתרון ! צריך לובי פוליטי חזק וחברה אחת חזקה כדי לגבור על הממשלה ועל האסון הנורא הנקרא "הפרטת התח"צ". הפרטה זו נועדה לכישלון ואין על כך עוררין !
רוב הנהגים (והנהגות) נחמדים,
באגד, וגם בדן, אבל זאת לא הבעיה. יכול להיות שאתה צודק לגבי הנקיון - כתבתי בפירוש שזה הרושם שיש לי, לא מידע מוצק. לגבי המידע, אני עומד על דעתי (אגב, מותר להביע דעה - זאת לא השמצה). מרכות המידע לציבור של דן עולות על אלה של אגד: - אתר האינטרנט ידידותי יותר (דורג ע"י YNET לא מזמן). - אתר האינטרנט מכיל את כל הקווים והתחנות. - אתר האינטרנט מכיל מפות קווים ומפות מערכת כלליות. - יש מספר טלפון אחד לכל מידע, ולא צריך להתקשר לתחנה המרכזית לקווים מקומיים. - השילוט בדגלי התחנות תמיד ברור ומדוייק. - ברוב התחנות, ואף בתוך חלק מהאוטובוסים יש תרשים קו ודיאגרמה של קווים עיקריים בעיר. אומנם אגד שולט על איזור נרחב, דבר שמקשה על הפקת כל כך הרבה מידע, אבל זה רק מחזק את הטיעון שעדיף חברה קטנה. ואם אתה מתעקש על דיוק, אני מבקש ממך להפסיק לכנות את התהליך הפרטת התח"צ, שהרי בשביל הפרטה צריך שהארגון המופרט יהיה בבעלות המדינה. - דן היא חברה ציבורית השייכת לבעלי מניות - אגד היא קואופרטיב השייך לחברי אגד העובדה ששני גופים אלה חתומים על הסכמי סובסידיות למיניהם עם המדינה אינה גורעת מהעובדה שכבר היום הם מונופולים בבעלות פרטית. בין אם אתה מסכים לתהליך ובין אם לאו, צריך לכנות את התהליך "הכנסת גורמי תחרות לתחבורה הציבורית".
 

ofer3333niv

New member
טעות

רוב הנהגים (והנהגות) נחמדים,
באגד, וגם בדן, אבל זאת לא הבעיה. יכול להיות שאתה צודק לגבי הנקיון - כתבתי בפירוש שזה הרושם שיש לי, לא מידע מוצק. לגבי המידע, אני עומד על דעתי (אגב, מותר להביע דעה - זאת לא השמצה). מרכות המידע לציבור של דן עולות על אלה של אגד: - אתר האינטרנט ידידותי יותר (דורג ע"י YNET לא מזמן). - אתר האינטרנט מכיל את כל הקווים והתחנות. - אתר האינטרנט מכיל מפות קווים ומפות מערכת כלליות. - יש מספר טלפון אחד לכל מידע, ולא צריך להתקשר לתחנה המרכזית לקווים מקומיים. - השילוט בדגלי התחנות תמיד ברור ומדוייק. - ברוב התחנות, ואף בתוך חלק מהאוטובוסים יש תרשים קו ודיאגרמה של קווים עיקריים בעיר. אומנם אגד שולט על איזור נרחב, דבר שמקשה על הפקת כל כך הרבה מידע, אבל זה רק מחזק את הטיעון שעדיף חברה קטנה. ואם אתה מתעקש על דיוק, אני מבקש ממך להפסיק לכנות את התהליך הפרטת התח"צ, שהרי בשביל הפרטה צריך שהארגון המופרט יהיה בבעלות המדינה. - דן היא חברה ציבורית השייכת לבעלי מניות - אגד היא קואופרטיב השייך לחברי אגד העובדה ששני גופים אלה חתומים על הסכמי סובסידיות למיניהם עם המדינה אינה גורעת מהעובדה שכבר היום הם מונופולים בבעלות פרטית. בין אם אתה מסכים לתהליך ובין אם לאו, צריך לכנות את התהליך "הכנסת גורמי תחרות לתחבורה הציבורית".
טעות
;צריך לכנות את ההפרטה ככה, הורדת רמת השרות תוך כדי עושק האזרח ונסיון נואש לסלק את דן ואגד מהמפה בכדי להכניס בעלי הון פרטיים עם אינטרסים פוליטיים ברורים כנראה? אז מי הוא האזרח הקטן שכרגיל לא מעניין אף אחד
 

seffic

New member
רגע, עצור שניה...

הנהגים באגד הכי נחמדים ! ראה מכתבי
תודה במאותייהם בעיתון של אגד. נקיון ?? לאגד המיכון היחודי מתוצרתה הפנימית הנחשב למתקדם בעולם. אתה יכול להאשים רק את הישראלי המכוער אבל בכל בוקר יוצאים האוטובוסים של אגד מבריקים ומצוחצחים לעבודה. המוסכים באגד נראים כיום כמו קליניקות מבריקות של רופאי שיניים. מידע? בקרוב יפתח מרכז המידע החדש של אגד שאין לו שני במזרח התיכון. הוא יהיה הרבה יותר משוכלל מזה של דן. בינתיים, אני רואה שבדן מעתיקים הכל מאגד. אל תשמיץ בלי לבדוק ובלי להיות בכל המוסכים. אני מכיר כל מוסך של דן וכל מוסך של אגד בעל-פה !!! אבל אני מציע בכל זאת: לאחד מהר ומיד את דן ואגד לחברה אחת ולחסל את כל שאר החברות ביחד. זה הפתרון ! צריך לובי פוליטי חזק וחברה אחת חזקה כדי לגבור על הממשלה ועל האסון הנורא הנקרא "הפרטת התח"צ". הפרטה זו נועדה לכישלון ואין על כך עוררין !
רגע, עצור שניה...
אתה מוסר פה פרטים כאילו זה מובן מאליו.. מה זאת אומרת מרכז מידע חדש לאגד? האם האתר העלוב של אגד הולך לעבור מתיחת פנים? פרט, נמק והסבר! ויפה שעה אחת קודם!
 
בתוך נתב"ג 2004 יקום מרכז מידע

רגע, עצור שניה...
אתה מוסר פה פרטים כאילו זה מובן מאליו.. מה זאת אומרת מרכז מידע חדש לאגד? האם האתר העלוב של אגד הולך לעבור מתיחת פנים? פרט, נמק והסבר! ויפה שעה אחת קודם!
בתוך נתב"ג 2004 יקום מרכז מידע
מודרני בסגנון אירופאי מתקדם ביותר. יהיה זה מרכז המידע החדש של אגד שבו יושקעו הון עתק של אמצעים חדישים ואני מנוע מלספר עוד שהרי "קברניטי" דן נמצאים פה בפורום ! גם "אגד" הופכת בקרוב לחברה בע"מ ואז יהיה להם את אחד מאתרי האינטרנט הגדולים והמשובחים ביותר עלי אדמות. גם היום אתר אגד איננו עלוב...
 

mister K

New member
בדיוק! הרפורמה-שטות גמורה!

הנהגים באגד הכי נחמדים ! ראה מכתבי
תודה במאותייהם בעיתון של אגד. נקיון ?? לאגד המיכון היחודי מתוצרתה הפנימית הנחשב למתקדם בעולם. אתה יכול להאשים רק את הישראלי המכוער אבל בכל בוקר יוצאים האוטובוסים של אגד מבריקים ומצוחצחים לעבודה. המוסכים באגד נראים כיום כמו קליניקות מבריקות של רופאי שיניים. מידע? בקרוב יפתח מרכז המידע החדש של אגד שאין לו שני במזרח התיכון. הוא יהיה הרבה יותר משוכלל מזה של דן. בינתיים, אני רואה שבדן מעתיקים הכל מאגד. אל תשמיץ בלי לבדוק ובלי להיות בכל המוסכים. אני מכיר כל מוסך של דן וכל מוסך של אגד בעל-פה !!! אבל אני מציע בכל זאת: לאחד מהר ומיד את דן ואגד לחברה אחת ולחסל את כל שאר החברות ביחד. זה הפתרון ! צריך לובי פוליטי חזק וחברה אחת חזקה כדי לגבור על הממשלה ועל האסון הנורא הנקרא "הפרטת התח"צ". הפרטה זו נועדה לכישלון ואין על כך עוררין !
בדיוק! הרפורמה-שטות גמורה!
אני מסכים איתך במליון אחוזים! זה מה שקורה שאנשים שכלל לא מבינים בתח"צ יושבים להם במשרד התחבורה רק על מנת לקבל משכורות עתק ועושים שטויות הגורמות לנזקים עצומים משום שחיסולו של מפעיל התחבורה הציבורית הטוב בארץ ואחד הטובים בעולם, שהוא אגד כמובן, יכניס להם ולמקורביהם עוד כמה שקלים לכיס. בדיוק כמו במשרד החינוך שבו יושבת הגברת לבנת ופשוט הורסת את המערכת רק על מנת לתפוס כיסא בממשלה. אבל זה כבר שייך לפורום אחר. הגיע הזמן שמישהו מקצועי יישב במשרד התחבורה ושיפסיקו שם עם השטויות. אבל עם נבחרינו האינטרסנטיים, אין מצב שזה יקרה!!! שר התחבורה הבא - ד"ר אביתר רייטר!!!
 

mister K

New member
השורה האחרונה הייתה בצחוק

בדיוק! הרפורמה-שטות גמורה!
אני מסכים איתך במליון אחוזים! זה מה שקורה שאנשים שכלל לא מבינים בתח"צ יושבים להם במשרד התחבורה רק על מנת לקבל משכורות עתק ועושים שטויות הגורמות לנזקים עצומים משום שחיסולו של מפעיל התחבורה הציבורית הטוב בארץ ואחד הטובים בעולם, שהוא אגד כמובן, יכניס להם ולמקורביהם עוד כמה שקלים לכיס. בדיוק כמו במשרד החינוך שבו יושבת הגברת לבנת ופשוט הורסת את המערכת רק על מנת לתפוס כיסא בממשלה. אבל זה כבר שייך לפורום אחר. הגיע הזמן שמישהו מקצועי יישב במשרד התחבורה ושיפסיקו שם עם השטויות. אבל עם נבחרינו האינטרסנטיים, אין מצב שזה יקרה!!! שר התחבורה הבא - ד"ר אביתר רייטר!!!
השורה האחרונה הייתה בצחוק
אנחנו רוצים את אביתר פה, בפורום המקצועי שלנו. ולא במשרד התחבורה השכונתי לצד נבחרינו האינטרסנטיים.
 
אני מסמיק ידידי ../images/Emo9.gif אתה מביך אותי

בדיוק! הרפורמה-שטות גמורה!
אני מסכים איתך במליון אחוזים! זה מה שקורה שאנשים שכלל לא מבינים בתח"צ יושבים להם במשרד התחבורה רק על מנת לקבל משכורות עתק ועושים שטויות הגורמות לנזקים עצומים משום שחיסולו של מפעיל התחבורה הציבורית הטוב בארץ ואחד הטובים בעולם, שהוא אגד כמובן, יכניס להם ולמקורביהם עוד כמה שקלים לכיס. בדיוק כמו במשרד החינוך שבו יושבת הגברת לבנת ופשוט הורסת את המערכת רק על מנת לתפוס כיסא בממשלה. אבל זה כבר שייך לפורום אחר. הגיע הזמן שמישהו מקצועי יישב במשרד התחבורה ושיפסיקו שם עם השטויות. אבל עם נבחרינו האינטרסנטיים, אין מצב שזה יקרה!!! שר התחבורה הבא - ד"ר אביתר רייטר!!!
אני מסמיק ידידי
אתה מביך אותי
אבל האמת? אני מבסוט ממך עד מעבר לראש ! תודה מקרב לב על המחמאות ואני...חם לי בפנים פתאום !!!
 

alantan

New member
קובעי המדיניות אינם השרים עצמם

בדיוק! הרפורמה-שטות גמורה!
אני מסכים איתך במליון אחוזים! זה מה שקורה שאנשים שכלל לא מבינים בתח"צ יושבים להם במשרד התחבורה רק על מנת לקבל משכורות עתק ועושים שטויות הגורמות לנזקים עצומים משום שחיסולו של מפעיל התחבורה הציבורית הטוב בארץ ואחד הטובים בעולם, שהוא אגד כמובן, יכניס להם ולמקורביהם עוד כמה שקלים לכיס. בדיוק כמו במשרד החינוך שבו יושבת הגברת לבנת ופשוט הורסת את המערכת רק על מנת לתפוס כיסא בממשלה. אבל זה כבר שייך לפורום אחר. הגיע הזמן שמישהו מקצועי יישב במשרד התחבורה ושיפסיקו שם עם השטויות. אבל עם נבחרינו האינטרסנטיים, אין מצב שזה יקרה!!! שר התחבורה הבא - ד"ר אביתר רייטר!!!
קובעי המדיניות אינם השרים עצמם
מי שממליץ על מדיניות זו או אחרת הם בדרך כלל עובדים מקצועיים של המשרד או ועדות מקצועיות, ולא פוליטיקאיים. השרים (אלה שבכלל עושים משהו) רק נותנים את הכיוון הכללי של המדיניות. מי שפעל לקדם את פתיחת התח"צ לתחרות היה מנכ"ל משרד התחבורה דאז, והיום פוליטיקאי של המפד"ל, ח"כ נחום לנגנטל. פתיחה לתחרות יכולה לעבוד, אבל רק תחת פיקוח מתאים. אבל חלק מהתשתית (מתן מידע, מסלקה, תחנות ותכנון) דורש תכנון מרכזי ומהווה מונופול טבעי. אני באמת חושב שהאויבים של תח"צ בארץ אינם החברות החדשות. מי שבאמת מנסה לחסל את המערכת הם הלובי של סלילת כבישים במקום מת"צים ומסילות וכמובן החאפרים, שמונעים קיום שירות נוסעים סדיר.
 

krause

New member
בהחלט דני הוא נכס לאגד,ולכל שוחר

לדן אין את דני גולדשמידט ולכן אין ב
בדן אדם מקצועי שמבין באוטובוסים כי דני הגדול הוא מס' 1 בנושא אוטובוסים ובכל מדינת ישראל אין אף אחד שמגיע לו לפופיק בנושא הזה ולעולם לא יהיה מקצוען כמו דני. כולנו בררה לידו ללא יוצא מן הכלל !!
בהחלט דני הוא נכס לאגד,ולכל שוחר
תח'צ.אולי כדאי להזמין אותו למפגש כאורח??
 

ofer3333niv

New member
אין כיסוי

המניה של אגד שווה יותר כסף !!!
אין כיסוי
לך לבית אגד ושיראו לך אםיש להם כסף למניות בכלל ? לכתןב שווה יותר זה קל. המניה שלי בבנק על שמי ואני מקבל את הריבית כול חודש למה כי דן זה חשיבה קדימה ולא אחורה.
 
מה שווי המניה שלך ? בוא תגיד לנו !

אין כיסוי
לך לבית אגד ושיראו לך אםיש להם כסף למניות בכלל ? לכתןב שווה יותר זה קל. המניה שלי בבנק על שמי ואני מקבל את הריבית כול חודש למה כי דן זה חשיבה קדימה ולא אחורה.
מה שווי המניה שלך ? בוא תגיד לנו !
ובוא תפרט את הריבית ! הרי הכל חוקי נכון ? אז אין מה לחשוש ממס הכנסה. נראה לי שהיית שמח לעבור לאגד אחי ! צר לי לאכזב אותך: אני אורח כבוד בבית אגד ואני מכיר כל פנל ובאלטה בבית הנמצא בדרך בגין מס' 142 !!!
 

רועִי

New member
אביתר

מה שווי המניה שלך ? בוא תגיד לנו !
ובוא תפרט את הריבית ! הרי הכל חוקי נכון ? אז אין מה לחשוש ממס הכנסה. נראה לי שהיית שמח לעבור לאגד אחי ! צר לי לאכזב אותך: אני אורח כבוד בבית אגד ואני מכיר כל פנל ובאלטה בבית הנמצא בדרך בגין מס' 142 !!!
אביתר
הכל חוקי ונעשה תחת פיקוח של מס הכנסה שעשו שינוי מבנה עשו את זה
 

אייל xxx

New member
../images/Emo175.gifאביתר יצא לך להסיע אוטובוס ?

מה שווי המניה שלך ? בוא תגיד לנו !
ובוא תפרט את הריבית ! הרי הכל חוקי נכון ? אז אין מה לחשוש ממס הכנסה. נראה לי שהיית שמח לעבור לאגד אחי ! צר לי לאכזב אותך: אני אורח כבוד בבית אגד ואני מכיר כל פנל ובאלטה בבית הנמצא בדרך בגין מס' 142 !!!
אביתר יצא לך להסיע אוטובוס ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה